Až nakoupíš a budeš na jednom světě mít vše, budeš to chtít i na jiném světě a začneš nakupovat i tam, a nebo smažeš účet, no a , jsi do budoucna neperspektivní. Další svět, další zisk. Možná ne tak obrovskej, jak by si někdo tady představoval, ale v celosvětovém měřítku by vám možná vypadli kontaktní čočky i s přilepenejma bulvama, vidět ty čísla.
Já si třeba říkám, že vylepšování musí vyhnat další hráče od hry, protože při těch cenách se jen rozevřou nůžky mezi platiči a neplatiči, neplatiči jednou ztratí trpělivost a sami platiči hrát v pár lidech na světech nebudou mít duvod. Navíc brzy beztak pujdou vylepšovat další věci z těch dnes nevylepšitelnejch a pokud ne, kde je jistota. A noví sady, noví hadry , inflace starých věcí, pracně získaných. Neustálé změny pravidel...sakra co na tom může bavit
Jenže hráči hrají, platiči platí, tak je potřeba je natahovat tak dlouho a tak moc, co pujde...a že ta hra jednou skončí je naprosto jisté, co neskončí ?
Brblejte jak chcete. Konečný čísla vidí pár ekonomů a ředitelů, proženou grafiky a programátory, poplácaj se po zádech a jedou domů mercedesama
A hráči se klepou na každou akci, nugetěj hady a bedýnky, lepší a lepší sady a zbraně. Takže co dělaji špatně ?
Protože to by mě fakt zajímalo jak by jste to dělali vy ?