• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

Western radio

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser4517

Guest
Tak jsem brouzdal po internetu a narazil jsem na peknou stránku http://www.radioo.cz kde je možno si vytvořit vlastni free radio.Tak jsem taky udělal.Potřebujete k tomu jen winamp.Jsem začátečník co se vytváření radia a práce s winamp týče takže bych uvítal kdyby mi někdo helpnul.
Jo a hraje se jenom Country a Folk.
Můžete tam slyšet Rednex,Statler Brothers,Hanka Wiliamse atd.
Pokud budete znát nějaké pěkné country písničky tak mi je pošlete PM nejlépe link ke stažení nebo ji hoďte na www.ulozto.cz a pošlete link.Budu vděčný za každou poslanou písničku a veškerou pomoc.


Radio můžete najít na http://www.radioo.cz/my?id=129


Veškeré připomínky pište tady do tématu.:střelec:

Rádio je ON
 

DeletedUser765

Guest
Nebyl by to špatný nápad.. viděla jsem toto už na jednom fóru.

Kdyby se sepsali skupiny, které hrají country a vše do stylu westernu, mohli by jsme si sem něco takového vložit a kdo by měl zájem tak i poslechnout :).
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser4517

Guest
právě potřebuji seznam skupin a skladeb,které hrají country,popřípadě linky ke stažení abych je mohl hrát.Později naberu posilu do týmu aby byl chod radia co nejplynulejší a aby se nemuselo často vypínat.
dej bacha na legalitu, aby´s neměl nějaké popotahování...
jak to jako myslis s tou legalitou,hraju country a ty songy maji tak v prumeru 10-30 let a hrajou se v radiich a vsude.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser765

Guest