A teď bych si dovolil vrátit se k dotazu od hráče s.uhlík.Také mne zajímá zda budou nějaké nové recepty,případně co se bude dít se stávajícími mezivýrobky.Jsem kovář a mám 634 řemeslných bodů.
A ještě tu dám poslední dotaz a to od hráče Attila,no snad na mě nebudeš wicháhpi naštvaná,je dost obsáhlý.
Zdravím. Rád bych se vyjádřil k již zmíněné "hysterii" ohledně update 2.0, resp. dalších inovací a byl bych rád, kdyby mi paní administrátorka upřímně odpověděla, zda se mýlím a v čem.
Patřím mezi hráče, kteří začali s Westem na S1 ještě v době bez pevností a prožívají tak jeho postupný vývoj a veškeré změny k lepšímu i k horšímu od prvopočátku. Musím bohužel konstatovat, že ty k horšímu výrazně převažují.
2.0: Čert vem grafiku, na to si člověk časem zvykne, byť méně je někdy více. Ale update 2.0 přinesl řadu špatných věcí. Podle mne toto "vylepšení" mělo jediný cíl, a to útok na peněženky hráčů. Protože:
Před 2.0 jsem si snadno mohl zadat po ránu např. 6 hodin práce a odejít do práce (školy, jinam), v polední pauze se lognout a zadat další např. 4 hodiny a večer si to pohodlně doladit. Bylo na mé úvaze, jak dlouho budu dělat kterou práci. Šlo to (na S1 - S9) lehce spočítat a hrát bez nuggetů. Světy Arizona a dále, kde byly práce zkráceny na polovinu, zřejmě nepřetáhly z původních světů dostatečný počet platících hráčů, tak se nejspíš musela učinit přítrž poklidnému hraní na starých světech.
Protože pokud mám práce, které trvají minutu a půl, nebo třeba 5, 10 minut a můžu zadat bez prémia max. 4 práce, tak u toho musím sedět nonstop. Anebo si tedy zaplatit prémium automatizace, že. Já si to platil i před tím, ale nemusel jsem, teď to bez prémia nelze hrát, rozhodně ne pořádně. Anebo šidit všechno ostatní a furt čučet do Westu... Tento princip výrazně zhoršil hratelnost Westu, daleko víc, než nějaká grafika...
Další bonbónek jsou dluhopisy a denní úkoly. Samo o sobě to je prima nápad, jenže to bylo inzerováno jako odměna pro aktivní hráče. A pak jsou najednou vypisovány denní úkoly, kdy je požadován předmět s minimálním procentem šance na nález (dýmka míru, bedna s nářadím ap.). To není odměna, to je trest. Jestli chci splnit, musím to dělat donekonečna, samozřejmě potřebuju prémium automatizace a pomůže i prémium na lepší nálezy (byť bez záruky). Čili opět: má-li to být hratelné, sypte nuggety.
Škoda. Jsem dospělý hráč s celkem slušným příjmem a investovat do nuggetů nemám problém, ale princip mi vadí natolik, že vážně uvažuju o konci. Přitom dokud to bylo hratelné i bez nuggetů, rád jsem Inno podpořil. Hraju řadu webovek, některé jednoznačně zvýhodňují hráče, kteří si platí, a mezi ně se bohužel zařadil i West. Pak jsou hry, které platícím hráčů skýtají větší pohodlí, ale nezvýhodňují je přímo ve hře. Ty druhé podporuju rád, protože nemusím a baví mě. West se zvolna přibližuje opačnému pólu.
Snad jsem vystihl ty nejpalčivější problémy, které trápí nejen mě, ale i řadu spoluhráčů, bez hysterie.
Díky za vyjádření moderátorky.