• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Bank Robbery (bankovní loupež)

  • Zakladatel vlákna DeletedUser15256
  • Vytvořeno

Líbí se vám tento návrh?


  • Celkový počet hlasujících
    41
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser15256

Guest
Mám tenhle nápad již dlouhou dobu v hlavě, detail bych asi domluvil společně, ale jde mi hlavně o princip. V součinosti s tímto hledám parťáky pro dotvoření tohoto projektu. Za pokus to stojí, hru by to značně oživilo.

Ve městech se někdy válí i miliony dolarů a přeci víme jak často na divokém západě okrádaly tyto finanční instituce bandité.

Proto bych do hry zavedl možnost BANK ROBBERY


Banka lvl 1





Model je postavený na bitevním prostředí, z důvodu mého naprostého amaterismu, aneb malování lvl 1, takže kdyby se našel grafik, budu rád za spolupráci.

Cíl:
1. Vykrást trezor - odpálení trezoru a útěk ( pole pod věží duelntů)

2. Vykrást přepážku - přepadení přední části a udržení pokladen po určitou dobu a útěk ( žluté místa u černých kostek(přepážek)


Průběh:
Stejně jako v boji o pevnost by se vyhlásila bankovní loupež. Počty útočníků a obránců, bych nechal na zvážení. Vždy by se z boje o banku musel útočník dostat ven, až poté by měl vyhráno. Cílem je samozřejmě dostat se do trezoru a odpálit ho. Komu by se to podařilo uloupil by 10% z celkového bankovního účtu města, kdo by přepadl jen přepážku dostal by cca 5%.
Celkově by se tedy dalo ukrást až 15% na jeden útok.

Boj 5 na 5

Podmínky pro vyvolání boje:

Na vyvolání boje by byla nutná příprava pro útočníka:
15ks Dynamit, 5ks Maska, 50 ks Patron, 1000 Usd

Bankovní loupež by mohla proběhnout jednou za tři dny na jednu banku.
Členové aliance by nemohli na banku útočit
Po opuštění aliance, by město mohlo na banku(bývalého spojence)útočit nejdříve za jeden měsíc
Při špatné bankovní loupeži by útočící hráči nemohli týden napadnout jinou banku (berme to jako vazbu)
Útočníci po opuštění bojiště bez kořisti, neztrácí krom surovin na útok a zdraví nic. V dalších dnech mohou normálně útočit, tzn. pokud útočník neodejde z banky do konce kol, byl zajmut a dostává se do "vězení" = týden bez útoků

Výpočet boje:

Herní systém Bank Robbery

Obránci si mohou vybrat místa v části od půlky mapy doprava, útočníci doleva. Obránci mohou startovat i z ochozů.

Výpočet pro útok:
zásah: Střílet + přesnost + taktika
úhyb: Uhýbání + vést + houževnatost

Výpočet pro obranu:

zásah: Střílet + přesnost + taktika
úhyb: Uhýbání + vést + houževnatost

Útočníci mají 50 kol na ukořistění lupu a útěk

Přepadení se povede pokud útočníci drží 3 kola žlutý sektor a podaří se jim útěk, nebo všichni obránci padnou.


Banka: Nově bych přidal možnost rozšiřování banky za suroviny a dosažení určitého maxima k bránění s pomocí úprav. (Tyto úpravy by mohl dělat jen charakter DĚLNÍK), nové úspěchy, více zkušeností, více srandy

Zvýšení zabezpečení banky

Vemem v potaz, že všechna města mají banku na 10, proto bych zvedl lvl nahoru tzn.:

11. 10 ks železné tyče, 30 ks dřeva 5 ks bedna s nářadím, 10 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
12. 15 ks železné tyče, 30 ks kamení, 5 ks bedna s nářadím, 15 ks patrony(zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
13. 20 ks železné tyče, 30 ks kamení, 5 ks bedna s nářadím, 20 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
14. 25 ks železné tyče, 30 ks kamení, 10 ks bedna s nářadím, 30 ks patrony (zvětšení počet sektorů v bance, + ?% do obrany)
15. 50 ks železné tyče, 100 ks kamení, 10 ks bedna s nářadím, 40 ks patrony (postava hráče v bance navíc, + ?% do obrany)

Sumář:
+
Oživení hry a nová motivace pro hráče, přibližuje se to k podstatě divokého západu, větší využití charakteru dělník, využití peněz "zaseknutých v bance",
-
Možnost zneužití k výběru hotovosti (pravidla to mohou upravit)

Všechny nápady zapracuji dle uvážení, platí že hledám grafika(někdo kdo by to graficky mohl zpracovat), lidi co West baví a tento projekt se jim líbí a rádi přidají svojí myšlenku.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser13789

Guest
Zajímavý nápad. Peníze v bance nemají moc velké využití, proto by bylo dobré to nějak rozhýbat. Je také pravda, že přepadávání bank k divokému západu patří, proto se mi návrh docela líbí.

Je to ale postavené na bázi bitvy o pevnost. Já, jakožto duelant, bych spíš upřednostňoval postavit to na bázi duelů (nemám představu, jak by to celé muselo vypadat), ale je přece pravda, že do banky vtrhli bandité s kolty. S brokovnicí by to při vykrádání banky bylo asi méně praktické.

Případně nějak skloubit dohromady bitvu a duely - vznikaly by pak speciální týmy vykradačů bank. Byly by složené z několika bitvařů a pak z pár čistokrevných duelantů.

Ale rozhodně jsem pro zavedení Tvého návrhu.
 

DeletedUser

Guest
Dám ti první a myslím že i zásadní mínus tohoto nápadu, do týdne jsou banky vyluxované a co potom?
 

DeletedUser

Guest
Pokud se bude lup počítat takto procentuálně podle aktuálního finančního obnosu, banky vyluxované nebudou nikdy. ;)

Návrh se mi líbí. Jen bych pořádně zvýšil požadavky pro vyvolání boje (aspoň 10x), protože získat sto tisíc za pár dynamitů, masek a patron by bylo až moc výhodné.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Dám ti první a myslím že i zásadní mínus tohoto nápadu, do týdne jsou banky vyluxované a co potom?

To zase nebude tak žhavé, pěnez je dost a potřebné produkty (na přepad) se rychle vyčerpají. Než nasbíráš nové, tak zase bude v pokladnách prachů habaděj. Takže těch přepadů nebude zase po první vlně tolik, ono taky je třeba tu kasu ubránit. Jak se to šikovně vymyslí, pak budou šance vyvážené (mírně ve prospěch domobrany) a jen tak si někdo netroufne. Města alespon začnou zase více fungovat jednotně...
 

DeletedUser15256

Guest
Super, díky za připomínky... konstruktivní.

Samozřejmě by banka šla vykrást v určitém časovém horizontu jako při bitvě

Charaktery by se určitě měli zase nějakým způsobem zvýhodnit. Třeba výpočtem střeleckých hodnot atd. o ot bych popřípadě poprosil duelanta, já s duelama nemám vůbec nic společného :)

Požadavky na vyvolání se doladí, podle systému i procent kolik padne když se loupež podaří

Vyprázdnění bank bych se nebál, je to o zvážení kolik procent z banky by šlo ukrást a hlavně, mi neříkejte, že když Vám někdo vykrade banku, nepůjdete se pomstít :D, určitě je ještě potřeba vymyslet podmínky, kdo může útočit, kdy atd.


Byl bych rád kdyby se někdo ke mě přidal a spolu jsme tento projekt rozvíjely dál. Třeba se pošťěstí dostanem milion nugget a itemy a nevim co ještě :D


Všechny nápady zapracuji dle uvážení, platí že hledám grafika(někdo kdo by to graficky mohl zpracovat), lidi co West baví a tento projekt se jim líbí a rádi přidají svojí myšlenku.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Vyprázdnění bank bych se nebál, je to o zvážení kolik procent z banky by šlo ukrást a hlavně, mi neříkejte, že když Vám někdo vykrade banku, nepůjdete se pomstít :D, určitě je ještě potřeba vymyslet podmínky, kdo může útočit, kdy atd.
Netuším jak ty ale pokud já vyberu banku tak si peníze přeci neuložím do městské kasy, ale pěkně do bezpečí vlastního účtu. Proto by byla jen otázka času a nebylo by o co bojovat. Prostě by si jen par hráčů namastilo kapsy.
 

DeletedUser15301

Guest
Netuším jak ty ale pokud já vyberu banku tak si peníze přeci neuložím do městské kasy, ale pěkně do bezpečí vlastního účtu. Proto by byla jen otázka času a nebylo by o co bojovat. Prostě by si jen par hráčů namastilo kapsy.

mno nevim... ale jestli sem dobre na zakladce pochopila procenta... tak se po uspesnym prepadu pocet penez snizi (dokonce se to da vyjadrit nejakym grafem nebo vzorcem), ale prakticky se neda dostat na nulu...
 

DeletedUser10103

Guest
Nápad se mi velmi libí, ale zvýšení zabezpečení banky bych dal:
10 x železné tyče, 20 x kamení (dřevěnou banku jsem neviděl :D ), 5 x bedna s nářadím, 20 x patrony (pro hlídače ať mají po zlodějích co pálit) + postupné zvyšování za každý level výstavby
 
Ahoj, vypada to pekne, a ted jsem si vsimnul vylepsovani banek, chtelo by to i neco podobneho pro utok, budovu, nebo pocet surovin na vyvolani :) Napadlo me jak by to mohlo vapadat.

Bral jsi v uvahu kone a rychlost? :)
 

DeletedUser15256

Guest
Ahoj, vypada to pekne, a ted jsem si vsimnul vylepsovani banek, chtelo by to i neco podobneho pro utok, budovu, nebo pocet surovin na vyvolani :) Napadlo me jak by to mohlo vapadat.

Bral jsi v uvahu kone a rychlost? :)

Koně nevim kam zaimplementovat, na vyvolání jsou potřeba suroviny viz. úvod, budovu pro útok nevim jakou, bitva bude jen uvnitř, v momentě útěku z banky útok končí. To znamená, že v případě jasné prohry útočník může zmizet
 
No, muze to byt treba na radnici, bylo by trochu nefer mit moznost pridavat pocet obrancu ale utocniku ne :)
 
A co takhle nekrást přímo v bance, ale udělat mapu města a přestřelka by se odehrála venku, stejně by v bance žádný boj nikdy nebyl. Banda by se rozpoložila v nějaké barevné zoně, naběhla by do banky a pak by prchala zpátky. Kdo by vydržel tři kola v budově banky, získá lup. Jedno kdo z lupičů, stačil by jeden, zbytek by mohl číhat a krýt kolegu odkudkoli. Když některý zý desperátů získá lup, prchá (na značky) a pokud ho sejmou musí to lupiči zopakovat znovu, dotyčný samozřejmě padá ze hry jako kterýkoli odstřelený hráč.

Důležitý je "deployment", tady by stálo za to vnést do hry něco jako iniciativu a agilitu. Hráč na straně lupičů, by mohli na základě některých schopností, mít přístup blíže k bance, tedy ke středu města. Oni jsou zkrátka tak dobří, že se dostanou nepozorovaně tak blízko jak to jde, ne-li způsobit rozruch až přímo samotnou loupeží. Co se týká prostředí, tak systém sektorů je nezbytný. A tady bych dal podmínku, že v jednom sektoru může být jen jeden obráce (z taktického hlediska hry).

Počet hráčů na přepad bych viděl následovně. Je třeba nějaký limit, ten by se mohl odvíjet podle velikosti banky. Banku bych v rámci tohoto návrhu vylepšil a pohnal o pár štoků, čiže přidělal nějaké ochrany. Čím více hráčů na přepad, tím tuhžší banky. Obránců by mohl být počet odvíjející se od součtu duelové úrovně protihráčů plus nějaký návdavek.
 

DeletedUser

Guest
Pekny napad :)
Libi se mi to. Ale na pripominky nemam moc naladu vcil :D
 

DeletedUser13017

Guest
Finchi, to se ti podle mě dost povedlo a už ten původní návrh je zajímavý a rozhodně by to stálo za dokončení.
Jen bych měl pár postřehů nebo připomínek (omlouvám se, pokud jsem něco přehlédl):
- nebylo by asi moc dobré, kdyby boje o banku kolidovaly s klasickými bitvami
- asi by nebylo na škodu určit nějaký obranný bonus podle peněz v bance (bohatá banka - lepší zabezpečení)
Jinak určitě opravdu dobrý nápad
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser4876

Guest
Je to zajimave ,ale myslím že by na tom člověk vic prodělal než vydělal, ale nebylo by to špatne aspon nějkae zpestřeni.
 

DeletedUser15256

Guest
Díky,

model je založen na bitvách, šla by udělat nějaká vyjímka ,že pokud bude město bránit pevnost, nemohl by se boj o banku vyhlásit v rozmezí hodin.

Obraný bonus si musí město vystavět, samozřejmě kdo tam nebude mít nic, tak se na zabezpečení vybodne
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru