• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: aktualizace 2.35.4

DeletedUser1318

Guest
Takovým bych dával BAN bez diskuse...
Takže nic neřešit, stačí se přihlásit, splnit požadavek úkolové řady narozeniny a šup ban bez diskuse?
Pokud budou světy praskat ve švech a nebude tu k hnutí, tak fajn.
Jestli je někdo líný vymyslet sám nějaký úkol, mohl se inspirovat některými staršími návrhy, je tam možností kupa.
 

DeletedUser9350

Guest
Chtělo by to novou úkolovou řadu bez pevností, dobrodružství, aby si zahráli všichni... Toť můj názor.
Pokud jsi si nevšimnul, tak tahle ukolovka je na téma historie westu a ať se ti to líbí nebo ne lidi jí odehrajou a zase si budeš moct pytlíkovat dobro s pár lidmi. Ono bez víc map to je tak trochu nuda.

Ps. tím, že někomu budete ve hře nadávat tomu kdo to hraje s postavou se kterou na to nemá schopky je faaaak uroveň.
 

DeletedUser1318

Guest
Pokud jsi si nevšimnul, tak tahle ukolovka je na téma historie westu ...
Pak je s podivem, že zrovínka pevnost je prvním úkolem.
V průběhu westového času to rozhodně nebyla záležitost na začátku.
A pokud už tedy má být bitva nějak zapracovaná doúkolové řady, bylo by třeba možné udělat úkol rozmanitější třeba volbou z více možností, než jen přímá účast. Dovedu si představit například shánění zásob, munice, materiálu nebo obvazů.
Co si ovšem nedovedu představit je samotná realizace podobných "složitostí", když vezmu v úvahu nechopnost při pokusu o například opakování úkolů z předchozích let...
 
Bitva o pevnost je v druhém úkolu... ale to jen na okraj. Vývoj westu je dlouhá záležitost a zredukovat to do jedné úkolové řady vyžaduje dělat kompromisy. A chtěl bych vidět, jak by to tu vřelo, kdyby tam nedejbože dali duel. Půlka lidí by měla zkažený den, stejně jako kdyby bylo v úkolu vystavět jeden level budovy ve městě, kvůli čemuž by velká část hráčů musela opustit svoje město a jít si založit nové.
 
Za sebe můžu říc, že mě se to ta úkolová řada líbila, jak svým pojetím, tak i tím, že to nebyla jen klasická klikačka např. na shánění zásob, munice, materiálu nebo obvazů. A trošku jsem byl u toho na měkko :-). Jasný, že ty pevnosti či dobrodrůžo, asi nekáply do noty všem, ale je to jen na chvíli a beru to jako chvilkové zpestření, u kterého vždycky se najde někdo, komu to nekápne do noty.
 

DeletedUser1318

Guest
...Jasný, že ty pevnosti či dobrodrůžo, asi nekáply do noty všem, ale je to jen na chvíli a beru to jako chvilkové zpestření...
Ok, budu se toulat světem a číhat na bitvu, přihlašovat se na poslední chvíli a čekat, zda mne někdo nesmázne při rekrutu. Až se někam vetřu, nevím sice přesně, co budu platnej, možná někoho oprávněně nadzvednu, ale asi je to tak v pořádku, jinak s úkolem nehnu.
Po létech bohatších nás nakonec machři z Inna naučí být vděční za cokoliv, co nás vytrhne z běžné šedé nudy, i když nás to třeba ani nebaví.
...že to nebyla jen klasická klikačka např. na shánění zásob, munice, materiálu nebo obvazů.
nevolám po hloupém klikání, mohl by být výběr z více možností, jak pokračovat. Jednou z nich by klidně mohl být i duel, případně třeba řemeslo.
Ale je to tak, jak to je.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Pawn

Člen týmu
"Upozornění:
V roce 2011 byly do hry zavedeny kalhoty. Přesně tak, předtím ve hře nebyli."
Nebyli.. to je teda síla, a klobouk dolů pro překladatele :-)))

K topicu, víc rakoviny jsem v dobro nezažil už dlouhou dobu... jsem si říkal, že možná bude fajn když tam bude víc lidí.. a ne. To co tam hraje... šílenost :-DD

úkol s bitvou o pevnost je však super nápad :) přineslo to nový hráče, a některým se to i třeba zalíbí :). Klidně bych se nebál dát to do nějakých opakovatelných úkolů "zůčastni se bitvy o pevnost" :-)
 
Ok, budu se toulat světem a číhat na bitvu, přihlašovat se na poslední chvíli a čekat, zda mne někdo nesmázne při rekrutu. Až se někam vetřu, nevím sice přesně, co budu platnej, možná někoho oprávněně nadzvednu, ale asi je to tak v pořádku, jinak s úkolem nehnu.

Ale z toho nedělej zas takové drama, na každém světe jsou +-obden bitvy o Awesomii (nebo si ji klidně vyvolej, 95% měst má peněz plnou kasu). Pokud chceš přežít zadej útočníky, pokud umřít tak obránce. Tahle tohle +- všichni vědí a pro některé je to i výrazně lehčí na realizaci než např. duel.
 

DeletedUser1318

Guest
Item na posilnění:
Od 3. května do 9. května můžete použít použitelný item Polévka s fazolemi a slaninou.

Mně tu polévku asi někdo snědl, protože mi zmizela z inventáře.
Je to trest za držkování nebo mám psát na support. Dnes je teprve 6. 5.
EDIT: sežral jsem si ji sám, už to chápu, myslel jsem že to jde použít opakovaně po celou dobu toho termínu.
Ale z toho nedělej zas takové drama,...
Drama z toho nedělám, přidal jse střípek do mozaiky ohlasů.
Nicméně na Eldorádu v Awesomii aktuálně vidím na hřbitově náhrobky ze 4.5. a 17.1.
Bez města můžu vyvolávat akorát duchy mrtvých - nebo si město založit...
...Mně by ten duel seděl z mnoha důvodů nakonec líp :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Takže tobě vadí vstup do města a preferuješ duel, já ti tohle teda neberu neberu, ale nevidím v tom moc logiky (na duel musíš být totiž taky ve městě). Jinak já chápu, že spousta hráčů si zvolila nějakou jednostrannou formu hry a některé úkoly jim pak přijdou lehčí či naopak těžší než se obecně může zdát. Nicméně já v téhle úkolové řadě nic nemožného nevidím a to, že si někdo neumí vybrat správný boj o pevnost a pak si stěžuje na fóru, mě jen baví.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser1318

Guest
Takže tobě vadí vstup do města a preferuješ duel, já ti tohle teda neberu neberu, ale nevidím v tom moc logiky (na duel musíš být totiž taky městě). Jinak já chápu, že spousta hráčů si zvolila nějakou jednostrannou formu hry a některé úkoly jim pak přijdou lehčí či naopak těžší než se obecně může zdát. Nicméně já v téhle úkolové řadě nic nemožného nevidím a to, že si někdo neumí vybrat správný boj o pevnost a pak si stěžuje na fóru, mě jen baví.
Zbytečně to komplikuješ.
Já si nestěžuji, snažím se sdělit názor, proč mi nevyhovuje takto nastavená úkolová řada. Zhruba v tom smyslu, že je potřeba, aby se hráč zúčastnil i aktivit, které moc neovládá, není na ně ideálně vybaven a tudíž svou přítomností na patřičných místech ostatní spoluhráče spíše nepotěší. Spíš je to otázka najít nejmenší "zlo", nebo cestu nejmenšího odporu.
V duelu je logika snadná. Byť to není můj styl, mohu vstoupit do města i bez souhlasu radních, někoho sejmu (nebo si natluču) a z města zase zmizím.
Dostat se do bitvy vyžaduje jiné tanečky.
Takže ještě jednou, nestěžuji si, netvrdím, že řada je nemožná, diskutuji k tématu a jsem rád, že tě bavím :)
 
K té polévce - lze ji použít kdykoliv v tom časovém úseku, ale po prvním použití začne běžet odpočet 48 hodin, po jehož vypršení již nelze nadále používat. Do té doby ji lze využít každých 9 hodin.
 
V duelu je logika snadná. Byť to není můj styl, mohu vstoupit do města i bez souhlasu radních, někoho sejmu (nebo si natluču) a z města zase zmizím.
Dostat se do bitvy vyžaduje jiné tanečky.

Ve chvíli, kdy mam mám u sebe stotisícové jmění, tak znamená najít nějaké město vedle (což se hledá blbě), dojít do něj uložit prachy (tj. ztratit), někoho zdeulovat (dobře, jsem šikovnej a zvládnu se o něj neuspat) a trmácet se zpět na střed. Takle statisíce bych si asi uložil i před Awe, u desetitisíců bych to třeba riskl (na rozdíl od duelů). Nicméně tu jen flajmujem o tom, zda mě nebaví víc duley než tebe pevnosti ... což reálně rozsoudit nejde :-), takže tímto radši z mé strany končím, než mě tu nějaký nový aktivní moderátor vykartuje.
 

DeletedUser1318

Guest
Tak upřímně, mně nebaví ani duely ani pevnosti, ale jak říkáš, nakonec je to jedno.
Potřebuji jenom nějak pohnout s tím úkolem a zamýšlím se nad tím, jak je to nastavené, a v kontextu, kolik lidí to obecně naštve. Protože co mi vadí nejvíc, jsou mrtvé světy bez lidí.
Debata mi nepřipadá natolik vyhrocená, že by vyžadovala nějaké karetní vyústění, obecně je tu tak mrtvo, že skoro není co moderovat.
 
Nahoru