• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Otázka Líbí se vám nové levely?

Líbí se vám nové levely?


  • Celkový počet hlasujících
    28
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Ahoj tady Legate.

Chci se vás zeptat co si myslíte o nových levelech 150-250? A jestli vůbec pomáhají hře.
 
podla mna je to uplna blbost kedze to donutilo hracov pouzivat zakazane scripty ktore nevie cz tim zachytit..
 
Tahle hra už zabitá je, takže pokud má někdo dojem, že jde něco nebo někoho zabít víc... A je to jednoduchý, spousta lidí, co to ještě hraje, za nugety utrácí i u stavění kostela, protože si ze zvyku kupují nové sady atd. a motivace novým levelem je udrží u hry delší dobu.
 
Zvětšení lvl hře jednoznačně pomohlo, co se zatím nepovedlo je to, že jediná vybalancovaná činnost pro zkušenosti v tomhle směru je stavba a vše ostatní je o 2-3 řády horší (=nefunkční). Proč ty nové práce nemají +- 1000-2000 expů v základu? U pevností by klidně mohl být strop zkušeností klidně i 100.000 a vůbec nic by se nestalo. Úkolové řady a třeba 150expů za dílčí několika hodinový krok, je úplný výsměch.
Jinak, co se nenastaví na "nízkých" lvl (cca do 180-200), už se později prakticky nedá dohnat, tak tenhle boom po čase odpadne a lidem bude stačit denní bonus. Viz můj příspěvek z minulého roku:

Tohle je tabulka, kde první číslo je lvl, druhé orientační procentuální vyjádření zkušeností (pro daný level) získaných stavbou kostela za 50 dní. Tj. pro první řádek: za 50 dní na lvl 151 získáte 1 lvl za denní bonus + další cca 3,5 lvl za stavbu.
151-350%
175-115%
200-60%
225-35%
250-25%

EDIT: hromadná výstavba a rostoucí expy za výstavbu, ten propad trochu zpomalí (ve smyslu 250-30%)
 
Otázka: líbí se vám nové levely?

Mně se třeba líbí level 157, je takový uživatelsky přívětivý a hlavně, na Klondike ho mám. Asi se mi bude líbit level 160 a 200, protože jsou to kulatá čísla. Ale nebude se mi líbit třeba level 213, bo obsahuje smolnou třináctku ( navrhuji tento level přeskočit).
 
Při rostoucích lvlech by měl přibýt taky nějaky content, krom nových prací je to jen o honění lvlů. Takový honem honem, zvedneme lvly aby na chvilku zas drželi huby
 
Nový lvl super. Bohužel tě to donutí jen se logovat a stavět kostel. Nic dalšího nemá smysl, protože expy za úkoly, bitvy, duely a klikačky jsou výsměch a to mám jen lvl 160 a už mi to vadí. :D
Musí přidat více smysluplných možností jak expit.
 
Naprosto souhlasím s IGHASem, nechápu význam nových prací. Při otevření 150. levelu byly nové práce bonusem, tady u nových prací je akorát brutální náročnost, takže se nedá bez levelu zadat práce v nejlepším oblečení a přehodit na bonusové a ještě to člověka zabije. Vlastně nemám žádný důvod ty nové práce dělat, pokud nebude v řemesle něco dobrého, co bude potřebovat produkty z těch prací.
 
Nove levely, super, proc ne ale presne jak to napsal IGHAS, pozadovane xp pro dalsi levely jsou giganticke a nove prace jsou spis vysmech..

Taky bych zmenil denni login bonus bud na permanentne 1% a vic ne, nebo idealne zadne xp a jen nejake UPD a tim padem zajistil ze kdyz clovek chce level tak at hru aktivne hraje (at uz kostel ci klikani 15sec..), prihlaseni a bum ve finale ma clovek vic xp jak nekdo kdo hru aktivne hraje a treba klika stred mapy..
Taky bych ale razantne navysil pocet xp z novych praci (jak uz bylo psano vyse) a taky z bitev/kostela/ukolu apod aby bylo realne novy maximalni level ziskat i hranim hry a tim nemyslim za 15 let.. Jako 7 let denni login jako nejlepsi cesta jak udelat lvl 250(protoze aktivni ziskavani xp z hry je zanedvatelne v porovnani potrebnych xp na max lvl) je proste joke..
 
Jaj lidi, nestěžujte si, že něčeho nejde dosáhnout do měsíce, jak jste zvyklý :D Gigantické XP nároky byly pointou tohoto navýšení levlů. Kazí to sice denní login, který tomu dává sice dlouhý ale jistý časový rámec, nicméně aspoň znovu máme (a dlouho budeme mít) motivaci se předhánět v žebříčku a k tomu abyste si polepšili nebo alespoň nepohoršili vám nebude stačit se denně lognout. Jo, klidně bych ten denní login změnil, jiná odměna nebo pevný počet XP, ať není tak jasný vrchol. Klidně i neomezený strop lvl, ale asi nám 250 bohatě vystačí :)
Co se týče prací, vzpomeňte si, jak to vypadalo, když se otevřel střed mapy s novými pracemi. Taky nikdo nezvládl všechny, ale stačilo pár měsíců počkat, bum nové sady, vyšší levl a už nebyl problém. Tady to bude úplně stejně, jediné co, že se u každé práce možná nepřevlečete do bonusových hadříků, ale jde to už teď když je snaha:
qU4VcMr.png
 
Jaj lidi, nestěžujte si, že něčeho nejde dosáhnout do měsíce, jak jste zvyklý :D [/SPOILER]
Nerikam do mesice, ale 7 let skrze denni login bonus mi prijde jako joke..



No pokud bych chtel pres hodinovky tak bych asi sel radeji kostel, vic xp a produkty z tech novych praci jsou k nicemu(aspon teda zatim, taky by mohli pridat nejake nove vyrobky do remesla nebo nejake vyuziti tech produktu..), a pokud hru hraju aktivneji nez kostel tak si radeji zajdu na stred a jdu 15sec, treba dnes mame stribrne krokodyli, 1x 15sec a mam 232xp, takze..
 
A proč bys měl být na max levlu co nejdříve? Pak zas nebudeš mít co dělat.
Tu práci jsem našel jen pro ukázku, expím jinak. Produkty určitě časem využití najdou, toho se nebojím, jen to bude trvat.

treba dnes mame stribrne krokodyli, 1x 15sec a mam 232xp, takze..
To máš jako co za bonusy a posilka? Chci je taky :D
 
Nerikam do mesice, ale 7 let skrze denni login bonus mi prijde jako joke..

Máš to špatně: denní login je 2%, tj. 50 dní = lvl a rok se rovná 7,3 levelu (365/50). Tj. za sedm let se získá 50 lvl (resp. 51 + něco za zkušeností), a lvl 250 je tak skoro na 14 let (od 150 lvl).
 
Máš to špatně: denní login je 2%, tj. 50 dní = lvl a rok se rovná 7,3 levelu (365/50). Tj. za sedm let se získá 50 lvl (resp. 51 + něco za zkušeností), a lvl 250 je tak skoro na 14 let (od 150 lvl).
To nebyl muj propocet, jen jsem to vzal od Legateho:
Začnu. Podle mě to totálně zabilo hru protože teď každej staví. Před tím to bylo jen kvůli tabulce. Teď je hlavně kvůli levelu. A prostě level 250 je už moc. Trvá to podle přepočtu cca 7 let jen pomocí login XP se dostat na level 250.



A proč bys měl být na max levlu co nejdříve? Pak zas nebudeš mít co dělat.
Mne by se libilo neco jako ze max levelu lze dosahnout do 5 let aktivniho hrani.
(tim myslim treba neco jako: denne vyklikas(dle nynejsiho stavu hry) cca 400-600k xp/den(dle aktualnich praci, podle tvoji xp sady/posilek), toto cislo rekneme X 20 dni(je to trosku prestrel tech 20 dni, ale..), to mas cirka 10mil/mesic X 12 mas cirka 100-120mil/rok X 5 to je cca 500mil/pro lvl 250)
A ted rekneme ze finalne by to bylo na dyl samozrejme protoze nikdo neklika tolik, nekdo jede kostel(min xp) apod. ale porad je to realne dosahnout podle mne v rozumnem case kdyz k tomu zapocitas jeste ten denni login, neni to "hned" ale neni to ani za 15let..
Ty pozadovane xp pro max lvl je prakticky nerealne dosahnout hranim hry..
Tot muj nazor.. :)

To máš jako co za bonusy a posilka? Chci je taky :D
Co mam na sobe poznas urcite a celkovy bonus % na xp urco zvladnes spocitat..
1.png2.png3.png
BTW, a jsem dobrodruh, delnik by mel o trosku vic.. :)
 
Nové levely samy o sebe sú logický krok, ktorý bohužiaľ ako väčšinu vecí spackali a úspešne tým zabili hru - tentokrát nadobro. Kto to nechápe, tak je to asi ako ďakovať Sovietskemu zväzu za rok 68 (lebo dovtedy to bola nuuudaaa a konečne máme niečo nové!)

Len pár faktov:
- Nové levely napriek obrovskému odporu boli vnútené do hry v priebehu pár týždňov ( za to migráciu s racionálnymi argumentami, ignorujú roky!)

- Urobili to najprimitívnejším spôsobom, bez regulácie, čím úplne zabili akúkoľvek súťaživosť!

- Jediný spôsob ako levelovať je klikať kostol a každý deň sa prihlásiť. Ako cvičená opica kliknúť 9x kostol. A načo? Aby som mal vyšší level = aby som dobehol tých, ktorí neférovým spôsobom získali niekoľko ročný náskok - choré....

- Vďaka priepastným rozdielom levelov sú hráči zvýhodňovaní, neexistuje fair play.

- Motivácia začať *aktívne* hrať na starých svetoch je mizivá. Takže ku klesajúcemu trendu si pripíšete ešte tých, ktorí skončili lebo s lvl 250 nesúhlasia a tých, ktorí na staré svety mohli prísť hrať ale teraz už určite neprídu! Bravó.

- Bez nových hráčov, bez migrácie, bez motivácie nové levely (nie myšlienka ale realizácia) odradili väčšinu aktívnych hráčov, pre ktorých bola komunita na svete dôležitejšia ako ich vlastná postava.

-Nové svety? Tam sa krásne ukazuje ako veľmi je táto hra priaznivá k hráčom bez prémia.

- A zlatý klinec? Je mi priam nevoľno, keď vidím ako hráči trávia svoj čas klikaním 15 sekundových prác zatiaľ čo si iní bez postretania pomáhajú autoclickerom a v centrálne sa nad tým len smejú.

"Zvětšení lvl hře jednoznačně pomohlo". V čom? Že máš level o 30 levelov väčší ako bežný hráč? Že keď si nasadíš veci, tak porazíš každého v duely? Že keď prídeš oblečený na bitvu, tak na veži vydržíš aj sám 20 kôl? Že keď zapneš dobrodružstvo tak ako keby si strieľal z guľometu? Začal by si hrať nejaký svet od 0, keď ostatných si doteraz mohol dobehnúť za rok ale teraz sa to už nedá? Venoval by si svoj čas organizovaním bitiev a iných spoločenských aktivít, ktoré pred rokmi boli úplne bežné, keď vidíš, koľko veľa hráčov končí a žiadni neprichádzajú?

Ako si predstavuje preteky a súťaž každý normálny človek / Ako to spáchalo INNO
1673009800279.png1673009835127.png
PS. Ak chcete písať o závodoch, tak si uvedomte, že všetky začínajú na rovnakej štartovacej čiare a nikto nemá náskok (v tejto hre doslova roky)

Spôsob zvýšenia levelov je neuveriteľne babrácky. Nevadí? Do hry to ničím neprispelo. Nevadí? Podoja vás o peniaze a čas. Nevadí? Kvôli upadajúcej aktivite a nemigrácií budete rušiť účty. Nevadí? Ale áno, hlavne ,že sa tu rieši matematika - kedy získate level 250, ktorý vlastne ani dosiahnuť nechcete...

Možno by bolo na čase, sa pokúsiť niečo zmeniť :whistle:
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru