Nové levely samy o sebe sú logický krok, ktorý bohužiaľ ako väčšinu vecí spackali a úspešne tým zabili hru - tentokrát nadobro. Kto to nechápe, tak je to asi ako ďakovať Sovietskemu zväzu za rok 68 (lebo dovtedy to bola nuuudaaa a konečne máme niečo nové!)
Len pár faktov:
- Nové levely napriek obrovskému odporu boli vnútené do hry v priebehu pár týždňov ( za to migráciu s racionálnymi argumentami, ignorujú roky!)
- Urobili to najprimitívnejším spôsobom, bez regulácie, čím úplne zabili akúkoľvek súťaživosť!
- Jediný spôsob ako levelovať je klikať kostol a každý deň sa prihlásiť. Ako cvičená opica kliknúť 9x kostol. A načo? Aby som mal vyšší level = aby som dobehol tých, ktorí neférovým spôsobom získali niekoľko ročný náskok - choré....
- Vďaka priepastným rozdielom levelov sú hráči zvýhodňovaní, neexistuje fair play.
- Motivácia začať *aktívne* hrať na starých svetoch je mizivá. Takže ku klesajúcemu trendu si pripíšete ešte tých, ktorí skončili lebo s lvl 250 nesúhlasia a tých, ktorí na staré svety mohli prísť hrať ale teraz už určite neprídu! Bravó.
- Bez nových hráčov, bez migrácie, bez motivácie nové levely (nie myšlienka ale realizácia) odradili väčšinu aktívnych hráčov, pre ktorých bola komunita na svete dôležitejšia ako ich vlastná postava.
-Nové svety? Tam sa krásne ukazuje ako veľmi je táto hra priaznivá k hráčom bez prémia.
- A zlatý klinec? Je mi priam nevoľno, keď vidím ako hráči trávia svoj čas klikaním 15 sekundových prác zatiaľ čo si iní bez postretania pomáhajú autoclickerom a v centrálne sa nad tým len smejú.
"Zvětšení lvl hře jednoznačně pomohlo". V čom? Že máš level o 30 levelov väčší ako bežný hráč? Že keď si nasadíš veci, tak porazíš každého v duely? Že keď prídeš oblečený na bitvu, tak na veži vydržíš aj sám 20 kôl? Že keď zapneš dobrodružstvo tak ako keby si strieľal z guľometu? Začal by si hrať nejaký svet od 0, keď ostatných si doteraz mohol dobehnúť za rok ale teraz sa to už nedá? Venoval by si svoj čas organizovaním bitiev a iných spoločenských aktivít, ktoré pred rokmi boli úplne bežné, keď vidíš, koľko veľa hráčov končí a žiadni neprichádzajú?
Ako si predstavuje preteky a súťaž každý normálny človek /
Ako to spáchalo INNO
PS. Ak chcete písať o závodoch, tak si uvedomte, že všetky začínajú na rovnakej štartovacej čiare a nikto nemá náskok (v tejto hre doslova roky)
Spôsob zvýšenia levelov je neuveriteľne babrácky. Nevadí? Do hry to ničím neprispelo. Nevadí? Podoja vás o peniaze a čas. Nevadí? Kvôli upadajúcej aktivite a
nemigrácií budete rušiť účty. Nevadí? Ale áno, hlavne ,že sa tu rieši matematika - kedy získate level 250, ktorý vlastne ani dosiahnuť nechcete...
Možno by bolo na čase, sa pokúsiť niečo zmeniť