• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Duely úprava ?

  • Zakladatel vlákna DeletedUser9371
  • Vytvořeno

Úprava duelů ?


  • Celkový počet hlasujících
    37
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser9371

Guest
Souboj, duel je dobrovolné střetnutí dvou osob se zbraněmi, které se řídí pravidly a má poskytnout satisfakci uraženému, to jest odčinit předchozí urážku, resp. obnovit jeho čest či prohru výzvou k souboji.
Uražený prokázal, že si své cti cení víc než života a tím se urážky zbavil, nebo prostě jen loupí, krade a bohatne.
Základní pravidlo "Divokého západu" už od doby "Zlaté horečky" a proto hraji West. Hru s tematikou, která je o té době.
Jak tady pročítám spousty příspěvků na téma duely, další chystaná update a šílené nářky hráčů, kteří v duelech prohrávají ?

Dávám sem jen tak, pro zábavu anketu (hlasování).
V roce 2009 jsem začal hrát West. Od první října mám pocit, město jsme ve 20 hráčích postavili za rok a kus a to jen proto, že jsme neměli USD na výstavbu. Věčně duely, prohry. Na světě 7 jsme trpěli nájezdy hráčů. No a co ? Tak nás to vedlo k tomu, jsme se museli duely taky naučit, spojit se do kolektivu se kterým hraji dodnes i na jiných světech, přenastavovat se a podobně. Tímto zdravím alianci SP. Nejlepší soupeř ve hře, co jsem tady za 5 let poznal. Dnes máme šamany, trhy, aliance, možnost si dokoupit schopnosti i atributy na duely za nuggety.
Nevidím jediný důvod proč to měnit. Proč znevýhodňovat hráče, kteří rádi duelují oproti hráčům, kteří prohrávají a pláčou, či se nervově hroutí z prohry ? Proč jim programově ve hře duely usnadňovat ? Aby mohli v klidu pracovat, makat na úkolech, surovinách pro řemeslo a podobně ? Rychle vylézt v žebříčku, v bitvě je vidět není, pro alianci nehrábnou prstem, pak se v klidu překopou na duely ? Je to hra o "Divokém západě" a ne o "stavba s.r.o". To by změnilo celý duch této hry.
To pak můžeme plakat, že na nás lítají kulky v pevnostech, že omdléváme, máme málo expů, dluhopisů, USD. Tak uděláme taky Update. Je to hra a vyhrává hráč, který prostě hraje a prohrává hráč, který hraje a prohru unáší. Ne každý den je posvícení. No a když ne ? Svět je velký a smíří se s tím, hraje v klídku dál. Nebo do hry cpe peníze, protože chce být za každou cenu v čele žebříčku hry. Proč ne ? Jeho věc a má možnost je léčit duely. Pak jim to tak rychle nejde. :D

Takže hlasuj. Jen tak, pro zábavu a dávej do tohoto tématu (příspěvkem) své nápady, názory.

Krosna33
 
Hlasujem za prvú možnosť, nevidím dôvod, prečo by sa mali duely nejakým spôsobom meniť. Ako si spomínal, je to hra o Divokom Západe a nie stavba nejakej "s.r.o.". Som síce rád, že sa odpustilo od tej duelovej arény, ale aj táto ochrana proti duelom je krokom späť. Možno by som ešte uvítal to, čo tu bolo do updatu 1.29 - že stačí prísť k mestu vyzvaného hráča a nie ho naháňať po mape, aby zase ožili duelové akcie.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser17781

Guest
Hlasuji pro první možnost. Každý se ve hře může rozhodnout čím bude, vše má své + i -. Myslím si, že to není dobrý nápad. Pokud by se toto zavedlo, duelanti by si pouze rozbíjeli zuby o sebe a jiné lidi by nešlo duelovat. Takto mi to jako duelantovy vyhovuje.
Jistě občas někdo nadává, že ho dueluji dělníky atd., ale to k životu patří. Pokud by se toto mělo zěnit, dle mě by duely ztratili smysl :pianista: :zásek: :lovec:
 

DeletedUser1318

Guest
V reportu je řečeno: "S tímhle novým konceptem mohou být duelováni všichni hráči, ať už patří do města či nikoliv."
Není jasné, jestli bude moci vyzývat k duelu i hráč bez města, tak jak je to napsané může být vyzván.
Dle mého mínění se west dlouhodobě ubírá směrem k průměrnéaobyčejnéhře, jakých je plno.
Kdysi dávno bylo možné provádět nějaký výběr charakteru, který byl něco platný.
Co mi je platné, že chci být dobrodruh a obchodník, když mne může kdokoliv okrást?
Duel k westu patří, OK.
Ovšem i na divokém západě jistě pobíhalo pár lidí, kteří nutně nevyhledávali kontakty s pistolníky. Města byla plná lidí, kteří se při zaslechnutí cvakání zbraní našla tiché klidné místo k přežití.
Až zase budou ubývat hráči, vymyslí záplatu v podobě nugetové bedny s neprůstřelnou vestou.

A aby bylo jasno, principiálně proti duelantům nemám nic, jen mám obavu z toho, že krátkodobě budou mít žně (možná) do doby, než otráví městem "nechráněné" hráče,
pak těch "terčů zase ubude.

Stejně doufám, že je to zase nějaký momentální nápad, kdy po vystřízlivění uznají, že je pro současné "vývojáře" neřešitelný.
 

DeletedUser9371

Guest
Přesně tak, Pispi. O tom to je. Stejně tak, jako vždy, když hraji za alianci na světech ? Nesnáším domlouvané bitvy. Viz móda světa Dakota v poslední době (a kdysi svět Colorado). Domluvené bitvy a když někdo něco prohraje ? Tak se mu pevnost vrátí. To není duel, souboj či bitva. To je trh, kupčení a "šmelinařičina" s kolektivem, pod vedením jednoho hráče aliance s právem veta, podvod a nic pro mě (stejný problém kdysi s "Králíky" na Coloradu ( Nšoči a spol.) To na bitvě prostě nebudu, to mě jako hráče otráví. A když se ozvu ? Tak je po mě, ztratím se v prachu dějin Westu a jsem vyhozen z města, či aliance. Proto, že jsem se zastával kolektivu a ne jednoho egoistického hráče "patolízáním". Pak jsou právě na to duely. Léčit takové herní hysteriky. O tom bitvy nejsou. Mám rád prostě stanoveného soupeře ve hře, kterého jsem si zvolil. Dobrovolně, při plném svědomí a vědomí, bez nátlaku a tak to i zůstane. A na jiném světě ? Rád si s ním zahraji (ze soupeřem z jiného světa) a umím se jako jeden z mála odprostit z nesvárů. A když neprohrávám ? O to mám větší motivaci ve hře. Hrát proti silným se slabými. A to je tedy pořádný kus telegramů, chatování, prošení a trpělivosti. Prostě na takovou bitvu nejdu. Offline nechodím, od doby jejich vzniku. To je o ničem.
Spojit se se silnými ? Vyhrávajícími ? To umí každá herní lama. Ale ? Proti komu pak budeme hrát ? To je to co mě nebaví. Domluvy, pakty o ulehčování hry v duelech a bitvách.
:)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Mě se myšlenka bodyguarda (za nemalý poplatek, jak je navrženo) líbí. A ještě lepší by bylo, kdyby bodyguardy mohli dělat skuteční hráči. Třeba každý by mohl dělat bodyguarda až třem lidem a když by šel duel na ně, tak by byl místo toho na bodyguarda. To by bylo překvapení, kdyby místo dělníka s polštářem byl najednou duelant s pořádnou zbraní! Asi by se to ale muselo domyslet, aby to neznechutilo duely svátečním duelantům (třeba by bylo poznat, že cíl má bodyguarda, ale ne koho apod.) Odměnu za ochranu by potom si potom mohl domlouvat bodyguard a chráněný, nebo co já vím...
 
a víte co se stene při zavedením toho systému, jak ho navrhují ? Bystří jedinci přijdou na to že, 25% výdělku je malá daň, za to, že budou moci běhat celý den jako krtek v noční košili (regenerace) a nebudou muset ukládat peníze do cizí banky. Následně nastane zlaté období duelantů, kteří budou hrdinsky kosit nepřátele s polštářem v ruce doslova po desítkách – což bude trvat asi tak dva týdny měsíc, než již vyroste duelovka/ nebo je to přestane bavit ... A ve finále nastane období temna (protože duelanti budou už utrávení) + výše napsané a dojde k nějaké formě obnovení původního systému (+ všechny ty průvodní jevy okolo, jako sprosté výjevy na fóru a demonstrativního ukončování hry ...).
Ale možné jen čtu blbě mezi řádky, a peníze se budou ztrácet pořád a výskyt těch košiláčů tedy nebude tak masivní ...
 

DeletedUser17781

Guest
Bodygard ujde to ano, ale jak to tu psal ,,Tat ´´. Být bez města je obrana pro dobrodruhy, kteří se živý obchodováním. Překvapilo mne, že se budou moci duelovat hráčí bez měst, to pak bude trochu na nic. A jestli jsem to dobře pochopil, tak když si libovolný člověk najme bodygarda, tak se při duelech na tu danou osobu bude duel provádět na bodygardovy, takže se mu odčte HP. Při nějaké duelové akci zachvíli budou bodygardi uspaný na 48 hodin, a na ostatní také dojde, ale to jen pokud by byli bodygardi dělaný počítačem.

Ale nevím, jestli to vydrží. West byl dobrý, tak jak ho znám. Nové oblečení dobře pro někoho +, pro někoho -. Ale toto je už moc změn za krátkou dobu.
Dle toho co psal IGHAS si myslím, že tak polovinu duelantů (S vyžšími elvly, které s touto hrou mají zkušenosti) to přestane bavit, a nováčci budou jásat nadšením bez sebe.

Jiank být bodygardem by se mi líbilo :) :pianista: :zásek: :lovec:
 

DeletedUser9371

Guest
... A ve finále nastane období temna (protože duelanti budou už utrávení) + výše napsané a dojde k nějaké formě obnovení původního systému (+ všechny ty průvodní jevy okolo, jako sprosté výjevy na fóru a demonstrativního ukončování hry ...).

To je opravdu k zamyšlení. :)
 
Pamatuju se na dobu, kdy se tady na foru, chrlily nápady taky na toto téma. Tenkrát jsem si říkal, že by nebylo od věci pořídit si třeba cvičeného "medvěda - obránce". Ale co je to proti bodygárdovi, hráč už aby se interakcí s jinými hráči ani nesetkal. Práce povolené pro všechny, do duelu nastrčíš náhražku. To můžu už naprat všechny body do zdraví a být king.


....o ničem
 

DeletedUser7239

Guest
Až zase budou ubývat hráči, vymyslí záplatu v podobě nugetové bedny s neprůstřelnou vestou.

Já jsem pro tu "Neprůstřelnou" vestu. :good: Samozřejmě by byla podobně drahá jako INNO opasek nebo Deklarace nezávislosti (2000 - 5000 nuget). Tam by byly zvýšené všechny body schopnosti potřebné k duelování. A kdo by nechtěl být slabý musel by nugetit. :) Pro duelanty, kteří by bojovaly s těmito postavami by mohli ještě dát do hry Meč tisíce pravd a bylo by to zase vyrovnané a ještě by na tom INNO zbohatlo. lol
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser13789

Guest
Já jsem pro tu "Neprůstřelnou" vestu. :good: Samozřejmě by byla podobně drahá jako INNO opasek nebo Deklarace nezávislosti (2000 - 5000 nuget). Tam by byly zvýšené všechny body schopnosti potřebné k duelování. A kdo by nechtěl být slabý musel by nugetit. :) Pro duelanty, kteří by bojovaly s těmito postavami by mohli ještě dát do hry Meč tisíce pravd a bylo by to zase vyrovnané a ještě by na tom INNO zbohatlo. lol
(Ne)boj se! I na to jednou přijde řada. :)

Jinak, jsem taky pro zachování stávajícího systému. Nastrčit za sebe svou kopii jenom kvůli tomu, abych nedostal přes hubu...? Kam se potom podějí různé pomsty? Co třeba odměny v šerifovi? To budu muset zabít bodyguarda a pak ještě jeho "majitele"? Je přece blbost si za směšnou částku koupit v podstatě ještě jednou vaší postavu, ne? Kam jsme se to sakra dostali?!

Nebo se legendární pistolníci z divokého západu taky naklonovali, a proto nebylo možné je zabít? :O
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser1318

Guest
Nebo se legendární pistolníci z divokého západu taky naklonovali, a proto nebylo možné je zabít? :O
Tady se naklonovat mohou, možná už se opravdu blíží doba, kdy bude i multiúčet za nugety možný.
Nakonec z marketingového hlediska, proč ne?
Vzroste počet aktivně hrajících hráčů a především to přinese peníze.
Když si koupím tři gorilky, každou s kevlarovým kabátkem, plus pár nugeteků za nějakou winchestrovku s laserovým zaměřovačem, nebo ještě lépe ten izraelský vynález, co střílí za roh... hnedle bude na prémie.
 

DeletedUser17781

Guest
Já jsem pro tu "Neprůstřelnou" vestu. :good: Samozřejmě by byla podobně drahá jako INNO opasek nebo Deklarace nezávislosti (2000 - 5000 nuget). Tam by byly zvýšené všechny body schopnosti potřebné k duelování. A kdo by nechtěl být slabý musel by nugetit. :) Pro duelanty, kteří by bojovaly s těmito postavami by mohli ještě dát do hry Meč tisíce pravd a bylo by to zase vyrovnané a ještě by na tom INNO zbohatlo. lol

Je mi jasné že to přijde , ale uvítal bych kdyby to nebylo hned. Už nyní je tu moc změn za sebou.
 

DeletedUser

Guest
Nejčerstvější pocity z duelování na Eldorádu:
Systém KO o práci mi přijde nešťastný, většina v mém dosahu se tak zařídila, což omezuje mé možnosti a v rámci kolektivní hry, kdy si představuji skupinu bitevníků, stavařů, sběračů a duelantů, jsem já v té skupině, která nejméně ovlivní chod - nemohu překazit dělníkům stavění, sběračům sbírání a bitevníkům účast na bitvě v plné polní.

Takže k tomuto mě napadají 2 možnosti, buď nemožnost uspat se o práci (něco jako o NPC, hodí mě to do hotelu, ubere energii a život, ale nebudu chráněn), což lze efektivně obejít uspáním se o kamaráda duelanta. Nebo zkombinovat pevnosti a duely. Tedy v mém pojetí, Ve chvíli, kdy hráč dostane KO bude mít 2 možnosti, nechat běžet lhůtu 48 hodin (raději bych 24), nepřihlašovat se na bitvy a nebýt v tomto směru aktivní, anebo možnost přihlásit se 8 hodin po KO na bitvu, čímž by se KO vyrušilo a byl by znovu duelovatelný (pokud by hráč byl přihlášen na bitvu a dostal KO, třeba jen 5 hodin před, tak by se bitvy nemohl zúčastnit).

IMHO by to zvýšilo význam mého směru, ale zároveň si uvědomuji, že hlavně na světech, kde je už tak problém na bitvy sehnat dostatek lidí, by to možná situaci zhoršilo, navíc i to by se dalo obcházet přihlášením se na bitvu až ve chvíli, kdy budu u pevnosti (i s tím by byly spojeny problémy, protože by velitel do poslední chvíle nevěděl, kolik přijde lidí, nemohl by je rozestavit atd).

..

Když budu pokračovat v naivních nápadech, tak bych byl i pro nějakou tu duel. arénu, kde by se podobně jako v bitvách daly získat UPD.
 

DeletedUser17781

Guest
Jistě sistém KO duelantům nevyhovuje, ale to je poslední záchrana pro obchodníky, když už se můžou duelovat i bez města. Zkobinování pevností a duelů, no nevim nevim zase další novinky, už i tak si na to lidé ztěžijí, z toho co čtu na chatu i tu. :pianista:
 

DeletedUser9371

Guest
Mě to vyhovuje zatím stále jak to je. Hraji a rád dueluji. Ze začátku to jede dobře, pak se mi zvedne duelovka, naskáčou na mě draci na které nemám a trpím. Pak se to zase časem otočí. Je to jen o hře, překopávání se a vybavení. A hlavně ? Umět snášet prohru.
Nevidím důvod, zavádět neprůstřelné vesty a podobné vymoženosti. To bude jen pro hráče, co si to koupí v shopu za 5000 nuggetů či více a na takové hráče nemáme. To pak opravdu ve hře otráví.
To už sem můžou zavést tanky a Migy, a je mi jedno jestli budou svítící, nebo budou mít nohy z želvy a v ruce od Bavoráků z pivních slavností preclík. Kdo na to bude mít, tak koupí a postřílí celou mapu světa.
Kde je pak duch této hry ? Western, hra o divokém západě, pistolnické souboje v kterých je vždy jeden poražený ....... ?
Nehledě, duel ? Jediná možnost, jak trestat hráče ve hře ze strany hráčů, když se jedná třeba o zloděje na trhu, pomlouvače na profilech, hulvátů na chatech, zašíváků v bitvě. Bany jim dát nemůžeme, jako hráči. To by to dopadlo jako tady na fóru kdysi s "reputacemi".
:)
 

DeletedUser14260

Guest
Kravina o co se pokouší, nechte starý systém! Jednoznačná první možnost! :zásek:
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru