zdravím tankáni,tak máme další patch...a zatím Popravdě nic moc,hlavně ty fr. arty.... Vložení módů schvaluji, ale absence možnosti výběru je nehorázná fraška ze strany WG....téé jako kdyby jste si koupili hru a mohli hrát jen to co Vám tam skočí...jednou multiplayer jednou singl....to jsou takvý ..... Je jasné, že potřebují módy otestovat a tak nás použijí jako testovací krysy. Samo, že primárně možnost volby chtějí zavest. Ale zatím to nemají vychytané...
Další čeho se děsím jsou fr artyny. Nikdy nechodím na test, ale dle reakcí jiných či statů artyn....to bude další humus.
Sice mají díky kazetovému zasobníku menší dmg, ale stačí si představit jeden scénář, který je ve WOTu častý a už se potím:
Klasické artyny reloadujou cca 30 až 40s. Frantící déle...ale jeto nevýhoda? Nepřevažuje výhoda zásobníku nevýhodu delšího reloadu?
Ano, převažuje:
Velice často má artyna daleko více času na reload než potřebných 30s. Není spot či je enemák schován za překážkou....takže 1-2 minuty "nudy není problém. Ale pak enemák zarašuje velkým počtem strojů(v rotách častý jev). Klasická artyna vypálí...možná trefí možná ne. Ale enemáci pak mají 30s klidu na pokračování attacku. Ale teď si vezměte četu fr artyn se zásobníkem...
Jejich výhoda zasatavit konkrétní útok v konkrétní krátky časový usek je nesporná. 3 arty vypálý během pár vteřin 9 ran...
V zkratce výhody fr artyn během enemáckého útoku:
1. oproti klasické artyně mohou velice rychle napravit netrefení cíle
2. díky zásobníku dokáží zasáhnout více cílů a pomoci tak obraně
3. v okamžik enemy útoku dokáží daleko efektivněji pomoci obraně...to že pak déle reloadujou je jedno..často už bude po útoku a nebo se reloadu stejně nedožijí....stejně jako by se nadožila klasická artyna...a daleko dříve.
4. možnost countrování artyn bude až nefér...i přes měnší dmg jedna rána na kill artyny bude stačit... i kdyby spotlá artyna první útok přežila nemá šanci ujet...další rána jí dorazí dříve než zmizí spot nebo se stihne přemístit.
Již ze zkušenosti s UFo tančíky vím, že zavedení zásobníků do WOTu hru zatraktivnilo pro nové hráče, ale totálně rozhodilo poměr sil v případě většího počtu těchto Ufounů na jedné straně. Nevýhody ,které měly zásobník vyvážit v realitě nefungují...stroje jsou tak rychlý, že si většinou dojedou do týlu reloadnout...papír pancíř vydrží stejně jako pancíř jejich těžších kolegů, protože mají skvělou penetraci...
Doufám, že se pletu a vidím nasazení dalších UFo strojů moc černě. Nic méně půjdu hrát až v neděli až odezní první vlna TD a arty mánie na nizkých třídách.