• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze o světě buffalo

  • Zakladatel vlákna DeletedUser9890
  • Vytvořeno

DeletedUser

Guest
Opakované nenačtení bitvy, již by to měl někdo řešit!
Lidi utrácejí peníze za prémi a prd z toho, to co je na té hře nejzajímavější se prostě nenačte :(
 

DeletedUser13514

Guest
Problémy týkající se Buffala byly opakovaně hlášeny technikům.
 

DeletedUser14305

Guest
Tak by nám technici mohli říct, do kdy máme čekat.

Postavení pevnosti je dost náročná záležitost, jak časově, tak materiálně a i nugetově.
Přijít o pevnost je nepříjemné a pro tento dlouhotvající výpadek dvojnásobně.

Nevím, zda si to někdo uvědomuje, ale dovedou tímto otrávit dost lidí, včetně platících.
Čím déle to bude trvat o to víc peněz se připraví a víc lidí otráví.
 

DeletedUser14273

Guest
Zdravím... Po hraní DK jsem přesedlala sem k vám na THE WEST.
Na DK padal server taky často, ale vždy se s námi tento problém nějak komunikoval. Ať už na globálu nebo přes osobky.

Upřímně, začíná mě to unavovat. Všude ve hrách máte možnost prémia, kdy si lidi platí za SLUŽBU. A tady se očekává, že hra pojede tak, jak má. Já tu nehraji dlouho, ani ne 14 dní. Ale za tu dobu se již přes týden hra ve večerních hodinách seká. Bitvy prostě nejdou, pro mě zrovna to zajímavé. Otázka je, jak dlouho to všichni vydržíme.

Očekávala bych od vás nějaký hromadný telegram, kde se vyjádříte a řeknete, jak jste daleko se řešením vašich problémů se hrou na světě Buffalo. Kde problém vznikl, co to přináší nám jako hráčům a jakou formou uděláte nějakou kompenzaci. A hlavně, na jak dlouho tento problém vidíte.

Protože napsat, že jste opakovaně hlásili problém technikům, je prostě nedostačující. To můžete napsat při výpadku jednoho dne. Ale ne po výpadcích několika dní po sobě.

:klubun:

A nejen, že se nedá přihlásit do bitvy a bojovat, protože je server spadlý. Ale ono se i může při takovém výpadku přicházet o pevnosti....

Vám to přijde v pořádku???? :lovec:

Místo toho, aby jste udělali nějaké férové rozhodnutí a pozastavili bitvy, než se problémy vyřeší, tak to necháváte jako sázku do loterie.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Deleted User - 31870

Guest
Bitvy o pevnosti může zastavit pouze Innogames a takové rozhodnutí nezáleží na naší straně.
 

DeletedUser14273

Guest
Možná to nezáleží na vás. Ale vy jim problémy předkládáte na stůl. A stejně tak jim můžete předložit návrh na pozastavení bitev do doby, než se problémy vyřeší.

Jak dlouho si myslíte, že to bude bavit hráče hrát takovýmto způsobem? Uvědomujete si, že jsme vaši zákazníci a že vy jste tu pro nás? A pokud přeci něco nejde, tak se to:
1.) snažím vyřešit
2.) snažím se najít prozatímní řešení, které by neovlivnilo hráče, kteří to hrají (bitvy)
3.) kompenzace třeba formou prémia
4.) snažím se "zákazníky" informovat o průběhu

Moc díky.
 

Deleted User - 31870

Guest
Jenže vy se nesnažíte pochopit nás, v čemž je zakopaný pes.. My veškeré potřebné informace předali dál ihned, jakmile se problémy vyskytly, za délku a způsob řešení problémů nemůžeme, to je záležitost techniků. Když mají rozpracovanou opravu, těžko budou vypínat bitvy - přišli by o údaje, zda se dopátrali k jádru problému a opravili jej.

O kompenzace můžete požádat prostřednictvím ticket systému, neexistuje žádný přesný seznam hráčů, kteří byli nějak poškozeni, proto budou jednotlivé žádosti posuzovány samostatně.

Informujeme vás o průběhu po celou dobu, není v našich silách se ob hodinu vyptávat, v čem se právě vrtají a prezentovat vám způsob, jakým provádějí opravu. Tyto technické údaje jdou zcela mimo nás.

Všichni se prosím uklidněte, protože postiženi jsou naprosto všichni stejně, i my. Až budeme vědět něco bližšího, podělíme se s vámi o tu informaci v oznámení.
 

DeletedUser14273

Guest
Ono se vás dá pochopit, když se jedná o 1 den. Ještě i o 2. Ale pokud to trvá týden... Dá se to pochopit? A to není konečná. Dny prostě budou pokračovat dál...

Každý IT pracovník musí být schopen jakýkoliv výpadek vyřešit co nejrychleji. Světů máte spuštěno víc. Proč je chyba pouze na 1 serveru?

Testovat se dá i jinak. Prostě hráče znevýhodňujete. To nejdůležitější a nejzajímavější tady prostě nejde. Je tady "chaos". A docílíte toho, že to hráči tady prostě přestanou hrát. Jde ale i o vaše jméno. A o vaše peníze, pokud mají hráči prémia.

[SPOIL]O kompenzace můžete požádat prostřednictvím ticket systému, neexistuje žádný přesný seznam hráčů, kteří byli nějak poškozeni, proto budou jednotlivé žádosti posuzovány samostatně. [/SPOIL]

Tohle mě docela dostává. Je to týmová hra o pevnosti. Jak tedy můžete napsat, že budete posuzovat hráče samostatně? Pokud přijde někdo o pevnost, nepřišla o ní jedna osoba ve hře, ale celá města. To se mají všechna postižená města nahlásit?

Nikdo po vás nechce, aby jste nám hlásili každou hodinu, jak jste daleko. Ale očekáváme od vás, že nás denně formou "telegramu" seznámíte s tím, co je nového. Zda byl problém vyřešen nebo stále ještě ne. To je férové jednání, na který každý čeká.

Jsme ale rádi, že víte o tom, že jsme jako hráči postiženi výpadkem.... Ale stále to neřeší základní problém. Co s tím?
 

Deleted User - 31870

Guest
Jak víš, že je problém pouze na našem světě? Kupříkladu neběželo i pár světů v Japonsku, na Slovensku byly taky výpadky,.. My nikoho neznevýhodňujeme, jsme vybraní zástupci z řad hráčů, kteří mají navíc pouze barvičky a určité povinnosti nad rámec běžného hraní, což pořád nechápete, že nemáme možnost zasáhnout do toho, jakým způsobem Inno s hrou naloží.

Pevnosti se nevrací, není to technicky možné, pokud by se nerestartoval server do nějaké zálohy, což se zpravidla nedělá, protože by mohlo dost hráčů přijít o data a úkony, které v průběhu výpadků uskutečnili. Kompenzace se týkají pouze ztráty nugget v přímém důsledku výpadků.

Ani telegram není možné do hry poslat, můžeme pouze poslat informační okno do hry (což v tuto chvíli rovněž nefunguje zcela správně) a zprávu na hlavní stranu hry (rovněž se vyskytly problémy). Zbývající možnost - tedy fórum - jsme využili a již při prvních hlášeních vás o problémech informovali.

PS: myslíš, že stěžováním si tady, problém urychlíš? před chvílí jsem vás ve zprávě žádala, abyste byli trpěliví a jak máte postupovat, pokud chcete kompenzaci nugget.. můžeme si tady plácat játra dál o teoretických úvahách - co by, kdy by - ale pokud do problémů nevidíš, je těžké něco vysvětlovat, protože stejnak budeme pořád špatní my :)

Znovu opakuji - až něco budeme vědět, dozvíte se to z oznámení.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser14273

Guest
Nevím, zda poukazováním na problém se vyřešení urychlí. Ale taky nemůžeme jen tak nečinně přihlížet. To doufám chápete i vy. A každá trpělivost má své meze ;)

Nu, uvidíme, co nám přinese zítřek. Snad se server rozeběhne jak má.
:hoj:
 

Deleted User - 31870

Guest
Však vám neříkáme, že máte nečinně přihlížet.. :) Ale ani vám nebudeme schvalovat protestní akce, které se rozběhly, ačkoliv plně chápeme, že se vám situace nelíbí.. Nám se totiž nelíbí o nic více.. :68:

Věřím, že nám to brzy opraví,...
 

DeletedUser14305

Guest
Osobně si myslím, že něco podobného by se na německém serveru stát nemohlo.
A kdyby tak by to bylo setsakramentsky rychle opraveno.
Ale CZ, na těch můžeme štípat dříví, oni si to nechají všechno líbit.

A v tom je ten rozdíl, který tady štve dost lidí (kromě toho, že to prostě POŘÁD nejde).
 

DeletedUser14273

Guest
Hezký večer, tak dneska po dlouhé době se nám bitva načetla ;)
Sice se nás útočníků sešlo na poli málo (každý předpokládal, že bitva nepůjde), ale to už je náš technický problém :D

Moc děkujeme. A doufáme, že tomu bude i nadále... :pianista:
 

DeletedUser

Guest
Zdravím všechny
chtěla bych vědět proč se mi při prodeji na tržišti v nabídkách zobrazí prodej amuletu, ale bedna s nářadím a cigarety už ne. Asi nějaký duch či co.
Bedny a cigarety nejsou ani v nabídkách prodeje jiných měst, amulety ano.
Prodávám všechno úplně stejně, stejný postup.
Setkali jste se s tím už někdy, různé F5 a odhlásit se nefungují.
Dík za radu, bo jinak si ty cigára budu muset nechat na dlouhé zimní večery:)
 

DeletedUser13514

Guest
Ahoj, zkus ještě jiný prohlížeč, protože teď zrovna jak bedny, tak cigarety na trhu vidím, takže chyba bude nejspíš u tebe. A ještě se zkus podívat, zda ty položky náhodou hned někdo nekoupil, to už se mi taky stalo, že jsem na trh něco hodil a hned přišel výpis, že to někdo koupil.
 

DeletedUser

Guest
Duchu díky za odpověď budu pátrat co je špatně. Výpisy o prodeji nepřišly žádné.
 

DeletedUser13514

Guest
Tak snad na to přijdeš a pokud bude chyba stále přetrvávat, tak se obrať na support ;)
 

DeletedUser14273

Guest
Máme opět problém s Buffalem!

čekají nás 3 důležité bitvy a svět neexistuje!

To jste ho smazali?



:zásek:
 

DeletedUser11508

Guest
Pokud jde o Buffalo server, tak já jsem s ním spokojený :)
Sice mě furt otravují at jdu k nim do města ap. = ignor. ale i tak :)
Daří se mi tam, budu v nejsilnější alianci a dobrém městě.
Výbava je taky pěkná na můj lvl ale to i finance :)
Co jsem dřív hrál na Arizoně tak jsem se poučil i o těch úkolech ale i že je zbytečné prodávat i ze začátku ty předměty (vlna,vlajky a tendle bordel) že se mi budou NĚJAKÝ do budoucna hodit :)
ale jinak teda dobré =))
 
Nahoru