Často nič dobré
. Súčasný trend vývoja je podľa mňa snaha vytrieskať z hry čo najviac príjmov popri čo možno najmenej práce. West bol kedysi vyvíjaný ako skladačka, teda hoci to pre nich bolo pracné, hráč musel skúšať neustále nové aktivity, aby získal napríklad veci do hry. Teraz to nabralo trochu lenivší spád - miesto tvorenia stále nových úloh boli vytvorené úlohy, ktoré sa opakujú a veci, ktoré sa dajú proste len zakúpiť buď za reálne peniaze, alebo tú opakovanú, monotónnu aktivitu... No, asi až moc bľabocem, proste ide mi o to, že Nemci stále pripravujú hru do štádia, kedy by si mala udržať nejakých hráčov aj bez toho, že by pokračovali vo vývoji, alebo aspoň s tým, že by investovali do vývoja menej času. A to je škoda, pretože myslím, že nie som jediný, koho na tej hre bavila najviac tá rozmanitosť.
Kedysi som si napríklad nikdy nemyslel, že by sa (aj keď by to bolo dosť náročné) niekedy malo dať kupovať za reálne peniaze zdravie, energia či vzácne veci, to je teraz ale všetko na dennom poriadku.