• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Westovský 10-boj

  • Zakladatel vlákna DeletedUser11632
  • Vytvořeno

Libí se vám Westovský 10-ti boj


  • Celkový počet hlasujících
    69
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser11632

Guest
Westovský 10-ti boj:indián:

Popis:
Hráči, kteří by se chtěli zůčastnit westovského 10-ti boje, by se sešli v jednom městě, kde by všichni hráči v jeden okamžik obdrželi telegram s deseti městy a nejbližší danou práci u města u kterého by museli splnit úkol. Po obdržení telegramu, by se ve startujícím městě pomodlili a šli na práci, kde by museli získat určitý počet produktů ( sbírat agáve 4ks tequily, atd. ), dále dle seznamu by běželi do dalšího města se pomodlit a opět u města splnit danou práci i určitý počet produktů. Takhle by to pokračovalo, až by splnili deset daných prací a k nim i určitý počet produktů. Poté by se vydali do města, kde byl start a hru ukončili poslední modlitbou. Tímto by hra končila a hráč, který to splnil v nejrychlejším čase by vyhrál. Hráči by se prokázali oznámením o modlitbách a pracích. Pokud by hráči došla energie, směl by spát pouze v nejbližším městě u kterého zrovna plní úkol.


Samozřejmě by záleželo na druhu hráče, a to buď se 150 energiemi nebo 100 energiemi, dále pak na charakteru.

Proto bych rozdělil boj do 8 kategorií.:hoj:

Vítěz by obdržel skříňku od skřítku s unikátními věcmi a ocelovou bednou a honosil se titulem westovský 10-ti bojař, hráč na druhém místě by obdržel skříňku od skřítku s unikátními věcmi a železnou bednou, a hráč na třetím místě by obdržel skříňku od skřítku s unikátními věcmi a dřevěnou bednou.

Výhody: motivující ceny, zábava, určeno pro každého, záleží i na štěstí

Nevýhody: trochu náročnější na uhlídání, nevím zda jde uhlídat hráče, kteří by používali nugety na přesuny nebo podpůrné předměty z řemesel:tom:
 

DeletedUser

Guest
když vynecháš ty přesuny mezi městy a vybereš práce v okolí jednoho města, tak asi odbouráš problém dlouhých přesunů (rychlost přesunu na kratší vzdálenosti bude dost podobná)... a taky tím odbouráš nutnost vyčlenit duelanty kvůli rychlosti na mapě do zvláštní kategorie... ale stejně bude asi dost kategorií, jestli dobře počítám, aby to bylo spravedlivě nastavený (bonus dobrodruha na charakter, prémium dobrodruha na charakter, prémium na vyšší příjem, prémium na energii), možná nebude reálné jich vytvořit tolik...
... 1) dobrodruh bez prémií
2) nedobrodruh bez prémií
3) dobrodruh s prémiem na charakter, bez prémia na energii, bez prémia na vyšší příjem
4) dobrodruh bez prémia na charakter, bez prémia na energii, ale s prémiem na vyšší příjem... to asi ne, kdybys to chtěl nastavit opravdu spravedlivě, bude moc kategorií...

a které konkrétní práce si představuješ? třeba na zmiňovanou agáve nemusí dosáhnout všichni hráči (třeba level 30)
a odměny se mi zdají trochu přehnané na to, že provedeš 10 prací (i když tedy některé budeš muset kvůli produktům opakovat)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11632

Guest
Já měl prvním plánu 40-ti boj, 40 sektorů, 40 prací. Ale zdálo se mi to hodně, proto ty odměny. Běhání od města k městu vlastně taky vzniklo z plánu, uspořádat dostihy ( kdo nejrychleji objede města, v každém městě duel atd. ). Ale pokaždé jsem z prvotní myšlenky sjel na jinou kolej, až vzniklo toto. Práce by se musely vybrat takové, aby na ně mohl samozřejmě každý. ( sbírat agáve jsem jen tipl, protože jsem ji měl na očích na mapě :)
 

DeletedUser15358

Guest
Jak by jsi zamezil, aby hráči nepřespávali ve svých pevnostech, rychlejší dobíjení energie.

Jinak hodnotím jako dobrý nápad:D
 

DeletedUser

Guest
když vynecháš ty přesuny mezi městy a vybereš práce v okolí jednoho města, tak asi odbouráš problém dlouhých přesunů (rychlost přesunu na kratší vzdálenosti bude dost podobná)... a taky tím odbouráš nutnost vyčlenit duelanty kvůli rychlosti na mapě do zvláštní kategorie... ale stejně bude asi dost kategorií, jestli dobře počítám, aby to bylo spravedlivě nastavený (bonus dobrodruha na charakter, prémium dobrodruha na charakter, prémium na vyšší příjem, prémium na energii), možná nebude reálné jich vytvořit tolik...
... 1) dobrodruh bez prémií
2) nedobrodruh bez prémií
3) dobrodruh s prémiem na charakter, bez prémia na energii, bez prémia na vyšší příjem
4) dobrodruh bez prémia na charakter, bez prémia na energii, ale s prémiem na vyšší příjem... to asi ne, kdybys to chtěl nastavit opravdu spravedlivě, bude moc kategorií...

a které konkrétní práce si představuješ? třeba na zmiňovanou agáve nemusí dosáhnout všichni hráči (třeba level 30)
a odměny se mi zdají trochu přehnané na to, že provedeš 10 prací (i když tedy některé budeš muset kvůli produktům opakovat)

to rozdelenie... prečo práve dobrodruh?? ja bi som to rozdelil takto :
1- stavbári
2- ,dobroduhovia
3- duelanti a vojaci( počítam, že vojak aj dobrodruh dáva do duelovích vlastností)


a potom bi som tým čo majú prémium ´´pozastavil´´ efekty a potom ich pustil znovu.
lebo, napr stavbári bi mali napr. stavba kasína,sadiť stromy a tak... a dobrodruhovia rôzne, a 3 skupina bi mala napr strážit vezeňí a také ´´duelantsé veci´´.
 

DeletedUser

Guest
S pozastavením "prémka" by asi nesouhlasila ani svrchovanost z INNO teamu, ani hráči, kteří jej vlastní...
 

DeletedUser

Guest
Mě se nápad líbí, nic bych na kategorie nedělil: bral bych je v úvahu a snažil se udělat podmínky tak, aby to bylo co nejvyváženější, v nejhorším případě by jednotlivá povolání dostala úkol navíc (myšlenka: všichni musí doběhnout do vzdáleného města, duelanti se tam musí navíc pomodlit - tím se kompenzuje, že jim přesun zabral kratší dobu). Ale myslím, že by to ani nebylo potřeba - i v reálném životě není desetiboj spravedlivý a nedělá se kategorie sportovců a chcípáků (resp. dělá se, ale být vítězem chcípáckého desetiboje někde v Horní Dolní není totéž jako vyhrát na olympiádě).
Kdyby se to trochu učesalo a upravilo, tak si myslím, že by to bylo docela zajímavé.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru