Jelikož, rozhazovaní do týmů je podivné a občas poměrně nespravedlivé, tak navrhuji následující úpravu: Systém rozdělování podle lvl(exp) zůstane zachován, nicméně vlastní lvl bude modifikován koeficientem k= (2*počet vyhraných dobr./počet absolovaných dobrodruství) .. resp 0,02 * procento vyhraných dobrodružství. Tj. tento koecifient nabývá hodnot 0 (kdo nevyhrál nic) přes 1 (kdo vyhrál právě půlku) až po dva (kdo vyhrál vše), nicméně v praxi by se měl točit +- okolo té jedničky. Smyslem téhle úpravy není navrhnout dokonalý (a pracný) systém, ale jednoduché vylepšení stávajícího systému a pokusit se o vyrovnané týmy.
+ jednoduchá modifikace stávajícího systému
+ vyrovnané týmy
+ porovnává komplexního hráče (tj. krom vybavení i jeho herní schopnosti)
- nutno ošetřit určité limitní hodnoty
- někomu může vadit, že ho vlastně hra 'trestá' za dobré výsledky v předchozích hrách a chtějí spíše silově uplatnit své vybavení lepší šanci na výhru
+ jednoduchá modifikace stávajícího systému
+ vyrovnané týmy
+ porovnává komplexního hráče (tj. krom vybavení i jeho herní schopnosti)
- nutno ošetřit určité limitní hodnoty
- někomu může vadit, že ho vlastně hra 'trestá' za dobré výsledky v předchozích hrách a chtějí spíše silově uplatnit své vybavení lepší šanci na výhru