• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Update 1.28

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
A co takle se smířit s tím, že by to prostě tady uvedené bylo? Nevidím jediný důvod, pokud chce někdo nad tím sám bádat, tak ať si to prostě nečte a je to:-)

Né všichni tady studují, někteří třeba i pracují, ale opravdu pracují, že nehrají west v práci, tak nemají čas prostě bádat jak to má být.
 

DeletedUser7063

Guest
Já nevím, já už si prostě zvykl že to tu není, a když se o něčem dozvím, jako třeba teďka to bahno, hledám na net nebo beta fóru. Určitě nejsem pro aby tu byly celé úkoly, ale nějaké vodítka - tak jak navrhuje delicius v návrzích a nápadech.
 

DeletedUser

Guest
Mno.. zase jednou za cas se k necemu vyjadrim:

A) tajne ukoly:
Uznavam, ze nejsou moc logicke, ale pointa techto ukolu nani (buhuzel) ani tak, aby byly tezke logicky, ale tezky pravdepodobnostne. Tj. jde o to, aby s odmenamy za tyto ukoly nebehal kazdy (treba hernandak ze?). Odmeny jsou totiz nastaveny tak, ze hrace vyrazne zvyhodni a odmeni ho tak za patricne usili (ci "nahodu"?). V okamziku kdy s henandakem behaji vsichni vcetne stavecu, tak to trochu postrada smysl.

Momentalne reseni tajnych ukolu spociva z 80-90% na prohledavani internetu a hledani zminek o tom kdomu se co nahodou podarilo - coz je take forma usili, ktere je potreba vyvinout. Nelibi se mi, ze jsou davany rovne sance hracum, kteri nejakou formu usili nejsou ochotni vyvinout a staci jim jen cist ceske forum, kde jim to naservuruji pro jistuto i moderatori. (zrovna ukol vrazda BYL docela logicky.. stacilo jen rict ze na mape existuje lesni palouk a vic potreba neni.)

Pokud by k vyresni tajneho ukolu bylo potreba vyplnik IQ test se skorem alespon 135 bodu, tak by to take bylo pro 96% lidi diskriminujici a byla by dosazena dostatecna "vzacnost" patricnych odmen. Navic by tajny ukol byl dokonale "logicky". Jenze ot by s tim tech 96% brzo seklo, protoze by nemeli sanci nikdy.
Ted je system nastaven tak, ze odmeny by meli byt dostatecne vzacne i kdyz ne z logickych duvodu a ma to i sve kouzlo -> kdyz na ne clovek prijde nahodou, tak se mu muze dostat odmeny, ktera je pro nej zcela neuzitecna :)

Vykecavanim postupu reseni se nastaveny system zcela pokrivuje a co je podstatnejsi, likviduji se tak vyhody hracu, kteri si na to prijdou sami a investuji do toho ten cas a usili.
takze tu sice muzete zavest vykecavani vseho vsem, ale pak nevidim jediny duvod, proc bych se mel vubec snazit neco dohledat/vyresit/vyzkouset.. vsak on to nekdo udela za me a pak to vsem vykeca ze? (a nebo taky ne, protoze si rekne, proc bych se namahal, ze?)

Takze vykecavani vseho vsem a nedejboze podporovane jeste moderatory mi prijde jako extremne zvrhle. To si rovnou muzu precist jak udelat postavu, jak vyresit vsechny ukoly, jak vyhrat boj atd... a proc to vlastne hrat, kdyz vse bude dopredu nalajnovane a vischni pojedou "nejlepsim" zpusobem???

B)
Pořád platí, že na věž se stavím podle nejpočetnějšího atributu? (červená pro dělnickou, žlutá pro vojáka atd.)

A tohle nekdy vubec platilo??? Ja myslel, ze ta vez vojaku, se jmenuje "vojaku" a ma stejnou ikonku jako vojaci, protoze z ni maji bonus vojaci. Kdyby z ni meli bonus "charizmaci" tak se asi nejmenuje vez vojaku ne? Kde ste na to vubec prisli? Proc by meli byt dobrodruzi "zeleni", jaky to ma smysl?
(a od vyvojaru to rozhodne nemate - ti nic takove nikdy ani nenaznacili)

C)
jak vysoké jsou vlastně charakterové bonusy na věžích? výhodnější než aktuální bonusy 40% (resp. s prémiem 80%) dělníků na cizích věžích? nemám představu

to Delicius: oprav bod 3)

Pokud dobre pocitam, tak se to nevyplati (resp. vyjde to skoro na stejno).

Kdyz pouziji cisla od kolegy:

Bohužel nevím ani přesně,jak se přičítá bonus z věže k charakteru.
Právě jsem v malé pevnosti a tam je bonus na věži:

18útok
24obrana
15 k charakeru

Pokud bude teda dělník stát na věži,tak dostane(Bez PÚ):
18*1,4=25,2útok
24*1,4=33,6 obrana
15*1,4=21charakterový bonus

S PÚ:
18*1,8=32,4 útok
24*1,8=43,2
15*1,8=27

A pridam predpoklad, ze charakterovy bonus se normalne pricita k obrane i k utoku (a neni duvod proc by to tak nemelo byt - resp. dodejte lepsi model)

tak delnik ma na "cizi vezi" s PU 32.4 | 43,2 kdezto "spravny obyvatel" ma 33 | 39.
bez PU se uz delnik zjevne nevyplati.


Dodam ze model kdy se charakterovy bonus pripocitava k utoku/obrane odpovida pozorovanim pokud se prida postih za vzdalenost a dalsi drobny predpoklad, ktery tu uz verejne zminovat nebudu (+ jeste jeden drobny predpoklad, ktery se mi nechce verit, ze by platil, ale pozorovani tomu taktez nasvedcuji).

D) menit "obecnou" strategii utoku ma smysl az na novych svetech, nebo za delsi dobu, protoze "ted" nebehaji po svete specializovani delnici na boje (jako ze ted jsou na boje jedni z nejlepsich).
Navic osobne preferuji veleni dle danne situace a ne "podle schematu". Obcas je az smesne pozorovat, jak se nepritel drzi "uspesne" strategie z minulych boju a neresi, ze situace je jina a nema s dannou strategii sanci.

Smutne pak je, ze vojaci uvazuji v techto zajetych koleji a stezuji si veleni: "proc mam jit doleva kdyz sme ted sli doprava, tak se sakra rozhodnete" a unika jim smysl manevru. (napr. vyuziti chvilkoveho pocetni oslabeni nepritele)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser10631

Guest
jasně s tím s vámi souhlasím ale raději bych měl na foru vodítka než celé úkoly
 

DeletedUser7063

Guest
A tohle nekdy vubec platilo??? Ja myslel, ze ta vez vojaku, se jmenuje "vojaku" a ma stejnou ikonku jako vojaci, protoze z ni maji bonus vojaci. Kdyby z ni meli bonus "charizmaci" tak se asi nejmenuje vez vojaku ne? Kde ste na to vubec prisli? Proc by meli byt dobrodruzi "zeleni", jaky to ma smysl?
(a od vyvojaru to rozhodne nemate - ti nic takove nikdy ani nenaznacili)

kdosi tu kdysi psal, že to platí takhle - ale mě se to zrovna moc nezdá - když to napíšu přímo, podle mě je to kravina ;)
 

DeletedUser

Guest
nejlepší by bylo, aby nebyly žádné úkoly tajné, a nikdo nebyl před nikým zvýhodněn
 

DeletedUser7836

Guest
Freashmeat, keď som písal návod na úlohu vražda, tak som predtým založil anketu kde som sa ľudí spýtal či ten návod chcú. Nemal som ani jeden hlas proti. Čiže som to tam dal. Niesom si vedomý, žeby som všade písal "hej ľudia, tu je odkaz na návod pre úlohu vražda, pozrite si to!". Ďalej, nemyslím si, že za tú úlohu sú nejaké extrémne odmeny (napr. hernanďák, belle starska atď). A preto si aj myslím, že zvrejnenie toho návodu mnou nesiaha až do nejakej extrémnosti, ako ty píšeš. Samozrejme ak neberieš za extrémne odmeny tie expy (ktoré získa dobrý duelant s dobrými prácami aj za 3 dni). Možno aj skôr, bol to len príklad. A čo že som moderátor ? Ja sa považujem za normálneho hráča. Asi si nevšimol tú kopu dotazov ohľadne tejto úlohy, ktorá zasypávala fórum, pretože niekto aj napriek neustálym upozorneniam si nieje schopný prečítať text danej úlohy. Tento spôsob správania hráčov ma aj viedol k zverejneniu návodu.

Ale predpokladám, že budeš stále pri každej zmienke o tajných úlohách písať o tom aký som len "zlý mod", pretože tu prezrádzam nejaké tajné úlohy. Inak ak toto pokladáš za tajnú úlohu, tak potom zakážme aj návody na katkin prsteň, lúpežnú výpravu atď.
Na túto úlohu sa dalo logicky prísť. Myslím, že by na ňu prišiel každý priemerný hráč, ktorý vie čítať. Aj vďake týmto skutočnostiam nepovažujem tú úlohu za nejakú tajnú. Tým pádom si ani nemyslím, že ten návod je niečo "zlé". Ja osobne som nato prišiel sám a to nehrám aktívne na bete ani som predtým nečítal beta/net fórum. Čiže som riešenie úlohy nepoznal. Jediné čo som si prečítal bolo to, kde získam krvavý kus handry. A to som si prečítal tu na fóre.
To je odo mňa na túto tématiku "úlohy vražda" všetko a nebudem už nato reagovať v tejto téme. Ak by si ma chcel ešte skritizovať prosím cez VM/PM. Nech zbytočne niesme OT.
Díky a čau.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Kde že jsem to vzal?
V nápovědě:
Bonus dostanou pouze ti, kteří jsou ve věži určené pro jejich charakter. Bonus se odvíjí od atributu. Síla pro dělníka, pohyblivost pro dobrodruha, zručnost pro duelanta a charisma pro vojáka. Hráči, kteří nejsou ve věži určené pro jejich charakter dostanou pouze základní bonus věže.
Kdo nevěří, tady je odkaz:
KLIK
 

DeletedUser

Guest
Kde že jsem to vzal?
V nápovědě:
Bonus dostanou pouze ti, kteří jsou ve věži určené pro jejich charakter. Bonus se odvíjí od atributu. Síla pro dělníka, pohyblivost pro dobrodruha, zručnost pro duelanta a charisma pro vojáka. Hráči, kteří nejsou ve věži určené pro jejich charakter dostanou pouze základní bonus věže.
Kdo nevěří, tady je odkaz:
KLIK

aha .. mno to jen potvrzuje, ze ta napoveda je zcela nepouzitelne.
 

DeletedUser

Guest
Síla pro dělníka, pohyblivost pro dobrodruha, zručnost pro duelanta a charisma pro vojáka

Paráda, takže pokud mám 100 volných atributů a do každého ze 4 atributů dám 25 volných, budu mít bonusy na každé věži? Nebo pokud jsem dobrodruh a dávám vše do charizmy, bonus vlastně nemůžu ani získat, platíli, že charisma je určena jen pro vojáka? Jak říká Freasmeat, tohle je opravdu blbost. Naopak celou nápovědu zpochybnit nemůžeš. navíc ber v úvahu, že každý se může zmýlit.

Ps: Píšeš že je zcela nepoužitelná. Můžeš mi poslat přes PM něco dalšího, co je na ni nepoužitelného? Mě se docela hodila někdy.
 

DeletedUser307

Guest
... jak se vám líbí nové bonusy v bitvách? pokud doteď bylo obtížné dobýt pevnost, teď to bude ještě horší...včera jsme v útoku stáli v přesile proti dělnické věži a ani jsme ji snad neškrábli

Úplně super, jsem si uvědomil, že jsem na cz4 dělník TOP 1 zdraví :D je sranda stát v obraně na dělnické věži a sledovat červené tečky motajíce se v trávě, snažíce se mě z ní dostat :D.

PS: Fakt jsem nevěl, že tohle DEV udělají....no ikdyž ;)
 

DeletedUser

Guest
Síla pro dělníka, pohyblivost pro dobrodruha, zručnost pro duelanta a charisma pro vojáka

Paráda, takže pokud mám 100 volných atributů a do každého ze 4 atributů dám 25 volných, budu mít bonusy na každé věži? Nebo pokud jsem dobrodruh a dávám vše do charizmy, bonus vlastně nemůžu ani získat, platíli, že charisma je určena jen pro vojáka? .

ne, budeš mít bonus na charakter pouze na své věži
pokud jsem tu nápovědu dobře pochopila, charakterový bonus ti přidá body do atributu, např. dělníkovi na dělnické věži + 15 do síly
z toho ovšem vyplývá, že dělník má obecně se současným 40% (resp. 80%) bonusem vyšší bonusy než ostatní charaktery na libovolné věži
 

DeletedUser

Guest
ne, budeš mít bonus na charakter pouze na své věži
pokud jsem tu nápovědu dobře pochopila, charakterový bonus ti přidá body do atributu, např. dělníkovi na dělnické věži + 15 do síly
z toho ovšem vyplývá, že dělník má obecně se současným 40% (resp. 80%) bonusem vyšší bonusy než ostatní charaktery na libovolné věži

Pokud by to fungovalo takto, tak by bonus nebyl rovnomerny.
Dobrodruzi by pri obrane ziskali bonus do uhybani i skryvani. A delnici by pri obrane zadny bonus nemeli (zdravi se nemeni a vytrvalost je k nicemu).
Naopak utocici dobrodruzi by meli bonus jen na uhybani a utocici delnici by meli navic bonus do vytrvalosti, ktery branici delnici vubec nemaji.
Coz je rtochu v rozporu s jinou casti napovedy, ktera tvrdi ze obranci i utocnici z danneho pole ziskavaji stejny bonus.

Myslim, ze ta napoveda je v tehle casti UPLNE mimo a radeji bych se drzel toho co psali vyvojari, tj. ze diky charakterovemu bonusu ma obrance sanci na celkovy bonus kolem 50 bodu (coz odpovida rekneme 15 ze schopnosti +20 z veze +15 charakterovy bonus).
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Už začínám pocitovat výhodu duelantů. No a když mi 2x ve dvou kolech ubral tolik kolik uvidíte na mém screenu, tak sem byl nahranej.
 

DeletedUser

Guest
Pokud by to fungovalo takto, tak by bonus nebyl rovnomerny.
Dobrodruzi by pri obrane ziskali bonus do uhybani i skryvani. A delnici by pri obrane zadny bonus nemeli (zdravi se nemeni a vytrvalost je k nicemu).
Naopak utocici dobrodruzi by meli bonus jen na uhybani a utocici delnici by meli navic bonus do vytrvalosti, ktery branici delnici vubec nemaji.
Coz je rtochu v rozporu s jinou casti napovedy, ktera tvrdi ze obranci i utocnici z danneho pole ziskavaji stejny bonus.
jo, přesně tak jsem tu nápovědu pochopila, že jako dělník v obraně mám stejné bonusy na všech věžích a charakterový bonus je mi k ničemu atd...
v nové české verzi nápovědy už je tohle
Věž dává bonus +6 do bojové hodnoty (jak útoku, tak obrany), bonus +2 za level vystavění a neznámý charakterový bonus, pokud stojíte na věži určené pro váš charakter.
v anglické verzi je pořád napsaný ten bonus na atribut
Each character class has it's own tower. Just the players positioned on the right towers receive the bonus. The bonus is always depending on an attribute. This is strength for the worker, mobility for the adventurers, dexterity for duelers and Charisma for soldiers. Players of other classes only get the towers base bonus.
kdo ví, jak to vlastně je, zkusím se zeptat někde na betě, jak doporučuje Delicius

takže výsledek je zatím takovýto: ani na betě mi zatím nikdo nedal rozumnou odpověď, ale každopádně to vypadá, že Nápověda, která zmiňuje při charakterovém bonusu na věžích bonusy na atributy, je stará a neaktuální...ovšem vzhledem k výpočtům, na které jsem narazila zde http://devblog.the-west.net/, se zdá, že charakterové bonusy na věžích opravdu přičítají bonus k útoku i obraně
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru