• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: Změny v duelování na Betě

DeletedUser3648

Guest
Tak v reále při hodinové práci chvilku na převlíknutí asi najdeš, kdybys to chtěl udělat v duelu nebo při bitvě, dostal bys pěknou čočku :D

Tak samozřejmě by to bylo logicky stejné jako u prací. Když zadáš práci v pracovním - a pak si změníš set - dostaneš prachy a expy a zranění a produkty jako v pracovním oblečení, ale zároveň dostaneš bonus k penězům či expům, když při dokončení práce máš na sobě nějaký hadry, co ten bonus dávají, a je úplně jedno, že v tom setu máš třeba -100 pracovních bodů. A navíc během celé té práce, pokud jsi dostatečně akční/aktivní, můžeš být chráněn duelantskými hadry a je jedno, zda jimi jen blafuješ nebo máš na duely i schopnosti.

Tuhle výhodu duelanti a bitvaři nemají. Ale stejně budete brečet nad každou miniaturní změnou, která by se vás byť lehkým vánkem dotkla.. a to patřím mezi vás, ostudy.

A někdo tu chce i plácat nesmysly, že když budu mít vše v síle a v hp, že budu machr nejen na bitvy, ale i na práce a duely. Větší ptákovinu jsem ještě nečetl. Duel možná díky hp přežiješ, ale s klasickým duelantem rozhodně prohraješ. A práce? Ano, jsou přístupné sice levelem, ale to je jen kvůli questům. Zkoušeli jste už nějaké náročnější práce (třeba na středu mapy) dělat s mínusovými pracovními body? A jak velký machr jste na ty práce byl, by mě též zajímalo? Krom hodně odpálených životů si tu odměnu za práci nedokáži moc představit, když drop produktu/štěstí/expy/prachy jdou hodně rapidně dolů, jakmile máte byť mínus 10 pracovních bodů. Určitě si tady lidi hodně poexpí/vydělají/nadropují do řemesla .. whatever .. když budou mít vše v hp a na práce budou chodit jen díky svýmu levelu a budou jim chybět pracovní body do plusu. Asi si udělám reskill na full hp, opravdu to zní hrozně lákavě. Budu určitě frajer. (Ano, je to sarkasmus)

A taky si spousta lidí dost špatně vysvětluje pojem "duel". Duel se to jmenuje hlavně proto, že je to souboj mezi "dvěma" lidmi. Jak jinak by jste chtěli, aby se to jmenovalo? Znásilnění? Útok? Napadení? Myslím si, že "duel" je dobré pojmenování souboje "dvou" lidí, přičemž nikdy jsem neviděl, že by se to snad jmenovalo "přátelský duel", aby byla zaručena férovost či dokonce ptaní se na souhlas s duelem. A neustále se u toho odvoláváte na "tehdejší divoký západ", jako kdyby jste ho zažili .. jako kdyby na skutečným divokým západě existovala nějaká slušnost či byla nulová kriminalita, že se nikdy nestalo, že by pistolník/zloduch napadl někoho nevinného, třeba dělníka co je zrovna na pivě ve špatným hostinci ve špatnou chvíli. Who cares. Střílelo se jak o život a nejen jeden na jednoho. Chcete žít na divokém západě a mít přitom neustálý mír a ochranu? Tak si vymyslete svojí hru a pojmenujte ji třeba "Bezpečný Západ a Ráj pro farmy" nebo třeba "Nuda v Brně". Opravdu žasnu nad myšlenkovými pochody některých z Vás. Nechcete třeba zakázat zbraně ve městech a u prací? Že by jste byli napadnutelní třeba jen když někam cestujete? :D To už by ale nebyl duel, nýbrž přepadení. A klidně tu ochranu před duely zrušte úplně, pořád mám tlačítko "odejít z města" .. někdo hledá výmluvy, někdo způsoby..

A to nejsem duelant, ani bitvař.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Já bych mdloby provázal, ty z prací, duelů a bitev by platili pro práce duely a bitvy. A bylo by vymalované. anebo alespoň pro duely a bitvy a práce by po těch 48 hodin byli trvali dvojnásob, než by se postava "zotavila". Hráči netrpí nějakou újmou, všude jinde to je samozřejmostí " (kromě té hry kde se posílají krtci na rozrytí zahrádky :D ). Hráč musí hrát tak aby mu o něco šlo, pokud dostanou více, tak pak na to kašlou. O vánocích se "rozdávali" hadry a to bylo to poslední co chybělo. Dneska má každý skoro všechno, ale nikdo nemůže o nic přijít...
 

DeletedUser16057

Guest
Nezlob se, ale tomuto se mohu jen zasmát. Nejvíc expů bylo, je a snad vždy bude z 15ti vteřinových stříbrných prací a ne z duelů, které mají oproti pracem nejistý výsledek (a i méně cílů).

Z části můžeš mít pravdu, ale z větší části ne. Ber to takhle. Jdeš na duel s někým, koho máš vyhlédnutého a má např. o 50+ větší duelovku než ty. On prohraje, takže ty vyhraješ. Za 10min>12 energie máš dejme tomu 2100 expů.
Kde bys získal stejný počet expů za tak krátkou dobu a stejný počet energie?
Jednoduchá odpověď= Nikde!

Teď jsem si našel, že jako tank v hadrech, které vlastním a patří jako "top" na danou práci(Pracovat jako kazatel-Stříbrně). Mě dají PB, tak že jsem na 324b v plusu.
Expy za 15s (52exp), 10min (242exp) a 1h (512exp). Samozřejmě bez jakéhokoliv prémia.
Pokud bys jel celou dobu těch 10min po 15s, tak bys spotřeboval 40 bodů energie. 40 bodů energie v tahu za 10min. Pokud bys nedoplňoval pracovní motivaci, tak bys získal méně expů, ale kdyby ano. Tak by ses dostal na výši 2080exp.

Což je docela dobré, ale stálo ti to za to?

Skoro 1/2 energie spotřebována za 10min, nemluvě o min. 1 doplňováku pracovní motivace.


Navíc ohledně těch duelů. Tak jako tank používám komplet sadu Doolina (oblečení + kůň se sedlem) a Cull zbraně. Co se týče mých cílů, tak obvykle větší duelovka než mám já, protože mi jde o expy. Případně si jdu na ty, co mají podobnou nebo lehce nižší duelovku. Někdy se mi duel podaří, jindy daruji expy zadara. :D
Jenže to k duelům patří. Ne vždy můžeš vyhrávat. Navíc po Vánocích jsou duely lehce o ničem, protože skoro každý má Cullena nebo Doolina. :zásek:
 

DeletedUser3648

Guest
Já bych měl dost argumentů tě přebít, protože se původně mluvilo jen o tom, kde je víc expů, nikoliv kde je lepší poměr expy/spotřebovaná energie. Levou zadní bych tě přeargumentoval. Ten poměr sis tam teď připsal jen aby jsi měl pravdu. O něm vůbec nebyla řeč.

Ale.. neodbíhejme od tématu, které je jasně dané. Ochranu proti duelům klidně zrušte a milí kolegové pracantové, řemeslníci, questaři (jinak řečeno neduelanti, nebitvaři) - přestaňte břečet. Začněte hledat způsoby a ne výmluvy. Bo jinak se za Vás opravdu budu stydět.

P.S.: A ano, svůj původní příspěvek jsem smazal, nemusím radit všem, jak expit. Díky.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Já bych měl dost argumentů tě přebít, protože se původně mluvilo jen o tom, kde je víc expů, nikoliv kde je lepší poměr expy/spotřebovaná energie. Levou zadní bych tě přeargumentoval. Ten poměr sis tam teď připsal jen aby jsi měl pravdu. O něm vůbec nebyla řeč.

Ale.. neodbíhejme od tématu, které je jasně dané. Ochranu proti duelům klidně zrušte a milí kolegové pracantové, řemeslníci, questaři (jinak řečeno neduelanti, nebitvaři) - přestaňte břečet. Začněte hledat způsoby a ne výmluvy. Bo jinak se za Vás opravdu budu stydět.

P.S.: A ano, svůj původní příspěvek jsem smazal, nemusím radit všem, jak expit. Díky.

Chtěl bych vidět tvoje argumenty.

Já k tomu napíšu jen to, že všechno je realtivní. Nemáte zadané výchozí hodnoty tzn. přesně definováno, jaký bude mít postava level, vybavení, duelovou úroveň, charakter a hlavně další proměnné typu úroveň ostatních duelantů na daném světě (zejména jejich duelové úrovně), stejně tak počet duelantů s přiměřeně vysokou duelovou úrovní.
Další proměnné jsou obsaženy v tom, kde se vyskytne stříbrný či zlatý bonus.

Teď nějaký konkrétní příklad:

Hráč s duelovou úrovní 501 porazí hráče s duelovou úrovní 700. Získá z duelu celkem 7185 zkušeností, protože si hlídá duelovou motivaci a dueluje jen s plnou motivací. A protože hráčů s duelovou úrovní 700 je v okruhu 15 minut od něj 7, může je díky charakterové výhodě duelanta bít v podstatě nepřetržitě. Za hodinu tak získá 43110 zkušeností. Nekalkuloval jsem s tím, že mu poroste duelová úroveň, ale můžeme předpokládat, že se v okolí vyskytnou další hráči s duelovou úrovní přes 700 a bude tedy moci neustále duelovat hráče za něž získá maximum zkušeností. Zisk by se tedy posouval ještě více nahoru.

Hráč pracant bude mít štěstí na podobné úrovni jako jeho kamarád duelant a bude mít v blízkosti sebe stříbrné práce Lov krokodýlů, Pracovat jako kazatel, Pracovat jako Pinkertonův agent a třeba ještě Stavět osadu. Protože pracovník je ideálně vybaven, disponuje Letním pončem, které mu dá +30% zkušeností, zbraněmi za vítězství v herní akci, které mu dají +15% zkušeností a koněm a sedlem Franka Jamese, které taktéž zajistí +15% zkušeností. Jako dělník s prémiem na charakter má navíc +10% zkušeností z prací. Celkem tedy má z každé práce o 70% víc zkušeností než je základ. Lov krokodýlů mu tedy za 15 sekund dá 98 zkušeností, Pinkertonův agent, kazatel a osada o něco méně. Pokud bude mít hodinu čas, stihne naklikat u každé práce 50 ukončení, přičemž mezitím doplní pracovní motivaci, když klesne na 75% a stále tak bude mít maximum zkušeností. Z krokodýlů získá celkem 4900 zkušeností, u ostatních prací je to opět o něco méně, nechce se mi to přesně počítat.

Za hodinu tedy nezíská ani polovinu zkušeností než jeho kamarád duelant.

Takže nyní čekám na tvoje protiargumenty. Ano, jsou to oboje idealizované příklady, nicméně oba jsou proveditelné. Avšak stále je potřeba vzít v potaz spoustu proměnných a u duelování je těch proměnných více a kvůli zvyšování duelové úrovně a nutnosti existence hráčů, kteří se nechají duelovat. Práce má samozřejmě také svoje mouchy v podobě přesunů z jedné práce na druhou a onom častém doplňování zdraví, energie a motivace především, což je možné jen jednou za 10 minut.


P.S. U duelanta jsem ani nekalkuloval s tím, že by použil koně a sedlo Franka Jamese a zisk zkušeností by o 15% narostl. Protože je klasik, dueluje s Howdahem nebo Zlatým tomahawkem a nikoliv s Katanou, která by mu dala dalších +15% zkušeností.
 

DeletedUser11313

Guest
Chtěl bych vidět tvoje argumenty.

Hráč s duelovou úrovní 501 porazí hráče s duelovou úrovní 700. Získá z duelu celkem 7185 zkušeností ...

To po update, kde bude omezena duelová úroveň zhora na 450, půjde dost těžko.
A jen tak na okraj, Kylejames na betě měl duelovku cca 1600, jestli se nepletu, a dost vyčníval.
Teď tam má prvních 140 duelantů duelovku 450 a situace je značně nepřehledná.
 

DeletedUser

Guest
No, jako duelant s tím mám jisté zkušenosti, a rozhodně expím a vydělávám rychleji na pracích.
Z jedné energie mám cca 37 expů při duelu, při práci také 37 expů. (bez hadrů na exp a stříbrných a zlatých prací)
Energeticky to vychází stejně, ale finanční zisk je někde úplně jinde v neprospěch duelů.

On je problém v tom, že zisk z práce je jistý, zatímco u duelů nejistý a jistota s možným ziskem expů klesá. Ona varianta že budu chodit na lidi na horní hranici dosažitelné duelovky je pěkná, ale šance že vyhraji je minimální a počet cílů silně omezen...
Nemluvě o tom, že jsem na svém světě 53. dle duežebříčku a na celém světě je jen 6 lidí na které kvůli jejich vysoké duelovce nemůžu = bude z nich ten ideální maximální exp (to že 4 z nich jsou v ali neberu v potaz)...

Každopádně z finačně expícího hlediska jsou na vyšších levlech duely ztráta času...
 
Nahoru