• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Změna charakterové skupiny

DeletedUser

Guest
Dobrý den.
Nebylo by dobré zavést změnu charakterové skupiny ?
 

Pawn

Člen týmu
Podle mého i tohle nás postupem času tady čeká :-P INNO si může vymyslet cokoli, jak už ukázalo, tak bych netvrdil, že se to nestane tak na jistotu. ;)
 

DeletedUser4876

Guest
Ono to existuje snad už od začátku, ale jen na bětě divím se že to ještě není na normalnim světě, přitom bych neřekl že tohle zrovna se nedá nějak extra zneužit ve svuj prospěch.
 

DeletedUser13789

Guest
Ono to existuje snad už od začátku, ale jen na bětě divím se že to ještě není na normalnim světě, přitom bych neřekl že tohle zrovna se nedá nějak extra zneužit ve svuj prospěch.


Ale dá.
Nevím, jak to chodí na betě, ale...
Před bitvou/duelem se změníš na vojáka, abys měl víc zdraví...nebo třeba na duelanta, abys dostal víc peněz, nebo dával kritické zásahy. Při úkolech by ses změnil na dobrodruha, aby Ti rychleji padlo, co potřebuješ...to je přece blbost, ne? Pak nějaký ten zbytek strategie a myšlení dopředu totálně ztrácí smysl.

Je jasné, že to INNO zavede. Za kvanta nuggetů to brzy určitě půjde, ale povede to akorát k horšímu.
 

DeletedUser

Guest
Jack Lewis - za 1500 UP/Nugget by to tak zneužitelný nebylo ;)
 

DeletedUser9350

Guest
Ono to existuje snad už od začátku, ale jen na bětě divím se že to ještě není na normalnim světě, přitom bych neřekl že tohle zrovna se nedá nějak extra zneužit ve svuj prospěch.

Joo a kdeže to tam je? :D On je tam jedině reset za 25nug a ne změna charakterové skupiny.
 

DeletedUser13789

Guest
Joo a kdeže to tam je? :D On je tam jedině reset za 25nug a ne změna charakterové skupiny.

Na betě nehraju, ale taky se mi to zdá jako blbost. Vždyť na tomhle v podstatě stojí základ hry. (nuggetama, systémem prací, atd se ty rozdíly pomalu smazávají)
Každý má nějaký styl hraní. Někdo chce duelovat, tak si vezme duelanta nebo vojáka. Někdo zas chce třeba stavět města, pevnosti, atd. Tak proč by si měl v budoucnu měnit svoje povolání. To by se pak třeba stalo, že by na serveru nebyl ani jeden dělník. A to je přece nesmysl.
 

DeletedUser4876

Guest
Tak ale kdysi to tam bylo pokud jsem si to nespletl s tim resetem :D
 
To by se pak třeba stalo, že by na serveru nebyl ani jeden dělník. A to je přece nesmysl.

to je naprosto normální, lúďo...

I kdyby nebyl žádný dělník, anebo jiné povolání, tak to ničemu nevadí. Naopak, hráči by si zvolili právě to, co by sami chtěli. Akorát by to ukázalo na nevýhodnost/zbytečnost daného povolání. No ale to se nestane, různá povolání se hodí uměrně ve hře, samozřejmě v nějaké míře. Klidně může být nějakých charakterů více, což asi je. Záludnost je v tom, 1) že hráči by rádi vše v jednom a 2) v mládí postavy by se rádi přes dělníka vyšvyhli nahoru a pak by přepřáhli na vojáka.

Sám jsem tady mockrát psal, že by se měla postava hned ze startu "utvořit". Takže bonusy by šly zvolit. Pak už by nikdo nenadával (nadávalo by se dál), na to co má a co si zvolil. Mno a pro nugetáře (a nejen pro ně) by byla možnost dokupovat další bonusy z výběru. Taková postava by byla univerzál.
 

DeletedUser1318

Guest
Ale i tak...proč to dělat? To si někdo vybral špatně a přišel na to moc pozdě?
Proč to dělat?
Protože west prošel spoustou změn a kotrmelců, tudíž původní rozhodnutí nemusí být pro hráče, bez jeho viny, optimální.
A druhý důvod?
Udržet u hry zájemce, kteří dosáhli levelu 120, mají splněné všechny charakterové úkoly a nemají motivaci dál hrát.
Když to porovnám s reálným životem, není nic divného, že se třeba dobrodruh usadí a stane se dělníkem, nebo duelant nastoupí do armády atd.
Pokud by to bylo trošku promyšlené a spojené se ztrátou např. některých předmětů z výbavy, případně cenou, nebo poklesem levelu, mohlo by to být přínosem i pro kasu Innogames.
 

DeletedUser13789

Guest
Když to porovnám s reálným životem, není nic divného, že se třeba dobrodruh usadí a stane se dělníkem, nebo duelant nastoupí do armády atd.
Vždyť to takhle přesně na westu funguje. Když dobrodruh nechce dál plnit úkoly nebo cestovat, nebo nevím co ještě, tak přece může jít stavět kostel do nekonečna. Nic mu v tm nebrání. Stejně tak duelant se může předělat na bitvaře. Jenom v tom nebudou tak dobří jako Ti, co si to zvolili na začátku. A právě takhle to je v reálném životě, ne?

Podle mě je podstata MMORPG her právě v tom, že každý si zvolí svoje zaměření a každý je dobrý v něčem jiném.
 

DeletedUser1318

Guest
... Jenom v tom nebudou tak dobří jako Ti, co si to zvolili na začátku...
Jsi schopný vstřebat myšlenku, že hrát třeba za dělníka na S1, když to byl jediný a první svět, bylo trošku něco jiného, než v tom pokračovat dnes?
Ti, co to hrají už déle, ti potvrdí, že si já mohu na začátku vybrat, problém je v tom, že mi někdo hru administrativně změní, přičemž dopředu nikdo neví jak. Kdybych třeba věděl, že budou pevnosti, kde mohu bojovat, nebo bude možnost obchodovat, volil bych "na začátku" jinak.
Kdyby zůstalo původní nastavení světů, pak ano, měl bys pravdu.
Pokud třeba nebudu jednou za čas nucen sbalit fidlátka a přesunout se na jiný svět, tak taky, a když při tom příjdu o všechny získané itemy a například investované nugety půjdou vniveč, bylo by to minimální odškodnění alespoň touto formou příjemné.
V situaci, kdy je hráčů čím dál tím míň, by to mohl být krok, jak pár dalších hráčů udržet.
 

DeletedUser13789

Guest
Jsi schopný vstřebat myšlenku, že hrát třeba za dělníka na S1, když to byl jediný a první svět, bylo trošku něco jiného, než v tom pokračovat dnes?
Ti, co to hrají už déle, ti potvrdí, že si já mohu na začátku vybrat, problém je v tom, že mi někdo hru administrativně změní, přičemž dopředu nikdo neví jak. Kdybych třeba věděl, že budou pevnosti, kde mohu bojovat, nebo bude možnost obchodovat, volil bych "na začátku" jinak.
Kdyby zůstalo původní nastavení světů, pak ano, měl bys pravdu.
Pokud třeba nebudu jednou za čas nucen sbalit fidlátka a přesunout se na jiný svět, tak taky, a když při tom příjdu o všechny získané itemy a například investované nugety půjdou vniveč, bylo by to minimální odškodnění alespoň touto formou příjemné.
V situaci, kdy je hráčů čím dál tím míň, by to mohl být krok, jak pár dalších hráčů udržet.

Ano, dobře...pro ty úplně nejstarší postavy tady na westu by se to hodilo. Spíš nevidím důvod proč to umožňovat na nových světech. Tam už jsou většinou hráči, kteří tu hru znají a zas tolik věcí se od té doby nezměnilo.

Pokud by se to tedy mělo nějak umožnit, volil bych variantu jednorázového úkolu pro reset charakteru (podobně jako při změně duelového systému, schopností v pevnostech, atd).
 
Nahoru