• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Dopis za hráče české komunity pro Inno

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 31870
  • Vytvořeno

Upozornění: Příspěvky neobsahující žádný důležitý komentář budou odmazány.


  • Celkový počet hlasujících
    439

DeletedUser9727

Guest
Old Cadger no tys tomu nasadil korunu :DDD přesně jak říká merkel, se vším souhlasím ....

Ještě jedna věc, odpovím ti: Ano všechno mám ověřené, dělal jsem plno reskillů na pevnosti a ano změnil se vliv schopností a pro tvou informaci, co se objevila nová tabulka schopností, tak ta po několika updatech byla tolikrát změněna, až je mi z toho zle a věř, že každým updatem se sahá jak do duelů, tak do bitev a to, že ti o tom nenapsalo INNO pětistránkovej dopis neznamená, že se tak skutečně nestalo!

věř, že vím co říkám :))
 

DeletedUser

Guest
jaká nová tabulka schopností? já pamatuji jen tu co kopíruje x^0.4
 

DeletedUser9727

Guest
Jinak Santo u nás na s6 mají všichni vojácoí s vysokým HP nejvíc uhybů a to uplně normálně 70 a víc, když jde soupeř zprava! Tak ted je otázka, kde je chyba, jestli v tvém buildu nebo je to náhoda?
 
v extremni situaci, kdy bude mit znacna cast lidi naprostou vetsinu schopnosti v HP, vzroste pocet uhybu (zejmena obrancu), protoze se se druha strana spatne trefuje - zejmena techto pripadech, kdy velke pocty omezuji random. Jednoduse receno, na servrech s vetsim mnozstvim HP by mel byt lepsi pomer uhnuti/zasahum a tutiz i vice uhnuti absolutne.
 

DeletedUser13514

Guest
Jinak Santo u nás na s6 mají všichni vojácoí s vysokým HP nejvíc uhybů a to uplně normálně 70 a víc, když jde soupeř zprava! Tak ted je otázka, kde je chyba, jestli v tvém buildu nebo je to náhoda?

Já psal že ostatní, takže chyba mého buidu to asi nebude :) Ale plácáme se úplně jinde, než byl počátek a to ve Tvém návrhu, jak bys omezil tanky a na mou kritiku jsi nereagoval. To je podstatné. Handrkovat se tu kdo kolik uhne je o ničem, když já vidím jiné výsledky, než ty a to je pozoruji dlouhodobě.
Na toto mě zajímá odpověď:
Problém s HP je, to nepopírám, ale není jen u vojáků. Sám jsi psal, že dobrodruzi jsou v pevnostech nejpotřebnější a přitom je bys nijak neomezoval. Dle Tebe méně důležité vojáky-tanky bys omezil tak, že bys zlepšil výhody už tak nejlepšího charakteru na dmg, ať nastřílí ještě víc. Tohle není dobré řešení.
 

DeletedUser9727

Guest
Takže ty bys ještě víc omezil bonus dobrodruhů? A víš co to způsobí? že se na to všichni dobrodruzi vykašlou a na bitvy nebudou chodit. Ted mají sicce hezkej bonus, ale nemají za něj prospěch pro sebe, spíše pro stranu, za kterou bojují ... no k těm vojákům to řeknu asi tak, když nebude ve fortu ani jeden duelant, tak obrana vojáky s vysokým HP neustřílí ani za 100 kol ... proto bych to udělal tak, aby se vojáci museli před všema duelantama krýt a dávat si pozor, aby nedostali pořádný rány ... když už mají to Hp, tak proč to tak nemít?
 

DeletedUser13514

Guest
Neomezoval bych jejich bonus, spíše bych udělal proti nim něco podobného, jako jsou proti tankům kritické zásahy (samozřejmě v malém %, ale prostě dát vojsku možnost přejít přes jediného dobrodruha hájícího sektor). Rozhodně bych ale nezvedal možnost kritického zásahu speciálně pro vojáky, to za ně v novém světě nikdo nebude chtít hrát.
 

DeletedUser

Guest
Já bych jen změnil bonus na bitvy dělníka, ten mi přijde že je docela k ničemu samotnému hráčovi...
 

DeletedUser9727

Guest
Za vojáky by se furt hrálo, prottože oni mají nejlepší bonusy, a proto by mělo být něco, co by je znevýhodnovalo o něco víc ... už jenom ten bonus v duelech je blbost, kdyby to bylo 25% do taktiky a s premkem 50%, tak je to dobrý, jenže to INNO nedomyslelo + bonusy vést v bitvách jsou taky nehorázný, takže nevím, proč by za ně neměli hráči hrát
 

DeletedUser13514

Guest
Tak nejprve je nejlepší vše narvat do HP a najednou má nehoráznou výhodu vést, ve kterém čistý tank má minimum? Proč tedy jsou tanky se vším ve zdraví, když ten bonus vést je tak nehorázně dobrý?

edit: Ono úplně nejlepší by bylo, jak tu bylo zmiňováno, pohrabat se ve vzorci a dát větší význam schopnostem na pevnosti. To by omezovalo vysoká hp rovnoměrně.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Tak s tímhle bych s Duchem Santa Clause souhlasil, to by určitě pomohlo a taky trochu nějak odměnit blokaci sektorů, za kterou defakto není nic

Jinak nechápu kolegy dotaz ohledně špatného bonusu dělníků, šikovný build dělníka s premkem je recept na výtečné úhyby, jako jediný charakter je schopný mít i více úhybů ve fortu než voják, takže tuto námitku vážně nechápu.
 

DeletedUser

Guest
Stačí dát +0,5 dluhopisu za každé schování se do kolonky výkon a hp tank dobrodruh bude nejoblíbenější postavou:-)

To je hlavní problém dobrodruha, že za svou roli nic nedostane, ač tým má z toho ohromný prospěch
 

DeletedUser9727

Guest
čistý tank si může vzít oblečení na vést a nabere tam hodnotu 60 jak nic, z toho dá půlku spoluhráčům vedle, to je podle tebe málo? +30 schopností do vést je dost a věř, že vojáci se dají vylepšit ještě lépe, že je tank a přidává ohromný bonusy pro spoluhráče a to ti taky udělá výsledek


Pozměnit vzorec a vliv schopostí je dobrý nápad + snížit vojáků některé bonusy, kdyby měli 15% bez premka a 30% s a to jak v Hp, tak ve vést, tak by se to určitě srovnalo, pak už by bylo jedno kdo má jaký charakter a bylo by to o schopnosti hráče!
 
Když už jsme u těch pevností, tak každej koho baví a zajímají si berou dva charaktery a to je voják a duelant, voják hodně uhne a hodně vydrží a duelant hodně nastřílí, takže aby to bylo naprosto férové, měli by se nějak posílit dělníci a dobrodruzi, nějak jim šikovně vylepšit charakterový bonus do pevnosti.

Dělník třeba v obraně na věži má 30%-60%, tak mu třeba do útoku přidat 10%

Dobrodruh jakožto blokař by měl dostat hodnocení za blokování, který by se možná mělo zavést do celého hodnocení ve fortu a figurovaly by tam všechny charaktery a možná mu trochu zvýšit jeho charakterový bonus, třeba na 50% v základu a 100% s prémiem, stejně tak jako tak je to furt o náhodě, kdy bonus zafunguje, jestli po druhé nebo až po paté obdržené ráně.

Takhle jak je to nastaveno si každý kdo chce v pevnosti něco dokázat vezme vojáka nebo duelanta protože mají nejlepší bonusy do pevností, tak by asi bylo načase to trochu srovnat.

Nakonec je zbytečný to sem psát, stejně místo potřebné změny dostanu nějakou pitomou kočku a ještě k tomu vymyslí další hovadinu, takže na co to vlastně řešit. :zásek:
 

DeletedUser

Guest
Fascinuje mě, kolik lidí je nespokojeno s bonusem dobrodruha. Říkají, že je sice nejlepší, ale nemá za to žádnou odměnu, pomůže to "jen" týmu. Chápu, že spousta lidí je tak sobeckých, že se to ani nedá slovy popsat, ale ještě se k tomu veřejně a bezostyšně přiznat... To, že máte lví podíl na vítězství vám nestačí? Já osobně jsem vždycky rád, když vyhrajeme. Jistě, snažím se hodně "naexpit" a zároveň neumřít, ale když vidím, že moje oběť hodně pomůže celému týmu (třeba tím, že si stoupnu na hradbu k věži a tím na sebe stáhnu palbu z té věže, která by jinak šla do lidí na vlajce), tak to udělám. Na prachy se mi to nevyplatí, ale...
 
Tak na moralizační kecy fakt nejsem zvědavý, to si můžeš klidně nechat od cesty a se svou bitevní postavou tomu týmu co máš opravdu moc nepomůžeš, takže se ani nedivím, že s postavou která ve fortu nijak zvlášť nepomůže ti nevadí občas na kolo někam skočit a rádoby pomoct, ale pro hráče co má čistou fortovou postavu a chodí pravidelně na boje, každý boj se obětuje a nakonec vidí, že mu spoluhráči ani neuhnou pořádně, nechají ho zdechnout, nebo se mu únik uzavře a padne pro všechny a né jednou a má z toho prd, nic za svůj přínos týmu nedostane, tak se na mě fakt nezlob, to nikoho nebaví.
Když se otvíraly nové světy, tak si drtivá většina vybere vojáka a duelanta, protože jsou nejvíc použitelní a dostávají největší odměnu za svoje výkony, nikdo si nebere dobrodruha na forty, snad jen že si to chce sám zkusit jak to vypadá, ale nikdo si ho nevezme, že by ho to ve fortu bavilo, to je osledované a reálně to tak probíhá, takže jestli jsi takový dobrodinec tak všechna čest, ale až začneš hodnotit bitvy, tak si nejdřív vyzkoušej jak to v bitvě má fungovat s postavou dobrodruha, který má body ve zdraví a je čistě na forty, pak má tvůj názor nějakou váhu, jinak s postavou co má 3000HP a je primárně na práce tady prohlašovat že dobrodruh je super mi přijde fakt trochu mimo mísu, to se dá srovnat například s tím, že obyčejný řidič, co jezdí do práce autem hodnotí nejvyšší soutěž rally na který se byl tak maximálně podívat, ale nikdy jí nejezdil.
 

DeletedUser

Guest
Merkele o co ti vlastně jde? Být nejlepší ve fortech? Pak máš nejlepší povolání (tvrdilo to tu několik lidí, ne já). Vydělat nejvíc? Pak se vykašli na bitvy a jdi si vydělávat poctivou prací, dostaneš víc. Být nejlepší ve všem? No tak to jsi asi trochu neskromný, ne?
Srovnej si v hlavě priority, zjisti, o co vlastně stojíš a třeba i najdeš cestu ze svého splínu. Zdá se mi, že tě TW přestal bavit, nevidíš v něm nic, o co bys stál, ale snažíš se to hodit na jiné. Není tvoje chyba, že už tě nebaví, žes spoustu energie investoval do blbosti - je to chyba těch, co to zkazili. Zkus si upřímně odpovědět: bavil by tě TW tři roky, kdyby nevyšel ani jeden update?
 
Proč by mi mělo jít o to být nejlepší, mám velice osvědčený build na pevnosti za dobrodruha a můžu ho asi zařadit mezi jeden z nejefektivnějších buildů pro daný charakter o to nejde, jde mi to že po update ten build zvládne každý bez toho aby u toho musel přemýšlet a to je smutný. Jo West mě přestal bavit o to se přít nebudu, chtěl jsem zkusit trochu vyburcovat lidi, jestli by se nepovedlo je dokopat k tomu aby začli s westem něco dělat a né jen vymýšlet blbosti.

No ruku na srdce asi bych west 3 roky nehrál bez update, na druhou stranu musím říct s čistým svědomím, že 10% všech updatů hře opravdu pomohlo, zbytek byli naprosté blbosti a poslední dobou jsou to všechno 100% nesmysli, který zkušenýho hráče co to hraje už několik let nemůžou bavit ani omylem a s divokým západem to nemá nic společnýho, prostě bych chtěl jeden pořádnej update co pozvedne chut hrát a bude zase nálada to hrát.

PS: já vůbec nelituji toho času, který jsem u toho strávil, furt lepší a levnější jak to prosedět někde zbytečně v hospodě a za to mě asi mnozí mít rádi nebudou, neříkám že tam občas nejdu, ale radši budu sedět u tohoto než propíjet těžce vydřený groše :angel:
 
Merkle, jak tě tak sleduju, tak ty máš zřejmě velice osvědčené buildy na vše a jsi zkušený hráč. Ale kámen úrazu je že se ti i přesto nějak nedaří, kurňa, čím to je?
 
Nahoru