• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Dopis za hráče české komunity pro Inno

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 31870
  • Vytvořeno

Upozornění: Příspěvky neobsahující žádný důležitý komentář budou odmazány.


  • Celkový počet hlasujících
    439

DeletedUser9990

Guest
Nemám rád,když někdo něco dělá nepřímo i jménem mé osoby (bez mého svolení,v tomto případě jakožto českého hráče),aniž bych s obsahem souhlasil,kór když je to takto nepříliš povedeně formulováno.Jediné co mi opravdu ve hře nyní vadí je nákup schopností/atributů za nuggety na "prémiových světech" a obava zavedení tohoto i na staré světy prostřednictvím plánovaného slučování.
Ty "náhodné události" by byly opravdu lahůdka.Půjdu duelovat a zjistím,že jsem mrtvý ještě před samotnou akcí.
Za nuggety si zaplatím ochranu,čili další placení,Bože to je hloupost!
 

DeletedUser

Guest
V dopise jsou některé části napsané dobře, jiné ne.

Autor chce předělat skoro vše ve hře? Dobře a čím se to zaplatí, když nechce plati nuggety.

Změny charakteru za nuggety? Vždyť je proti nuggetovému šílenství.

Některé pasáže jsou shodné s mým,jiné ne. Takže svým jménem bych to tam samozřejmě v tomhle stavu neposlal.
 

DeletedUser

Guest
Osobne souhlasim s vetsinou obsahu, jen by me zajimalo, jestli se bude upravovat i obsah. Docela dost hracu tu pise, ze se jim nelibi napady na nove nuggetovani (souhlas), takze se ptam, zda se autor bude prizpusobovat nazorum.

Mesta, pevnosti, cestovani, kone jsou zajimave napady. Ostatni bych skrtl.

BTW: mozna bych tam pridal odstavec ohledne dueloveho systemu, ktery mel byt totalne predelany. nakonec se zmenili jen dve vlastnosti.

Proste vic systemovych zmen a mene grafickych uprav (pridavani itemu do hry povazuje taky za graficke upravy, protoze to nemeni system hry).

(hlasoval jsem pro treti moznost)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser9727

Guest
Když výsledky ankety dopadnou špatně, tak je to asi známka, že je něco v nepořádku, proč máte pořád nasazené růžové brýle? Autor to udělal dobře, takhle si zjistí názory ostatních a pak může uprait pár věcí a hodit to sem třeba zas, pak bude souhlasit víc lidí a může se to poslat .... Berte to tak, že tohle hlasování je taková menší zkouška, zda je vše v pořádku ...

A víte proč zdražili UP shop? Udělali to kupodivu pro nenugetové hráče -> nugetový hráč si mohl koupit za směšných 9 nuget lektvar na HP a v duelu nikdy nemohl dostat komu, to stejné s boosty na bitvy, nugetový hráč je mohl mít každou bitvu, ted si to rozmyslí a radši pošetří dluhopisy jako nenugetový hráč ....

Řeknu to asi tak, kdyby to byla česká hra a stačilo tam napsat naším rodným jazykem, tak jim tam píši snad každej druhej den! Jenže překládání a celý ten proces odesílání je na tolik zdlouhavý, že na to prostě nemám čas ani náladu ... je plno věcí co bych změnil a určitě o tom ví i vývojáři -> bohužel ti přišli na to, jak nejvíc vyrejžovat z hráčů a toho se drží a asi budou držet!

Berte to tak, že kdyby to byla dokonalá hra, tak nemáme na co nadávat, no nebyla by to nuda? :D
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11063

Guest
Hodně lidí tu píše o nugetech a že se jim nelíbí to že by se za ně měli přidávat další věci, protože to tím zvýhodní pouze platící hráče. Nugety jsou součástí hry a slouží defakto k podpoře hry od samotných hráčů a tím získají výhodu. Tak to je a s tím se musí počítat. navrhovat změny, které by byly všechny bez nugetů jsou skvělé pro hráče, kteří bez nich hrají, ale pro vývojáře tak zajímavé nejsou. Proto jsou nugety součástí tohoto dopisu. A když neberu v potaz výměnu char. tak to nejsou nějak zvlášť výrazné věci co by ovlivňovali.

třeba při zavedení náhodné události při cestování - stane se vám a máte šanci 50% že získáte pár XP, dolarů, či nějaký produkt a 50% že přijdete o pár HP, popř dolarů co máte na hotovosti,
nebo
33% šance na dobrou věc, 33% šance na špatnou a 33% na žádnou.
To opravdu tak vadí že by v rámci prémia (každého) to bylo třeba 70/30 popř 40/20/40 a nebo by špatná možnost zmizela?


Změna charakteru za nugety - to se tu opakuje často tak to řeknu jinak. A někdo už to tu říkal. Když by zavedli ostatní změny tak by přece změna char. být vůbec nemusela.
Když by se konečně začalo poškozovat město a pevnosti tak by nebyli zbyteční dělníci. Opět by museli lidé a města spolupracovat na surovinách pro pevnosti.
Když by větší roli v pevnostech hrálo rozložení schopností a ne velikost HP, tak by se lidi neměnili na vojáky.

Tohle všechno jsou jen návrhy které se již několikrát upravovaly a rozšiřovaly - podle reakci od lidí u nás na foru nebo v poště.
Já si nemohu pomoci, ale podle posledních změn to vypadá že jim došli nápady na nové věci - proto se pustili do změnu designu a čekají zda je něco dál nenapadne a toto by je mohlo alespoň trošku postrčit :-)
možná se pletu a nápadu mají spoustu, jenže od nich chybí informace a změna designu jako převratnou změnu nevidím, spíše jako změnu aby se neřeklo že se nic neděje.
 

DeletedUser6989

Guest
Dal jsem nesouhlas,protože osbně jsem se všemi změnami zatím spokojený.S čím však souhlasím je to,že INNO dlouhodobě není schopno dostát svým návrhům/slibům v plné míře.
Místo užitěčných,nových prvků se soustředí na změny designu,které většinu lidí akorát rozčílí a nic nového nepřináší.Dále mám pocit,že hra se odvíjí jiným směrem,než tím,který by byl pro ní ideální - je to westernová hra,ale začínají se v ní oběvovat SCI-FI výmysly typu zlaté zbraně,želvy,velbloudi,sloni atd.
Co takhle hony na bandity,hledání pokladů na mapě,historické bitvy v obrovských pevnostech 1 za měsíc,farmaření,navazování kontaktů s indiány atd. ? To k západu patří méně,než velbloud ??
Dále se mi zdá,že INNO se snaží nabrat nugety tím způsobem,že odlákají co nejvíce hráčů.Jejich marketingové taktiky naprosto nechápu.Omezenost hry,konkrétně 120.level a nastupující stereotyp dle mého snižuje výhledy hry do budoucna.Jistě,máme řemesla,vyznamenání,denní úkoly,bondy apod. ale mě ve hře už nějak chybí nějaký hnací motor - nové levely nezískávám,peníze vyhazuji za hadry pro vyznamenání,bondy šetřim na prémiovou truhlu a než najdu produkty na crafting - to se na něj radši vykašlu.
Problém hry je ten,že vše směřuje k jednomu cíli - Zkušenostem.Na 120. levelu je pak nuda.
Co mě drží ve hře po 120 levelu ? Kde jsou neomezené budovy ? Co takhle nějak využít expy ? Nákupy schopností za expy ? Stavby nových budov za expy ? To jsou otázky,které bychom dle mého měli INNu pokládat (a oni sami by si je taky měli položit,protože hezčí mapa nás ve hře neudrží).
 

DeletedUser15822

Guest
-Trh se mi líbí tak jak je teď.
-V inventáři by opravdu stačilo jedno okno + zabudovat kalkulátor.
-Změna charakteru je dobrý nápad ale maximálně jednou za půl roku a to za nugety nebo DLUHOPISY
-To s tím cestováním se mi moc nelíbí šel bych do vedlejšího města dostal bych kvůli tomu oznámení že se něco stalo (nebo nic nestalo)
-Ničení pevností a měst se mi líbí, protože jsem hrával za dělníka, postavil jsem asi pět měst a řekl si: "To je nuda počkám na nový server." V tomto případě je dělník potřebný pořád.
-Přepadení banky se mi moc nelíbí. Na drancování tu máme Ikariam.
-Zlevnění předmětů a hotelů v aliančních městech by byl zajímavý přínos pro hráče, který by byl všemi oceněn
-Změna nabídky v městských obchodech by mohla probíhat tak, že by byla stálá nabídka ale byly by tam 2 věci na víc, které by se každý týden měnili
-Koně na určitý čas jsou blbost. Radši bych přidal možnost cvičitele koní nebo něco takového kde by se dali vylepšovat(vylepšení by bylo jen dočasné popřípadě by dás stálo každý den jedno seno, nebo kukuřici)

Tak toto je můj názor :)
 

DeletedUser

Guest
- inventar je v pohode, zvykl jsem si a nedla mi problem. Rozdeleni plne chapu a kazdy kdo ma aspon trochu logickeho mysleni, tak musi vedet proc to tak je.
- kdo neni uplne neschopny muze pouzivat na obleceni script od tw-db, je vice nez dobry.
- zmena charakteru je blbost
- trh mi vyhovuje a jsem s nim spokojen a podle me je absolutni blbost psat o navrhy upravy trhu kdyz prisel v poslednim updatu. Protoze bych rekl, ze eventuelni upravy trhu prijdou s dalsim up.

- zbytek nema smysl komentovat podle me, protoze bych rekl ze vyslyseno to stejne patrne nebude. Ikdyz to bude sebelepsi. Mozna treba napsat INNu at udelaji soutez 'o nove funkce a napady do hry'... udelat to napric vsemi zememi. A treba top 3 po konecnem hlasovani, by se INNO pokusilo realizovat. Ale takto to smysl nema.
 

Deleted User - 31870

Guest
Raději hned na začátku napíšu - osobně se omlouvám, že jsem napsala do vyskakovacího oznámení, že se autor chystá poslat dopis za všechny hráče - tak jsem to pochopila z, cituji: ... píšu za skupinu lidí hrající the west na českých serverech ..., neboť bez podpisů nebo dalšího konkretizování skupiny hráčů si pod tím můžeme představit až většinu hráčů. Důvod, proč jsem to odeslala, nebylo dopis zakázat, zesměšnit autora - ani nic podobného, naopak jsme chtěli autorovi poskytnout možnost přečíst si názor a podněty od co největší škály hráčů a i ostatním dát možnost se vyjádřit. Za sebe zaslání dopisu schvaluji.

A ano, neměla jsem svolení autora k zveřejnění - protože však dopis koloval porůznu po světu (světech), nebyl tedy někde pouze v soukromí oněch pár hráčů, neptala jsem se. Pokud se to autora jakkoliv dotklo, znovu se mu omlouvám.


Prosím vás - věnujte se diskuzi o obsahu dopisu, děkuji.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser211

Guest
:/

Nesouhlasim len s Náhodnými událostami při cestování.
A nevim si predstavit tu zmenu charakteru za nugety. Otvorili by sa po zmene charakteru nove charakterove ukoly ? A co veci ziskane s charakterovych ukolu.

Ostatne môže byt
 

DeletedUser5921

Guest
co ten dopis nejak strukturovat do nejakych sekci a treba podle ankety pripsat kolik procent tu danou myslenku podporuje odmita...

a) co nas nejvic trapi a na cem se shodne vetsina
b) s cim nejsme spokojeni
c) navrhy reseni
d) nove napady

taky se musi brat v potaz ze CZ neni jedina zem kde se west hraje
 

DeletedUser

Guest
V době nástupu na trh West pobral hráče z celé populace. Postupně velké procento z nich zjistilo že je to nijak nebaví a přestali hrát. Jiní si založili v určitou dobu další účty, protože je to bavilo. V tu dobu vzniklo světů jako máku, protože když je poptávka.... Ale léta běží a West nemá patent na nekonečně mnoho zábavy, pravděpodobně nikdy z něj nebude olimpijská disciplína :) a tak ho postupně hráči opouští. Někteří třeba jen opouští své hůř rozjeté účty, jiné nebaví dál klikat když si splní maximální levely, končí definitivně a hledají jiné hry. Hráči, nabraní z celé populace odchází a nově dorůstající děcka je už počtem nedokážou nahradit, proto úpadek....
Autoři hry nejsou blbci a vědí to, jistě mají data, průskumy a ne jen dojmy jako my. Vědí, že hra si dlouhodobě nemůže udržet takovej zájem jako dřív a vědí že právě teď je doba, kdy je ještě dost skalních hráčů ochotno solit nugety za hezkej obrázek kalhot. Smiřte se s tím, že úpadek je nevyhnutelný a nejspíš se zastaví až na číslech, která už budou nově dorůstající hráči schopni doplňovat. A ani konkurence nespí, her je moc a ne všem sedí téma westernu Nemyslete si že nějakej geniální update přesvědčí toho, kdo už tu jednou hrál vrátit se. Jednotlivce možná, masy ne.

Autoři dopisu by si měli nejprve uvědomit, jestli lobují za vylepšení stávající hry, nebo jestli si chtějí za každou cenu prosadit nějaký svůj nápad.

Pod první se lze podepsat bez rozmyslu, avšak psát o tom je zbytečné.

Pod druhé ani omylem. Vymyslet "vylepšení" je snadné, ale mělo by to mít stále hlavu a patu.

Dopis lze chápat i tak, že svůj šílenej nápad na změnu charakteru zamaskovali pisatelé za aktuální neduhy hry aby oblbly hlasující hráče :)

Mimochodem, být německým vývojářem hry, nad takovým mišmašem bych se možná pobaveně ušulil a nebo bych to ani nedočetl, podle nálady....a podle toho, kolik mi toho posílají děcka z celého světa :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Nechápu proč z toho děláte takovou frašku, kdo chce tak ať pošle psaní a je hotovo. Kontakt s poskytovatelem služeb je normální věc, není proč se zdráhat. Sami aktéři alespoň uvidí co se bude dít, na základě jejich přímých a vlastních požadavků. Samozřejmě ať v tomto postupují po svém, Inno pak snáze vyhodnotí jejich snahu, než aby se to uměle mělo probírat hromadně.

Darling se tady snaží, aby ten dopis měl punc kredibility, shání pro to více hráčů, dává záštitu týmu a celé věci reálnou legitimitu, ale vy to vidíte jen jako klacky pod nohy. Však si tam napište sami, nikdo nikoho nenutí aby dostal nějaké posvěcení, či pověření od týmu anebo hráčů.

Každopádně to vidím jedině na ještě větší řev. Nejsem bláhový abych věřil tomu, že by se něco z "nápadů" v tom dopise uskutečnilo. Jedině snad že by se pak petenti kousli a spolkli hořkou pravdu či odešli. V případě že by se něco splnilo, tak bude řev ještě větší. Už vidím hráče s body ve zdraví, co v bitvě utřou nos, anebo ty kterým by se odebrali nějaké věci, či změnili vlastnosti předmětů.

Tady v tom nikdy nebude žádná soudnost. Před pár dny se hráči rozčilovali, že jde koupit Rudolf a tím pádem jde otisknout v inventáři a otevře cestu k velbloudovi. To je velice žere, jelikož oni to musí pracně oddělat v "projektu", kdežto jiný to má "bez práce". Na druhou stranu, měnění svítících zbraní a oblečení, za účelem kolekce sběratelské sady jim příjde v pořádku. Dvě stejné věci, ale dva velké rozdíly. Takže přeji hodně štěstí v nekonečném boji.
 

DeletedUser

Guest
Souhlasím se vším kromě předmětů - zlatý oslík, puška na slony apod. mi vážně nevadí, je to zpestření hry. Nevadí, že to nepatří na divoký západ, dá se to vykládat třeba jako suvenýry z exotických zemí.

Jinak obdivuju autora, muselo to dát dost práce. Doufám, že si to někdo aspoň přečte.
 

DeletedUser

Guest
souhlasím prakticky se vším z dopisu, krom inventu a trhu - ty jsou udělané dobře.
 

DeletedUser8458

Guest
Tak túto verziu hry by som bral radšej ako tú čo beží práve teraz. Trh by som ani tak nemenil skôr su pre mna trnom v oku tie zvieratá ktoré na západ vôbec nepatria. Tiež nechápem to rozdelenie inventu na dve okná. Ten napad s prepadavanim miest sa mi veľmi páči a tie pevnosti no niake HP tam byť musí taktiež onlini ale nezaškodilo by keby sa to trošku zredukovalo takto ked ma aliancia skupinku desiatich megatankov tak dokáže dosť ovplyvniť priebeh sveta. Ten nápad s oslabovaním pevnosti a náhodnými bonusmi v boji (mám namysli tie prepady od indianov a pod.) sú tiež veľmi dobre vymyslené a určite by hru oživili. A na záver len by som dodal že hra je teraz len o nugetoch neviem či to inno dokáže ešte zvrátiť ale v takejto verzii kde sa dá všetko kúpiť je hra veľmi neatraktívna najmä pre nových hráčov.

 

DeletedUser11464

Guest
Líbí se mi na tom hlavně náhodné události při cestování. Inventář by se mohl zcelit na 1 okno, to ano. Trh, na ten jsem si tak nějak už zvykl, takže snad pohoda. A poškozování pevností by mohlo být taky zajímavý. Obměna u obchodníků by byla určitým přínosem, ale muselo by se to domyslet. Změna charakteru radši ne... byly by 120 lvly rychleji, pokud bby se otevírali charakter. úkoly. Zbytek radši no comment. ;)
 

DeletedUser8870

Guest
Co se týče trhnu je mi to jedno, bez trhnu se mi hra jevila lepší už z toho důvodu, že každý produkt se nedal jen tak sehnat a každý se musel snažit (né, že by se teď lidi nesnažili). Také by mě zajímala věc kolem 1. či 2. klíče? Proč je zrovna dražitelné, protože je to rozcestí v Loupežné výpravě? Teď je více stránek s úkoly takže si mohou lidé vybrat hold smůla je smůla, a né, že se dá snad najít při práci či v truhle. Ale musím přiznat na druhou stranu se dá pomocí trhu udělat rychleji úspěchy ohledně sběratelského setu. :) Když už trh tak bez možnosti kupování produktů, třeba jenom nějaké výjimečně, ale né proboha všechny vím protiřečí si to s craftingem, ale výjimky by byly. ;)

Ohledně města, no na DEV blogu bylo zmíněno, že se bude měnit grafika, boje ve městech, aj.. Pouze časově jsou lidi nespokojení no co jiné dělat než čekat a čekat dále na věci, které jsou slibovány už měsíce.

Změna charakterů je dle mého názoru blbost, píšeš, že jim jde o zisk, ale potom chceš dát do hry změnu charakteru za nuggety.

Náhodné události při cestování, proč ne? Tento nápad se mi velice líbí, náhoda je náhoda a určitě by to oživilo hru z pohledu cestování, třeba i na ty boje, atd..

Pevnosti, bez komentáře, už je neřeším. Je to pouze o tom HP a o štěstí v jaké alli se nacházíte..

Koně, no já bych osobně třeba přidal možnost zapřáhnout něco za koně, dostavník aj.. Z logického hlediska by to bylo, že by to cestu ještě zpomalilo, ale v této hře je možné vše jak vidíte.

Z dopisu mám dobrý pocit, osobně se mi vše líbí, ale pochybuji, že to INNO bude brát vážně.

Ten kostelní bonus už by mohl být znám, obchody v pevnostech už proboha zavedeny, grafika města může počkat nemluvě o předělání mapy hry, vychytat pokud možno všechny chyby o kterých se ví měsíce -> Aspoň toto minimum kdyby bylo splněno a vyslyšeno nemám námitek už vůbec na nic...
 

DeletedUser

Guest
Inno games pouze stanovuje podmínky, které jsou pro všechny stejné a je na hráčích jak se v nich naučí žít a být úspěšní.
Nepřítel má megatanky ? Měj je taky.
Uhýbání a přesnost ? Uhýbej taky.
Někdo dělá všechny práce? Dělej je taky.
Že to nejde najednou ? Ale to nejde ani nepříteli.
Chcete si bořit města ? Nakonec se stejně budou bořit chudákům, kteří si sami chtějí postavit svoje.

Možná by jste měli hlasovat proti nákupu skušeností a atributů, ale to paradoxně vadí nejméně a víc naštvou jedny gatě v truhle, nebo jiná ptákovina. Umíte si to spočítat ?

I já dost často kritizuju věci, které se podle mě autorům moc nepovedli, mohli být lepší, nicméně nečekám, že to kvuli mě změní. My se o hře můžeme bavit, stejně jako se bavíme třeba filmu nebo knize. I u filmu můžeme kritizovat že se nám třeba nelíbil závěr, ale neznám nikoho, kdo by chtěl psát do Hollywoodu aby to přetočili :)
 
Nahoru