• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Vyrovnané dobrodružství

  • Zakladatel vlákna DeletedUser18479
  • Vytvořeno

DeletedUser18479

Guest
:lovec:Právě jsem na Tombstone a všimli jsme si, že červení mají 2 výhody oprotiva modrému týmu.
1) červení dokáží střílet ze salónu, modrý nemůže jelikož mu tam zavazí tyč z vozu.
2) červení mají vždy první tah, tedy jako první zahrávají tah a při honičce je téměř nemožné sestřelit někoho z červených

Návrhy:
Poupravit plánek mapy, buď odstranit vodicí tyč od vozu vedle banky, nebo naopak něco přidělat ke stromu u salónu aby nešlo střílet.
A taky aby se první tahy střídaly. Modrý/červený nebo červený modrý.
Ještě je tady jeden nápad. Červení by mohli střílet ze salónu a modří by měli první tah a nebo naopak. Děkuji:lovec:
 

DeletedUser16057

Guest
Ten první tah je (ne)výhoda poměrně velká. Chtělo by to mít nastaveno, kde všichni začínají stejně a nerozhoduje, že červený začíná první.

Teď mě zase napadá jedna věc a to, že něco podobného lze vidět u bitev. S jedním rozdílem, že to je přehozeno. Modrý hráč, jakožto obránce má dřívější pohyb než červený hráč-útočník.

Takže to možná chtěli udělat, aby to bylo "spravedlivé".

Co se týče možnosti střelby ze salónu, tak bych to nechal tak. Vždyť i hráč z modrého týmu může dojít na salón a z něj odstřelovat mlýn. :P
 

DeletedUser18479

Guest
To ano může dojít, ale ne hned ze startu kde se kráj často chleba... a nebylo by zlé aby i modrý mohl střílet z banky nemyslíš? :-)
No ano možná to chtěli aby to bylo spravedlivé, ale z mého pohledu Tombstone se hraje častěji než Bitva o pevnost. A také tam nejde o to, že se ti nekdo schová z roh a nestihneš ho sestřelit.
 

DeletedUser16057

Guest
z mého pohledu Tombstone se hraje častěji než Bitva o pevnost.

To ano. Přeci jen, dobrodružství trvá v průměru 12-13min. Takže se to dá hrát podstatě celý den. Navíc potřebuješ min. dalších 5 lidí, což není až takový problém.

Co se týče bitev, tak ty jsou hlavně na "uzavření" celého dne. Přesto se mohou bitvy objevit v jakoukoliv hodinu. Navíc jsem zatím ještě neviděl, kde by jedna strana měla víc jak 3 plnohodnotné bitvy za den(žádné fejky), které byli vždy plné(útok/obrana)

také tam nejde o to, že se ti nekdo schová z roh a nestihneš ho sestřelit.

Sice nejde, ale už se to mnohokrát stalo. :D Chybí poslední hráč sestřelit, poslední 2 kola a není případně pojištěná vlajka. Poslední obránce může mít štěstí a přežije a díky tomu udrží pevnost. To je pak na... :zásek: :28: :D
 
Možná by to chtělo nazývat věci pravými jmény: modří z banky střílí nepoměrně hůře než červení ze salónu. Nicméně souhlas, ta kumulace výhod prvního tahu a salonu je naprosto zbytečná a určite by bylo lepší tyhle dvě prostě rozhodit.
 

Pawn

Člen týmu
To, že ze salonu jde střílet, a z banky téměř ne... mi vadí mnohem víc jak nějaký první tah. Chtělo by to nějakej balanc. Buď oba týmy, nebo žádný. Zajímaly by mne nějaké statistiky který tým vyhrává hry více.. odhadoval bych to tak na 70% že vyhraje červený téměř vždy.
30% extrémní případy nebalancu v HP/puškách.

PS ohledně chytání:
Hrajte s pastí, a ono to chytání půjde, od toho to tam taky vlastně je ta schopnost, že. ;)
 

DeletedUser18479

Guest
No a taky mě teď napadlo jak vyrovnat týmy, aby se počítalo s tím jakou nejsilnější a nejlepší zbran hráč má, a ne co má aktuálně
 
Nahoru