Tak jsem si to pročetl od svého posledního příspěvku a je to docela legrace (no spíš tragikomedie). Nechce se mi vyhledávat konkrétní příspěvek, ale co mi uvízlo v paměti:
"Stačilo by se vrátit před 2.0 a vylepšovat to" - pročtěte si starší příspěvky, trh byla strašná katastrofa pro The West, když se mohlo obchodovat s předměty byl to další hřebík do rakve. Kalhoty a pásky zkazily hru, dostupnost zlaté pušky zkazila hru. A to nemluvím o UP-Shopu, který hru úplně zničil, jelikož umožnil koupit si COKOLIV za nuggety.
Poučení: jasnozřiví rýpalové se neshodnou v tom, která verze hry byla úplně nejlepší. Pokud by bylo všerýpalovské hlasování, myslím, že by většina hlasovala pro návrat o dva až pět updatů před datum hlasování, bez ohledu na to, kdy by se hlasování konalo. (S výjimkou pár extrémních konzervativců, kteří se domnívají že nejlepší byl stav, kdy začali hrát - bohužel začali hrát v rozdílné okamžiky...)
A stále mi nikdo nevysvětlil následující paradox: pokud by byla stále verze 1.00 (nebo ta verze, kdy se poprvé přidaly pevnosti, ať nežeru), tak by TW skoro určitě neexistoval - alespoň já bych jej nehrál. Měl bych úplně všechno, co chci a bitvy o pevnost nejsou zas tak super, abych s tím trávil tři nebo kolik let. Pokud tedy všechny updaty vedly jen k většímu odlivu hráčů a urychlují konec TW, jak je možné, že stále (byť v nijak oslnivé kondici) existuje? Není to třeba tak, že 10% lidí po každém updatu odejde, 40% lidí (mezi ně patří třeba jasnozřiví remcalové) sice nenadchne, ale ani nezhnusí víc, než jsou (většina jasnozřivých remcalů sama říká, že to jen tak odklikávají, už je to nebaví), ale zbylým 50% to dá další motivaci, proč pokračovat?
Myslím, že lidi, které TW vlastně ani nebaví, jen tak to odklikávají a jsou jen zvědaví, co bude, nejsou pro INNO zajímavá skupina. Těm už se TW "přejedl" a bylo by moc moc těžké (možná nemožné) dát jim zase elán do hry. Je snazší se pokusit přilákat nové hráče a dát nové cíle těm, kteří jsou do toho stále "zažraní". Tak se s tím smiřte.