• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

West 2.0 - diskuze

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser16495

Guest
No, nakonec ty věci z těch prací také k zahození nejsou nebo ano ????
 

DeletedUser3338

Guest
Tak jsem pro změnu zkusil práci, která má nálezku 36% a za 14 pokusů mi zase nic nepadlo. Teď už patřím mezi 1 hráče z 250 000 (i s minulou nálezkou), kterému se takto "poštěstilo". Takže jestli INNO nechce, abych si ty produkty musel z rozhořčení koupit, tak vážně nechápu to moje "štěstí".
 

DeletedUser1318

Guest
Jestli tě nebaví naklíkávat práce, klikej jsi 2 hodinovky

Já jsi to tak dávám, ráno zadám hlídání pevnosti či chránění osadníků, na poslední příkaz dám spaní, jak dojdu ze školy, mám práce hotové + energii a plním úlohy :) :klubun:
Když začneš bez nugetů od nuly na novém světě, za jak dlouho budeš moci na dvouhodinovku dosáhnout? A jak dlouho tě bude totéž bavit jako greenhorna na už běžícím světě, kde už jsou hráči dávno na vyšších levelech?
Nahlížím na to z pozice, že celá tato operace směřovala především k oživení světů a přilákání nových hráčů. (Tedy alespoň tak to bylo prezentováno).
Zatím ty počty svědčí o tom, že převažují odcházející.
 

DeletedUser16495

Guest
Když začneš bez nugetů od nuly na novém světě, za jak dlouho budeš moci na dvouhodinovku dosáhnout? A jak dlouho tě bude totéž bavit jako greenhorna na už běžícím světě, kde už jsou hráči dávno na vyšších levelech?
Nahlížím na to z pozice, že celá tato operace směřovala především k oživení světů a přilákání nových hráčů. (Tedy alespoň tak to bylo prezentováno).
Zatím ty počty svědčí o tom, že převažují odcházející.

Chránění Osadníků dávám na světy které mám rozjeté :klubun:
Hlídání pevnosti jsi házím na dakotě, tam pak prodávám vlajky unie za 1 k. :klubun:


Jestli jse jim ta hra nelíbí, Prostě at přestanou, pro mě je to najednou Táhnutí k lepšému, jsem rád že nestrávím 3 hodiny na bobulích :-)


btw. Vidím že ty jsi ,, Nugett Master ,,

Cpát peníze, do Nesmyslné klikačky v které stále poletují náhodná číselka, Bude pro tebe asi sranda že? Já to beru jako ,, Částeční Zabavení ,, když už nemám co dělat.


Cpeš peníze do hry, udělá ti to tvůj ,, Životní prospěch ,, ? NE !
 

DeletedUser1318

Guest
btw. Vidím že ty jsi ,, Nugett Master ,,
Cpát peníze, do Nesmyslné klikačky v které stále poletují náhodná číselka, Bude pro tebe asi sranda že? Já to beru jako ,, Částeční Zabavení ,, když už nemám co dělat.
Cpeš peníze do hry, udělá ti to tvůj ,, Životní prospěch ,, ? NE !
Otázka nugetů je jaksi mimo téma.
Když od toho odhlédnu, už tu bylo několikrát řešeno, že free hráči mohou hrát jen proto, že jiní je budou touto cestou sponzorovat.
A co se týká mých investic na Dakotě, teď momentálně už to nejde z mé kapsy.
Zahráli jsme si s jedním spoluhráčem takovou minihru, jejímž cílem bylo zjistit, o kolik "nugeťák" uteče "neplatiči".
Náklady na tuto srandičku nese prohrávající, já to nejsem. A i kdybych byl, tak by mi to rozpočet výrazně nenarušilo. A za tu srandu mi to stálo.
Životní prospěch mi to nepřineslo, pouze jsem se ujistil, že je to nastaveno tak, že svým způsobem smysluplně to teď lze hrát jedině s prémiem.
A o to asi Innu prvotně šlo.
 

DeletedUser

Guest
Na betě jsem se stal hned po updatu klikajícím gibonem. Za pomoci analyzátoru od tw-db jsem si data uchovával a nyní je mohu předložit všem, kteří snad nějak pochybují o šancích na nález produktů.

práce (produkt) / vykonaných prací / nalezených produktů / úspěšnost / teoretická šance na nález
Sklízet bavlnu (bavlna) / 122 / 98 / 80% / 80%
Opravovat ploty (kladivo) / 713 / 177 / 25% / 22%
Hledání polodrahokamů (polodrahokamy) / 78 / 11 / 14% / 17%
Obchodovat (role sukna) / 262 / 94 / 36% / 26% (94 je počet všech nalezených produktů, může tedy zahrnovat i malý počet kousků lístků č. 2, což bohužel nelze zjistit.)

Zde je vidět, že má úspěšnost přibližně odpovídá psané šanci na nález. Někdo by možná namítl, že nálezy mohly být ovlivněny "stříbrností/zlatostí" prací, avšak v těchto počtech odpracovaných činností těch několik zlatých téměř nic nemění.

Jsem zvědav, s čím přijdete teď. Třeba systém pozná, že jste odpůrci 2.0, a nic vám nedaruje. lol

Dodávám, že hraji bez premia. Nuggety jsem nikdy nekupoval a ani kupovat nehodlám, přesto nepatřím k odpůrcům 2.0 a s teorií, že se nová verze může líbit jen platícím hráčům, rozhodně nesouhlasím. Je mi úplně jedno, že má nějakej nuggeťák level 60, zatímco já mám level 20, a nijak mě to v hraní neomezuje. :)

I já mám samozřejmě dost výhrad k nové verzi, např. chat je vyřešen nešťastně, ale do původní podoby bych ho rozhodně nevracel - rozhodilo by to novou koncepci, která se mně osobně líbí. O pevnostech (konfiskace, přehnané náklady na novou výstavbu, bugy bitev přetrvávající z předchozí verze) ani nemluvím.
 

DeletedUser1318

Guest
...Dodávám, že hraji bez premia. Nuggety jsem nikdy nekupoval a ani kupovat nehodlám, přesto nepatřím k odpůrcům 2.0 a s teorií, že se nová verze může líbit jen platícím hráčům, rozhodně nesouhlasím...
Jestli je to reakce na jeden z mých příspěvků, pak bych tě opravil, já netvrdím, že jedině s nugety se nový west může líbit. Já se domnívám, že west dvojka je nastavená tak, že použití nugetů při hře výrazně pomáhá.
A mohu tě ujistit, že dobrodruhovi s charakterovým bonusem ty tabulky vycházejí o poznání příznivěji. Sehnat materiál na tři kousky dortu pro denní úkol, je otázka pár minut. Lopat jsem sebou tahal tolik, že bych na ně potřeboval dvoukolák.
 

DeletedUser

Guest
Rozhodně jsou platící hráči dost zvýhodněni, ale pokud se nemýlím, tak všechny současné premiové výhody byly zavedeny na nových světech (tzn. na těch pojmenovaných) už v předchozí verzi a není to tedy novinka této verze. Podobný raketový start platících hráčů jsem spatřil i v začátcích Colorada, tedy v předchozí verzi hry.

Překvapením pro mě bylo, že po updatu nebyly všechny premiové výhody zavedeny i na staré světy. Možná nás "staré hráče" ještě úplně nezavrhli.
 

DeletedUser1318

Guest
Rozhodně jsou platící hráči dost zvýhodněni, ale pokud se nemýlím, tak všechny současné premiové výhody byly zavedeny na nových světech (tzn. na těch pojmenovaných) už v předchozí verzi a není to tedy novinka této verze...
To máš samozřejmě pravdu. Ovšem je rozdíl v tom, jestli mohu zadat 120 minut sběru bobulí třikrát po sobě, nebo jen čtyřikrát po 90 sekundách.
 

DeletedUser

Guest
tate pěkný výkon na Dakotě, gratuluji k finalnímu neplacení nugetů :-)
Já si to představuji, že blázen nugeťák nakoupí atributy a dovednosti za cca 10k nugetů každý, hned na začátku se vrhne na lepší práce. Získá neomezeně peněz nakoupením cca 30 dřevěných bedniček a prodejem věcí z nich dědkovi. Suroviny pak koupí z trhu, nebo od kamarádů, či za nugety (nepotřebuje tedy vyšší příjem+ bonus dobrodruha?). Energii zásadně doplňuje za nugety, město nepotřebuje.
 

DeletedUser

Guest
To máš samozřejmě pravdu. Ovšem je rozdíl v tom, jestli mohu zadat 120 minut sběru bobulí třikrát po sobě, nebo jen čtyřikrát po 90 sekundách.

A k čemu ti bylo zadat 120 minut bobulí třikrát po sobě? Peníze a zkušenosti z toho stejně skoro žádné nebyly, bobulí téměř stejně, stálo tě to jen více energie a času. Takže když si zadáš celou frontu bobulí a jdeš do práce/školy, v porovnání s 1.xx v 2.0 dostaneš to samé, ale budeš delší dobu neužitečně stát a až přijdeš domů, tak budeš mít víc energie. Jestli ti vadí to, že neužitečně stojíš, tak si každou práci zadej na opačném konci mapy, práce ti zase bude trvat 2 hodiny jako dřív a akorát to doděláš, než přijdeš.
 

DeletedUser1318

Guest
A k čemu ti bylo zadat 120 minut bobulí třikrát po sobě? Peníze a zkušenosti z toho stejně skoro žádné nebyly, bobulí téměř stejně, stálo tě to jen více energie a času. Takže když si zadáš celou frontu bobulí a jdeš do práce/školy, v porovnání s 1.xx v 2.0 dostaneš to samé, ale budeš delší dobu neužitečně stát a až přijdeš domů, tak budeš mít víc energie. Jestli ti vadí to, že neužitečně stojíš, tak si každou práci zadej na opačném konci mapy, práce ti zase bude trvat 2 hodiny jako dřív a akorát to doděláš, než přijdeš.
Bobule asi nejsou ideální příklad, u prací, kde se odvíjí zisk podle délky práce je to markantnější. Mně jde o to, že mi to pevným nastavením omezuje v možnostech, jak nakládat se zbývající energií. Ty si ale pevně stojíš na svém, tudíž je to zbytečné rozebírat.
Mně to vadí, tobě vyhovuje, vzájemně se o opaku nepřesvědčíme.
 

DeletedUser14059

Guest
Mně to vadí, tobě vyhovuje, vzájemně se o opaku nepřesvědčíme.
"Chytrému napověz, hloupého kopni"

Myslím, že toto (přesně tento příklad, o kterém se baví - bobule - ať mě nechytáte za slova) vyhovovat nemože nikomu kdo umí počítat.

A samozřejmě, každá práce má svůj význam, i bobule, ne, že je to krátké, tak to nedělej. Lidi to musí dělat na úkoly, či řemesla. Každý nemá náladu dělat "svou" práci, prodávat ty předměty a za to kupovat ty, které potřebuje.. (nehledě na to, že některé práce musíte dělat už jen pro samotnou práci do úkolu, ne pro předmět z ní)
 

DeletedUser

Guest
Bobule asi nejsou ideální příklad, u prací, kde se odvíjí zisk podle délky práce je to markantnější. Mně jde o to, že mi to pevným nastavením omezuje v možnostech, jak nakládat se zbývající energií. Ty si ale pevně stojíš na svém, tudíž je to zbytečné rozebírat.
Mně to vadí, tobě vyhovuje, vzájemně se o opaku nepřesvědčíme.



Bobule jsou celkem ideální příklad:
když spadnou jedny bobule na 23 zadání = nebo jedny bobule za 1 hodinu stoprocentně na jedno zadání, pak nemusím klikat jak jojo a čučet hodinu na monitor.
 

DeletedUser

Guest
nebo můžu kliknout na nežer to, a inno půjde do kytěk.

Znáte pěknou hru, kzerá vynahradí tyto experimenty? Prosím do pošty
 

DeletedUser16495

Guest
Mě jse bobule docela hledají lehko... Spíš ty Kukuřice, To je bitka :-)
Myslím jsi, Že popřípadě nedělá problém někoho ohouknout v ally/městě/Místnosti.
[SPOIL]
cajuewwkcagmfc7scadm24x.jpg

[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Bobule asi nejsou ideální příklad, u prací, kde se odvíjí zisk podle délky práce je to markantnější. Mně jde o to, že mi to pevným nastavením omezuje v možnostech, jak nakládat se zbývající energií. Ty si ale pevně stojíš na svém, tudíž je to zbytečné rozebírat.
Mně to vadí, tobě vyhovuje, vzájemně se o opaku nepřesvědčíme.

Spousta lidí si stěžuje, jak je TW stále jednodušší a jednodušší. A tady zavedou "zesložitění" a všichni se z toho mohou... Není optimální jen zadat práci, ze které potřebuješ produkt, a dát její trvání tak, aby ti to vyhovovali. Musíš se zamyslet, co se ti vyplatí a co ne. Jestli je lepší si zadat krátkou práci, ze které produkt potřebuješ, nebo naopak dlouhou, jejíž produkt je TOBĚ k ničemu. Ostatně podporuje to komunikaci a spolupráci mezi hráči.
Pro člověka, který není schopen si číst/koukat na film/vařit u počítače a jednou za 5-10 minut naklikat další práce se bobule hledají hůř než v 1.xx. Ale mnohé další věci (kamení, džbány, šunka...) se naopak hledá lépe:
V 1.xx: Zadám dvě dvouhodinovky a hotel, přijdu domů a mám plnou energii.
V 2.0: Zadám čtyři práce, přijdu domů mám plnou energii.
 

DeletedUser9350

Guest
Jo hledají se "lépe", padá to hlavně když je nulová motivace a nulový zisk z té práce.... Vyzkoušeno na 6 pracech pro questy.
 

DeletedUser14059

Guest
...kteří nehráli jen vyhraněně kvůli duelům nebo bitvám, ale chtěli sabavit celým spektrem možností činností, které west původně nabízel.

tat-e.. Promiň, ale dovolím si tě poopravit, jako neduelantovi ti uteklo, že
DUELOVÁNÍ na STARÝCH světech se stalo "nemožným".
-nevíš, kde má město tvůj starý cíl zašitý
-města se znovu rozházela, takže i když jsi se předtím stěhoval, teď je jedno tam, druhé tatam a třetí pro jistotu zaniklo v zapomnění /lidi skončili/
-cestování je teď složitější (míň záchytných bodů a toto neodpustím nikdy, toho jsem jako duelant využíval, proč teď být duelantem?.. voják má už daleko víc výhod nejen do duelů..)
Nehledě na to, že s updatem slíbili zvýšený radius pro duelanty - skutek utek, furt jsem mohl jen do 15minut vyzývat bez toho, abych někam šel.

A PEVNOSTI.. První je musí někdo postavit a i tady na foru se vzneslo hodně námitek, že je to stavět těžké a když už to postaví, jiní jim to hned vemou.. To pak odradí, i když na druhou stranu je top hezké, že se musí víc přemýšlet, pevnosti bych možná uvítal dělat složitěji, ovšem ne na úkor složitějšího hledání produktů.

a v neposlední řadě novinka pro 1.3x - ŘEMESLA - a teď mi, milí zastánci "dělej si práci, který ti časově vyhovují" řekněte, jak mám nasbírat na řemeslo produkty, když defacto nepadají a musím klikat npř. každých 15sekund.. kupovat se to ani nedá, neboť na trhu je pár kousků a po celé mapě rozházené a to ještě v tom lepším případě, někdy tam ani nic není.

No spíš je otázkou, co nezničili.. Joo, mapa je hezká, ale jen po grafické stránce, jinak, pardon, ale je nelogicky uspořádaná a zbytečně zjednodušená.

A teď mi někdo řekněte, jestli jsu to já, kdo má přehnaný názor.. Podotýkám, že všechny ty chyby nejdou vypsat (kord když ten west jen zapnu a neklikám tam), ale snažím se přidávat nové a nové a dávat to do nových témat.
 
Bobule byly položeny na stůl jako jistý příklad,netočme se neustále jen okolo nich. . Pokud se budeme bavit o klikání a úsporách,či ztrátách času,tak si dovolím jiný příklad. Hned na začátku třeba nádeník. 20x vymístit stáje. Práce bere 4 energa. to máme dohromady 80. Trvá 5 minut,to máme dohromady 100.
I když budu mít premko,zadám 8 prací t.j. 40 minut,potom znovu a potom ještě 4x. To je 1.40 hodiny.
To je oproti starýmu provedení terno,ušetřil jsem 20 min. ale mám energii na 20,nehledě k tomu,že ráno před odchodem z domu to naklikat nestihnu s tím,že zalezu do hotelu a až budu doma ze školy (97%),nebo z práce(3%) :-D budu při plný síle. Stačilo mi kdysi tam jít na dvě hodiny 1X a bylo splněno. Ale hráč potřebuje taky růst a dělat něco jinýho,než mít pořád otevřený okno s Knihou úkolů a odškrtávat kolikrát co ještě.
Nebo 30x Strhnout přehradu apod.
Prosím, nebombardujte mě argumentem,že to můžu dělat delší dobu. Tak bych to mohl dělat 3 týdny a to mě příjde na to jaká to je na začátku hry banalita trochu dlouho.
Pokud budu nějakým jiným světě na 120 l. a budu tam jenom pro pár bitev a doplňování inventáře,tak mě to věru může bejt ukradený,ale poku na Dakotě někdo je total novic (herní),tak z toho musí mít v hlavě guláš a těžko ho to chytí.
Díky nugg. a zkušenostem už tam jsou za TŘI (necelý) týdny už levely 60a víc.
Ale je to taky proto,že to jsou staří mazáci,ti si jedou za svým cílem a ostatní je pro ně balast. Nováček se jim rovnat nemůže i když do toho vrazí víc reálnejch financí(problém atrib,schopn.,co kam kolik vložit apod).
Nějak jsem se rozkecal,původně můj příspěvek měl mířit k nemožnosti si sám zvolit čas práce.
 
Naposledy upraveno:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru