• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Audi A3

DeletedUser

Guest
no jo je to take ved vies ale ja by som asi take nedokazal... ale vies spravit take video to by spravilo dojem na kazdeho :klubun:
 

DeletedUser

Guest
no jo no:D pro me je to ale stejne zatim nejlepsi render, co sem kdy udelal, kdyz si vzpomenu na my prvni veci..t.ak se musim smat:D
 

DeletedUser

Guest
tak kazdy nejak zacina :D ja neviem dobre nastavit svetlo modelovat neco umodelujem ale svetlo mi robi problem a nemas cas pracovat lebo 3ds max je nadlhsi cas,, :/
 

DeletedUser

Guest
jo no, kazdej zacina stejne:D a cos zatim tak vymodeloval, ja jen abych mel predstavu;)
 

DeletedUser

Guest
co som vyrendoval som uz vymazal tak mam iba toto ulozene ...

[SPOIL]

[/SPOIL]

nic moc ale ja robim teraz iba v PS a AE lebo nemam tak dobry pc na pracu stym
 

DeletedUser

Guest
ja bych si teda svoje veci jen tak nemazal..ale tak dobre no;)
hodne jednoduchej model, ale cistej tak proc ne.
tak nemam dobej kompl..neco hroznyho na pracu s 3d a 15" monitor tomu moc nepomaha
 

DeletedUser

Guest
ja vim ale niekedy sa prvy render nepodari tak musis neco poupravit tak zas render a zas a pocase pri slabom pc to omrzi :D
 

DeletedUser

Guest
fuha to uz nevim ale nebolo vela len ja som myslel nieco ine hento je este v pohode.. len raz som robil lietadlo ci nieco take a to mi neslo
 

DeletedUser

Guest
a pouzivals vrstvy? tim se strasne moc zrychluje prace ve viewportech.
jo a kuli tobe sem trochu upravil tu moju stranku..tak doufam, ze se ti libi o neco vic, nez predtim;)
 

DeletedUser

Guest
no skoro jo...funguje to vlastne stejne...davas si do vrstev obekty, ktery muzes budto skryt nebo je zmrazit, stejne jako v PS...no a kdyz si skryjes 90% modelu, tak muzes delat na te 1 casti uplne bez problemu...takhle to delam ja, jinak kdybych mel delat celej model bez vrstev, tak se asi zblaznim, jak se me to bude sekat. Treba u auta si udelam kola, a protoze ma jedno neco pres 80 000 poly *4 to mas nakejch 320 000 poly...dam si to do vrstvy schovam, a jede to perfektne;)



Hanovecku, odbornik tu nikdo neni, ale odpovim ti. Polygon je zakladni soucast modelu. Predstav si v prostoru bod, predstav si body 2 a spoj je...mas primku...pak si vem body 3 a mas plochu...no a to je polygon, kterej teda v modelovani by mel mit pokazdy 4 strany...takze jsou to takovy ctverce....uvidis to trebas na me strance...hned na uvodni, v te prezentaci na jednom ze snimku...muzes si to tam zastavit a podivat se...jak je ta sitka;)
pro fotorealisticky rendery se pouzivaji site (meshe) na zaklade 4uhelniku, kdezto do her se pouzivaji trojuhelnikdy, protoze to pocitac umi rychleji spocitat..tim myslim, sveto, stih, reflexi, refrakci, transparenci, translucenci.....
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Takže pokud tomu dobře rozumím,tak např. na střechu náklaďáku (plochou) se spotřebuje daleko méně polygonů,než na střechu domu s taškami,že?
 

DeletedUser

Guest
no, neni to tak jednoduchy. Muzu si udelat polygonu kde kolik chcu, jde o to, ze bez nich to nejde. Napriklad model tuzky muze mit o hodne vyssi pocet poly, nez auto. Zalezi na tom cloveku jak si to udela
 

DeletedUser

Guest
presne tak;) cim hustejsi, tim detajlenjsi muze objekt byt....ted delam animaci a zachvilu poslu....z toho to jde poznat dobre..
 
Nahoru