Spousta lidí si stěžuje, jak je TW stále jednodušší a jednodušší. A tady zavedou "zesložitění" a všichni se z toho mohou... Není optimální jen zadat práci, ze které potřebuješ produkt, a dát její trvání tak, aby ti to vyhovovali. Musíš se zamyslet, co se ti vyplatí a co ne. Jestli je lepší si zadat krátkou práci, ze které produkt potřebuješ, nebo naopak dlouhou, jejíž produkt je TOBĚ k ničemu. Ostatně podporuje to komunikaci a spolupráci mezi hráči.
Pro člověka, který není schopen si číst/koukat na film/vařit u počítače a jednou za 5-10 minut naklikat další práce se bobule hledají hůř než v 1.xx. Ale mnohé další věci (kamení, džbány, šunka...) se naopak hledá lépe:
V 1.xx: Zadám dvě dvouhodinovky a hotel, přijdu domů a mám plnou energii.
V 2.0: Zadám čtyři práce, přijdu domů mám plnou energii.
Problém je v tom, že o tom přemýšlíš z pozice hráče na vyššímlevelu,který nemá problém ty delší práce dělat.
Když začínáš od nuly,takje začátek s tím, které práce můžeš, vysloveně primitivní klikání po pár minutách. Kdo to už hrál a trošku o tom něco ví, je pro něj vysloveně utrpení,proklikat se několika prvními levely.
Jestli ti na starých světech zůstaly nějaké kontakty k obchodování, fajn.
Já spíš vidím "efekt" vylidňování. Ty tu rozvíjíš teorie o nakupování produktů. Když vemu ty bobule, ty se hodí začátečníkovi na kousek dortu, když chce na denní úkol, plus na dluhopisy, potřebuje jich minimálně devět, plus cukr, plus mouku. Samé kraťoučké záležitosti. Má to nakoupit? Momentálně na Dakotě čtyři kousky v ceně 200 - 750 dolarů.
Zkus mi poradit, jak to mám hrát "chytře", abych třeba přispíval do města,zároveň nakupoval vybavení pro sebe a nemusel klikat jak pako. Celý efekt je ten, že ti úplně noví hráči začnou snadným klikáním, lítají po mapě jak s raketovým pohonem, a ž jim skončí uvítací bonusy, a budou muset přemýšlet, tak je to přestane bavit. Úplně stejně jsou na tom asi i staří mazáci, kteří nehráli jen vyhraněně kvůli duelům nebo bitvám, ale chtěli sabavit celým spektrem možností činností, které west původně nabízel.
Já ti neberu, že se ti nový systém líbí. Tvému stylu hraní vyhovuje.Mně a mnoha dalším ne. To hlavní co měla změna přinést se neprojevilo. Inno, nebo se možná ta svatá trojce v Innu, co tohle vymyslela, není schopná poučit z vlastních chyb, které už ve starém westu vyhnaly spoustu lidí. Buď stojí za starou bačkoru zpětná vazba, nebo jsou to namyšlení freecoolini, kteří jsou přesvědčení o svých nadpozemských kvalitách.
PS: celkem smutná informace o zájmu lidí vyplývá z informace v dolní části hlavní strany fóra:
"Nejvíce zároveň připojených uživatelů bylo 729, dne 08.10.09 v 20:21."
teď, v neděli kolem oběda je nás přesně deset...
...Hru hrajou převážně děti, Vypadá to takhle :
97% Dětí, 3% Dospělých...
Jsem přesvědčený o tom, že ten tvůj odhad je úplně mimo realitu.