• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Dopis za hráče české komunity pro Inno

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 31870
  • Vytvořeno

Upozornění: Příspěvky neobsahující žádný důležitý komentář budou odmazány.


  • Celkový počet hlasujících
    439

DeletedUser

Guest
Prosím, co se výrazně měnilo na strategii s tanky?
Postupem času se opravovaly bugy, kdy ze začátku neměly hradby bonus. Měnily se počty lidí u pevnosti. Změnily se bonusy charakterů. Změnil se postupně systém rekrutu a možnost mluvit na bitevním chatu. Zavedla se výměna pozic. Přibyly zlaté pušky s kumulováním sektorového bonusu (v tuto chvílí nebylo zdraví nejpodstatnější, ale stále veledůležité) a jeho následného zrušení. Opravil se bug, kdy zlatky nepřidávaly osobní bonus. Ale nevím o žádné změně, která by v průběhu zavedla výhodnost tanků.
 

DeletedUser11063

Guest
Čtu tady všechny příspěvky. Drtivá většina je pro odeslání dopisu v jeho plném znění. Nějak mi uteklo, už se poslal ? Nebo pošle ? V případě že se poslal, jsem opravdu zvědavý na reakci INNA. Podle toho, jak se staví k opravám a dalším restům z dřívější doby, snad se toho ve zdraví dočkám. :)

V současné době se překládá :-) i když osoba co to překládá z toho nadšená není :-D

no a reakce INNA - pokud už nějaká bude o čemž pochybuji, tak buď se na to vykašlou a nebo se urazí :-D
 
Hlavně že to pošle, nějaká naděje tam určitě je, možná malá, možná né.

No ten kdo chodí na bitvy pravidelně si toho snad musel všimnout sám né, při změně duelů se aj změnil poměr v pevnostech a to tak, že se zvýšil vliv zdraví ve fortech na úkor schopnostem ve fortu, to jste si toho fakt nevšimli?

Teďka stačí narvat vše do HP a není problém se trefit, uhnout a hodně vydržet, dřív vše v HP znamenalo, že se daný hráč moc netrefoval, moc neuhýbal a nevydržel zas tak moc jak je tomu teď, ano vliv zdraví je ve fortu důležitý, ale aby byl hlavní a bezkonkurenční prvek je hodně špatně vymyšlené a když si nacpu schopnosti do fortových za tohoto stavu, tak nijak zvlášť nenastřílím více a nijak zvlášť neuhnu navíc aby se to vyplatilo oproti zdraví a to je docela špatně né, nebo aspoň mě to přijde dosti nezábavné, když nejlepší build je nacpat vše do zdraví, to je fakt o ničem
 

DeletedUser

Guest
Tak toho jsem si opravdu nevšiml. Už před boomem znám pár tanků a ti leckdy vyhráli tabulku úhybů i škod. Třeba gunners na s7
 

DeletedUser

Guest
A co když právě toto je filosofie hry, o tom nikdo nepřemýšlí ? Chceš být top v pevnosti ? Tak musíš obětovat jiné věci a nacpat hodně do zdraví.
 

DeletedUser9727

Guest
A nezdá se Ti, že je to docela nefér? Pokud stačí narvat vše do HP, tak pak jsou duelanti, dobrodruzi a dělníci v nevýhodě jako prase a pak nějak nevidím smysl bitvovat, když voják si nacpe body do zdeaví a má pak dvojnásobek co my ostatní....to mi trošku nesedí, přece jenom když dají větší váhu na schopnosti vést, skrývat se/vytrvalost, přesnosti a uhybu, tak se to víc vyrovná a voják pak nebude mít takovou převahu....copak to nikdo nechápe? a ikdyby to mělo způsobit snížení tanků na 10 000 hp a pak by museli naházet schopnosti do vést a dalších, tak je to pro NEvojáky dobrá zpráva takhle to ale nemá moc význam a dokonce je ta strategie tak na nic, že ani nemusíte přemýšlet, kam s bodama !!!

To podle mě není dobře, už jenom když se podíváte na bonusyvojáků -> s prémkem 100% do zdraví + 50 % do vést -> nehoráznej bonus, proč má duelant jen 10%/20% na kriták je mi záhadou , at udělají, že duelant bude mít při střelbě na vojáka +50 % vyšší šanci na kriták a beru to, ihned by se ten rozdíl v hp smazal :)
 

DeletedUser13514

Guest
No tak pokud by bylo 50% na kritika, tak tanky budou rázem ve strašné nevýhodě. Kritiky tanky hodně bolí a na hp jsou znát. Ono během bitvy přijít o cca 4000 hp jen díky 3 střelám není právě košér. Nebyl jsem úplně čistý tank, měl jsem 10000 hp + dost ve vést (samozřejmě s charakter. premiem). Úhyby u tanku jsou tak půl na půl v nejlepším (tj. obrana na věži, nejlépe své). V útoku je tank snadný terč, co skoro nic nevydrží. Střelbu ani nebudu komentovat, i když se zásahy jsem ani jako tank nepočítal. Nevím, proč všichni tak kritizujete dobrodruha. Pokud jste někdy viděli bitvy na Arizoně, tak tam právě dobrodruzi s hp a prémkem rozhodují bitvy, ne vojáci - tanci. Na Arizoně se dobrodruh se 7000 hp vyvažuje div ne zlatem a to nepřeháním. Dokáže udržet sám několik kol sektor, což voják - tank by zmiznul v půlce kola.
Duelanti v bitvách taky nejsou nijak špatní. Zase příklad z Arizony, kde mají většinou největší poškození duelanti a to nemusejí být specializovaní na bitvy. Navíc kritik dost bolí i od duelanta na lvl 20, což voják na levelu 20 je nepoužitelný. Duelant dobře krytý na své věži je velkým problémem tanků již teď.
Vážně kdo neviděl bitvy na Arizoně (i když teď je to trošku slabší), tak se běžte mrknout a pak snad začnete oceňovat i jiné charaktery v bitvě a nejen vojáka.
 

DeletedUser9727

Guest
Já teda nevím jak někteří, ale já to promýšlel víc do podrobna, je mi jasný, že INNO nedá bonus 50%, ale udělají to mazaněj, což by bylo podle mě reálné a dali by 50 % navíc z těch 10/20% co je ted -> to je mizivej rozdíl = nebylo by to pro tanka šance 10/20% ale po upravě by to bylo 15%/30% při střelbě na vojáky!

Jinak děláš, jak kdybych nechodil do bitev, ale řeči o tom,že se netrefuješ si nech od cesty -> voják má 150 bodů v síle = 150 vytrvalost, já když jsem si to jako duelant tak udělal, absolutně jsem do utoků byl spokojenej, trefoval jsem se víc, jak míjel!!

A vůbec mi nemluv o obranách, to si voják stoupne na jakoukoli věž a pár kol čeká a když jde na svou věž, tak to nemá cenu ani zkoušet, z levé strany je pevnost skoro nedobytná! Ikdyby tam stálo 30 duelantů, tak ti vojáci uhnou tolika ranám, že se můžou akorát tak smát ....

Dobrodruh je nejpotřebnější v bitvě, avšak za to nedostává odměnu, takže to moc lidí nebaví ...
 

DeletedUser13514

Guest
Tak když jsme u těch odměn, tak nejlépe jsou na tom právě duelanti, které bys ještě zlepšoval. Před updatem 1.35 jsem si mohl jako tank nechat o ocelové bedně jen zdát (málokdy se jí chlubil někdo jiný, než duelant). Dnešní odměny se mi zdají lepší, to si aspoň tu ocelku dříve, či později vysloužím též, ale dostávám jen za úhyb, něco málo za zásahy, ale dluhopisy za vyznamenání se mi též vyhýbají. A že bych nastřílel něco extra, to opravdu ne :D Dobrodruzi jsou na tom s odměnami aspoň u nás na podobné úrovni jako já (pokud vezmu právě ty životné), to jsem sledoval hned od zavedení UPB. A levá strana je opravdu špatně dobytná. Na vojenské věži tank vydrží celkem dlouho, ale horší je, když blokuje životný dobrodruh. Vydrží mnohem, mnohem víc. A tento problém nikomu nevadí? Jeden dobrodruh s cca 7000 hp a premkem je schopen držet sektor v trávě několik kol při plné palbě. Tanka/vojáka jde sestřelit v trávě snadno. Osobně, kdybych si teď měl vybrat charakter do bitev, tak bych volil duelanta, či dobrodruha, vojáka ne.
 

DeletedUser9727

Guest
Tak z toho co sem píšeš mi připadne, že jsi bitevník začátečník nebo já nevím ... voják, když se správně nastaví (nebudu psát některé fígly!) tak vydrží na své věži klidně i 15 kol -> jasně musí mít štěstí, že mu nedá nikdo kriták, ale uhne tam aspon 100 ranám, to jinej charakter nezvládá, takže dluháče za vyznamenání není problém pro vojáka .... ano duelant většinou nastřílí nejvíc dmg, ale o tom se nebavím

Víš jakej je rozdíl mezi dobrodruhem v první a druhé bitvě? v první má štěstí ustojí 15 kol na sektoru pod pnou palbou...druhá bitva tam dostane za 7 kol po kožichu a musí utéct -> žádný ocenění za to nemá, jen rozhoduje, jestli vyhrají obránci/utočníci bitvu

A víš jak je to s vojákem? ten má 14 000 hp a když má kliku uhne 100 ranám, když ji nemá uhne 70ti on narozdíl od dobrodruha má jisté uhyby + má za to odměnu ... dobrodruhovi nevyjde bonus a po pár kolech adios a ještě za to nic nemá!

Já kdybych si mohl vybrat, tak jdu za vojáka, ten má prostě nejlepší bonusy, říkej si co chceš!
 

DeletedUser13514

Guest
Kolikrát myslíš, že se voják - tank dostane na svou věž, když se celkem pravidelně chodí z pravé strany? :) (pominu-li expaře). Jak jsem psal, měl jsem něco málo přes 10 000, tudíž ne vše v HP a průměrně jsem uhýbal tak 40x. V nastavení jsem se hrabal každou chvíli a nic moc lepšího jsem zatím neobjevil. Ale co jsem viděl jednoho hráče (nebudu jmenovat, na Arizoně ale budou vědět), tak měl přes 15k v hp a během tří kol byl pryč, takže taky žádná výhra. Takto nastaven byl ani ne týden a reskilloval. A začátečník opravdu nejsem. Klidně mě omrkni přes westforts.
 

DeletedUser

Guest
K dopisu:
Nebylo by dobré dát tenhle dopis i na slovenské fórum? Přece jen když bude podpora 2 států, tak je větší šance, že INNO začne s westem něco dělat. :)
 

DeletedUser9727

Guest
Santo: ikdyby to co říkáš byla pravda, tak to byla ta klika o které jsem mluvil -> za 3 kola zmizel, protože dostal třeba 5 kritáků .... řeknu ti to asi tak, já jako duelant, když budu mít 7000 hp, tak uhnu aspon 50ti ranám, voják má dvojnásobek HP, což máš 100 uhybů pro něj na vlastních věžích -> já na své, voják taky ... protože jsou věže ostatních charakterů -> (tedy ty 3, kde nejste doma) zhruba o čtvrtinu slabší, tak si to spočítej, místo 100 uhybů má voják 75, já jako duelant to na jiné věžinezvládnu, protože prostě nemám ty životy!

to je logická uvaha, samozřejmě, že když tam je náhoda, tak může uhnout ještě více nebo méně ranám, ale tady máš logický příklad, to prostě nevymluvíš, že tank s 15 000 hp po týdnu reskilloval, to jsou slova utěchy pro lidi bez charakteru vojáka -> a vojáci se smějí a jsou max. spokojení, protože mají nejlepší bonusy ....

A víš čím se dají takoví jako já umlčet? Dej mi možnost změnit charakter-> chci mít možnost změny a mít tak stejné bonusy jako ty a ostatní vojáci !
 
Musím reagovat na diskuzi ohledně pevností.

Chodil jsem na pevnosti asi rok, jako dobrodruh s 8000HP a premiem na charakter, no za ten rok jsem tu bitvu sám rozhodl možná tak třikrát, tím že jsem došel na vlajku, nebo vlajku ubránil a výsledkově, pravidelně uprostřed tabulky s trefama a úhyby občas něco, ale pokud stojíte na zemi a blokujete sektory tak téměř žádný nejsou, takže za co by dobrodruh mohl být asi tak hodnocen, za průměrnou střelbu nebo ještě horší úhyb, asi těžko, hodně vydrží když funguje bonus, ale jednak nic za to a druhak se na to spolehnout nedá, jednou zafunguje po dvou ranách a jindy po 4 nebo 5 obdržených ranách a když jsou mezi nimi kritické, tak výdrž rapidně klesá.

Voják před změnou dostával skoro každou bitvu ocelovou bednu, občas se tam objevil duelant, dostávaly se hlavně za úhyby a víc jak voják neuhýbá žádnej charakter, nebo jste u nějakého viděli víc jak 192 úhybů, já ne, sem tam duelanta kolem stovky a dělníka na svý věži lehce nad sto, ale to je skoro strop a hodně posilovátek.

Duelant, klasicky první příčky v nastřílení a sem tam ocelovka, jinak dřevěnky byli na dením pořádku, dělník sem tam taky dostal ocelovku za úhyby a viděli jste někdy že by dobrodruh dostal ocelovku, no mě se to povedlo asi dvakrát za ten rok a úplnou haluzí, takže když už máme hodnotit charakter, tak jednoznačně nejhůř je na tom dobrodruh ať si říká kdo chce co chce, je fajn že může rozhodnout bitvu, ale když z toho prd kápne, tak to nikoho nebaví, mě to aspoň nikdy moc nebavilo, občas to bylo fajn, když Vám psaly, že Vás nemůžou ustřílet, ale opět to se stalo tak 3x za rok, takže o ničem, duelanti a vojáci maj výkony vyrovnaný každý fort, stačí být online a umět se hýbat.

Teď spekulace o zdraví, dřív hodně záleželo na zdraví, ale nebylo hlavní, důležité byli i schopnosti do fortů, kdo je měl, dobře se trefoval a úhýbal a bylo to víc, než jen tupě vše do zdraví, dneska dovede to co dřív, jen mu stačí vše narvat do HP u všech charakterů a výsledek: děsná nuda a proč, to je jednoduchý koho baví hrát něco, kde každej zná nejlepší build pro všechny postavy a navíc je jedna extra zvýhodněna, to možná baví vojáky a zbytek je tak do počtu aby se neřeklo.

A po posledním update, kdy už vážně naplnily vrchovatý pohár trpkosti a hořkosti velice uvažuji o konci. Duely - nedaj se hrát, když je zvýhodnen pouze střelec voják, zbytek je bez šance, bitvy, opět voják pak dlouho nic a zbytek charakterů a práce abych chodil a jen klikal práce, koho to baví, já si přišel zahrát, né tupě třikrát kliknout a konec, takže díky INNO všechny updaty vedou k úpadku westu místo k lepší hratelnosti a pro mě o důvod víc jim nedat ani kačku, ať krachnou za tohle svinstvo
 

DeletedUser13514

Guest
Santo: ikdyby to co říkáš byla pravda, tak to byla ta klika o které jsem mluvil -> za 3 kola zmizel, protože dostal třeba 5 kritáků .... řeknu ti to asi tak, já jako duelant, když budu mít 7000 hp, tak uhnu aspon 50ti ranám, voják má dvojnásobek HP, což máš 100 uhybů pro něj na vlastních věžích -> já na své, voják taky ... protože jsou věže ostatních charakterů -> (tedy ty 3, kde nejste doma) zhruba o čtvrtinu slabší, tak si to spočítej, místo 100 uhybů má voják 75, já jako duelant to na jiné věžinezvládnu, protože prostě nemám ty životy!

to je logická uvaha, samozřejmě, že když tam je náhoda, tak může uhnout ještě více nebo méně ranám, ale tady máš logický příklad, to prostě nevymluvíš, že tank s 15 000 hp po týdnu reskilloval, to jsou slova utěchy pro lidi bez charakteru vojáka -> a vojáci se smějí a jsou max. spokojení, protože mají nejlepší bonusy ....

A víš čím se dají takoví jako já umlčet? Dej mi možnost změnit charakter-> chci mít možnost změny a mít tak stejné bonusy jako ty a ostatní vojáci !

Ty úhyby vážně nadsazuješ. Vlastní věž ano, tam se ta stovka při velkém štěstí dá, ale na cizích 75 nedáš. Tam se to pohybuje průměrně 40 - 50, plus mínus nějaký úhyb. A to neberu teď sebe (já bych byl za 50 rád), ale další tanky.
A vážně reskilloval. Nemám potřebu kecat, to mi věř :)
Já Ti tu možnost dát nemohu, takže Tě zřejmě neumlčím ;)

Problém s HP je, to nepopírám, ale není jen u vojáků. Sám jsi psal, že dobrodruzi jsou v pevnostech nejpotřebnější a přitom je bys nijak neomezoval. Dle Tebe méně důležité vojáky-tanky bys omezil tak, že bys zlepšil výhody už tak nejlepšího charakteru na dmg, ať nastřílí ještě víc. Tohle není dobré řešení.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Teď spekulace o zdraví, dřív hodně záleželo na zdraví, ale nebylo hlavní, důležité byli i schopnosti do fortů, kdo je měl, dobře se trefoval a úhýbal a bylo to víc, než jen tupě vše do zdraví, dneska dovede to co dřív, jen mu stačí vše narvat do HP u všech charakterů a výsledek: děsná nuda a proč, to je jednoduchý koho baví hrát něco, kde každej zná nejlepší build pro všechny postavy a navíc je jedna extra zvýhodněna, to možná baví vojáky a zbytek je tak do počtu aby se neřeklo.

Máš to něčím podložené nebo je to jen dojmologie, že se změnil význam schopností? Co já vím, žádné oficiální sdělení na toto téma nikdy nikdo neuvedl. Ani žádnou statistiku jsem nikde neviděl.
A mimochodem, World of Warcraft je poměrně úspěšná hra, přestože nejlepší buildy pro všechny postavy jsou známy - pravidelně po každém updatu je zpracovávají hráči, kteří tomu rozumí. A když jsme u toho, máš ověřené, že VŠE ve zdraví je skutečně nejlepší build? Není třeba lepší mít několik málo bodů i v ostatních fortových vlastnostech? Např. 2 v každé? Jak je vůbec nejlepší build definovaný? Nejvíc se podílí na vítězství nebo získá nejvíc expů a UPB? Podle mě je stále o čem přemýšlet.

A po posledním update, kdy už vážně naplnily vrchovatý pohár trpkosti a hořkosti velice uvažuji o konci. Duely - nedaj se hrát, když je zvýhodnen pouze střelec voják, zbytek je bez šance, bitvy, opět voják pak dlouho nic a zbytek charakterů a práce abych chodil a jen klikal práce, koho to baví, já si přišel zahrát, né tupě třikrát kliknout a konec, takže díky INNO všechny updaty vedou k úpadku westu místo k lepší hratelnosti a pro mě o důvod víc jim nedat ani kačku, ať krachnou za tohle svinstvo

To asi nevíš, že dřív bitvy nebyly, že? Bonus pro vojáky byl, co já vím, odjakživa. Takže v nejlepším to tenkrát bylo stejné jak dnes. A před tebou proklínanou změnou duelů byl dominantní strategií odpor (spousta lidí nadávalo), dávající jasnou výhodu chlaďákům (bod do síly přidal tři relevantní schopnosti, bod do zručnosti jen dvě - tj. stejné jako dnes).

Probuď se ;-)
 
Duch já jsem o duelantech nic nepsal ani o navýšení jejich bonusu, jen o dobrodruzích, kteří sice použitelní jsou, ale nikdo za ně hrát nevydrží, když za práci co odvádějí nejsou adekvátně odměněni, nebo tebe by snad bavilo běhat po zemi, blokovat sektory s tím že nikoho netrefíš, ničemu prakticky neuhneš, takže za bitvy nedostaneš ani full expy, hlavně že jsi užitečnej, jestli jo, klobouk dolů, mě to nebavilo, když něco dělám a dělám to dobře, chci za to adektvátní odměnu a né, že ubráním fort, beze mě by třeba padl a potom ocelovky dostanou vojáci a dělníci, to se na takovej fort můžu vykašlat příště :D
Vojáci u nás na serveru jsou schopný na věžích i mimo svůj charakter uhnout 100 ranám celkem běžně, jasně není to každej fort, ale z 10 fortů vidím v obraně 3-5 výsledků kde 2-5 vojáků má kolem 100 uhnutých třeba na duelantech nebo dělníkách, na své klidně i těch 190 ale to je asi fakt strop no

Old Cadger, já nevím proč bych se měl probouzet, to spíš ty teď vaříš trochu z vody, pokud vím tak na s6 si neexceloval ani v jedné z výše popsaných disciplínách a tomu odpovídá i velice nedotatečný nadhled, jelikož před poslední změnou duelů byli oba styly naprosto vyrovnané a po update se dá hrát jen za střelce uhýbače čímž to hraje do karet vojákům s taktikou, no ale to ti nevysvětlím, protože předpokládám, že jsi nikdy úspěšný build na duely neměl, já jich před update a po update vyzkoušel tak 5 různých variant (chladák odporák, střelec odporák, střelec uhýbač, chladák uhýbač a po novém třeba i chladák na zelených atributech) a z těch 5 variant jsem se každou snažil dotáhnout na max, vše mám podložené vlatním bádáním což stálo nepočítaně nugetů a herních peněz.

O bitvách zjevně vůbec nic nevíš, každý kdo na bitvy chodil před update a po update vidí rozdíl a jestli chceš ofiko zprávu o tom, tak mi aj najdi tu, co ted oznamuje, že se zmenší počet opak. úkolů u waupeeho vesnice a města duchů a dalších 20 věcí, který nikdo nezvěřejnil a staly se, nebudu to jmenovat, vím že to není prvně ani naposledy, ale fakt si to nepamatuji. Poslední věc, já tu byl dávno před tím než vůbec bitvy existovaly, takže o historii bitev a vývoji vím všechno, takže buď si začni všímat změn co byli a co je teď, sleduj jak se vyvíjely duely, jaký byli poměry odporu a uhýbání, jaký byli osvědčený buildy a pak můžeš diskutovat, zatím vše co jsi tu řekl je holý nesmysl přirovnatelný k tomu jak jamajčan vysvětluje kanaďanovy jak má hrát hokej :D
 
Nahoru