Vím, o čem mluvíš. Také jsem třeba byl na služebce a vrátil se až po časovém úkolu. Ale to z toho dělá právě tu jedinečnost. :-) Já jsem ve městě kde je věkový průměr trošku vyšší (a předtím jsem byl v podobném městu), takže zase spíš vidím a tlumočím co sleduji u "dospělejších" hráčů. Na sektorovém spamu samozřejmě taky vidím, že si někdo stěžuje.. ale už podle vyjadřování (a spam list se mi díky sektorovému spamu, určenému co jsem vysledoval zejména k urážkám a tržnímu obchodu - vyřvávání X po sobě koupím/prodám //takzvaná tapeta) si stěžují zejména děcka. A protože zrovna oni většinou brečí i kvůli nuggetům - které si spíš koupí vydělávající člověk -, tak předpokládám, že INNO by měl možná víc zajímat názor té vyspělejší části komunity. Těch, co chtějí výzvu a mají rádi nějaké to složitější zpestření.
V téhle otázce se nejde asi úplně zavděčit všem, tak alespoň nějakej kompromis. Třeba těžké a složité úkoly, které zaberou nějaký ten čas = epická výhra. Primitivní úkoly, které uděláš za jedno odpoledne = malé výhry, čistě pro zpestření hry - jak ostatně bylo záměrem.