Ve zkratce asi tak
pokud na tebe útočí STŘELEC, sčítá se 100% tvého Reflexu a 25% Houževnatosti a to se porovnává s výší jeho schopnosti Střílet.
Pokud je jeho Střílení vyšší než součet tvého odporu (100+25%), tzv. tě prostřelí.
V tom případě přijdou na řadu dmg zbraně a případné posilovače. Pokud je ale jeho Střílet nižší, je poškození minimální.
Podobně je tomu u CHLADNÝCH ZBRANÍ - tam se počítá 100% tvé Houževnatosti a 25% Reflexu a součet se porovnává se Sílou úderu soupeře.
Pokud tě zasáhne soupeř do ramenou, je poškození o 15% vyšší než do rukou, v případě zásahu hlavy je to dokonce o 50%.
Ehm, poněkud zjednodušené - a hodně.
Nepřekoná-li Tvůj odpor (odpor ja o 25 vyšší než střílet/síla úderu), je poškození 1/4 poškození zbraně (včetně posílení), pokud ho překoná (odpor ja o 25 nižší než střílet/síla úderu), je poškození 2x poškození zbraně (včetně posílení).
No a pokud se odpor a střílet/síla úderu rovnají, je poškození rovno poškození zbraně (včetně posílení).
Graf závislosti poškození na odporu by se dal schematicky vyjádřit cca takto _/°°
Větší legrace je vztah mezi přesností a úhybem v návaznosti na taktiku a vystupko. Dle mého názoru ani INNO v podstatě neví, jak to funguje a systém to hádá. Nevím, co si lodivod INNa šlehnul, když to navrhoval, ale chci to taky