• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

West 2.0 - diskuze

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Furt nepochopim, proc lezete hrat na tu Dakotu, kdyz vas to tam nebavi :-)
Kdyz jsem zacinal ja hrat West, tak ty ukoly byly brany jako zbytecna pruda, a vicemene je kromne urcite sorty nadsencu, je ostatni plnili jen kdyz na to meli cas, chut, popr. prac. body. Ted je tu ale uz kazdej velezkusenej, a rika si ze bez ukolu to nejde - pritom porad az na vyjimky plati to, ze daleko vice penez, expu a predmetu urvete, kdyz je proste a jednoduse preskocite (k nekterym se na vysokym lvl vyplati vratit) ...

Jinak: ve verzi 1.xx bylo nejdelsi efektivni pracovni nakliknuti 2x1h prace + kasarna =tj. 8 hodin. Nyni zadam 3x2h + hotel a jsem na 14 h - tj. mam 6 hodin gratis +si muzu vyklikat(vyuzit) energii dle potreby na pidi pracech. Citim se nehorazne poskozen :-)
 

DeletedUser1318

Guest
tat-e.. Promiň, ale dovolím si tě poopravit, jako neduelantovi ti uteklo, že...
To je v pořádku :), já (poslední dobou) dueluji výhradně NPC, kvůli dluhopisům a na pevnosti nemám čas, trpělivost a výbavu. Takže blábolit na toto téma by ode mne nebylo přínosné.
Furt nepochopim, proc lezete hrat na tu Dakotu, kdyz vas to tam nebavi :-)
Kdyz jsem zacinal ja hrat West, tak ty ukoly byly brany jako zbytecna pruda, a vicemene je kromne urcite sorty nadsencu, je ostatni plnili jen kdyz na to meli cas, chut, popr. prac. body. Ted je tu ale uz kazdej velezkusenej, a rika si ze bez ukolu to nejde - pritom porad az na vyjimky plati to, ze daleko vice penez, expu a predmetu urvete, kdyz je proste a jednoduse preskocite (k nekterym se na vysokym lvl vyplati vratit) ...
Já šel na Dakotu na vlastní kůži vyzkoušet, jaký je nový west, když začneš od nuly. S levelem 120 na Arizoně vyzkouším prdlajs.
S těma úkolama to vnímám já osobně jinak. V každém případě, čím máš vyšší level, tím máš lepší pozici na "pracovním trhu". Když dostaneš na nízkém levelu 500 bodů, nakopne tě to snadno o level výš. Když se vrátím na padesátém levelu, tak je to jako kapka v moři. Já jsem dobrodruh, šmelinář a sběratel, takže takhle to alespoň já mastím. Pro mne jsou ty úkoly skoro hnacím motorem. Proto se na některých světech nudím.
...Pokud budu nějakým jiným světě na 120 l. a budu tam jenom pro pár bitev a doplňování inventáře,tak mě to věru může bejt ukradený,ale poku na Dakotě někdo je total novic (herní),tak z toho musí mít v hlavě guláš a těžko ho to chytí.
...
Naprostý souhlas. A když se nechytí, tak to zase zabalí. A čekat, že by se přihlásil na starší otevřený svět a začal tam od nuly? No, mně by to nijak extra nebavilo...
 
Pokud budu nějakým jiným světě na 120 l. a budu tam jenom pro pár bitev a doplňování inventáře,tak mě to věru může bejt ukradený,ale poku na Dakotě někdo je total novic (herní),tak z toho musí mít v hlavě guláš a těžko ho to chytí.

To jsem psal výš,tak to zkus rozlišit,pokud tam těch písmenek bylo víc.
Já zase pořád nepochopím proč srovnáváš sebe (zkušenost a kvalita) s nově příchozími. To za 1.
Za 2.Někdo se bude pachtit za zlatým koltem,jinej za prvním místem v žebříčku duelantů,další parta za prvním dostavěným city apod.Proč by někdo nemohl chtít plnit Q a být tam mezi TOP? A právě,že je tady mnoho velezkušenejch,tak poukazují na jistý věci.
A ještě mi prosím napiš polopaticky,jak to bylo s tím nejefektivnějším nakliknutím.Bez PÚ.
Tam to bylo víceméně pouze pomalejší. Co jsi na PÚ světě dělal hodinu,na obyčejným si dělal dvě.Či to bylo jinak?
Jenom upřesním NEMOHL jsi si na PÚ nakliknout práci na 2 hodiny.
 
S těma úkolama to vnímám já osobně jinak. V každém případě, čím máš vyšší level, tím máš lepší pozici na "pracovním trhu". Když dostaneš na nízkém levelu 500 bodů, nakopne tě to snadno o level výš. Když se vrátím na padesátém levelu, tak je to jako kapka v moři. Já jsem dobrodruh, šmelinář a sběratel, takže takhle to alespoň já mastím. Pro mne jsou ty úkoly skoro hnacím motorem. Proto se na některých světech nudím.

jasny tohle beru, ja chtel jen poukazat na to, ze proste ukoly nejsou nutne. To vraceni bylo mysleno k ukolum, ze kterych ti kapne nejaky atribut - pak se ti to vyplati i na vysokyl lvlech (mysleno v tom stylu, ze lvl tam delas dva dny a ukol jen den jeden a mas za nej nejake bodiky) ...

A ještě mi prosím napiš polopaticky,jak to bylo s tím nejefektivnějším nakliknutím.Bez PÚ.
Tam to bylo víceméně pouze pomalejší. Co jsi na PÚ světě dělal hodinu,na obyčejným si dělal dvě.Či to bylo jinak?

=maximalni doba na kterou jsi mohl postavicku na Westu naprogramovat dopredu, tak fungovala efektivne (tj. bud neco delala, popr. dospavala energii). Coz bylo zhruba 8h na rychlych svetech, 10h na starych svetech, 16h na dnesnich svetech (od lvl kaseren 3(4) to asi bude min (max. 14h), ale ty jsem jeste nevidel) ...
 
Naposledy upraveno:
Ale ty jsi vůbec nepochopil o co mi jde. Máš alespoň hrubou představu,když ve mnou popisovaným úkolu potřebuješ 24x konat jistou práci do úkolu,co nás čeká v dalších?
To budeme ny vyšších levelech dělat něco 80-100x?
Je taky rozdíl mezi úkolem a úkolem.Pokud příjmu opakovatelnej úkol a dostanu za 10 prací 1 dlužák,tak to věru nic nepřineslo.
Ale nepopulární práce budeš muset dělat i když se budeš chtít dobrat třeba zlatejch věcí. A jestli to bude nastavený v tomhla ranku,tak si na mě vzpomeneš.
Někdo hraje na inventář,tak se prostě bez plnění Q neobejde a já jenom píšu,že požavky mi příjdou neadekvátní.
Někomu se nelíbí mapa,já to neřeším,jinýmu se nelibí posazení prací(kopat hroby u stolu)? mě to nevadí,nevadí mi smogovej mrak uprostřed mapy,různý UFA po mapě,srovnám se i s chatem,nerajcuje mě rozdílný zpracování (grafic.) inventu. Mě vadí,že si o svým pracovním čase nerozhoduju sám a přemrštěný požadavky na postup v Q.
Takže to uzavřu: tobě se to líbí,potažmo ti to takto vyhovuje,já mám výhrady.
 
Problém je v tom, že o tom přemýšlíš z pozice hráče na vyššímlevelu,který nemá problém ty delší práce dělat.
Když začínáš od nuly,takje začátek s tím, které práce můžeš, vysloveně primitivní klikání po pár minutách. Kdo to už hrál a trošku o tom něco ví, je pro něj vysloveně utrpení,proklikat se několika prvními levely.

Tak já nevím, ale delší práce jsou samozřejmostí, ty dám když nejsem u hry, těm kratším se věnuju online. A co se týká začátku, tedka nově na 2.0, tak to není žádné utrpení, naopak je to dost zábavné. Jak to chceš jinak hrát, když se postava rozvíjí a level odpovídá tomu co umí?

Pochybuju že zrovna ty by jsi s tím měl nějaký problém. Snad jedině že tě to při tvém raketovém postupu trochu zdrželo. Ze začátku se ani jinak hrát nedá, zadat několik dvouhodinovek (mizerné) práce v dřívější verzi, která je dnes po minutách, to by nikam nevedlo. Takto bych se nedostal nikam a plácal bych se pořád na nízkém levlu.
 

DeletedUser1318

Guest
...Já zase pořád nepochopím proč srovnáváš sebe (zkušenost a kvalita) s nově příchozími. To za 1.
...
To ani chápat nemusíš, já nesrovnávám sebe s někým jiným. Já to tak nějak komentuju globálně oproti tomu, co nám bylo servírováno za výhody westu dvojky. Tudíž mimo jiné, zalidnění starých světů a boom na Dakotě.

Tak já nevím, ale delší práce jsou samozřejmostí, ty dám když nejsem u hry, těm kratším se věnuju online. A co se týká začátku, tedka nově na 2.0, tak to není žádné utrpení, naopak je to dost zábavné. Jak to chceš jinak hrát, když se postava rozvíjí a level odpovídá tomu co umí?

Pochybuju že zrovna ty by jsi s tím měl nějaký problém. Snad jedině že tě to při tvém raketovém postupu trochu zdrželo. Ze začátku se ani jinak hrát nedá, zadat několik dvouhodinovek (mizerné) práce v dřívější verzi, která je dnes po minutách, to by nikam nevedlo. Takto bych se nedostal nikam a plácal bych se pořád na nízkém levlu.
Delší práce jsou samozřejmostí... když začneš novou postavu, tak jich moc k dispozici nemáš.
Mně ten začátek připadne nastavený nevýhodně, protože jsem zvyklý plánovat práce a postup o level tak, že využiji všechnu energii. Momentálně to jaksi nejde. Během deseti minut naklikáš pár hloupostí, splníš úkol a jsi o level dál 80% energie vniveč. A až to začne "drhnout", napumpuješ nugety a jedeš dál. Nebo se plácáš u blbostí po pár minutách, než dosáhneš na delší práce.
Když chci suroviny na řemeslo, stejně mi nezbyde než klikat a klikat. Nebo nakupovat a poletovat po mapě z obchodu do obchodu, nebo zase použít nugety...
Prostě pro mně to bylo lepší dřív.
Na to, kde jsem dnes v žebříčku nehleď, nevypovídá to nic o tom, jak mne ta hra baví.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
ešte vás to neprestalo baviť sa stále o tom istom ? jedni tvrdia to druhí to a každý má svoju pravdu ...

No právěže, některé už to nebaví, ale jen když se daří. Ale mě hra těší, například sleduju, že když omdlíte při práci, tak se vám započítá do úkolu jako odvedená, což dříve nebylo. No vzhledem k tomu že o u některých prací odpadnu po dvou pokusech, tak provádím akorát s energií která je k tomu třeba.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser1318

Guest
ešte vás to neprestalo baviť sa stále o tom istom ? jedni tvrdia to druhí to a každý má svoju pravdu ...
A co ti na tom vadí? Vždyť už je to jedno z posledních témat, kam pravidelně chodí příspěvky. A ještě je pořád čím obohatit toto téma.
Mně by třeba samotného nenapadlo považovat za přínos, že po dvou cyklech práce padnu do mdlob.
Za x násobné upadení do mdlob je nakonec taky nějaká odměna, ne? Já ji snad i mám, za nějaké souboje v úkolu.
 
Mně by třeba samotného nenapadlo považovat za přínos, že po dvou cyklech práce padnu do mdlob.
Za x násobné upadení do mdlob je nakonec taky nějaká odměna, ne? Já ji snad i mám, za nějaké souboje v úkolu.

Však mně taky ne, já si akorát libuju jak jsem s tím vydrbal. Jelikož bych do mdlob updal tak jako tak. A já ostatně ty mdloby u práce vykrádat banku plně schvaluju, minimálně co třetí loupež má končit nezdarem až smrtí.

A to ocenění/úspěch taky očekávám, přece nebudu omdlívat jen tak pro legraci, no ne?!
 
a konečně se objevili úkoly na díkuvzdání i na starých světech...

Zase schopnosti navíc pro staré veterány, no řekněte, smázli by jste postavu když má tolik naslouženo?! To ani 2.0 nemůže zhatit...
 

DeletedUser9371

Guest
Přesně tak, souhlas McBracey.
Jsem zvědavý, kolik hráčů začne otvírat okénka dřív, než 1.12. a pak se budou divit, že tam mají uhlí a odměnu na ně v šerifovi. Jestli to bude jako dřív. A pak se budou divit, jako já, že i když sem byl venku z města ? Sejmul mě hráč přes šerifa.
:D
 

DeletedUser

Guest
řeknu vám:katastrofa!!!Místo abych dal na úkol hodinnovou práci, musím u toho sedět hodinu a klikat na třiminutové práce...HRůza!!!
 

DeletedUser10258

Guest
tak a je klid.. Ti co se jim nelíbí downgrade 2.0 (včetně mě) se projevili a inno si mne ruce jak to krásně přečkali a už určitě chystají nějaký vánoční dárečky v podobě zlatého kanónu atd... :)
 

DeletedUser1318

Guest
tak a je klid.. Ti co se jim nelíbí downgrade 2.0 (včetně mě) se projevili a inno si mne ruce jak to krásně přečkali a už určitě chystají nějaký vánoční dárečky v podobě zlatého kanónu atd... :)
Inno si nemá co mnout ruce. V Innu dostali zpětnou vazbu a seznam chyb, takže zlatý kanón a dárečky v podobě možnosti nákupu beden s nesmysly ať si strčí za klobouk, a raději hejbnou zadkem, ať je z westu zase smysluplná hra.
To jediné by byl vánoční dárek k nezaplacení.
 

DeletedUser

Guest
Chápu tě, největší chyba (pro mě) je to že nemůžu dát 30 minut, ale musim u komplu cekat na 6.5minut a strašně malé štěstí... Kdyby něco, ten zlatý kanón vypadá hezky :)
 

DeletedUser

Guest
Ahoj všem,chtěl bych se zeptat moderátorů,jestli se někdy budou moci prodávat vánoční věci.Nevím co budu dělat s třetíma sáňěma(teď mám dvoje) a s dalšími 30 ti bonbonky.Je mi to k ničemu v inventáři.Díky
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru