mne unika v cem je vlastne problem, jelikoz cast zdejsi populace narika ze dobre zbrane muze mit kde kdo , pak jiny narikaji ze dobre zbrane jsou limitovane nebo tezko dostupne , dalsi si stezuji ze nevedeli to nebo ono a ted nemuzou to co by chteli takze mi z toho vychazi ze jsme vlastne vsichni nespokojeni
)
ne - z toho ZJEVNE vychazi, ze jsou vsichni nespokojeni, akorat kazdy z jineho duvodu.
Jinak problemu je hned nekolik:
A) nekterym se zda, ze zivot je v boji o pevnost je dulezitejsi nez ostatni schopnosti. Na jednu stranu maji pravdu, ale na druhou stranu je potreba si uvedomit, ze lide co maji vetsinu bodu ve zdravi nemohou delat zadne prace, duelovat, plnit ukoly atd... Zamerem autoru je donutit hrace ke specializaci, takze tenhle problem je vytvoren zda se zcela zamerne. Jediny problem v tomto konceptu jsou vojaci, kteri jsou tezce zvyhodneni (zejmena premiovy hraci).
B) problem jsou zlate pusky, ktere (maji velke bonusy a) v pripade jejich prevazeni na jedne strane totalne znehodnoti jakoukoliv taktiku a protivnik proste nema sanci. Navic jejich efektivni ziskani je zavisle na premiu. K tomu navic nektere trapi, ze zlatou pusku uz nikdy neziskaji kvuli rozhodnuti, ktere udelali pred 3 lety.
C) celkovy koncept hry, kdy nekteri hraci chteji delat "vsechno" a nelibi se jim, ze se musi nutne specializovat, pokud si chteji slusne zahrat v danne oblasti - tento problem tu ovsem byl vzdy a nevidim duvod proc narikat, ze nemam sanci v boji o pevnosti, pokud nemam pevnostni build.
K tomu se vaze problem, ze na pevnosti je potreba mnoho aktivnich hracu (kteri proste nejsou) a zdaleka ne vsichni jsou ochotni si delat build na boje, takze relativne mala skupina elitnich (navic premiovych) hracu vyrazne zvrati pomer sil.
D) a navic pak premium, ktere uz neni jen pro pohodlnejsi hrani, ale vyrazne ovlivnuje pomer sil na urovni celych alianci a platici hraci uz celkem jasne dominuji v bojich o pevnosti (rychleji ziskaji zlatou pusku, rychleji predelaji build, vice zivota pro vojaky atd...).
Cely tento soubor problemu pak muze vyvrcholit totalnim znehodnocenim celeho sveta, protoze k zabavnemu hrani je potreba i protihrac (zejmena v bojich) a pokud se vytvori jedna dominatni frakce, ktera ovladne boje a znechuti hru ostatnim, tak nakonec skonci i ona sama diky absenci nepratel.