no skoro jo...funguje to vlastne stejne...davas si do vrstev obekty, ktery muzes budto skryt nebo je zmrazit, stejne jako v PS...no a kdyz si skryjes 90% modelu, tak muzes delat na te 1 casti uplne bez problemu...takhle to delam ja, jinak kdybych mel delat celej model bez vrstev, tak se asi zblaznim, jak se me to bude sekat. Treba u auta si udelam kola, a protoze ma jedno neco pres 80 000 poly *4 to mas nakejch 320 000 poly...dam si to do vrstvy schovam, a jede to perfektne
Hanovecku, odbornik tu nikdo neni, ale odpovim ti. Polygon je zakladni soucast modelu. Predstav si v prostoru bod, predstav si body 2 a spoj je...mas primku...pak si vem body 3 a mas plochu...no a to je polygon, kterej teda v modelovani by mel mit pokazdy 4 strany...takze jsou to takovy ctverce....uvidis to trebas na me strance...hned na uvodni, v te prezentaci na jednom ze snimku...muzes si to tam zastavit a podivat se...jak je ta sitka
pro fotorealisticky rendery se pouzivaji site (meshe) na zaklade 4uhelniku, kdezto do her se pouzivaji trojuhelnikdy, protoze to pocitac umi rychleji spocitat..tim myslim, sveto, stih, reflexi, refrakci, transparenci, translucenci.....