Mikosansobi
Člen týmu
děkujeme za zpětnou vazbu...
Jsou to pravidla, která si vyžádala komunita, asi fanoušci totalitních režimů.A tedy doufám, že tato pravidla nejsou předzvěstí dalších omezení, např. V duelech, či snad při klikání kostela...
Konec fejkových bitev mistra ColaTak jsem si to prosel... Je to nejake nejasne a ve vysledku stejne zminite, ze je na hraci, jak si to vyargumentuje - tedy jen si pridelate praci tim, ze budete "hlidat" a hledat kdo kdy kopl fake a pak se ho ptat, jestli to opravdu fake byl?
Za dalsi - "aliance s nejpocetnejsim hracskym zastoupenim v bitvach". To jako fakt?
Prosim, prosim, prosim. Odklikneme si to, odkyvejme si to, ale fakt si na to nehrajme.
Nechápu faktický význam tohoto oznámení (kde se v jedné půlce něco zakazuje a v druhém přesně totéž povoluje), ale chápu, že přeložit se to muselo, nicméně jako první příspěvek zde bych zde jednoznačně očekával komentář CZ týmu.
A tedy doufám, že tato pravidla nejsou předzvěstí dalších omezení, např. V duelech, či snad při klikání kostela...
Ahoj @IGHAS, já jsem již v týmu kolegům říkal, že s tím ne úplně souhlasím, to je ovšem můj osobní názor, který na konečné rozhodnutí InnoGames zřejmě nebude mít žádný vliv. Nicméně proto je zde toto diskuzní vlákno, kde je prostor pro vaše názory a zhodnocení, které potom určitě bude obsahem nějakého reportu pro InnoGames (ale k tomu by více mohla říct Miko) a ohlasy hráčů již nějakou váhu mít budou. Proto se i tyto diskuzní vlákna dělají.
Jak jsem psal již výše, moc s tím nesouhlasím. Na jednu stranu by bylo fajn, kdyby opravdu fakeové bitvy v pravém slova smyslu vymizely. Na druhou stranu jsme na divokém západě a pokavaď se může na trhu "krást" bez postihu, proč ne vyhlašovat více bitev najednou, třeba i z taktických důvodů pro dobytí...tohle ale konkrétně fungovalo spíše dřív, ne teď, když na jednu bitvu přijde dohromady 50 lidí. Pokud je tedy dnes vyhlášeno více bitev po sobě, je to spíše z toho důvodu, že někomu dělá radost fakeovat bitvy. Potom jsou tady také případy, kdy to někdo kopne omylem na základě špatné domluvy, ... těch případů je více.
Ahoj @Ripper525, jsem aktivní hráč na Arizoně, nové světy nemám rád. Nicméně i tak jsem vesměs napsal to, co mi opisuješ. Psal jsem, že v aktuální době více kopnutých bitev znamená z 90% jednotlivec, který chce bitvy fakeovat. Těch 10% je špatná domluva a kopnutí druhé bitvy omylem.Pokud jsi aktivní hráč na nových světech, pak jistě víš, že zde nejde o strategii, ale pouze o pozornost jednotlivců. Pokud na boj dorazí dva lidi z města nebo dokonce aliance která boj vyhlásila ( a to jsem ještě optimista) nemůžeme to považovat za strategii, kopání během doby kdy je většina lidí v práci nebo spí taky není úplně šťastná, ale dala by se pochopit. Tam je to o neschopnosti dojít k nějakému kompromisu jednotlivých stran. Pokud je o něj tedy nějaká snaha a není to pouze jiný příběh se stejným záměrem.
Ano v minulosti co já pamatuji (bavím se teď především o cz5 což může být tak 12let zpět?) bylo více bojů běžné, ale bylo to opravdu z důvodu strategie, aby se rozložili síly. To byla ale úplně jiná aktivita.
Na druhou stranu diky temto fakum jsem se dostal do (nejen) povedomi tve zeny Tome, se kterou jsem pak par dni stravil... :-) Takze jednoznacne jsem proti tomuto pravidlu a prosim o jeho "nedodrzovani". :-)Jasně, na Lummi to byl jednu chvíli extrém a bylo tam kopnuto několik fejků najednou a sem tam pár hráčů třeba ze zmíněného SK nebo Col. ukořistili nějakou tu pevnost. Ale je to divoký západ a myslím , že to k tomu ve zdravé míře patří. Na druhou stranu nevidím důvod, proč by měli mít striktně pevnosti jen třeba 2 nejsilnější aliance. Jinak Lummi umřelo hlavně kvůli novému světu, jako to je každý rok
Ahoj @Piprd, tohle pravidlo by v dřívější doby hry podle mě nemělo právě že vůbec žádný smysl. Co si pamatuji, tak bylo na serverech běžné, že byly 3 bitvy najednou o velkou pevnost. Pokud se nemýlím, tak dřívější počty byly pro velkou 140 obrana a 120 útok, což je 260 lidí na jednu pevnost, když to vynásobíš třemi, je to 780 hráčů, kteří v jeden večer byli schopní přijít bojovat a bylo to z toho důvodu, že aliancí bylo více a nebylo to jak v dnešní době, což je 1 vs. 1 aliance.Myslím, že tohle pravidlo by mělo smysl někdy před 10 lety, dneska v něm smysl moc nevidím, protože tam kde se aktivně bojuje, tak si sami protihráči určí pravidla pro kopání bitev a tím se řídí. A tam kde se nebojuje vůbec, tak to má zřejmě nějaký důvod. Buď tam hraje málo lidí nebo třeba ten , že jsou špatně rozložené síly v aliancích a lidi nejsou schopni se nějak domluvit. A tímhle pravidlem i těm slabším aliancím kteří dám příklad už přišly o všechny pevnosti zabráníte nějakou pevnost takticky třeba ukořistit.
cize inymi slovami - nahlasujes ludi ktori kopnu boje po tebe ale ty to mozes pretoze si vynimka?ha ha... sme jedna z aliancií ťahajúca boje pravidelne - a.k.a. "výnimka" z pravidla