• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

Update 1.28

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
1. Nemajú , stačí im bonus zdravia a predpoklad pre zbraň klesne o 3 stupne
2. Iba z vkladu .

nestačí - bonus zdraví je charakterová výhoda - mě, jako vojákovi, zase stoupá pomaleji motivace u duelů a u stavění - podle mě je to nefér, každý dostal nějaké charakterové výhody, takže by i každý měl dostat výhody do bojů o pevnosti (dělníci budou na dělnické věži téměř nesmrtelní - a není pravidlo, že voják musí mít vysoké hp ) navíc, každý má možnost si vybrat charakter - když si někdo vybere dělníka, tak má výhodu ve stavění - voják výhodu v pevnostech .... prostě nás, vojáky, okradli, tak je to .. ;-)
 

DeletedUser4620

Guest
Pokiaľ by vojaci už nikdy nedostali žiadnu výhodu, tak sa majú najmenej čo sťažovať! Za 2 roky, čo beží táto hra mali neporovnateľne najlepšie výhody a dovolím si tvrdiť, že jediné reálne využitelné...Porovnajme si:

Dobrodruh:
Šance najít produkty při práci se zvýší o 10%. - Minimálna výhoda. Nebudem mať 10%, ale 11...
Šance najít předmět při práci se zvýší o 10%. - Podobne, ako predchádzajúca výhoda...
Můžeš spát zadarmo v cizích hotelech až do 2 stupně. - Toto sa dá využiť len pri prémiu. Pri aktívej hre je to takmer nanič.
Riziko poranění při práci klesne o 10%. - Stačí, keď si zrátate, koľko krát ste sa pri práci tak zranili, že ste upadli do bezvedomia. Hrám to vyše rok a pol, hral som asi 6-7 postáv, ale stalo sa mi to raz pri love vlkov. A to som často robil prepravu munície alebo prepadnutie vlaku s 1-2 PB...

Duelant
Tvá rychlost na mapě se zvýší o 10%. - Super. Nebudem niekde za 2 hodiny, ale za 1:48...Momentálne takmer nevyužiteľné...
Motivace se zvýší u duelů o 20% rychleji. - Pokiaľ si chce každý deň udržať 100%, tak môže spraviť o jeden duel viac. Nič moc...
V duelu dostaneš o 10% více peněz. - Toto nie je vôbec výhoda vzhľadom k tomu, že väčšinou sa nevyhrávajú buď žiadne alebo len minimálne peniaze. Namiesto 50$, dostane 55...

Dělník
Za každou práci dostaneš o 5% více zkušeností. - Minimálna výhoda. Do updatu 1.27 si dovolím tvrdiť, že žiadna...
Zaplatíš o 2% méně bankovních poplatků. - Toto sa prejavuje len pri vysokých vkladoch. Na vyšších úrovňach na tom nezáleží.
U výstavby města obdržíš bonus 5% za vloženou schopnost. - Vložím 1000 PB do stavania, zobrazí sa mi 1050. Nepostavím 400 bodov, ale 425. No neviem...
Motivace pro výstavbu budovy ve městě roste o 10% rychleji. - Toto umožňuje stavať takmer každý deň pri 100% motivácii...

Vojak
Za každou schopnost "Zdraví", obdržíš navíc 5 životů. - Aj keď je vojak strelec a v zdraví nemá žiadne body, tak v oblečení dokáže získať až o 200 HP viac, ako ostatní. O hráčoch cez silu nemusím hovoriť...
Předpoklady úrovně pro zbraň klesne o 3 stupně. - Mierna výhoda, občas sa to hodí...
Při duelu obdržíš bonus 50% na schopnost taktiky. - Najnezmyselnejšia charakterová výhoda v celej hre...Zoberme si príklad vojaka s prémiou v obrannom oblečení na duely - len v oblečení dokáže získať do taktiky cca 40 bodov + 40 bonus. Takže aj keď v taktike nemá žiadne základné body (nepravdepodobné), tak hráč, ktorý ho chce napadnúť a prebiť mu jeho "nulovú" taktiku, tak musí dať aspoň 80 bodov do vystupovania, ktoré mu budú chýbať v inej schopnosti...

Záver:
Vojakove bonusy dávajú ako jediné schopnosti "zdarma", čo nemá k dispozícii žiadny iný charakter...Ak by sa to vykompenzovalo a každá postava by dostala podobnú výhodu do duelov (napríklad duelant +50% vystupovanie, dobrodruh +50% uhýbanie, dělník +50% húževnaosť/reflexy podľa toho na akú zbraň útočí), tak by kľudne vojaci mohli dostať aj ďalšie výhody do pevnosti...

PS: Áno, hral som za každý charakter...

:klubun:
 

DeletedUser6989

Guest
pro konyk87:
No to je sice pravda,ale vojáci mají 2 bonusy ze tří založeny na předpokladu,že budou investovat do daných schopností (zdraví,taktika) takže pokud Budu voják a dám 1/3 schopností do zdraví a 2/3 schopností do taktiky budu mít sice obrovské výhody oproti jiným charakterům ale za jakou cenu ??
Prací s taktikou je málo a se zdravím žádná,takže buď se voják bude soustředit na zdraví a taktiku a bude bojovat o pevnosti nebo čekat na duel (s equipem bude moci dělat pár prací),nebo do zdraví a taktiky investuje minimum bodů a bude se soutředit na práce tak nebude mít téměř žádnou charakterovou výhodu (narozdíl třeba od dobrodruha,který má výhody stále,a nezáleží na schopnostech)
Závěrem:Voják jako jediný má bonusy sice výhodné,ale závislé na schopnostech,což značně omezuje hráče v zaměření postavy.Voják by svou podstatou měl být především bojovníkem,takže na nějaký bonus rozhodně právo má.
 

DeletedUser4620

Guest
Vojak nemusí dať do taktiky ani bod. V oblečení kľudne nazbiera 40 bodov a aj keď hrá bez prémia pre postavu, tak útočiaci hráč musí dať aspoň 60 bodov do vystupovania, aby mu to prebil a to je už strata, keďže vojak tie body môže mať v iných duelových schopnostiach. Okrem toho, stačí, aby šiel cez charizmu a o kvalitnú obranu ma postarané - pri 99. úrovni máš k dispozícii zhruba 110 atribútov + 40 oblečenie + bonus pre postavu a máš taktiku 300 bez toho, aby si tam dal čo i len jediný bod... A dúfam, že mi nejdeš tvrdiť, že na charizmu nie sú dobré práce (a to nehovorím, že máš ešte k dispozícii okolo 330 bodov) ::): Podobne je to aj zo zdravím a silou...Výhody ostatných postáv oproti vojakovým sú zanedbateľné...
 

DeletedUser6989

Guest
Vojak nemusí dať do taktiky ani bod. V oblečení kľudne nazbiera 40 bodov a aj keď hrá bez prémia pre postavu, tak útočiaci hráč musí dať aspoň 60 bodov do vystupovania, aby mu to prebil a to je už strata, keďže vojak tie body môže mať v iných duelových schopnostiach. Okrem toho, stačí, aby šiel cez charizmu a o kvalitnú obranu ma postarané - pri 99. úrovni máš k dispozícii zhruba 110 atribútov + 40 oblečenie + bonus pre postavu a máš taktiku 300 bez toho, aby si tam dal čo i len jediný bod... A dúfam, že mi nejdeš tvrdiť, že na charizmu nie sú dobré práce (a to nehovorím, že máš ešte k dispozícii okolo 330 bodov) ::): Podobne je to aj zo zdravím a silou...Výhody ostatných postáv oproti vojakovým sú zanedbateľné...
Tak v tom máš pravdu.Sám jedu z větší části na charismu a práce jsou opravdu dobré.A zdraví opravdu lze získat i z equipu.
 

DeletedUser

Guest
konyk87: ano, máš pravdu, jenže já jsem si vybral vojáka, abych měl určitou výhodu v pevnostech - kdybych chtěl stavět tak si vyberu dělníka, proto mi připadá směšné, že mají být dělníci a vojáci vyrovnaní v bojích o pevnost ... a pokud ano, tak jsem jaksi nepochopil význam výběru charakteru - pokud si máme být ve všem rovni, tak by museli zrušit všechny výhody nebo dát všem úplně stejné, což by byla obrovská hloupost ...
pěkně jsi to tady shrnul a podle tvého příspěvku je zřejmé, že vojáci mají nejlepší charakterové výhody - jen mě oprav, pokud se teď mýlím - neměl náhodou každý z nás možnost si charakter vybrat ? - a pokud si někdo vybere charakter s horšími výhodami, tak s tím přece musel počítat, že nebude stejně dobrý v pevnostech jako voják ...
navíc, netvrdím, že máme špatné výhody - mohli nám třeba teď dát nějaké horší výhody do pevností ... a ne vojáky úplně ignorovat ...

---------------------------------------
pevnosti :
Dobrodruh - žádné výhody v bojích o pevnost - maximálně může dospat hp zdarma někde vedle ve městě, ale to je zanedbatelné ...
Duelant - někdy se hodí být i jen o 10 minut rychlejší, pokud je pevnost daleko, rozdíl se logicky zvýší - pokud je duelant zaměřený na duely, tak má body v přesnosti a uhýbání, což se v bojích hodí
Dělník - pokud se zaměřuje na výstavbu města, tak nemá žádné základní výhody - ale za to má hodně bodů v síle, takže hp má taky dost vysoké (v hp by mohl strčit do kapsy i některé vojáky)
Voják - taktika je skvělá věc v duelech, ale v bitvě je bohužel na nic
- Předpoklady úrovně pro zbraň klesne o 3 stupně - je to užitečné, ale není to nic extra
Za každou schopnost "Zdraví", obdržíš navíc 5 životů - užitečné, pokud jsi chlaďák - pokud jedeš přes střílet nebo přes charismu,tak nemáš ve zdraví moc bodů; určitě můžeš využít nějaké oblečení,ale to můžou i ostatní charaktery = dostaneme o 200 hp více z oblečení, ale dělník se zaměřením na sílu jednoduše tuto výhodu smázne ;-)

voják má určitou výhodu v pevnostech,ale není nijak ohromná - určitě by si zasloužil aspoň minimální výhodu do pevností jako ostatní - koneckonců je to voják=pevnosti (dobrodruh=práce(předměty, produkty), duelant=duely, dělník=výstavba)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
konyk87: ano, máš pravdu, jenže já jsem si vybral vojáka, abych měl určitou výhodu v pevnostech - kdybych chtěl stavět tak si vyberu dělníka, proto mi připadá směšné, že mají být dělníci a vojáci vyrovnaní v bojích o pevnost ... a pokud ano, tak jsem jaksi nepochopil význam výběru charakteru - pokud si máme být ve všem rovni, tak by museli zrušit všechny výhody nebo dát všem úplně stejné, což by byla obrovská hloupost ...
pěkně jsi to tady shrnul a podle tvého příspěvku je zřejmé, že vojáci mají nejlepší charakterové výhody - jen mě oprav, pokud se teď mýlím - neměl náhodou každý z nás možnost si charakter vybrat ? - a pokud si někdo vybere charakter s horšími výhodami, tak s tím přece musel počítat, že nebude stejně dobrý v pevnostech jako voják ...
navíc, netvrdím, že máme špatné výhody - mohli nám třeba teď dát nějaké horší výhody do pevností ... a ne vojáky úplně ignorovat ...

Tak predne - vyhoda kvuli ktere sis vybral vojaka (vice zivota) zustava a nic se na ni nemeni. Ostani povolani nedostanou rovnocene vyhody ve smyslu "stejne" ale ve smyslu "take nejak zajimave".
Ucelem balancovani postav neni udelat je vsechny stejne, tak jak se tady snazi vnutit, ale udelat je steejne dobre pro ruzne styly hrani... tj. dat kazdemu steejne zajimave vyhody, ktere ovsem musi umet pouzit.

Faktem je, ze vyjma vojaka nikdo nemel bonus v boji o pevnost. To bylo zjevne nefer. Novy system zavede nejakou vyhodu pro kazdeho - ALE musi ji umet vyuzit.
Delnikovi bude bonus z budov na prd, kdyz bude v utoku stat dole pod pevnosti. Dobroruh bude mit lepsi sance pri boji proti presile, ale jak znam prumerne zbabeleho hrace, tak stejne nepujdou dopredu na hrot. Duelant TROCHU snizi vyhodu vojaka, ale opravdu jen trochu. Suma sumarum ty vyhody nejsou nijak super. Porad ma vojak hodne vyznamny bonus ve srovnani s osatnimi (ale i tak plati, ze jej musi umet spravne vyuzit.. vojak co stoji vzdu s 5000HP je stejne nanic jako kdokoliv jiny).

Stejne tak srovnani ostatnich vyhod je dost zavadejici. Zejmena pak zamerne srovnavani vojaka s premiem a ostatnich bez premia. Hodilo by se treba dodat, ze bonus na taktiku je vojakovi nanic, kdyz se specializuje na boje o pevnost (tj. zivoty). Stejne tak jej tezko uzivi kdyz si chce postavit duelanta pres odolnosti a ne pres uhybani/taktiku. A kombinace uhybani+zbran na blizko znamena ze od 60. levelu nema clovek zadnou slusnu praci (a nemuze splnit charakterove ukoly). Naopak kombinace strelba+uhybani zase nezuzitkuje bonus na zdravi. Takze suma sumarum ma vojak problem vyuzit vsechny 3 bonusy efektivne (vzdy na to nejak doplati). U ostatnich povolani takovy problem neni (nebo sem jej nezaznamenal).

Stejne tak treba dobrodruh ktery dueluje ve vasem meste a po kazdem duelu zaleze zadarmmo do 4* hotelu, kde se jednak slusne dolecuje a druhak je tim padem neduelovatelny, je VELMI neprijemny a NEDA se ho zbavit. To je taky dost slusna vyhoda (a od te doby co si muze ukladat i penize jej vlastne ani nic nenuti se vratit).
Stejne tak pokud nechcete duelovat vubec, tak jedine rozumn reseni je byt bez mesta - jasna volba dobrodruha.

Kazda postava vyhvuje jinemu stylu hrani a srovavat je z pohledu "sveho" stylu je zcestne.

Jedine s cim bych souhlasil jsou vyrazne horsi bonusy pro dulanta, ktery snad vyjma relativne snadnych charakterovych uloh postrada zasadnejsi vyhodu.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Ahoj, chtěl bych se zeptat. Jestli až bude novy update, tak jak bude i NPC obchodnik to pujde nakupovat u něj, když nemám město? Jestli někdo ví ať prosím odpoví.:) Děkuju
 

DeletedUser7904

Guest
Ahoj, chtěl bych se zeptat. Jestli až bude novy update, tak jak bude i NPC obchodnik to pujde nakupovat u něj, když nemám město? Jestli někdo ví ať prosím odpoví.:) Děkuju

Aj keď nemáš mesto budeš môcť uňho nakupovať. Obchodníka budeš mať v inventári :yes:
 

DeletedUser6741

Guest
Ve verzi 1.28 se stane Gentlmenův set přistupný skoro každému. Víc nebudu říkat, jedná se o úkol. Takže kdo nemá štěstí na hůlku, tak tohle určitě využije.
 

DeletedUser

Guest
Co to má bejt? Proč byl můj příspěvek smazán?

To je zase něco šíleně tajnýho ne? Fakt to je šílený co všechno je tajný za chvíly se tu nebude smětani říct, že jde duelovat protože to bude šíleně tajný....

Jinak znova... Na to, že je to produkt dává moc bonusů.... Toi jste tam mohli aspoň nechat...
 

DeletedUser1575

Guest
norbi001:
nesmíš říct nic ani to že jsi tady aby jsi zato nedostal ban.Jinak co se týká zjišťování tajných ukolů tak už jsem vzdal nejsme detektiv ani David Coperfild .
 

DeletedUser

Guest
Zrovna jsem psal dopis o patnácti odstavcích když v tom se objevila: závažná chyba, sezení uplynulo.
Kurna ted abych to psal znova.
 

DeletedUser

Guest
Pro ty kteří splnili Den nezávislosti je nový úkol v salónu. Den nezávislosti (Úklid po oslavě).
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser9068

Guest
Ahoj ,tak na S4 už se mi podařilo najít zkrvavený cár látky :hoj::hoj:
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru