Chtelo by to nejake bonusy i pro utocniky, at se to trochu vyrovna, protoze ted jsou pevnosti opravdu nedobytne. Zase na druhou stranu je to pevnost a pevnosti nedobytne prece byvaji. Jen tu a tam nejaka padne, tak to bylo vzdy. Realita a hra ovsem nejsou totez, takze se primlovam za kroky, ktere by ucinily boje o pevnost vyrovnanejsi.
V bojích o pevnost to obyčejně bývá tak, že existuje nějaká obranná taktika, která se zdá neprorazitelná, dokud nepříjde někdo jiný s útočnou taktikou, která rozlomí tu obranu. Od toho okamžiku se rozkřikne na všech světech jak tento útok vypadal a obyčejně slaví velké úspěchy, načež někdo příjde s obranou proti tomu útoku a zas se musí vymyslet útočná taktika která prorazí novou obranu. Dokud se toto nevymyslí, obrana je ultimátní a všichni pláčou jak nejde prorazit...
(Kdo nevěří, tak toto se stalo kdysi na S5, CML mělo pevnost, Konfederace byla agresor, první dvě bitvy skončili porážkou Konfederace, pak se proti hradební obraně CML uplatnila taktika Holínky a CML o pevnost přišla. CML zkusila v ofenzivě několik různých taktik, ale Konfederace použila obranu Deštník, což se ukázalo jako velice efektivní obrana a používala se na velkém množství světů, co sem viděl, dokonce i ve své zdokonalené podobě. Tuším že po update zase Konfederace přišla o pevnost, ale nevím co k tomu vedlo, protože nikdo už dlouho nedělá reporty a já nehraju... Možná to má spojitost s odlivem taktických mozků z LE, protože Holínky, Deštník, Deštník Mk.II, Raindance a další taktiky mají dva původce, všechny jsou promýšlené na základě poznatků o fungování stínů, bonusů, dostřelů a podobně, čímž mám pocit se nikdo po odchodu obou hráčů nezabýval nějak skutečně aktivně. A co si pamatuji oba měli ještě slušnou zásobu dalších možných taktik a manévrů)