• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Rozhození týmu pro dobrodružství

Jelikož, rozhazovaní do týmů je podivné a občas poměrně nespravedlivé, tak navrhuji následující úpravu: Systém rozdělování podle lvl(exp) zůstane zachován, nicméně vlastní lvl bude modifikován koeficientem k= (2*počet vyhraných dobr./počet absolovaných dobrodruství) .. resp 0,02 * procento vyhraných dobrodružství. Tj. tento koecifient nabývá hodnot 0 (kdo nevyhrál nic) přes 1 (kdo vyhrál právě půlku) až po dva (kdo vyhrál vše), nicméně v praxi by se měl točit +- okolo té jedničky. Smyslem téhle úpravy není navrhnout dokonalý (a pracný) systém, ale jednoduché vylepšení stávajícího systému a pokusit se o vyrovnané týmy.

+ jednoduchá modifikace stávajícího systému
+ vyrovnané týmy
+ porovnává komplexního hráče (tj. krom vybavení i jeho herní schopnosti)

- nutno ošetřit určité limitní hodnoty
- někomu může vadit, že ho vlastně hra 'trestá' za dobré výsledky v předchozích hrách a chtějí spíše silově uplatnit své vybavení lepší šanci na výhru
 

DeletedUser

Guest
Sám si to zmínil. Nemám rád systémy alá: Jsi dobrý, dostaneš k sobě dva prvoky a jednoho láčkovce ať se šance srovnají...

Nemluvě o tom, že když to bude dokonale fungovat, všichni časem budou mít koeficient 1...
 
Jsem si vědom, že ty modifikace budou max cca +- 20%, jenže to znamená, že lama s 35 lvl pořád bude lamou a naopak, to bude schopno trochu efektivněji seřadit aktivní hráče (110-150 lvl). Navíc jsi to nepochopil, tenhle systém nemá balancovat tým jako celek, ale upřesňovat pořadí hráčů (tj. dovažování extrémně dobrého hráče nějakými prvoky, tu fakt není ..)... A dobří hráči nezmizí, jen se budou méně vyskytovat jen v jednom týmu, no:-).
 
Říkejte si co chcete, ale ti láčkovci mají alespoň nadšení. A když je to baví, tak se i trochu přizpůsobí..
 
protože se tam typicky sejdou dva a navzájem se honí/locknou na bance/salónu, tak relativně vypadají vždy aktivně a úspěšně :-), resp. totéž zvládnou i s lepším soupeřem a jsou pak ještě lepší :-).
 

DeletedUser2164

Guest
Ne. Rozdelovani by se melo tocit hlavne kolem levelu a zbrane (popr. HP).
Tj. Najit hrace kteri jsou od sebe max. 10 levelu a najit podle toho hrace, ktery ma stejnou, popr. podobnou zbran. Tot vse. Zadny vyhry/prohry.
Napr. pri hrach:
3vs3
rozdil levelu nesmi prekracovat 20 levelu
rozdil dmg nesmi prekracovat 300
rozdil HP nesmi prekracovat 1500 HP

4vs4
rozdil levelu nesmi prekracovat 25 levelu
rozdil dmg nesmi prekracovat 400
rozdil HP nesmi prekracovat 2000 HP

5vs5
rozdil levelu nesmi prekracovat 30 levelu
rozdil dmg nesmi prekracovat 500
rozdil HP nesmi prekracovat 3000 HP

Paklize se do dobrodruzstvi prihlasi hrac, ktery ma odehrano mene jak 3 hry, ukaze se to ve hre a lide v jeho tymu maji pravo pred zahajenim opustit hru bez penalizace, popr. i kdyz jejich tym prohraje, maji take 20 % sanci dostat truhlu.
 
Nahoru