• V úterý 19.5. proběhne aktualizace na verzi 2.125. Více informací najdete na herním fóru
  • Vážené hráčky, vážení hráči a příznivci počítačových her, v letošním roce jsme se rozhodli uspořádat velký sraz všech milovníků českých a slovenských verzí her firmy InnoGames Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 12. narozeniny. S VÁMI jsme před 12 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

reflexy,houževnatost

stopangin123

Guest
Ahoj, rád bych se zeptal jestli někdo neví jaký je vzorec snížení dmg přes tyto dvě atributy(reflexy, houževnatost) byl bych vděčný kdyby se někdo kdo o tomhle něco ví objevil :)
 
Ve zkratce asi tak
pokud na tebe útočí STŘELEC, sčítá se 100% tvého Reflexu a 25% Houževnatosti a to se porovnává s výší jeho schopnosti Střílet.
Pokud je jeho Střílení vyšší než součet tvého odporu (100+25%), tzv. tě prostřelí.
V tom případě přijdou na řadu dmg zbraně a případné posilovače. Pokud je ale jeho Střílet nižší, je poškození minimální.
Podobně je tomu u CHLADNÝCH ZBRANÍ - tam se počítá 100% tvé Houževnatosti a 25% Reflexu a součet se porovnává se Sílou úderu soupeře.

Pokud tě zasáhne soupeř do ramenou, je poškození o 15% vyšší než do rukou, v případě zásahu hlavy je to dokonce o 50%.
 
Vím že jsem ten odkaz někde zahlédl. Tvé jméno se nedá zapomenout. Další skalní veterán hry.
Pěkné stránky.
:)
 
Ve zkratce asi tak
pokud na tebe útočí STŘELEC, sčítá se 100% tvého Reflexu a 25% Houževnatosti a to se porovnává s výší jeho schopnosti Střílet.
Pokud je jeho Střílení vyšší než součet tvého odporu (100+25%), tzv. tě prostřelí.
V tom případě přijdou na řadu dmg zbraně a případné posilovače. Pokud je ale jeho Střílet nižší, je poškození minimální.
Podobně je tomu u CHLADNÝCH ZBRANÍ - tam se počítá 100% tvé Houževnatosti a 25% Reflexu a součet se porovnává se Sílou úderu soupeře.

Pokud tě zasáhne soupeř do ramenou, je poškození o 15% vyšší než do rukou, v případě zásahu hlavy je to dokonce o 50%.
Ehm, poněkud zjednodušené - a hodně.
Nepřekoná-li Tvůj odpor (odpor ja o 25 vyšší než střílet/síla úderu), je poškození 1/4 poškození zbraně (včetně posílení), pokud ho překoná (odpor ja o 25 nižší než střílet/síla úderu), je poškození 2x poškození zbraně (včetně posílení).
No a pokud se odpor a střílet/síla úderu rovnají, je poškození rovno poškození zbraně (včetně posílení).
Graf závislosti poškození na odporu by se dal schematicky vyjádřit cca takto _/°°

Větší legrace je vztah mezi přesností a úhybem v návaznosti na taktiku a vystupko. Dle mého názoru ani INNO v podstatě neví, jak to funguje a systém to hádá. Nevím, co si lodivod INNa šlehnul, když to navrhoval, ale chci to taky :D