• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Pevnosti a jejich úpadek

DeletedUser

Guest
výhra v bitvě je jen o tom, jak lidé poslouchají a dodržují nějaký plán. I špatný plán dodržovaný 95% útočníků je účinnější jak geniální útok, kde se ho drží jen 10%. Některým hráčům prostě do makovice nenacpeš, že hnát se na hradbu proti 100 obránců nemá smysl, že dá max. 200 zranění a jde do hotelu a kvůli 20 takovímto hráčům vždy prohraješ
 

DeletedUser6753

Guest
ono takovích hráčů je víc a po nich se opičí ti další kteří se jich snaží doplnit
tak asi nějak 20 vileze na hradby a je ponich za něma tam vlezou dalších 20 a je ponich a tak to pokračuje
 

DeletedUser

Guest
to máš pravdu, snad to ten připravovaný chat trochu vylepší a více lidí bude spolupracovat a poslouchat, co jak dál dělat:lovec:
 

DeletedUser

Guest
ale tím pádem by se moc zvýhodnilo aby z jednho města byli na straně obránců i útočníků nějací lidé...aby právě mohli otevřít ty vrata tedy ty vrata nejsou moc dobrý nápad

Tak by se dalo,aby branku mohl otevřít,jen útočník :bandita::zásek::lovec::střelec:
 

DeletedUser

Guest
•Maximální počet útočníků: 140
•Maximální počet obránců: 120
•Maximální počet odehraných kol: 55
•Pevnost padne, pokud útočník udrží vlajku 5 kol.
•Každé kolo, ve kterém nebyla vlajka v držení útočníky, se vlajkové počítadlo vrací na 0.
•Každé kolo, ve kterém byla vlajka v držení alespoň jedním útočníkem, zvýší se vlajkové počítadlo o 1.
•Po odehrání všech kol, vyhrávají obránci.
•Bude se střílet na ostro. Účastníci bitvy můžou býti zraněni, i upadnout do bezvědomí.
•Pokud zvítězí Útočníci, přeberou tuto Pevnost i s uloženým materiálem a surovinami ve skladišti a veškerými penězi
Konečně něco proto nové update udělalo :yes:
 

DeletedUser

Guest
Nevím, možná se to někde na fóru už objevilo, ale možná by bylo oživením taky to, kdyby vítězná strana (ať už kterákoliv) dostala alespoň část z částky, kterou musí útočníci za vyhlášení bitvy zaplatit. Takový žold. K tomu nějaké zkušenosti či "válečné kořisti" a ráze by byla větší motivace pro bitvy.
 

DeletedUser7063

Guest
Nevím, možná se to někde na fóru už objevilo, ale možná by bylo oživením taky to, kdyby vítězná strana (ať už kterákoliv) dostala alespoň část z částky, kterou musí útočníci za vyhlášení bitvy zaplatit. Takový žold. K tomu nějaké zkušenosti či "válečné kořisti" a ráze by byla větší motivace pro bitvy.

Zkušenosti i věci nalezené při bitvách už jsou.
 

DeletedUser

Guest
Jeden z důvodů je že města zakládají aliance tudíš je pár alianci kteří jsou dohodnuti že na sebe nebudou útočit a je to
 

DeletedUser

Guest
Myslim,že je to blbost vědšinou na pevnost chodí města né město.Navíc spíš jse setkávam,že je více utočníků než obranců.
 

DeletedUser

Guest
Úpadek pevností nastane až se zavedením aliancí. Pokud bude možné spát v jakkékoliv alianční pevnosti, nebude už motivace pevnosti vlastnit.
 

DeletedUser

Guest
Úpadek pevností nastane až se zavedením aliancí. Pokud bude možné spát v jakkékoliv alianční pevnosti, nebude už motivace pevnosti vlastnit.

tjn a vzlast u nas kdyz uz ted mame pod "kontrolou" 20 pevnosti.s Aliancema to vidim na dvojnasobek ne-li jeste vic.
 

DeletedUser10800

Guest
I ohledně měst- teď už skoro nejde se připojit k nějaké pevnosti, protože mají plno a nebo tě nechcou.
A s těma útokama mám stejnej názor jak vy ;)
 

DeletedUser

Guest
Tak dnes jsme bojovali o pevnost, bylo nás o docela dost více než obránců a prohráli jsme...
 

DeletedUser

Guest
Rozhodně nesouhlasím! Jde o velení, počet a poslušnost. Jestli máš všechny 3 tak tě nikdo neporazí!
 

DeletedUser

Guest
dal bych možnost útočníkům přivést si kanon a je to :D Pevnosti nedobytné opravdu bývají, pokud jde parta týpku jen s puškama, to se však v historii nikdy nestalo :D vše se dobijí odstřelující technikou, takže kanon by mohl tyto bonusy redukovat.
Mě spíš vadí že vidím města s 5 pevnostma a hráče s levely 120, nevím jak si normální smrtelníci můžou zahrát.
 
Dovolím si připomenout,že level 120 nemusí nutně znamenat,že dotyčnej je nějak extra silnej.Sám jedu na lev.115 a nakope mi zadek hráč s lev.(příklad) 90. Je to o tom,kde má jaký schopnosti.
Spíše mi vadí,že se do boje o pevnosti zapojují ubožáci,kteří vyhlašují bitvy jenom proto,aby ostatním
ubírali čas.Je trapný,když někdo ztratí 5-6 hodin cestou do pevnosti,aby potom zjistil,že na velkou útočí třeba jen 10-20 hr.(leckdy to bývá i méně). Pokud budu členem nějaký aliance a jednou za čas vymyslíme nějakej fake útok s útokem natvrdo,pak je to v rámci strategie a sám jsem ochotnej do toho jít s tím,že mám ostrej útok domluvenej a pod palcem.
Spousta hráčů si teď řekne, ,,co ten trouba fantazíruje,, ,ale myslím,že se najdou i tací,kteří mi dají za pravdu.
 

DeletedUser

Guest
Já nesouhlasím.Doopravdy to také tak bylo vždyť vždycky někdo byl na hradbách a ve věžích a střílel dolu.Vždycky byly znevýhodněny útočníci ale teď je tu pár otevřených témat o pevností tak doufejme že to vyjde.

Jo jenže útočníci si sebou vždycky přitáhli obléhací stroje :::))::
 
Nahoru