• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.245 je naplánovaná na úterý 13. května. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Je nám potěšením oznámit, že The West oslavil neuvěřitelných 17 let! Při příležitosti oslavy tohoto mimořádného milníku jsme připravili známou komunitní událost! Naše každoroční řemeslná událost je zpět. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze Diskuse ke speciálním bitvám o Awesomii

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 838403
  • Vytvořeno

Mikosansobi

Člen týmu
Milí hráči, děkuji za zpětnou vazbu k bitvám o Awesomii.

Prosím pochopte, že jsem omezena odměnami k této události. Máme k dispozici pouze srdíčka a obálky a také počet srdíček je předem daný. Přidala jsem pár položek navíc - krunýř a obálku, aby byla odměna trochu zajímavější.

Děkuji za pochopení.
 

AngeCZ

Člen týmu
Ahoj, skutečně byla chyba u nás, že my jsme to viděli a vy ne. Již by to mělo být opravené. Díky za info.
 
Mám dotaz: do jakého data je nutné splnit úkol Útok! (Opakovatelné sváteční úkoly)- Váš tým vyhrál bitvu o pevnost: 0/1?
V situaci, kdy jste opakovaně na slabší straně a tu bitvu prostě nevyhrajete, i kdybyste se postavili na hlavu, nedává smysl mít ten úkol časově omezený.
 

raketak95

Člen týmu
Mám dotaz: do jakého data je nutné splnit úkol Útok! (Opakovatelné sváteční úkoly)- Váš tým vyhrál bitvu o pevnost: 0/1?
V situaci, kdy jste opakovaně na slabší straně a tu bitvu prostě nevyhrajete, i kdybyste se postavili na hlavu, nedává smysl mít ten úkol časově omezený.
Bojím se, že úkolová řada West point i její opakovatelná verze šly splnit jen od 1. do 15. července - tudíž už tak bylo o víkendu pozdě. Zvlášť na mrtvácích to problém je (pokud si vykopeš bitvu a nejsi silnější strana, tak dopadneš jako Ty) a často jediné řešení je si antibitevně vybrat silnější stranu na centrálně kopnutých Awe (což se mi zdálo, že většina lidí na prvních týmem kopnutých Awe dělala).
 
Bojím se, že úkolová řada West point i její opakovatelná verze šly splnit jen od 1. do 15. července - tudíž už tak bylo o víkendu pozdě. Zvlášť na mrtvácích to problém je (pokud si vykopeš bitvu a nejsi silnější strana, tak dopadneš jako Ty) a často jediné řešení je si antibitevně vybrat silnější stranu na centrálně kopnutých Awe (což se mi zdálo, že většina lidí na prvních týmem kopnutých Awe dělala).
O to jsem se taky snažil, ale viz výše.
Proto považuji za jediné řešení nechat aspoň ten poslední úkol časově neomezený. Nebo pak kopnout awe sám (což se ovšem nedalo, protože to udělal GM town), a následně prosit celý svět na kolenou, ať pro jednou nešaškují s nějakým vyvažováním do obrany. A kde je pak smysl hry?
 
na S1 není ještě kopnutá bitva na dnešní prémiovou awe. bude?

edit: koukám, že není ani na S9 a arizoně...
 
Ahoj,na KLONDIKE byla bitva na 16 hodinu,vzhledem ze zkušeností z dob minulých jsem očekával posun času na večer.To se nestalo a mne tedy zajímá z jakého důvodu je všude bitva večer a zde nikoli.
Toto však je uvedeno ve vlákně s těmito bitvami - Ahoj,zveme Vás na prémiovou Awe, která se bude konat 15. března ve večerních hodinách.
 
Naposledy upraveno:

raketak95

Člen týmu
Ahoj,na KLONDIKE byla bitva na 16 hodinu,vzhledem ze zkušeností z dob minulých jsem očekával posun času na večer.To se nestalo a mne tedy zajímá z jakého důvodu je všude bitva večer a zde nikoli.
Toto však je uvedeno ve vlákně s těmito bitvami - Ahoj,zveme Vás na prémiovou Awe, která se bude konat 15. března ve večerních hodinách.
Ahoj, důvod by Ti popsala spíše administrátorka, která bitvy kope > můj osobní odhad je, že kopání Henrym NPC funguje jako u běžného hráče - tedy že začátek je po 24 hodinách od vykopání a termín je spolu s odměnami upraven v toolu. Při tomto úkonu se stala chyba - často si toho někdo všimne a na upozornění se čas startu opraví, což se zde nestalo :( Omlouváme se a pokud někdo kvůli tomu ztratil odměnu, nechť si napíše tiket.
 

Symphie

Člen týmu
Ahoj,na KLONDIKE byla bitva na 16 hodinu,vzhledem ze zkušeností z dob minulých jsem očekával posun času na večer.To se nestalo a mne tedy zajímá z jakého důvodu je všude bitva večer a zde nikoli.
Toto však je uvedeno ve vlákně s těmito bitvami - Ahoj,zveme Vás na prémiovou Awe, která se bude konat 15. března ve večerních hodinách.

Bohužel občas se stane, pokud probíhá např. nějaká jiná bitva, nelze hned čas přesunout atd.. proto se kopne provizorně. Důvodů může být více samozřejmě. Škoda, že to nebylo nahlášeno v tiketu. Příště prosím poslat tiket a přesune se, pokud by se opakovalo.
 
Vzhledem k neuvěřitelné vysrabenosti hráčů na aktivních světech, kdy se všichni sáčkují na jednu stranu - typicky do obrany, viz obrázek:
Screenshot_1.png
a tomu, že nečekám, že by se prémiové bitvy přesunuly z Awesomie někam jinam, mám návrh jak udělat bitvy o Awe zajímavější a hlavně nějakým způsobem hratelný:
Zrušit výběr strany při přihlašování do bitvy o Awe. Byla by pouze možnost zvolit si, jestli se chci bitvy účastnit ale bez výběru strany, stranu by vybral systém (matchmaking), a to buď zcela jednoduše, např. každej lichej v pořadí přihlášení do útoku, každej sudej do obrany, anebo složitějším matchmakingem s přihlédnutím k již přihlášeným levlům a charakterům, to už by záleželo na schopnostech inna (ale tušíme :) ) Jakmile by vám systém přidělil stranu, klasicky byste si vybrali startovní pozici a vše již probíhalo jak jste zvyklí.
Výsledkem by byl podobný počet lidí na každé straně nehledě na aliance a zbývalo by dořešit generály. Tady navrhuji i když je jich mnoho - zakladatele měst, kteří by dostali generála automaticky, což by samozřejmě vyřešilo rekrut a hodnosti ostatním.
Jaký máte názor?
 
Vzhledem k neuvěřitelné vysrabenosti hráčů na aktivních světech, kdy se všichni sáčkují na jednu stranu - typicky do obrany, viz obrázek:
Zobrazit přílohu uživatele 5818
a tomu, že nečekám, že by se prémiové bitvy přesunuly z Awesomie někam jinam, mám návrh jak udělat bitvy o Awe zajímavější a hlavně nějakým způsobem hratelný:
Zrušit výběr strany při přihlašování do bitvy o Awe. Byla by pouze možnost zvolit si, jestli se chci bitvy účastnit ale bez výběru strany, stranu by vybral systém (matchmaking), a to buď zcela jednoduše, např. každej lichej v pořadí přihlášení do útoku, každej sudej do obrany, anebo složitějším matchmakingem s přihlédnutím k již přihlášeným levlům a charakterům, to už by záleželo na schopnostech inna (ale tušíme :) ) Jakmile by vám systém přidělil stranu, klasicky byste si vybrali startovní pozici a vše již probíhalo jak jste zvyklí.
Výsledkem by byl podobný počet lidí na každé straně nehledě na aliance a zbývalo by dořešit generály. Tady navrhuji i když je jich mnoho - zakladatele měst, kteří by dostali generála automaticky, což by samozřejmě vyřešilo rekrut a hodnosti ostatním.
Jaký máte názor?

proto zasadne chodim utocit, pokud nepotrebuju vyhru...

jinak fajn navrh, ikdyz nevim s tema generalama, bylo by jich asi zbytecne moc a neni to zadna zaruka, ze to nekdo zorganizuje, ale lepsi nez nic...

akorat to ma jeden MEGA hacek... moc prace pro inno
 

raketak95

Člen týmu
Vzhledem k neuvěřitelné vysrabenosti hráčů na aktivních světech, kdy se všichni sáčkují na jednu stranu - typicky do obrany, viz obrázek:
Zobrazit přílohu uživatele 5818
a tomu, že nečekám, že by se prémiové bitvy přesunuly z Awesomie někam jinam, mám návrh jak udělat bitvy o Awe zajímavější a hlavně nějakým způsobem hratelný:
Zrušit výběr strany při přihlašování do bitvy o Awe. Byla by pouze možnost zvolit si, jestli se chci bitvy účastnit ale bez výběru strany, stranu by vybral systém (matchmaking), a to buď zcela jednoduše, např. každej lichej v pořadí přihlášení do útoku, každej sudej do obrany, anebo složitějším matchmakingem s přihlédnutím k již přihlášeným levlům a charakterům, to už by záleželo na schopnostech inna (ale tušíme :) ) Jakmile by vám systém přidělil stranu, klasicky byste si vybrali startovní pozici a vše již probíhalo jak jste zvyklí.
Výsledkem by byl podobný počet lidí na každé straně nehledě na aliance a zbývalo by dořešit generály. Tady navrhuji i když je jich mnoho - zakladatele měst, kteří by dostali generála automaticky, což by samozřejmě vyřešilo rekrut a hodnosti ostatním.
Jaký máte názor?
Hele, snaha je přesunout někam jinam než na Awe byla, žel se nesetkala s pochopením... :( Za mě by možná bylo jednodušší řešení:
1. zmenšit velikost Awe, resp. možná všech pevností - reálně má smysl, aby to byla střední pevnost na 1, Ari a Nashvillu a všude jinde malá - ta velká je prostě krávovina, která bohužel už v současném stavu patří do historie Westu; možná by stálo za to vzhledem k tomu, že máme 8 světů, kde účast není ani na malou (a migrace jde šnečím tempem), udělat nějakou ultramalou pevnost na bitvy typu 20v20 s věžemi 2x2 a menšími hradbami a asi i menší trávou

2. věc, která už možná asi v naší gesci je - je oslabit bonusy, tak aby věže byly 3x3, ale aby to pro obránce za takových podmínek bylo minimálně benefitující na bonusech být (měl by to být snad level 3?)

3. můžeme teoreticky vyzkoušet limitace, že nastavíme limit počtu obránců na dejme tomu 50% průměru účastníků a útoku na 60% (aby se zase všichni nenacpali za jistotou, že se vejdou). Samozřejmě to povede k tomu, že skrz rng a nemožnost rekrutu se s odměnou nemusí dostat na aktivní hráče, ale třeba to učiní Awe zajímavější

Upřímně - beru Awesomie spíš jako nutné (a nudné) zlo a distribuční kanál nějakých odměn komunitě než jako nějakou ultra zábavu na sobotní večer.
 
Nahoru