...Jinak podle me projekt ktery za neco stoji, proste nemuze mit jednoducha pravidla - resp. ty jednoducha pravidla musis nejak osetrit, aby byla 100 per funkcni a to je strasne nafukuje (koukni se na ruzne herni plany realnych soutezi) ...
Já s tebou v tomto bodě souhlasím, já nevolám po tom, aby projekty byly primitivně jednoduché, já se zamýšlím nad tím, jestli je reálné získat dvě stovky hlasů na základě toho, že se s ním někdo detailně seznámí, nebo jde pouze a jen o to, získat dost hlasů.
Dle mého mínění začíná být na pováženou, kolik dalších věcí z vnějšku se promítá do vlastního hraní. Nuggety za soutěže, jako odměny, to ještě beru, ale získávání předmětů na fóru, no nevím, příjde mi to divné. Navíc když zohledním princip, jakým lze získat hlasy.
Ale jasně, je to jen můj názor.
Kdyby se místo toho přidalo něco pro vysoké lvl.. nevím k čemu to přirovnat.. možná v MMO (TOR, AoC atd.) nějaké HC/HM... prostě něco těžkého, co bude opravdu těžké získat.. nějakou výzvu.. bez výzvy je hra nuda. A opravdu doufám, že většina soutěží/projektů neprojde ani do úvah, že by mohli být zavedeny. Hra bez výzvy, kde je vše jednoduché a na nic se nemusí čekat/dlouze na tom makat = mrtvá hra, kde jsou tak možná nováčci a noobíci.
S tím lze jen souhlasit.
Dosažením levelu 120 pro mnohé začíná nuda, stejně asi jako dostavěním města pro dělníky.
Koho nebaví nebo nemá čas na účast v bitvách, ztrácí velmi rychle motivaci k dalšímu hraní.
Světů už bylo otevřeno tolik, že si už každý mohl vyzkoušet všechny charaktery, poučil se z předchozích chyb... a co dál?