Co se týče trhnu je mi to jedno, bez trhnu se mi hra jevila lepší už z toho důvodu, že každý produkt se nedal jen tak sehnat a každý se musel snažit (né, že by se teď lidi nesnažili). Také by mě zajímala věc kolem 1. či 2. klíče? Proč je zrovna dražitelné, protože je to rozcestí v Loupežné výpravě? Teď je více stránek s úkoly takže si mohou lidé vybrat hold smůla je smůla, a né, že se dá snad najít při práci či v truhle. Ale musím přiznat na druhou stranu se dá pomocí trhu udělat rychleji úspěchy ohledně sběratelského setu.
Když už trh tak bez možnosti kupování produktů, třeba jenom nějaké výjimečně, ale né proboha všechny vím protiřečí si to s craftingem, ale výjimky by byly.
Ohledně města, no na DEV blogu bylo zmíněno, že se bude měnit grafika, boje ve městech, aj.. Pouze časově jsou lidi nespokojení no co jiné dělat než čekat a čekat dále na věci, které jsou slibovány už měsíce.
Změna charakterů je dle mého názoru blbost, píšeš, že jim jde o zisk, ale potom chceš dát do hry změnu charakteru za nuggety.
Náhodné události při cestování, proč ne? Tento nápad se mi velice líbí, náhoda je náhoda a určitě by to oživilo hru z pohledu cestování, třeba i na ty boje, atd..
Pevnosti, bez komentáře, už je neřeším. Je to pouze o tom HP a o štěstí v jaké alli se nacházíte..
Koně, no já bych osobně třeba přidal možnost zapřáhnout něco za koně, dostavník aj.. Z logického hlediska by to bylo, že by to cestu ještě zpomalilo, ale v této hře je možné vše jak vidíte.
Z dopisu mám dobrý pocit, osobně se mi vše líbí, ale pochybuji, že to INNO bude brát vážně.
Ten kostelní bonus už by mohl být znám, obchody v pevnostech už proboha zavedeny, grafika města může počkat nemluvě o předělání mapy hry, vychytat pokud možno všechny chyby o kterých se ví měsíce -> Aspoň toto minimum kdyby bylo splněno a vyslyšeno nemám námitek už vůbec na nic...