raketak95
Člen týmu
Napadlo mě jestli by nestálo za to upravit některé aspekty hry. Motivací je, že se při přebrání pevností občas válí ve skladech nepřeberné množství skvostu. V případě full vystavěných tam na ně úplně zbytečně padá prach a užitečnější by je bylo nasypat do questů/řemesla. Bohužel jediné, co jde je:
což je plýtvavé.
Navrhoval bych tedy úpravu, že by klobouky majitele pevnosti mohli sklad pevnosti vykrást, suroviny a peníze si přivlastnit do svého inventáře a naložit s ním podle vlastního uvážení - dialogové okno změnit na:
.
Tím to ale nekončí - značné rezervy se dají najít i ve městě. Když je na mapě práce Přepadení banky, proč tuto funkci nezavést i do hry. Na mrtvácích jsou banky naplněny nevyužitým $ až po okraj, přičmež by bylo lepší tyto zdroje použít k osobním investicím a rozvoji světa. Na ostatních světech by to zatraktivnilo hru novou funkcí. Do cizí banky by
se přidala funkce Přepadení městské banky. Potřebný skill by byl Vytrvalost, Skrývání, Man. zručnost, Taktika a Obchodovat. Moje představa by byla, že za cenu 100 ene/8 hod práce by bylo možné vykrást randomně 5-50 % městské pokladny, přičemž by existovalo nebezpečí (30/40/50/60/65/70/75/80/85/90 %), že umřu bez nároku na KO ochranu. Snižovalo by se nepatrně vlivem pracovních bodů. (Čísla by se doladily testy, to jsem zatím jen plácl.) Vykádat banku by šlo jen bez KO ochrany, aby zloděje bylo možné zaduelovat.
Podobnou funkci bych (podle případného úspěchu) zavedl i na Trh, kde by byla šance vyšší, což by motivovalo hráče ukládat Geld do bezpečnější banky.
Vzhledem k tomu, že hra nabízí různé krádeže/vyloupení/přepadení a pravidla/support nezakazují nemorální krádeže na trhu, mohlo by to být rozumné a tématické rozšíření hry.
Díky za podporu - a pokud je to naprostý kacířský blud, prosím o smazání...
(Za chabou kvalitu disajnu vzniklou v Malování za pomocí Výstřižků se omlouvám)
což je plýtvavé.
Navrhoval bych tedy úpravu, že by klobouky majitele pevnosti mohli sklad pevnosti vykrást, suroviny a peníze si přivlastnit do svého inventáře a naložit s ním podle vlastního uvážení - dialogové okno změnit na:
Tím to ale nekončí - značné rezervy se dají najít i ve městě. Když je na mapě práce Přepadení banky, proč tuto funkci nezavést i do hry. Na mrtvácích jsou banky naplněny nevyužitým $ až po okraj, přičmež by bylo lepší tyto zdroje použít k osobním investicím a rozvoji světa. Na ostatních světech by to zatraktivnilo hru novou funkcí. Do cizí banky by
se přidala funkce Přepadení městské banky. Potřebný skill by byl Vytrvalost, Skrývání, Man. zručnost, Taktika a Obchodovat. Moje představa by byla, že za cenu 100 ene/8 hod práce by bylo možné vykrást randomně 5-50 % městské pokladny, přičemž by existovalo nebezpečí (30/40/50/60/65/70/75/80/85/90 %), že umřu bez nároku na KO ochranu. Snižovalo by se nepatrně vlivem pracovních bodů. (Čísla by se doladily testy, to jsem zatím jen plácl.) Vykádat banku by šlo jen bez KO ochrany, aby zloděje bylo možné zaduelovat.
Podobnou funkci bych (podle případného úspěchu) zavedl i na Trh, kde by byla šance vyšší, což by motivovalo hráče ukládat Geld do bezpečnější banky.
Vzhledem k tomu, že hra nabízí různé krádeže/vyloupení/přepadení a pravidla/support nezakazují nemorální krádeže na trhu, mohlo by to být rozumné a tématické rozšíření hry.
Díky za podporu - a pokud je to naprostý kacířský blud, prosím o smazání...
(Za chabou kvalitu disajnu vzniklou v Malování za pomocí Výstřižků se omlouvám)
Naposledy upraveno: