• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Tloustnutí populace na světech Westu:-P

DeletedUser

Guest
Jedna aliance prostě uspěla, skládá se z velice dobrých hráčů a jejich protivníkům se to nelíbí. Místo aby s tím něco dělali, tak budou vykřikovat že je někde chyba.

Zajímalo by mě, jestli to byla reakce na iElEna nebo na někoho jiného, ale tak či tak, byla to dost ubohá reakce.;)
 

DeletedUser

Guest
No, co já vím ne všichni hráči mají na to pušku získat dolary a prémko si třeba platit nechtějí a i tak to je vysoce nákladné. Podle mě pušku bude mít pořád málokdo, řekl bych že na celé arizině není víc jak 30 pušek což je na nejobsazenější svět celkem málo... navíc ty potřebné lvlvy.... to kolt a šavle jsou blbosti, ty zbraně jsou tak časně dostupné a tak silné, že to naprosto likviduje duelanty, co pořád jen duelují. Dřív měli na 50. lvlu šanci porážet i lvly o několik dekád vyšší, zde ovšem každý pitomec má 2X lepší zbraň a i kdyby náhodou vyhrál v duelu, tak další už si nedá protože je na to příliš zraněný. :-/ Podle mě by to mělo být tak od 90. lvlu nejdříve a zlatá puška na lvlu nižším než 110 by podle mě neměla být vůbec - pak by ty zbraně měly smysl...
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Souhlasím. Měla by se zvýšit minimální úroveň těch zbraní
 
To je typický rys obecné vůle, u nás známý jako národní povaha. Většina dostává na prdel od úzké skupiny lidí. I přes početní převahu, nejsou schopni svoji situaci zvrátit vlastním jednáním, tak se snaží zasáhnout do systému.

Byli tu debaty o tom že by se měli snížit limity na přístup zbraní vůči urovním. Až na pár osmělených hráčů proti tomu byli všichni. To se to ještě všem hodilo. Byla tu diskuze o vyrovnání "duelových schopností", zase jen pár lidí razantně zastávalo změnu. Zbytek byl proti a tvrdil ať všichni dávají schopnosti tam kde se oplatí. A teď se některým nelíbí že by měli dávat schopnosti, tak aby v těch pevnostech vyhrávali. Samozřejmě by pak nedosáhli na jiné věci, bohužel buď bude jedno anebo druhé, ani ti co si dávajím schopnosti do zdraví a tloustnou, nemají všechno.
 
No, co já vím ne všichni hráči mají na to pušku získat dolary a prémko si třeba platit nechtějí a i tak to je vysoce nákladné. Podle mě pušku bude mít pořád málokdo, řekl bych že na celé arizině není víc jak 30 pušek což je na nejobsazenější svět celkem málo...

Zkus si seradit lidi podle manualky (na arizone, no to asi nebude uplne efektivni) a uvidis kolik lidi ma moznost najit treti klic .. je to jen otazkou casu, kdy tech pusek budou dvouciferne pocty v jednom sektoru. Osobne predikuji, ze na na konci roku bude bude zaveden strop na zvyseni poskozeni od ZP.
 

DeletedUser4517

Guest
zajímá mě jedna věc proč se navážíte do vojáku,že mají přemrštěně bonusy na bitvu o pevnost co já vím a co byli v historii jakékoliv bitvy o pevnost vždy tam bojovali vojáci.Duelant dueluje,voják válčí,dělník staví a dobrodruh objevuje.
 

DeletedUser

Guest
JK7: Snáď nie sú?

Bonehead: To bude kedy? A prečo by nemohla aj druhá aliancia nazbierať 20 pušiek?

120 hodin proti 1 hodině hledání bedny s pokladem????????
A nikdo není schopný poradit, jak to najít,a nejvíce miluji odpověď je to na štěstí......., jelikož 150 hodinové hledání není o smůle x štěstí
 

DeletedUser

Guest
Zlatá puška určite ani zďaleka tak výrazne nezasiahla do hry, ako kolt a šabľa...

Si delas srandu vid?
Zlaty kolt/savli muze mit kazdy, bez vetsi namahy, takze jejich zavedenim do hry pouze ztratili vyznam vzacne svitici zbrane - ale nijak se nerozhodila rovnovaha sil. (doby kdy se hrouda hliny nedala najit jsou davno pryc)

Kdezto zlatou pusku bez premia sezenes jen stezi (skilly potrebne k ziskani 1.+2.+3. klice jsou dosti rozdilne, takze je to tak 3-nasobny reskill - bez premia zabava tak na 2 roky).
Navic se vyvojari vyjadrili, ze pocet zlatych pusek na 1 svete bude limitovany (zdroj), tzn. pokud jich jedna aliance ziska vetsinu, tak se ostatni mohou jit zahrabat (tzn. ti bez premia co ji budou shanet 2. roky se k ni uz ani nedostanou, protoze ti s premiem uz naplni limit), protoze 10 zlatych pusek v 1 sektoru smazne cokoliv, pokud to "cokoliv" neni sektor plny zlatych pusek -> tazke ve vysledku kdo driv sezene vic pusek vyhral. Taktika netaktika, davat dmg 500+ kdyz nepritel zvladne jen 350 je dost podstatny rozdil.
(a to ani nemluvim o tom, ze utocnci maji moznost nacpat od jednoho sektoru temer 30 zlatych pusek, cemuz se jedna vez s "pouhymi" 9 zlatymi puskami vyrovna stezi - nastesti tu tato situace jeste neni, ale je to jen otazka casu)

Jedina nadeje je, ze vyvojari opet zavedou "zlaty revolver na pevnosti" tj. relativne snadno dostupnou a srovnatelne kvalitni pusku na pevnosti jako je zlata puska - coz se zda ze zavedou (zdrov viz vyse).
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
mne unika v cem je vlastne problem, jelikoz cast zdejsi populace narika ze dobre zbrane muze mit kde kdo , pak jiny narikaji ze dobre zbrane jsou limitovane nebo tezko dostupne , dalsi si stezuji ze nevedeli to nebo ono a ted nemuzou to co by chteli takze mi z toho vychazi ze jsme vlastne vsichni nespokojeni:))
 

DeletedUser

Guest
mne unika v cem je vlastne problem, jelikoz cast zdejsi populace narika ze dobre zbrane muze mit kde kdo , pak jiny narikaji ze dobre zbrane jsou limitovane nebo tezko dostupne , dalsi si stezuji ze nevedeli to nebo ono a ted nemuzou to co by chteli takze mi z toho vychazi ze jsme vlastne vsichni nespokojeni:))

ne - z toho ZJEVNE vychazi, ze jsou vsichni nespokojeni, akorat kazdy z jineho duvodu.

Jinak problemu je hned nekolik:
A) nekterym se zda, ze zivot je v boji o pevnost je dulezitejsi nez ostatni schopnosti. Na jednu stranu maji pravdu, ale na druhou stranu je potreba si uvedomit, ze lide co maji vetsinu bodu ve zdravi nemohou delat zadne prace, duelovat, plnit ukoly atd... Zamerem autoru je donutit hrace ke specializaci, takze tenhle problem je vytvoren zda se zcela zamerne. Jediny problem v tomto konceptu jsou vojaci, kteri jsou tezce zvyhodneni (zejmena premiovy hraci).

B) problem jsou zlate pusky, ktere (maji velke bonusy a) v pripade jejich prevazeni na jedne strane totalne znehodnoti jakoukoliv taktiku a protivnik proste nema sanci. Navic jejich efektivni ziskani je zavisle na premiu. K tomu navic nektere trapi, ze zlatou pusku uz nikdy neziskaji kvuli rozhodnuti, ktere udelali pred 3 lety.

C) celkovy koncept hry, kdy nekteri hraci chteji delat "vsechno" a nelibi se jim, ze se musi nutne specializovat, pokud si chteji slusne zahrat v danne oblasti - tento problem tu ovsem byl vzdy a nevidim duvod proc narikat, ze nemam sanci v boji o pevnosti, pokud nemam pevnostni build.
K tomu se vaze problem, ze na pevnosti je potreba mnoho aktivnich hracu (kteri proste nejsou) a zdaleka ne vsichni jsou ochotni si delat build na boje, takze relativne mala skupina elitnich (navic premiovych) hracu vyrazne zvrati pomer sil.

D) a navic pak premium, ktere uz neni jen pro pohodlnejsi hrani, ale vyrazne ovlivnuje pomer sil na urovni celych alianci a platici hraci uz celkem jasne dominuji v bojich o pevnosti (rychleji ziskaji zlatou pusku, rychleji predelaji build, vice zivota pro vojaky atd...).

Cely tento soubor problemu pak muze vyvrcholit totalnim znehodnocenim celeho sveta, protoze k zabavnemu hrani je potreba i protihrac (zejmena v bojich) a pokud se vytvori jedna dominatni frakce, ktera ovladne boje a znechuti hru ostatnim, tak nakonec skonci i ona sama diky absenci nepratel.
 

DeletedUser

Guest
Rozběhla se tady docela zajímavá debata o zlatých zbraních, ale k původnímu příspěvku se moc lidí nevyjádřilo.. Jak se říká, brečíme tady nad špatným hrobem a inno si to stejně udělá samo jak chce, ale i tak napíšu svůj názor:)
Plně souhlasím s tím, že by se měly v bitvách trošku zregulovat bonusy jednotlivých charakterů. Hlavně tedy vojáků. Vůbec se mi nelíbí, že se poslední dobou hromada hráčů začala zaměřovat pouze na HP a přitom jim v bitvě zůstávají stále velké bonusy.. Uvedu příklad: dokud je takový "tank" na zemi (mimo bonusový sektor) a většinou se tito hráči staví do předních pozic, aby kryli hráče s nízkým nebo řekněme průměrným HP, jde každým kolem dobře vidět jak přicházejí o velké části svého zdraví. Jednoduše řečeno nemají dobré uhýbání a každý se do nich bez problémů trefí. Problém ale nastane v okamžiku, kdy se takový hráč dostane na bonusovou pozici, nejlépe svoji věž (nebo v případě obrany pevnosti na té pozici už stojí). Pak mají takové bonusy, že dokáží např. na hrotu věže vydržet bez značné újmy neskutečně dlouhou dobu a dokonce mají více úhybů než duelanti, kteří by měli být v této stránce mezi nejlepšími.
Má zkušenost z jedné z bitev z minulého týdne: Jako dělník stojím na dělnické věži. Naproti mě stojí protihráč "tank". Moje šance na zásah je přes 96/úhyb kolem 80. Za 4 kola jsem vystřelil na tohoto hráče 4x a netrefil jsem ani jednou. Poté jsem se musel nechat vystřídat protože bych už déle na pozici nevydržel živý. Tento hráč dokázal v klidu držet pozici minimálně 15 kol než vůbec přišel o tak velkou část zdraví, aby se raději prostřídal s někým jiným..
Tohle je pro mě prostě výsměch hráčům, kteří se zaměřují na bitevní schopnosti jako uhýbání, přesnost, vést apod., když se HPčkař dokáže se vším naházeným jen v síle a zdraví udržet v bonusovém sektoru naživu tak dlouho a ještě na konci bitvy paradoxně sklidit největší počet úhybů.
 

DeletedUser

Guest
mne unika co na tom vadi sice nedelam tanka prakticky vzdy si hraju hledace pokladu , ale proc vadi nekomu jinej styl hry nez sam hraje (a samozrejmne on na to nema) to ja by jsem mohl narikat ze mne vzdy daj duelanti a nemam na ne jednoduse sanci a ze by to chtelo neco stim udelat atd. kdyz vemu, ze takovej tank zrejme dela v zasade podradne prace a jeho hra se ubira opravdu pouze jednim smerem jednoduse mi to nevadi rozhodne jsou ve hre skodlivejsi duelanti a nikdo stim nic nedela:))
 

DeletedUser

Guest
Mě se na tom nelíbí, že prostě stačí dávat vše do zdraví. To je jako bych měl vyhrávat duely tím že budu dávat vše do úhýbání.
 

DeletedUser

Guest
mne unika co na tom vadi sice nedelam tanka prakticky vzdy si hraju hledace pokladu , ale proc vadi nekomu jinej styl hry nez sam hraje (a samozrejmne on na to nema) to ja by jsem mohl narikat ze mne vzdy daj duelanti a nemam na ne jednoduse sanci a ze by to chtelo neco stim udelat atd. kdyz vemu, ze takovej tank zrejme dela v zasade podradne prace a jeho hra se ubira opravdu pouze jednim smerem jednoduse mi to nevadi rozhodne jsou ve hre skodlivejsi duelanti a nikdo stim nic nedela:))

Pokud budeš číst pořádně, tak pochopíš, že si tu nikdo nestěžuje na to, že někdo hraje na tanka, ale na to, že mají vojáci nepřiměřeně velké bonusy vůči ostatním charakterům. Jde to právě vidět nejvíce na tom, když někdo hraje na tanka a přesto že má vše ve zdraví, dokáže v bonusovém sektoru uhýbat neskutečnému množství střel..
 

DeletedUser

Guest
nu dyt to pisu ze ti to vadi ,akorat to pises skryte, proc si myslis ze si davaj tolik zivota. oni uhybaj jako kazdej jinej + maj zivot proto to je tank, muze ho mit kazdej je to na nem stejne jako muze byt kazdej dobrodruh duelant atd tohle by mnelo smysl resit pouze v pripade kdyby diky tankum byly pevnosti naprosto neporazitelne a to jednoduse nejsou zatim padaj
 

DeletedUser

Guest
ne - z toho ZJEVNE vychazi, ze jsou vsichni nespokojeni, akorat kazdy z jineho duvodu.

Jinak problemu je hned nekolik:
A) nekterym se zda, ze zivot je v boji o pevnost je dulezitejsi nez ostatni schopnosti. Na jednu stranu maji pravdu, ale na druhou stranu je potreba si uvedomit, ze lide co maji vetsinu bodu ve zdravi nemohou delat zadne prace, duelovat, plnit ukoly atd... Zamerem autoru je donutit hrace ke specializaci, takze tenhle problem je vytvoren zda se zcela zamerne. Jediny problem v tomto konceptu jsou vojaci, kteri jsou tezce zvyhodneni (zejmena premiovy hraci).

B) problem jsou zlate pusky, ktere (maji velke bonusy a) v pripade jejich prevazeni na jedne strane totalne znehodnoti jakoukoliv taktiku a protivnik proste nema sanci. Navic jejich efektivni ziskani je zavisle na premiu. K tomu navic nektere trapi, ze zlatou pusku uz nikdy neziskaji kvuli rozhodnuti, ktere udelali pred 3 lety.

C) celkovy koncept hry, kdy nekteri hraci chteji delat "vsechno" a nelibi se jim, ze se musi nutne specializovat, pokud si chteji slusne zahrat v danne oblasti - tento problem tu ovsem byl vzdy a nevidim duvod proc narikat, ze nemam sanci v boji o pevnosti, pokud nemam pevnostni build.
K tomu se vaze problem, ze na pevnosti je potreba mnoho aktivnich hracu (kteri proste nejsou) a zdaleka ne vsichni jsou ochotni si delat build na boje, takze relativne mala skupina elitnich (navic premiovych) hracu vyrazne zvrati pomer sil.

D) a navic pak premium, ktere uz neni jen pro pohodlnejsi hrani, ale vyrazne ovlivnuje pomer sil na urovni celych alianci a platici hraci uz celkem jasne dominuji v bojich o pevnosti (rychleji ziskaji zlatou pusku, rychleji predelaji build, vice zivota pro vojaky atd...).

Cely tento soubor problemu pak muze vyvrcholit totalnim znehodnocenim celeho sveta, protoze k zabavnemu hrani je potreba i protihrac (zejmena v bojich) a pokud se vytvori jedna dominatni frakce, ktera ovladne boje a znechuti hru ostatnim, tak nakonec skonci i ona sama diky absenci nepratel.

To je asi nejlepší vyjádření mých pocitů. Stoprocentně se stotožnuji s tímto shrnutím.
 
tak si taky tady trochu ohreju polivcicku:

- Freashmeat to vystihl velmi presne. A jen na okrej - celym jeho rozborem, tahne slovo premium - tady se asi INNU podarilo, to co davno chtelo, pred rokem jsem o premiu ani zdaleka nepomyslel a nemel jsem pocit, ze o neco prchazim, ale ted jsou urcite veci, ktere postavu ohromne zrychli (napr. reset samana a moznost totalniho reskillu za .. no skoro zadarmo)

- Osobme mi nevadi existance tanku - nicmene mi vadi to, ze na neni neni rozumna protistrategie (teda kromne toho mit vic vlastnich tanku a pokud mozno jeste lepsich) , tohle by mela byt parketa pro duelanty, jenze ty jim i povedenym duelem seberou relativne smesnou cast zivot, kterou oni jsou schopni pomerne rychle nabrat nazpatek. Bonus za vest, ne ze bych ho vojakum nepral, ale proste vychyluje uz tak znacne vychylenou rovnovahu v pevnostech ve prospech jedineho cherakteru (a vubec nemluve o tom, ze vojaci maj jako jediny zajimavou schopnost do duelu).
 

DeletedUser

Guest
jsem zvědav co přinese plánované zvýšení charakterových bonusů. Snad trochu upraví bonusy a zpopularizují i ostatní charaktery.
Bojím se ale, že masa vojáků si opět vybrečí další bonusy a Inno tomu tlaku podlehne, jak tomu blo u bonusu na vést.
Sám hraju vojáka na jiných světech a v současné době nevidím sebemenší důvod, kdybych znova začínal, proč volit jiný charakter.
 
Nahoru