• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze k plánovaným novinkám pro rok 2013

DeletedUser16495

Guest
Vylepšenie bojov o pevnosť a multiplayer udalosti
- "Chytanie kráv" alebo "Lov medveďov", ktoré by boli podobné ako boje o pevnosť a ktoré umožnia boj proti npc postavám, na špeciálnej mape s menej ľudmi
- Rôzne mapy pre rôzne typy pevnosti
- Lepšie vybalancovanie bojov o pevnosť

To s těmi medvědy a chytáním krav mě zajímá :-)
 

DeletedUser

Guest
Vylepšenie systému pozývania kamarátov
- Zmena systému odmien (2.03)
- Zjednodušenie posledného kroku
- Osobná stránka pre prihlásenie pre pozvaných hráčov
- Možnosť pozvať do mesta


Takže zeslabení odměn je vlastně vylepšení. Co se člověk nedozví :-)

Vylepšenie systému prác (2.04)
- Práce sa odomknú na základe úrovne postavy
- Systém hviezdičiek, ktoré povedia hráčovi ako dobre vie vykonávať danú prácu a akú odmenu dostane
- Pracovné body odomknú nové úrovne hviezd



Zabítí jednoho z posledních důsledků bude další vlnou úmrtí starých hráčů. Ještě, že west láká nové.

Nezmazanie postáv pri neaktivite

- Postavy, ktoré boli neaktívne viac ako 45 dní, už nebudú viac zmazané
- Neaktívne postavy budú zmazané z rebríčkov a miest
- Po prihlásení do hry môže hráč pokračovať s existujúcou postavou

Nejspíše díky úbytku hráčů nejsou kapacit databází ani z části naplněny, takže můžou archivovat data navíc. Rozumný krok, když nepotřebují optimalizovat.

 

Deleted User - 31870

Guest
Vážení hráči,

budeme rádi, pokud se s námi podělíte o svůj názor na přehled plánovaných novinek pro rok 2013. Děkujeme za reakce, kladné i záporné.
 

DeletedUser11063

Guest
Takže když to vezmu postupně - předem se omlouvám za kritiku a vynechám 2.03 - aby to bylo kratší.

Vylepšení pracovního systému (2.04 *)

Ten nový systém prací bude z jakého důvodu? Aby se hráči nemohli zaseknout při plnění úkolu? Nebo proč?

Podle mého je ta změna hloupost

Jediné úkoly, kdy se hráč dle mého může zaseknout jsou takové, kdy potřebuje nějaké vzácné oblečení - protože to se shání špatně - a bez známých není skoro šance ho získat levně jen pro úkol - jenže tahle změna systému prací tyhle úkoly neřeší.

U ostatních úkolů se snad ani zaseknout nedá (kde jsou potřeba produkty nebo nějaká práce) - vše je jenom o těch daných hráčích. je fakt to, že hráči jsou čím dál tím více líný a vše chtějí v úkolech hned. Pokud chybí nějaké produkty tak se hold musí najít při práci. Když není dostatek pracovních bodů - tak je tu přece oblečení, díky kterému se dá na tu danou práci dosáhnout. Když ne oblečení tak shop za dluhopisy a nugety pro zvýšení PB. Dříve toto nebylo a přesto se úkoly dělaly a dělají tak proč najednou ta změna - jaký k tomu mají rozumný důvod?

Úkolový lístek (2.04 *)

Asi si sedím na vedení - ale jak je toto myšleno? To se mi někde na obrazovce zobrazí jedna ikona vedle druhé pro úkoly co chybí, abych o nich věděl a nemusel klikat do salónu? Není to zbytečné?

Změny v systému rekrutace nových hráčů

- přiznávám že nové hráče nezvu tak se o způsob moc to nezajímám

Vylepšení systému cestování (2.04 *)

- pokud se nemýlím, tak se tohle dotkne jen nováčků a lidí kteří si zatím nezvolili

Zrušení mazání neaktivních postav

- hmm takže nechtějí ukazovat pravdivé statistiky stavu hry a zavedou stejný princip jako FB - ten taky často říká že má X milionů loginů - nic to ale neříká o tom kolik je tam skutečně lidí :-) - ale to sem nepatří. Ve výsledku jenom zavírají oči před realitou - škoda

Vylepšení itemů ze Shopu

- že by nějaké pěkné slevy? A nebo mi pokaždé když nebudu mít dostatek PB vyskočí okno nakup si PB na shopu?

Nový duelový systém

- na duely nechodím, takže to jde mimo mě, ale dokud neřeknou více tak se nedá na nic tešit :-)

Vylepšení bitev o pevnosti a multiplayer

- opět to samé chybí info - dokud nejsou info nedá se k tomu nic říci a jsou možné jenom dohady

Vycentrování hry na střed mapy při ukončování hraní (? endgame content for middle of the map)

- jak je to myšleno? chybí info, abych k tomu něco řekl :-)

Potulné NPC postavy

- jak je to myšleno? chybí info, abych k tomu něco řekl :-)


PS: Kde říkám že chybí info není kritika týmu, že k tomu nic neřekli. Jsou to plánové novinky takže je mi jasné, že o nich tým moc neví. A po pravdě si myslím že o nich moc neví ani tým v innu - otázka v jakých fázích vývoje to je :-)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser5341

Guest
Přidám svůj pocit. Toto info moc podrobností zase nedává takže těžko soudit. Každopádně bude pokračovat trend nugetění což hrubě odrazuje lidi. Už i mě co nugetí to přestává bavit. Propast mezi komunitou těch co na to mají a nemají je stále větší.
Hře každým update ubývají hráči a přibývají děti a chvilková komunita co u toho dlouho nevydrží. Každý update dá něco dobrého, ale dost i bere a toto nebude lepší nějak tomu nevěřím a nejsem sám.
Stále častěji je slyšet mezi hráči co to hrají delší dobu fráze: vraťte nám tu starou hru.
Co takhle nějaký svět Old West kde by se dalo přemigrovat a hrálo se za na nějaké verzi, kterou si hráči sami vyberou nebo na nějaké starší, která je ještě bavila. Než vám utečou a zůstane tu jen hrstka těch nestálých a neplatících dětí co to hrají spíše z nudy společně s dalším X her co mají denně otevřené.
Můj názor je možná moc skeptický, ale patřím ke skupince lidí co si myslí, že hru inno jen víc a víc kazí a zabíjí. :klubun:
 
Niekedy mám pocit, že túto hru začali upravovať pre dmentných hráčov (sorry za preklep cenzura nepustila pôvodné slovo ale dúfam že keďže nikoho konkrétneho neurážam tak to prejde bez postihu) - všetci budú vedieť všetky práce, duel bude na náhodu takže lotéria bez ohľadu kde máte body, všetky získené body dajte do HP takže bitva už nemusí byť na 55 kôl (vyhrá strana ktorá má v súčte viac HP) - takže hru nazveme the west - klikaj a plať - stráca sa úplne to čo pôvodne zaujalo starých hráčov - nejaká taktika a stretégia a rozmýšlanie nad tým ako sa dostať postupne k plánovanému úspechu. Stojím už viac ako rok na tom že sa nedajú zohnať recepty 600 bodov za 5000 to ich ešte netrápi - ale už rozdali všetko všetkým tak snáď príde na radu aj remeslo.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser17266

Guest
Ahojte,

řekl bych, že tím "Vycentrování hry na střed mapy při ukončování hraní (? endgame content for middle of the map)" je myšleno, že bude přidán obsah, který má něco společného s ukončením hry a bude přidán právě do té prázdné zasněžené oblasi ve středu mapy, jestli jsem to dobře pochopil.
 
vynucený výběr nového charakteru na levelu 10 (ukáže se obrazovka s nabídkou charakterů)

asi jsem divný, ale tohle mi vadí nejvíce
 

DeletedUser13017

Guest
Všechny práce pro všechny?
U ničeho na ničem nezáleží?
Schopnosti nerozhodují?
Co jen mi to safra připomíná...?

Myslím, že tahle hra měla šanci stát se legendou.
Bohužel - místo možnosti vytvoření nějaké tradice, vazeb a komunit se pomalu ale jistě začíná díky postupným zásahům propadat stále hlouběji a stává se z ní bohapustá klikačka bez možnosti ovlivnění hry schopnostmi hráče samotného...
Majitel chce vydělat? Proč ne? Já si nugety kupuji, používám je a nestydím se za to.
Takhle jim tu ale brzy zbudou jen zapřísáhlí antinugeťáci, kteří to berou jako zpestření v pauze mezi kvanty jiných her...
Alespoň mně tak připravované novinky připadají
 

DeletedUser9371

Guest
Je to zase tady, jako vždy. Chápu snahu INNA, že se snaží získat peníze za nuggety, každým updatem, ale než prostě opraví to původní ? Hrnou další a další.
Osobně už "neremcám", protože to stejně nepomůže a na hlas lidu INOO nikdy nedalo a nedá.
Taky podnikám a chápu je, ale jsou i jiné cesty. Ekonomicky INNO hodnotím záporně, tudy cesta nevede a jen přichází o hráče.
:(
 

DeletedUser

Guest
Ekonomicky kroky Inna vydím pozitivně. Počet hráčů je celkem stabilní. Místo dříve drobných za prémia automatizace a podobně, hráči utrácí nehorázné peníze za tombolu, bedny, nějaké cáry papíru (kam se hrabou i prémia světů typu Arizona).
Myslím, že i přes úpadek je Inno těžce v plusu. Jestli něčeho lituje, tak lituje toho, že s těmito změnami nepřišlo dříve.
 

DeletedUser

Guest
Mě to přijde fakt divné. Dřív byla nějaká strategie? Já myslel, že to bylo tak, že kdo měl kliku, tak něco pěkného našel (gentlemanskou hůlku např.) a kdo kliku neměl, tak ne. Konec. Teď je to naopak. A pokud to dobře udělají, bude to tak stále. Já bych to udělal tak, že pokud budete mít na práci málo PB, tak ji sice budete moci dělat, ale nedostanete skoro nic, budete mít dost velkou šanci, že vás zabijí atd. Prostě se to nevyplatí a každý, kdo má alespoň základy strategického myšlení, tak to dělat nebude. A ti ostatní si za to budou moci sami.
A mimochodem "endgame content" je myšleno obsah pro hráče kteří de dostali na konec hry (tj. level 120), je to běžný anglický termín. A bude to ve středu mapy, tj. tam, kde je teď ten xichtík.
 

DeletedUser2682

Guest
Mě to přijde , že chtějí udržet nováčky , aby jim pěkně vše šlo. A nás staré pardy tím otráví až nás to nakonec úplně přestane bavit. Tolik těšení, když před námi byl nelehký úkol , zpřeházení bodů , penízky fuč , ale ten pocit ,že už teď MŮŽU !!! ... to teď úplně odpadne.

Totální nesmysl !!! :zásek:
 

DeletedUser9350

Guest
Spíše to vypadá, že tam velení West teamu převzal nějaký kaprál. A výsledek bude stejný jako před 68 lety.
 

DeletedUser11063

Guest
Rád bych se optal - ohledně těch novinek - je nějaká šance o nich diskutovat a tedy šance na změnu a nebo je to prostě fakt co bude a ohlasy chtěj jen na oko aby udrželi dojem že je zajímají hráči a ne jen jejich peníze?
 

DeletedUser9371

Guest
Diskutovat ? To tady děláme léta a super se při tom bavíme ve hře, ne ? A že by byla šance něco změnit ? To už máme taky za sebou. Stačí jen číst zpětně příspěvky, včetně archivu příspěvků. A že by naše kritiky, nápady, náměty na vylepšení hry bral někdo v potaz ? Maximálně moderátoři a Ti ? Ti nejsou strůjci a provozovatelé hry. A je to škoda. :(
 

DeletedUser2677

Guest
Na co dávat svůj názor, když INNO ho vždycky ignorovalo a ignorovat bude, takže pokud to vůbec předáváte a oni to čtou, tak jim stačí vyřídit aby se probrali a začali brát ohledy i na hráče a jejich přání nebo za chvíli nebudou mít už koho ždímat, když tuhle hru za ty léta takhle zkazili (ani od plic nemůžu říct, co si o nich myslim bohužel) a ignorovali zájem jejich zákazníků...
 

DeletedUser15414

Guest
Všichni všechny práce ? největší kravina co snad (po updatu 2.0) vymysleli. Sice tam budou hvězdičky obtížnosti, ale za pár nugetek si produkty nakoupíte ... takže lvl 1 si klidně nakoupí aztécká zlata ... protože když se podíváte, tak práce které nemůžete, tak z nich kupovat produkty za nugety nemůžete ... to je důvod proč inno zavedlo tenhle skvělý vynález :)

Lidi buďte normální, všechno co zavedli od řemeslel dál bylo jenom pro prachy ... zařídili si závislost hráčů, teď už nás budou jen ždímat ... a až to přestane všechny bavit ? Tak založej další Browser hru, s tím oni nemaj problém :)
 

DeletedUser

Guest
Takže milí Wesťaci zhrnieme si to,nezvratný osud úpadku Westu uz nikto nezastaví,je neustály úbytok hráčov,denno denne mizne z kazdeho sveta vela hracov a posledne downgrady skor este odradia hracov,mozno nove svety prilákaju novych hracov ale to sú maximalne deti a zopár nugetakov ktorý si chcu dokazať ako su vďaka nugetom dobrí hrači,nových hracov osloví West maximalne krátkodobo lebo všedná podpriemerná hra akou sa West už stal nemá čím osloviť,je to iba ťahanie penazí a hamižnosť INNO,áno...boli dobré updaty ale tie časy su preč,každá hra má svoju životnosť a myslim ze po cca 4,5 roka už nemá West čo pozitivne ponuknuť,uz je to iba stale horšie a horšie,posledne downgrady odradili vytrvalcov,starých hráčov ktorí udržali West nažive 4 roky ale na tých sa pri posledných downgradoch zabudlo,jedine čo uz INNO zaújma je vymačkat z toho čo najviac penazí pretože si myslim ze aj INNO si uz uvedomuje že nemaju už čo ponuknuť a dobre vedia že nezvratný úpadok je realitou.....ešte si zhrnieme pripravované zmeny v roku 2013,vačšina z nich ešte viac odradí hracov a osud Westu je spečatený


Vizuální herní prvky (2.03)
  • ukazatel stavu práce
  • animace po dokončení práce
úplne zbytočna vec ktorá bude iba rozptylovať ked máš na obrazovke milión zbytočnych ukazovatelov,ikon a podobných blbostí

Vylepšení tutoriálu (2.04 *)
  • herní tipy, které se objeví, když budete muset čekat, než budete moci zadat další herní činnost
  • závěrečná obrazovka po dokončení tutoriálu s vysvětlujícími popisky herních funkcí
Toto sa týka iba nových hracov,tutoriál uz bude vypadat fakt ako tu spomenul Zuky s prepaćením pre dmentov

Úkolový lístek (2.04 *)
  • zobrazení přijatých úkolů
  • hráč si může zvolit, které úkoly se mu zobrazí a které ne
  • grafické zobrazení pokroku v úkolu
hrám Betu kde to už je,iba dalśia zbytočnosť ktorá vadí na obrazovke,niesom blbec a dokažem sa pozrieť do ukolovej knihy

Změny v systému rekrutace nových hráčů
  • změny odměn (2.03)
  • zjednodušení posledního kroku
  • vlastní stránka pro pozvání nových hráčů
  • možnost pozvánek do města
Toto som trochu nepochopil o čo presne ide akurát je asi najzaumavejšie tá zmena odměn,predpokladam ze odmeny budu znižené a nie zvyšené takže iba dalšie negatívum

Vylepšení pracovního systému (2.04 *) viz toto téma
  • práce budou otevírány dle levelu hráče
  • systém hvězd, který zobrazí, jak dobře může danou práci hráč vykonávat a jaká z ní může být odměna
  • pracovní body odemknou nové hvězdy ze systému
AKO TOTO MOŽE NIEKTO NAZVAŤ VYLEPŠENÍM?Úplne sa stráca zmysel vložených bodov ked každy bude moct robiť vśetko,potom fakt stačí vsetko narvat do HP pretoze aj tak postupom levelov budem robit vsetky prace a k tomu budem este aj "super" bitvař alebo duelant

Vylepšení systému cestování (2.04 *)
  • začátečnická rychlost je znovu spjata ke charakteru Greenhorna a omezena levelem 10
  • vynucený výběr nového charakteru na levelu 10 (ukáže se obrazovka s nabídkou charakterů)
zase sa to týka iba nových hračov ktorých "už vśedná hra" dokaže osloviť iba na chviľu,nejak stále zabudajú na starých hračov nemyslite?

Zrušení mazání neaktivních postav
  • charaktery, které jsou neaktivní více než 45 dní již nebudou mazány
  • neaktivní charaktery budou vymazány z žebříčků a měst
  • po přihlášení může charakter pokračovat v dosažených hodnotách
TOTO JE IBA KLAM ABY TO LEPŠIE VYPADALO ŽE WEST HRÁ VIAC HRÁČOV ČO ALE NIEJE PRAVDA.napriklad ked S1 hrá 3000 hráčov,stači sa pozrieť do rebrička a z tych 3000 "kvázi aktivnych reálnych" hráčov má 700 max lvl 20,a polovica hracov nad lvl 20 už pomaly ani nehrá takže zredukujeme reálny počet aktivnych hráćov z 3000 hráčov max na 1000

Rozšíření žebříčků
  • žebříčky bitev o pevnosti a aliancí
  • možná další žebříčky (řemeslo, výstavba,..)
  • časově omezené žebříčky (týden, měsíc,..)
Možno jedná z mála veci ktoré z týchto planovaných zmien v 2013 za niečo stojí ale keďze West upadá celkovo a aj bitvy uz niesú to čo byvaly lebo pomaly kazdy svet uz nedokaže naplniť velku pevnosť,nepovažujem rebríćek bitiev a pod. za nevyhnutný

Vylepšení itemů ze Shopu
  • lepší zobrazování nabídek v Shopu
  • zlepšení reklamních nabídek na akční itemy ze Shopu (v i mimo Shop)
  • další akční nabídky
Skor by som sa opýtal či to bude "lepší zobrazování CEN v Shopu?huráá možeme sa teśiť že na obrazovke budeme mat dalšiu zbytočnu ikonu o niečom si aj tak nenugetoví hráči ktorých je vačšina nikdy nekúpi,"AKČNÝMI" nabídkami moźu namotať iba deti ktoré do toho narvú neskutočné peniaze a JEDINÝM DOSLEDKOM BUDE ĎALŚIE PREHĹBENIE ROZDIELU MEDZI NENUGEŤÁKMI A NUGEŤAKMI

Nový duelový systém
  • více interaktivity (chtějí se odpoutat od předvypočteného duelu)
  • možná speciální dovednosti, které se mohou aktivovat během duelu
NEHORÁZNE!!!TAKŽE TO BUDE IBA O NÁHODE?DUELOVÝ SYSTEM SA UŽ MENIL TOLKO KRÁT ŽE PRAVÍ DUELANTI UŽ TOHO MAJÚ DOST,MUSELI ROBIŤ TOLKO KRÁT RESKILL ABY BOLI FAKT DOBRÍ A NAKONIEC TO ZASE BOLO ZBYTOČNÉ PRETOŽE TO BUDE O NÁHODE...

Vylepšení bitev o pevnosti a multiplayer
  • práce jako "Hnát krávy" a "Lov na grizzlyho" mohou být prezentovány jako multiplayer pro trénink bitev, kdy můžete bojovat proti NPC na speciální mapě s několika dalšími hráči
  • odlišné mapy pro různé pevnosti
  • lepší vybalancování bitev o pevnosti
práce jako "Hnát krávy" a "Lov na grizzlyho" ........myslím že dalśia zbytočnosť ako Poker a Manévre ktoré sa neuchytili

Vycentrování hry na střed mapy při ukončování hraní (? endgame content for middle of the map)

Potulné NPC postavy
moźno nejaké spestrenie ale nič svetaborné čo by hráćov motivovalo

Takže moj pohľad na pripravované zmeny v roku 2013 je síce dosť pesimistický ale pravdivý a veľa hračov so mnou bude suhlasiť,bohuźial je to tak a West sa už nikdy nedostane na takú úroveň ako pred 1-3 rokmi ked updaty fakt priniesli aj pozitívne veci

 
Nahoru