• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Aktualizace 2022

Nepochybne sa táto hlúposť, ktorú klikáme zapíše do dejín internetu ako najviac zbabraná hra na svete.

Update na úrovni zlej myšlienky duševne chorého človeka, ktorý vyvolá obrovskú kritiku na bete vypustia do hry bez jedinej zmeny (sic!) nehľadiac na to ,že to zabije staré svety, zabije aktivitu lebo z hráčov spravia pasívnych klikačov kostola,

Já se přiznám, že jsem vůbec nepochopil, proč by ze mě update měl udělat klikače kostela. Opravdu budu rád, když mi to někdo vysvětlí.
 
Já se přiznám, že jsem vůbec nepochopil, proč by ze mě update měl udělat klikače kostela. Opravdu budu rád, když mi to někdo vysvětlí.
Ahoj,
pretože potrebuješ strašne veľké množstvo skúseností na získanie vyššieho levelu (na lvl 250 až 1.366.043.299). Potom si už stačí dať do súvislosti, že z akej práce získaš najviac skúseností za hodinu čo najjednoduchšie - (kostol), samozrejme za predpokladu, že nie si šialene zapálený do hry ako väčšina hráčov na Yukone, ktorí klikajú deň a noc 15sec práce. Ale to už je otázka na nich ako to dokážu.... :whistle:

Alebo môžeš ostať na levely 150. Určite si potom ako mnohí hráči na starých svetoch užiješ bitvy, kde pocítiš vyrovnanosť typu level 50 proti lvl 150.
 

Mikosansobi

Člen týmu
žiletka - na obrázku je břitva
očkový klíč - na obrázku je očkoplochý klíč

Děkuji za upozornění, tu žiletku jsem úplně vypustila a ten klíč - hledala jsem na webu správný název a vyhodilo mi to tento. Jaký je rozdíl mezi očkovým a očkoplochým klíčem si ještě najdu.
Pokud narazíš na další chybky, prosím ozvi se. Děkuji.
 
Děkuji za upozornění, tu žiletku jsem úplně vypustila a ten klíč - hledala jsem na webu správný název a vyhodilo mi to tento. Jaký je rozdíl mezi očkovým a očkoplochým klíčem si ještě najdu.
Pokud narazíš na další chybky, prosím ozvi se. Děkuji.
Dakujeme supportu a mikosansobi za tieto rychle opravy. Najst spravny preklad nieje jednoduche a preto kazde taketo riesenie posuva tuto hru vpred.
 
Pretože táto hra nemá iné problémy, chcel by som navrhnúť veľmi dôležitú zmenu. Premenovať led na ledová kra a oheň na pochodeň. Dôvodov je viacero - 1) je to veľmi mätúce, ako sa dá zbierať oheň? 2) Mám inventár vo veľkej hodnote a žiadnu poistku proti požiaru, nerád by som opäť o všetko prišiel. Dopredu sa ospravedlňujem za návrh ak oheň a led sú nezmeniteľné, aby nenarušili celistvosť budúcich super-updatov. Možno príde ešte voda a nový druh duelov, by mohol vyzerať asi takto...
1665435292214.png
 
Naposledy upraveno:
Ahoj,
pretože potrebuješ strašne veľké množstvo skúseností na získanie vyššieho levelu (na lvl 250 až 1.366.043.299). Potom si už stačí dať do súvislosti, že z akej práce získaš najviac skúseností za hodinu čo najjednoduchšie - (kostol), samozrejme za predpokladu, že nie si šialene zapálený do hry ako väčšina hráčov na Yukone, ktorí klikajú deň a noc 15sec práce. Ale to už je otázka na nich ako to dokážu.... :whistle:

Alebo môžeš ostať na levely 150. Určite si potom ako mnohí hráči na starých svetoch užiješ bitvy, kde pocítiš vyrovnanosť typu level 50 proti lvl 150.

Díky. Beru to tak, že podmínky jsou stejné pro všechny a drtivá většina hráčů je příčetných. Nepochybně existují jedinci, kteří hrotí expy/duely/whatever za každou cenu až do bezvědomí, ale podle toho, co vidím kolem sebe, jsou to řádově jednotky kusů, a osobně jsem nikdy nepociťoval žádnou potřebu s nimi závodit,
 
Díky. Beru to tak, že podmínky jsou stejné pro všechny a drtivá většina hráčů je příčetných. Nepochybně existují jedinci, kteří hrotí expy/duely/whatever za každou cenu až do bezvědomí, ale podle toho, co vidím kolem sebe, jsou to řádově jednotky kusů, a osobně jsem nikdy nepociťoval žádnou potřebu s nimi závodit,
Bohužiaľ, práve podmienky nie sú rovnaké pre všetkých. Ja som na bete navrhoval aby sa skok v leveloch tabulizovali, to znamená, že hráči povedzme s 1kkk do 700k skúsenosťami navyše sa posunú v levely napr o 20, tí čo majú menej sa posunú o 19 , 18 a podobne. Bolo by to fér voči nim, že za ich dlhoročnú prácu a hranie získajú náskok, a fér aj voči druhým, že pokiaľ dokončili 150 nedávno tak majú šancu ich dohnať. Napríklad teraz to bude tak, že ja sa posuniem o 5 levelov a prvý v tabuľke o 40. To je rozdiel možno 2 rokov, ktorý nikdy nedobehnem. Keby to bolo tak, ako som navrhoval tak šanca tam je, zvýši sa záujem hráčov postupovať levelmi rýchlejšie => viac peňazí pre Inno.

Veľmi by ma zaujímal proces, akým sa takýto super update tvoril, bol do toho zapojený CZ tím a ako na to reagovali (snažili sa niečo zmeniť alebo to len odobrili)? Očividne to poškodí túto hru, tak by sa mohli pochváliť svojou prácou. Špeciálne pani administratorka @Mikosansobi ...
 
Mě by se líbilo kdyby byl třeba jen level 200 a levelovalo by se podle úkolů a bitev. A bitvy by dávali % XP a kostel měl zastropované XP. Taky už by mohla být úkolovka na změnu charakteru. Nebo třeba expanze mapy kde budou jenom určité práce. Změna dobra na režim 1v1. Dá se toho udělat spoustu.
 
Zatím jen teoreticky. Myslím, že to je po hodně dlouhé době skutečná aktualizace, jak bude fungovat a co přinese, to ukáže čas. Za přihlašování dostaneme level za 50 dní, tak za 500 dní jsmě stejně na maximu. :D
 

raketak95

Člen týmu
Zatím jen teoreticky. Myslím, že to je po hodně dlouhé době skutečná aktualizace, jak bude fungovat a co přinese, to ukáže čas. Za přihlašování dostaneme level za 50 dní, tak za 500 dní jsmě stejně na maximu. :D
Ehm, kdyby to bylo 500 dní, tak je to ještě good, ale je to 5 000 dní (50×100) = víc než 13.5 roku logování... :njub:
 
Zatím jen teoreticky. Myslím, že to je po hodně dlouhé době skutečná aktualizace, jak bude fungovat a co přinese, to ukáže čas. Za přihlašování dostaneme level za 50 dní, tak za 500 dní jsmě stejně na maximu. :D

50x100= 500 ? :-)

Jinak souhlas - pořád se tu brečí, že vývojáři nic nedělají, tak teď šli do sebe a opravdu tu je nějaká herní změna (osobně bych priority viděl jinde, resp. ale co ...), navíc si tímhle otvírají prostor do budoucna a osobně v tohle nevidím nic, co by se mělo herně zhoršit, spíš naopak. Ale uvidím, až bude funkční.
 
Ehm, kdyby to bylo 500 dní, tak je to ještě good, ale je to 5 000 dní (50×100) = víc než 13.5 roku logování... :njub:
Podla mna 1,3 mld expov za lvl 250 je adekvatne. Dali to tak, pretoze vedia ze dat lvl 250 je nedosiahnutelne a (priklad na bete ma prvy 400 mil exp a hraje od 2008 ci kedy a sotva dal lvl 205 a to furt klika expy alebo kostol.) Tym padom to minimalne na dalsich 10-15 rokov tak moze ostat. A ti co sa stazuju ze vzniknu velke lvl priepasti tak, ze vacsina ludi co maju naklikane budu tak max lvl 150-170 a to nieje az taky rozdiel od 150 alebo tak. Na ari a s1 maju prvi 270 mil expov a to je tak lvl 190 alebo kolko a to len 1. ostatni v rebricku maju este o 50-100 mil menej cize tie priepasti v lvl nebudu velke ako niektori poukazuju.
 
Zajímalo mne to, tak jsem trochu počítal a tady máte trochu matematiky, jak se vyplatí stavění: na kostele se dá získat denně max. něco jako cca 140.000 (=24x6.000), za 50 dní (automatický lvlup) to je tedy nějako jako 7.000.000.

Tohle je tabulka, kde první číslo je lvl, druhé orientační procentuální vyjádření zkušeností (pro daný level) získaných stavbou kostela za 50 dní. Tj. pro první řádek: za 50 dní na lvl 151 získáte 1 lvl za denní bonus + další cca 3,5 lvl za stavbu.

151-350%
175-115%
200-60%
225-35%
250-25%

A teď ještě dopočítat, kdy vyexovat ty lahvičky ...
 
Na co si tu stěžujete, buďme rádi za tenhle update, pořád lepší než další nová tombolová-kup-nuggety-sada, pořád dokola dokola. Někdo kliká kostel, někdo hraje modročervený piškvorky, nevidím rozdíl
 
Na co si tu stěžujete, buďme rádi za tenhle update, pořád lepší než další nová tombolová-kup-nuggety-sada, pořád dokola dokola. Někdo kliká kostel, někdo hraje modročervený piškvorky, nevidím rozdíl
DISKUTUJEME.

>Nikto, ani ja sa nesťažujem ,že maximálna úroveň je 250 (som rád ,že sa zvýšila)
>Nikto, ani ja sa nesťažujem, ,že sú tu nové práce a potenciálne nové produkty pre remeslo (som rád ,že ich pridali)
>Nikto, sa nesťažujem na nových zadavateľov, nové úlohy ani na časovú náročnosť dosiahnutia maximálnej úrovne. (vpohode)

Moje výhrady sú:
+ Zvýšenie levelov sa dalo urobiť oveľa lepšie a výhodnejšie aby každý mal šancu v závode o lvl 250 byť prvý. Svedčí o tom nespočetne veľa návrhov na fóre bety. Neviem či si to neviete odvodiť ale z toho vyplýva ,že: menej hráčov bude mať skutočne tento ciel, menšie tržby, veľké rozdiely a nevyrovnanosť v bitvách, už teraz sa takmer nedá nič trafiť (full vést sniper 14:30 skóre nie je ok) v dueloch sú vojaci takmer neporaziteľní, v dobrodružství ťa trafí level 200 tak si ho už radšej ani nezapneš.

+ Pretože z môjho pohľadu tento update zhorší situáciu na starých svetoch tak sa slušne pýtam: na proces, akým sa takýto super update tvoril, bol do toho zapojený CZ tím a ako na to reagovali (snažili sa niečo zmeniť alebo to len odobrili)? Očividne to poškodí túto hru, tak by sa mohli pochváliť svojou prácou. Špeciálne pani administratorka @Mikosansobi ...

+ Sorry jako, aby som zbieral a potom predával led a oheň tak to je fakt magorina.

Len ma mrzí, že pokiaľ sa zmena netýka ich ale niekoho druhého tak namiesto podpory a solidarity sa tvária ,že vlastne je všetko super.
 
Naposledy upraveno:
Prijde mi ze trochu zvelicujes hra bezi od 2008 ci kedy a lvl 200 nebude nikto na CZ. Sotva bude par jedincov lvl 190 a to sa iba bavime o jednotkach. Vacsina ludi bude 150-170 lvl a to ak sa bavime iba o starych svetoch. A rozdiely v 20 lvl mas vsade aj na novych svetoch niekto je lvl 130 a niekto 150 a sam vidis ze to nieje az taky rozdiel. Dalej tu mas tu tabulku expov https://wiki.the-west.net/wiki/Experience. Co sa tyka nevyrovnanosti v dueloch a bitvach tak ten efekt je furt rovnaky pretoze vacsina veci je uz ajtak podla lvl. Tento problem "vela bodov schopnosti" pretrvava od pridania urovne 99-120 a 150 cize to ze pridali dalsich 100 urovni je uplne to iste len sa to stupnuje. To by trebalo uplnu upravu duelovych a bitevnych vzorcov, co nieje podstata tohoto updatu.
Moje výhrady sú:
+ Zvýšenie levelov sa dalo urobiť oveľa lepšie a výhodnejšie aby každý mal šancu v závode o lvl 250 byť prvý.

Toto ani nema zmysel moc komentovat pretoze sam vidis ze ten lvl 250 dali tak, aby ludia co dali lvl 150 nemali pocit ze uz nemaju kam stupat a boli aspon odmenovani + aby to nemuseli riesit niekolko xy rokov. A aj lvl 150 nieje "hned" dosiahnutelny, vacsine ludi to trva rok-2 kym ho daju (22 mil exp), cize co si cakal?
 
Nahoru