DeletedUser15256
Guest
Mám tenhle nápad již dlouhou dobu v hlavě, detail bych asi domluvil společně, ale jde mi hlavně o princip. V součinosti s tímto hledám parťáky pro dotvoření tohoto projektu. Za pokus to stojí, hru by to značně oživilo.
Ve městech se někdy válí i miliony dolarů a přeci víme jak často na divokém západě okrádaly tyto finanční instituce bandité.
Proto bych do hry zavedl možnost BANK ROBBERY
Banka lvl 1
Model je postavený na bitevním prostředí, z důvodu mého naprostého amaterismu, aneb malování lvl 1, takže kdyby se našel grafik, budu rád za spolupráci.
Cíl:
1. Vykrást trezor - odpálení trezoru a útěk ( pole pod věží duelntů)
2. Vykrást přepážku - přepadení přední části a udržení pokladen po určitou dobu a útěk ( žluté místa u černých kostek(přepážek)
Průběh:
Stejně jako v boji o pevnost by se vyhlásila bankovní loupež. Počty útočníků a obránců, bych nechal na zvážení. Vždy by se z boje o banku musel útočník dostat ven, až poté by měl vyhráno. Cílem je samozřejmě dostat se do trezoru a odpálit ho. Komu by se to podařilo uloupil by 10% z celkového bankovního účtu města, kdo by přepadl jen přepážku dostal by cca 5%.
Celkově by se tedy dalo ukrást až 15% na jeden útok.
Boj 5 na 5
Podmínky pro vyvolání boje:
Na vyvolání boje by byla nutná příprava pro útočníka:
15ks Dynamit, 5ks Maska, 50 ks Patron, 1000 Usd
Bankovní loupež by mohla proběhnout jednou za tři dny na jednu banku.
Členové aliance by nemohli na banku útočit
Po opuštění aliance, by město mohlo na banku(bývalého spojence)útočit nejdříve za jeden měsíc
Při špatné bankovní loupeži by útočící hráči nemohli týden napadnout jinou banku (berme to jako vazbu)
Útočníci po opuštění bojiště bez kořisti, neztrácí krom surovin na útok a zdraví nic. V dalších dnech mohou normálně útočit, tzn. pokud útočník neodejde z banky do konce kol, byl zajmut a dostává se do "vězení" = týden bez útoků
Výpočet boje:
Herní systém Bank Robbery
Obránci si mohou vybrat místa v části od půlky mapy doprava, útočníci doleva. Obránci mohou startovat i z ochozů.
Výpočet pro útok:
zásah: Střílet + přesnost + taktika
úhyb: Uhýbání + vést + houževnatost
Výpočet pro obranu:
zásah: Střílet + přesnost + taktika
úhyb: Uhýbání + vést + houževnatost
Útočníci mají 50 kol na ukořistění lupu a útěk
Přepadení se povede pokud útočníci drží 3 kola žlutý sektor a podaří se jim útěk, nebo všichni obránci padnou.
Banka: Nově bych přidal možnost rozšiřování banky za suroviny a dosažení určitého maxima k bránění s pomocí úprav. (Tyto úpravy by mohl dělat jen charakter DĚLNÍK), nové úspěchy, více zkušeností, více srandy
Zvýšení zabezpečení banky
Vemem v potaz, že všechna města mají banku na 10, proto bych zvedl lvl nahoru tzn.:
11. 10 ks železné tyče, 30 ks dřeva 5 ks bedna s nářadím, 10 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
12. 15 ks železné tyče, 30 ks kamení, 5 ks bedna s nářadím, 15 ks patrony(zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
13. 20 ks železné tyče, 30 ks kamení, 5 ks bedna s nářadím, 20 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
14. 25 ks železné tyče, 30 ks kamení, 10 ks bedna s nářadím, 30 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
15. 50 ks železné tyče, 100 ks kamení, 10 ks bedna s nářadím, 40 ks patrony (postava hráče v bance navíc, + ?% do obrany)
Sumář:
+
Oživení hry a nová motivace pro hráče, přibližuje se to k podstatě divokého západu, větší využití charakteru dělník, využití peněz "zaseknutých v bance",
-
Možnost zneužití k výběru hotovosti (pravidla to mohou upravit)
Všechny nápady zapracuji dle uvážení, platí že hledám grafika(někdo kdo by to graficky mohl zpracovat), lidi co West baví a tento projekt se jim líbí a rádi přidají svojí myšlenku.
Ve městech se někdy válí i miliony dolarů a přeci víme jak často na divokém západě okrádaly tyto finanční instituce bandité.
Proto bych do hry zavedl možnost BANK ROBBERY
Banka lvl 1
Model je postavený na bitevním prostředí, z důvodu mého naprostého amaterismu, aneb malování lvl 1, takže kdyby se našel grafik, budu rád za spolupráci.
Cíl:
1. Vykrást trezor - odpálení trezoru a útěk ( pole pod věží duelntů)
2. Vykrást přepážku - přepadení přední části a udržení pokladen po určitou dobu a útěk ( žluté místa u černých kostek(přepážek)
Průběh:
Stejně jako v boji o pevnost by se vyhlásila bankovní loupež. Počty útočníků a obránců, bych nechal na zvážení. Vždy by se z boje o banku musel útočník dostat ven, až poté by měl vyhráno. Cílem je samozřejmě dostat se do trezoru a odpálit ho. Komu by se to podařilo uloupil by 10% z celkového bankovního účtu města, kdo by přepadl jen přepážku dostal by cca 5%.
Celkově by se tedy dalo ukrást až 15% na jeden útok.
Boj 5 na 5
Podmínky pro vyvolání boje:
Na vyvolání boje by byla nutná příprava pro útočníka:
15ks Dynamit, 5ks Maska, 50 ks Patron, 1000 Usd
Bankovní loupež by mohla proběhnout jednou za tři dny na jednu banku.
Členové aliance by nemohli na banku útočit
Po opuštění aliance, by město mohlo na banku(bývalého spojence)útočit nejdříve za jeden měsíc
Při špatné bankovní loupeži by útočící hráči nemohli týden napadnout jinou banku (berme to jako vazbu)
Útočníci po opuštění bojiště bez kořisti, neztrácí krom surovin na útok a zdraví nic. V dalších dnech mohou normálně útočit, tzn. pokud útočník neodejde z banky do konce kol, byl zajmut a dostává se do "vězení" = týden bez útoků
Výpočet boje:
Herní systém Bank Robbery
Obránci si mohou vybrat místa v části od půlky mapy doprava, útočníci doleva. Obránci mohou startovat i z ochozů.
Výpočet pro útok:
zásah: Střílet + přesnost + taktika
úhyb: Uhýbání + vést + houževnatost
Výpočet pro obranu:
zásah: Střílet + přesnost + taktika
úhyb: Uhýbání + vést + houževnatost
Útočníci mají 50 kol na ukořistění lupu a útěk
Přepadení se povede pokud útočníci drží 3 kola žlutý sektor a podaří se jim útěk, nebo všichni obránci padnou.
Banka: Nově bych přidal možnost rozšiřování banky za suroviny a dosažení určitého maxima k bránění s pomocí úprav. (Tyto úpravy by mohl dělat jen charakter DĚLNÍK), nové úspěchy, více zkušeností, více srandy
Zvýšení zabezpečení banky
Vemem v potaz, že všechna města mají banku na 10, proto bych zvedl lvl nahoru tzn.:
11. 10 ks železné tyče, 30 ks dřeva 5 ks bedna s nářadím, 10 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
12. 15 ks železné tyče, 30 ks kamení, 5 ks bedna s nářadím, 15 ks patrony(zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
13. 20 ks železné tyče, 30 ks kamení, 5 ks bedna s nářadím, 20 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
14. 25 ks železné tyče, 30 ks kamení, 10 ks bedna s nářadím, 30 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
15. 50 ks železné tyče, 100 ks kamení, 10 ks bedna s nářadím, 40 ks patrony (postava hráče v bance navíc, + ?% do obrany)
Sumář:
+
Oživení hry a nová motivace pro hráče, přibližuje se to k podstatě divokého západu, větší využití charakteru dělník, využití peněz "zaseknutých v bance",
-
Možnost zneužití k výběru hotovosti (pravidla to mohou upravit)
Všechny nápady zapracuji dle uvážení, platí že hledám grafika(někdo kdo by to graficky mohl zpracovat), lidi co West baví a tento projekt se jim líbí a rádi přidají svojí myšlenku.
Naposledy upraveno moderátorem: