• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

3. hráč Petee

  • Zakladatel vlákna DeletedUser14443
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser14443

Guest
Tak vás dneska zdravím u dalšího posezení u dýmky míru s hráčem Petee. :hoj:

Nejdříve bych chtěla Peteeho poprosit aby se nám krátce představil.:)
 

DeletedUser5767

Guest
Zdravím :). Volám sa prekvapivo Peter, mám 19, študent... Najviac som zrejme známy ako programátor webu TW-DB.info, možno ešte ako autor zopár scriptov a už fakt len možno ako bývalý moderátor na SK T-W fóre.
 

DeletedUser5767

Guest
Jo, informatiku na matfyze univerzity Komenského v Bratislave.
 

DeletedUser14443

Guest
To je dobrá škola. :-) Jaké máš koníčky? Děláš nějaký sport?
 

DeletedUser5767

Guest
To som rád, ak je tá škola známa aj v ČR :)... Koníčky sú také pasívne - všeličo okolo počítačov (napríklad i tie weby), počúvanie hudby, ničnerobenie... Športy asi tak ranné bežanie na vlak :) a rekreačné plávanie...
 

DeletedUser14443

Guest
S tím během na vlak si mě rozesmál.:-) Jak si se vůbec ke hře TW dostal? Hraješ na nějakém světě?
 

DeletedUser5767

Guest
Na West ma prilákal môj bratranec, ktorý sa mi tu nakázal zaregistrovať a hrať spolu s ním na ešte len relatívne čerstvom prvom slovenskom svete, takže už to sú nejaké veky. Spočiatku mi tá hra prišla ako riadna hovadina, ale nejak som si po čase zvykol :).
Teraz už iba "zbieram poznatky o hre" pomerne pasívnou hrou na oboch beta serveroch.
 

DeletedUser14443

Guest
Jak dlouho se hře věnuješ? Jak si přišel k hráči abedymu a ke stránce TW-DB?
 

DeletedUser5767

Guest
Nie som si istý, či je otázka od kedy, alebo ako veľa času pri tom strávim denne, tak odpoviem na obe :). Na SK1 som sa zaregistroval asi začiatkom februára 2008, teraz tomu denne venujem do 20 minút.