• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Nový duelový systém po update 1.33

DeletedUser11498

Guest
To řeklo to děvče a já jsem zase odpovídal jí...

Jen taková technická*5* nejsu děvčica ale šohaj ;)

c dám to smazat, protože já žádnou fungujcí metodu nevidím za chladné s za střelce hrát nechci, mám pro to své důvody, že se INNO připraví o dalšího aktivního hráče je stejně trápit nebude, proč taky, tak proč to vlastně píšu *3*

INNU to vadit určitě nebude, kolikrát si říkám že by je to i potěšilo, bude to ale vadit tvojim kamarádům *10*
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Uvidíme, když si tak dobrý, tak se snad setkáme na Colorádu a že jsem frajer, tak ti dám náskok a navíc ti dám i vybrat jestli budu odporák anebo uhýbač. Posleze mi předvedeš, jak to umíš se zbraní.

Ps: na světech co hraju, jsem tvoje kvality nijak nezaznamenal...


Dost už bylo slov *5*. Na s2 udělám reskill a jdu na tebe. *7*
 

DeletedUser

Guest
Začal som hrať za vojaka SK buffalo momentálne lvl 34 šiel som na tento build http://forum.the-west.cz/showthread.php?t=9877 .Vyhovala mi kombinácia dobrých práci duelov ale teraz sa budem musieť zamerať len na presnosť+stielanie+uhýbanie a zabudnúť na dobré práce :/ Alebo sa to dá neako inač?
 

DeletedUser

Guest
to je dost smutnej názor, nezlob se, ale čím víc ochudíš hru, tím víc je nudná, pro tebe já nemám asi žádnej smysl, nikdy jsme spolu nic neměli, ale můžu ti říct, že než se předělávat na střelce uhýbače, radši skončím, protože, když se nedá rozumně hrát za chladnou a nedá a pokud ano, tak se nechám poučit, zatím nikdo nenpasal jediněj rozumnej návrh, tak ta hra je o ničem

jsem na vás fakt zvědavej jak Vás to bude bavit duelovat jenom střelce *13*
nezlob se na mne, ale mám pocit jakoby ti někdo rozbil bábovičku a ty namísto aby jsi se tomu postavil, chceš z pískoviště s brekem odejít ;-P Zvýšený vliv uhýbání a přesnosti a naopak znesnadnění odporu má za následek, že duely nebudou tak přímočaré a tupé, hold budeme všichni napjatě čekat jeslti se vyhneme nebo ne, budeme si hlídat jestli máme dobré oblečení a naopak čekat na ten správný moment u nepřítele
já osobně to vidím spíše jako výzvu
stejně jako bitevní tank musí mít hromadu hp a nemůže moc makat, hold i profesionál duelant musí něco obětovat.. nebo můžeš být holka pro všechno, ale pak asi v ničem nevynikneš ;-)

Začal som hrať za vojaka SK buffalo momentálne lvl 34 šiel som na tento build http://forum.the-west.cz/showthread.php?t=9877 .Vyhovala mi kombinácia dobrých práci duelov ale teraz sa budem musieť zamerať len na presnosť+stielanie+uhýbanie a zabudnúť na dobré práce :/ Alebo sa to dá neako inač?
a v čem je problém? buďto budeš expit převážně duelově + questy + pár prací a nebo budeš mít build na skvělé práce a částečnou jistotu proti slabším duelantům co se zase až tak nestarají o to, co který stat vlastně dělá

už to máš rozjeté tak s tím asi není moc co dělat ale u vojáka se dá přes vést pohodově vylétnout na vysoký lvl a pak se předělat na pevnosti - podstata existence vojáka
pokud chceš být duelant, pak nevím proč řešíš dobré práce :-)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Merkele, že jsi takhle nebojoval za střelce když byli ještě odporáci téměř neporazitelní, to vám odporákům nevadilo. Ale když někdo zakřivdí vám, to křičíte na celý kolo. Zvykněte si, časy odporu jsou zkrátka pryč. Buďte rádi aspoň za ten stupidní reskill zdarma který vám Inno dalo a máte díky němu šanci přizpůsobit se.
 
nezlob se na mne, ale mám pocit jakoby ti někdo rozbil bábovičku a ty namísto aby jsi se tomu postavil, chceš z pískoviště s brekem odejít ;-P Zvýšený vliv uhýbání a přesnosti a naopak znesnadnění odporu má za následek, že duely nebudou tak přímočaré a tupé, hold budeme všichni napjatě čekat jeslti se vyhneme nebo ne, budeme si hlídat jestli máme dobré oblečení a naopak čekat na ten správný moment u nepřítele
já osobně to vidím spíše jako výzvu
stejně jako bitevní tank musí mít hromadu hp a nemůže moc makat, hold i profesionál duelant musí něco obětovat.. nebo můžeš být holka pro všechno, ale pak asi v ničem nevynikneš ;-)

já nevím jestli mluvím čínsky nebo jakým jazykem a nebo jsou tu lidi nechápavý, dávno mi došlo, že musí všichni jet přes přesnost a uhýbání, jinak to nejde, ale nechápu dvě věci:

1) to těm duelům fakt nerozumíte, nebo co nechápete na tom, že chlaďák jako uhýbač se nikdy nemůže vyrovnat střelci uhýbači a je to zakopané v uložení atributů, které jsem tu popisoval x krát a veškeré námitky jsem Vám jasně argumentoval fakty

mě povídačky typu, tak budeš hrát chlaďáka a ono to bude stejný jak za střelce opravdu nějak nic neříkaj, protože 100% vím, že to tak není a nikdy nebude a mám to podložený jasným faktem, kterej dosud nikdo nevyvrátil, jen odpovedi typu ,,všechno jde když se chce,, o tom říkal můj profesor na techniku, že to nesnáší a že větší blbost neslyšel a měl pravdu, protože tak jako tank sám od sebe nepoletí, tak chlaďák sám od sebe jen že někdo poví taky vyhrávat nebude

2)já tu nebrečím, že odpor je na nic, mě to je jako jedno dalo by se říct, když maj všichni stejný možnosti, jenže všichni stejný možnosti nemaj a kdybych mohl, tak vám to následně předvedu, že si udělám takovej build za střelný, že mě neporazíte s níčím a nikdy, protože tohle jediný přinesl update a je to fakt, k tomu není třeba dál něco dodávat nebo jestli není dostatečný argument, že střelec má v uhýbání dycky o 140 bodů víc než chlaďák, proboha však s náskokem 140 bodů na jakýhokoliv protivníka v duelu ho musíte porazit i kamenem

co mě tu štve a nejvíc je to, že zrušily vystupování, taktiku, odpor a Vám to je jedno, nebo Vám to nedochází, že před update byli 3 velice schopný buildy na duely a po update je jeden, jen jeden jedinej a to je krok k pozitivnímu ?????

bud si připadám že jsem přistál na jiný planetě, nebo nevím, ale nikdy mi nepřišlo, že míň možností jak si postavit build na duely je v něčem lepší, právě naopak, když budou mít všichni stejnej build, tak to opravdu bude akorát o tom, kdo bude mít větší kliku vyhraje a to má nějak někoho bavit??? a proč by to mělo bavit, já rád hraji hry, kde dokážu soupeře porazit podle nějakých jasných pravidel, dokazuje to duelová úroven, relativně příznivá bilance vyhraných a prohraných duelů, ale snad mi nechcete tvrdit, že vás bude bavit duel, kterej bude jak ruská ruleta, jednou to vyjde a jednou ne, tohle je podle mě totálně nesmyslnej a nezábavnej systém a ANO za takovýhle podmínek tu hru hrát je blbost, proč taky? *13*
 

DeletedUser9990

Guest
Nezlobte se na Merkela,po letech klikání konečně sehnal obrázek (zbraň) svých snů a najednou zjistí,že je mu nanic!

Duelový systém by měl být co možná nejsložitější,aby to hře dodávalo na zábavnosti/zajímavosti (no stejně by to dříve či později někdo vyžvanil).

Hrát dříve za odpor a mít cca 80-90% úspěšnost neznamenalo naprosto žádný problém ani umění.Bylo to nudné,nezáživné.Takoví hráči nemuseli řešit útok-obranu,bylo to vyrovnané.
Dalo se to vcelku snadno prolomit specializací na útok,ale takto zaměření hráči poté měli samozřejmě velké problémy v následné obraně,čili odporák je mohl v odvetě zase lehce porazit.

Být dříve neporazitelným znamenalo soustředit se pouze na obranu.

Ani zde nelze nastavit ideální duelový systém,kterým by se vývojáři hry zavděčili lidem všem.
 
Nezlobte se na Merkela,po letech klikání konečně sehnal obrázek (zbraň) svých snů a najednou zjistí,že je mu nanic!

Duelový systém by měl být co možná nejsložitější,aby to hře dodávalo na zábavnosti/zajímavosti (no stejně by to dříve či později někdo vyžvanil).

Hrát dříve za odpor a mít cca 80-90% úspěšnost neznamenalo naprosto žádný problém ani umění.Bylo to nudné,nezáživné.Takoví hráči nemuseli řešit útok-obranu,bylo to vyrovnané.
Dalo se to vcelku snadno prolomit specializací na útok,ale takto zaměření hráči poté měli samozřejmě velké problémy v následné obraně,čili odporák je mohl v odvetě zase lehce porazit.

Být dříve neporazitelným znamenalo soustředit se pouze na obranu.

Ani zde nelze nastavit ideální duelový systém,kterým by se vývojáři hry zavděčili lidem všem.
teď je to fakt jedno to máš pravdu, kontrolní otázka hrál jsi někdy za odpor??

já jo a dlouho a než nahráli tenhle update, tak jsi obvykle když jsi byl šikovný porazil většinou odporáka a velkou část uhýbačů, kteří nevěděli a koukám do dnes neví jak uhýbání fungovalo

ve většině případů tím myslím, dobrodruh, dělník a duelant se museli zaměřit více na útok nebo obranu, ale přehazováním věcí se to dalo v pohodě zvládat voják jedinej tohle díky bonusu taktiky řešit nemusel a teď k tomu kouzlu, který nikdo nepochopil za uhýbače, no ono když si nacpete 380-400 do střílení tak jsem zvědavej kterej odporák vám to omezí, omezí, jistě, většina asi tak, že 300 rána dáte ránu 280, okruh těch lepších vám to omezí na 200 a pak se jeden specializuje a omezí to na dejme tomu 60-70 ovšem, on to jen omezil, vy jako uhýbač jste se trefily obvykle 5-8x v 80% duelů a odporák ten kterému jste dali největší ránu se do vás obvykle trefil víckrát, zbylo mu na přesnost, tak 2-3x se mu to povedlo, takže prohrál, proti 5x280 vs 3x300, druhá možnost to už má lepší odpor, tak se trefí jen dvakrát, na střílení jaksi nezbylo tolik takže dá 2x300 a uhýbač dá 5x200, je to divný, ale zase vyhrál a třetí možnost, no tam si musel odpor dát hodně záležet atkže je mooc rád že se jednou trefí za 300 a uhýbač dá 5x60-70, takže bud plichta nebo opět vyhrál, tak tohle jsou dlouho testovaný věci, kdy uhýbači nadávali na úhyb a přitom kdo ho pochopil se skoro nedal porazit a co na něm bylo nejlepší, že jste neřešily jestli na vás jde chladná, nebo střelná, fungovalo to na obě stejně, odpor to řešit musel a když by všichni uhýbači byli takový, tak by si asi mo nezahráli, doted jsem nepochopil co na starém duelovém systému bylo nefér a furt nechápu co bych měl vidět pozitivního na tom novém, ruská ruleta mě nebaví *3*

ano ještě můžete argumentovat, že máte chlaďáka a duely ted vyhráváte, no máte svatou pravdu já taky, ale každej další následujcí den co bude těch co porazíte bude mín a mín, jak lidi začnou chápat jak ten novej duelovej systém funguje a než vydělaj na přehození třeba, takže do dvou měsíců asi tak by měli mít přehozeno, pak si na mě vzpomenete a bude prskat stejně jak já a nebo to vzdáte což v tomhle případě po tolika letech co tu člověk hraje bude rozumnější východisko než na nových nuget světech utápět výplatu jinak si nezahrajete *11*

Na základě zkušeností získaných na betě musím bohužel konstatovat,že nový duelový systém je fakt NĚCO.
Vememe-li ještě v úvahu,že na každém světě existuje určitá rovnováha mezi duelanty odpovídající úrovně,kdy na základě dlouhodobé zkušenosti každý tuší co tak asi může od duelu s nějakým soupřem očekávat,tak po násilném reskylu nastane to správně sadomaso. Jednak nebude fungovat to,co fungovalo roky,ale ještě ke všemu z dlouholetého chlaďáka odporáka bude do pár vteřin modrej střelnej uhejbač. Přijde mi to,jako kdyby v O.K. Corralu dali aktérům do ruky kulomety, nebo rovnou atomovku.

tady je citance hráče, který má trochu víc zkušeností s novým duelovým systémem, dávám to sem proto, aby jste viděli, že tohoto názoru nejsem jenom já *11*
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser9990

Guest
Ano, hrál jsem odpor zhruba 9-10měs,poté mě to přestalo bavit.
To s tou sílou úderu-střílením (dříve) je pravda,to asi nikdo nepopírá,že se takto dal odpor prolomit,ale to nemění nic na tom,že 80-90% lidí se dalo odporem porazit.
Proto v té době jak už jsem psal byl nejsilnější "pes obranář",toho při dobře nastavených schopnostech bylo defakto nemožné porazit.
 
Ano, hrál jsem odpor zhruba 9-10měs,poté mě to přestalo bavit.
To s tou sílou úderu-střílením (dříve) je pravda,to asi nikdo nepopírá,že se takto dal odpor prolomit,ale to nemění nic na tom,že 80-90% lidí se dalo odporem porazit.
Proto v té době jak už jsem psal byl nejsilnější "pes obranář",toho při dobře nastavených schopnostech bylo defakto nemožné porazit.

vždy záleželo na tom, proti komu jsi chtěl chodit a za odpor i za úhyb se dalo obojí stejnou měrou, vím to, kamarád hraje za uhýbače a co jsme spolu konzultovali a koukal jsem na duely, tak si v pohodě po drobném hledání spárvného nastavení vede, teda vedl královsky, jen prostě uhýb byl složitější na pochopení a nakonec ani odpor nebyl tak úplně jednoduchej, myslím že před nahráním update moc hráčů, kteří toto plně chápali v celém rozasahu nebylo a hlavní co nebylo, aby odpor nedokázal porazit úhyb a obráceně, to prostě fungovalo, teď to nefunguje, nejde to, ale to není to nejhorší, jak správně řekl johny the 5, ted už ani nejde (nepůjde pro ty co stále věří že chlaďák uhýbač má budoucnost) aby porazil chlaďák střelce, katastrofa *13*
 

DeletedUser

Guest
V tomto súhlasím s Merkelom. V starom systéme sa odporáci dali v pohode poraziť, len bolo treba vedieť, ako na to. Celkovo bola hra dosť vyvážená. Teraz sa ale dá hrať iba za strelca-uhýbača a ak sa taký 2 stretnú, rozhodne náhoda. Prečo vlastne tento nový systém dávali? Nesťažoval sa nikto, iba ten, kto to nevedel hrať.
 

DeletedUser

Guest
Merkele, že jsi takhle nebojoval za střelce když byli ještě odporáci téměř neporazitelní, to vám odporákům nevadilo. Ale když někdo zakřivdí vám, to křičíte na celý kolo. Zvykněte si, časy odporu jsou zkrátka pryč. Buďte rádi aspoň za ten stupidní reskill zdarma který vám Inno dalo a máte díky němu šanci přizpůsobit se.

Neberte dětem bábovičky, budou vždy brečet.

Ano, hrál jsem odpor zhruba 9-10měs,poté mě to přestalo bavit.
To s tou sílou úderu-střílením (dříve) je pravda,to asi nikdo nepopírá,že se takto dal odpor prolomit,ale to nemění nic na tom,že 80-90% lidí se dalo odporem porazit.
Proto v té době jak už jsem psal byl nejsilnější "pes obranář",toho při dobře nastavených schopnostech bylo defakto nemožné porazit.

Nelze jinak než souhlasit.


V tomto súhlasím s Merkelom. V starom systéme sa odporáci dali v pohode poraziť, len bolo treba vedieť, ako na to. Celkovo bola hra dosť vyvážená. Teraz sa ale dá hrať iba za strelca-uhýbača a ak sa taký 2 stretnú, rozhodne náhoda. Prečo vlastne tento nový systém dávali? Nesťažoval sa nikto, iba ten, kto to nevedel hrať.

Zato ty jsi mistr světa amoleta. Nemyslím si, že neumím hrát duelanta. Ano, odporák se dal porazit, ale na 95% měl výhru vždy jistou. Tak prosím přestaňte tu zvracet své neomylný názory. Jste úplně vedle.
 

DeletedUser

Guest
já nevím jestli mluvím čínsky nebo jakým jazykem a nebo jsou tu lidi nechápavý, dávno mi došlo, že musí všichni jet přes přesnost a uhýbání, jinak to nejde, ale nechápu dvě věci:

1) to těm duelům fakt nerozumíte, nebo co nechápete na tom, že chlaďák jako uhýbač se nikdy nemůže vyrovnat střelci uhýbači a je to zakopané v uložení atributů, které jsem tu popisoval x krát a veškeré námitky jsem Vám jasně argumentoval fakty

mě povídačky typu, tak budeš hrát chlaďáka a ono to bude stejný jak za střelce opravdu nějak nic neříkaj, protože 100% vím, že to tak není a nikdy nebude a mám to podložený jasným faktem, kterej dosud nikdo nevyvrátil, jen odpovedi typu ,,všechno jde když se chce,, o tom říkal můj profesor na techniku, že to nesnáší a že větší blbost neslyšel a měl pravdu, protože tak jako tank sám od sebe nepoletí, tak chlaďák sám od sebe jen že někdo poví taky vyhrávat nebude

2)já tu nebrečím, že odpor je na nic, mě to je jako jedno dalo by se říct, když maj všichni stejný možnosti, jenže všichni stejný možnosti nemaj a kdybych mohl, tak vám to následně předvedu, že si udělám takovej build za střelný, že mě neporazíte s níčím a nikdy, protože tohle jediný přinesl update a je to fakt, k tomu není třeba dál něco dodávat nebo jestli není dostatečný argument, že střelec má v uhýbání dycky o 140 bodů víc než chlaďák, proboha však s náskokem 140 bodů na jakýhokoliv protivníka v duelu ho musíte porazit i kamenem

co mě tu štve a nejvíc je to, že zrušily vystupování, taktiku, odpor a Vám to je jedno, nebo Vám to nedochází, že před update byli 3 velice schopný buildy na duely a po update je jeden, jen jeden jedinej a to je krok k pozitivnímu ?????

bud si připadám že jsem přistál na jiný planetě, nebo nevím, ale nikdy mi nepřišlo, že míň možností jak si postavit build na duely je v něčem lepší, právě naopak, když budou mít všichni stejnej build, tak to opravdu bude akorát o tom, kdo bude mít větší kliku vyhraje a to má nějak někoho bavit??? a proč by to mělo bavit, já rád hraji hry, kde dokážu soupeře porazit podle nějakých jasných pravidel, dokazuje to duelová úroven, relativně příznivá bilance vyhraných a prohraných duelů, ale snad mi nechcete tvrdit, že vás bude bavit duel, kterej bude jak ruská ruleta, jednou to vyjde a jednou ne, tohle je podle mě totálně nesmyslnej a nezábavnej systém a ANO za takovýhle podmínek tu hru hrát je blbost, proč taky? *13*
Já ti napsal celkem zřetelně pro koho především jsou chladné zbraně a build přes sílu. Herně vždy modrá patřila k duelantům, odpovídají tomu úkoly a na ně navazující práce a stejně tak i produkty z nich.
Obávám se, že s úhyby to není zase až tak horké. S každým bodem navíc se nárůst vlivu imho zmenšuje. Docela by mne zajímalo setkání střelce uhýbače a chlaďáka co má zelený atribut+schopnosti v úderu a přesnosti, jak moc s tím zamíchají jeho reflexy.
Jinak pořád tajně doufám, že v innu na taktiku a vystupování nezapomněli, jen na to budeme muset přijít sami. Tady je možná skrytá ta odpověď na tvůj názor o jednom jediném buildu. Copak nejsi rád, že je zase po dlouhé době co řešit? a můžeš být klidný, oni to zase po nějaké delší době změní, protože jak jinak chceš lidi udržet u hry :-)


Nezlobte se na Merkela,po letech klikání konečně sehnal obrázek (zbraň) svých snů a najednou zjistí,že je mu nanic!
Duelový systém by měl být co možná nejsložitější,aby to hře dodávalo na zábavnosti/zajímavosti (no stejně by to dříve či později někdo vyžvanil).
Hrát dříve za odpor a mít cca 80-90% úspěšnost neznamenalo naprosto žádný problém ani umění.Bylo to nudné,nezáživné.Takoví hráči nemuseli řešit útok-obranu,bylo to vyrovnané.
Dalo se to vcelku snadno prolomit specializací na útok,ale takto zaměření hráči poté měli samozřejmě velké problémy v následné obraně,čili odporák je mohl v odvetě zase lehce porazit.
Být dříve neporazitelným znamenalo soustředit se pouze na obranu.
Ani zde nelze nastavit ideální duelový systém,kterým by se vývojáři hry zavděčili lidem všem.
Přesně tak! Co já bych za ten obrázek jako dělňas dal ;-)
Pro někoho bohužel, nehrajeme stejný west jako před lety na začátku, ale ta cesta zpřesnění všech čtyř charakterových skupin se mi líbí. Vždyť přece ve většině her je to tak, že nemůžu mít všechno. Konečně začíná být opravdu zřetelné kdo co hraje, chce hrát a je schopný pro to něco obětovat. Pokud se nepletu má přijít update, kde bude nutné udržovat města, to asi dělník nebude moci dělat se střelnou co? A kdo to teda udělá, když né dělník? ;-)

V tomto súhlasím s Merkelom. V starom systéme sa odporáci dali v pohode poraziť, len bolo treba vedieť, ako na to. Celkovo bola hra dosť vyvážená. Teraz sa ale dá hrať iba za strelca-uhýbača a ak sa taký 2 stretnú, rozhodne náhoda. Prečo vlastne tento nový systém dávali? Nesťažoval sa nikto, iba ten, kto to nevedel hrať.
Mám pocit, že sis sám sobě odpověděl i na současnou situaci a změny, na které si stěžuješ. Takže otázka zní, proč si vlastně stěžuješ :-)
 

DeletedUser753

Guest
Když se tady tak pěkně "bavíte" můžete někdo kdo je chytrej (třeba zakladatel tématu) napsat nový vzorec pro duely??
díky

ps. tato diskuse je o ničem. a ano: všechno jde když se chce. né že ne.
 
Zakladatel tématu není poviný říkat jak by měl vypadat nový build, jednak toto vlákno bylo založeno z jiného důvodu a druhak, si myslím, že to není správné říkat kam si má kdo dát body

Další věc: DUMON a Joe Tříprsťák (snad jsem někomu nenapsal nick zle, pokud ano omlouvám se) i Jagguar - to jsou všechno jen řeči, jsem rád že přispíváte, ale vše co říkáte jsou jen opravdu řeči, kromě dumona jste svoje tvrzení ani jeden ničím nepodložil, pouze svým osobním pocitem a doměnkou a nechápu proč se navážite do Mighty Danny když má pravdu, protože za úhyb se před update dalo úplně krásně porážet všechny odporáky a jak, že vy jste to neuměli, to už není nějak můj problém, já jsem Vám tu popsal jasně jak měl vypadat model uhýbače před update a jak vypadali duely s tímto buildem, od Vás jsem si nevšiml že by jste měli nějak podložený tvrzení, že odporák vyhraje 95%, protože to je holej nesmysl, tomu bylo někdy úplně na začátku, kdy byl odpor opravdu přehnaný, ale to už je hoodně dávno a byl dvakrát oslaben v průběhu dvou let a teď po třetí, což vedlo k jeho vyloučení z duelových schopností pro nemožnost za něj hrát doslovně, opět testováno, měl jsem hodnotu v odporu proti střílení a nebyla o moc menší než soupeřovo střílení a přesto jsem soupeře odporem prakticky neomezil a né jednou, proto tvrdím že je nepoužitelný a má pro to jasnej otestovanej fakt

Dumon má zajímavej návrh, konkrétně konečně někdo napsal jak by mohl vypadat jinej model za chladné krom červené, ovšem musím ho zklamat, to opět nebude fungovat, protože reflexy z atributů omezí hráče se střílením tak někde kolem hodnoty 150, kdo bude mít víc, tak ho neomezí skoro nijak a jelikož musí schopnosti dát do přesnosti a síly úderu, nezbydou mu žádné aby mohli dát více do reflexů, takže opět tu máme další nefunkční model, proti updatem protěžovaným střelcům, Vám to přece nevadí, splnil se Vám sen a budete do dvou měsíců všichni střelci uhýbači, jak psal před nahráním update Johny the 5 a pak jsem zvědavej jak Vás to bude bavit, když všichni budou mít stejný věci, stejný zbraně, stejně rozdělený schopnosti a bude se jen čekat na to, jestli já se trefím jednou nebo dvakrát a kolikrát se trefí soupeř, ale asi to někoho bavit bude, za mě teda fuj to je hnus

teorie že INNO chce aby jsme objevily něco schovanýho vnovém duelovém systému, silně o tom pochybuji jak se objevují nové úkoly, jsou tak lehké a nesložité, že na to každej přijde a podle oficiálního sdělení o novém duelovém systému je to úplně stejný, není tam nic co by se dalo vymyslet, když jedinou funkční věcí v duelu jsou ted přesnost a úhyb a na ničem jiném skoro nezáleží *13*
 

DeletedUser

Guest
Tak, pan mekel to vyřešil. Možná by si ho INNO mělo nabrat. Je vidět, že je to nejpovolanější osoba, která si všechno vypočítá a podloží.*8*. Ty se taky řídíš jen subjektivními pocity, tak tu furt neplkej ty nesmysly o snížení odporu za poslední leta. Sám ze svých zkušeností, opět subjektivních vím, že to tak není. A už tu přestan brečet, buď to hraj dál a nebo hod flintu do žita.
 

DeletedUser753

Guest
Za mě Ti tady nebudu nic vykládat. Ty se zřejmě považuješ že tomu rozumíš nejlíp ze všech, takže diskuze s tebou by byla o ničem. Takových témat je milion. Já se ptal na VZOREC PRO VÝPOČET a ne nějaký pitomý buildy. Lidi jedou cizí buildy a nejsou schopni si vytvořit vlastní. To musí být pěkná nuda ne?
A s tím uhýbem atd. Nemáš prostě pravdu. Teď jsem zrovna daroval dvěma lidem okolo 170 duelovýho lvl 1400 xp (já mám kolem 220). A to mám velkou přesnost i úhyb. Musel jsem trochu ubrat z taktiky když ji omezili. Pokud mi tu teď budeš tvrdit, že to neumím, tak Ti odpovím jen, že to jsou řeči jako Ty tvrdíš to o mých. Pokud INNO udělalo takovýto krok, tak k tomu musí mít důvod. Zatímco Ty máš jen svoje pocity po asi 7 dnech. Oni mají statistiky a čísla....
 

DeletedUser11177

Guest
Ono to neni zase tak jednoduchy, jak si Merkel predstavuje. Ono se da hrat za odpor, vzhledem k tomu, ze si "vsichni" hraci hodili body do presnosti a uhybu a nezbylo zase tolik na strilet/silu uderu. Odporak pak porad dostava 30-50 dmg na ranu, navic docela slusne porad uhyba. Problem je ale trefit se a tady je dost ve hre nahoda (i kdyz odporak s vecma muze mit presnost kolem 170 a to zase neni az tak malo (zvlast, kdyz se snizil i ucinek taktiky a vystupka)). Holt proste za odporaka uz clovek nevyhraje 90% duelu, ale treba 60%. Samozrejme, ze resenim je, ze si strelci daji vic bodu do strilet (bude stacit mene, nez drive). Ale zase jim ty body budou chybet v uhybu ci presnosti a celkem v pohode je daji jini uhybaci.
Situace za odporaka je ze sveta 9, kde by se dalo rict, ze jsem posledni odporak. Samozrejme se situace bude nejakym zpusobem vyvijet, nekdo si zase da vic do strilet a bude me pojizdet a zase bude pojizden nekym jinym, uvidi se. Ted vicemene nemam s nikym problem, obcas se netrefim ani z cm, ale to holt ke hre patri.
(Chapu, ze Merkel vychazi ze sveta 6, tam je ta situace jina a slozitejsi) (holt proste era odporaku, ktery se trefili 6x z8 a sami s uhybem 10 a vystupkem 20 se vyhnuli 7 strelam z 8, konci)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11498

Guest
Já jsem se na duely nikdy nijak nezaměřoval, ale myslím si že dřív to bylo lepší, jako dobrodruh jsem se mohl zaměřit na víc věcí součastně a dělat tak zrovna to co mě napadlo, ale s tím je asi konec, pokud se budu chtět zaměřit převážně na pevnosti, tak už asi nikdy nevyhraju žádný duel. Takže pokud mě bude chtět soupeř znechutit hru, bude stačit když na mě pošle ze 2 elitní střelce, kteří zajistí že době tanků budu nebojeschopný - tzn. na duelování budu lama, moje účast v bitvě nepřinese taky žádný užitek, takže mě zbyde jen craft a tupé odklikávání prací, což mě za chvilku přestane bavit. Proto si myslím, že to měli nechat tak jak to bylo, např. vůbec nechápu proč sahali na taktiku a vystupování, vždyť v reálu to má taky velký vliv. Kroky které INNO dělá se mě poslední dobou vůbec nelíbí a myslím že nejsu sám - stačí se podívat kolik hráčů přestalo west hrát. Kolikrát mě to příjde že chtějí přinést nějakou změnu/novinku za každou cenu. A o těch jejich testech si taky nedělám iluze, stačí se podívat jaké mají problémy s nahrátím blbého updatu.
 
Nahoru