• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Nový duelový systém po update 1.33

DeletedUser753

Guest
Pokud máš vyšší taktiku jako obránce nebo vystupování jako útočník, tak soupeři se snižuje (snižovalo) Protože po tom updatu je to k ničemu. Kdo nastrká nejvíc do přesnosti/úhyb=ten vyhrál.
 

DeletedUser11313

Guest
Pokud máš vyšší taktiku jako obránce nebo vystupování jako útočník, tak soupeři se snižuje (snižovalo) Protože po tom updatu je to k ničemu. Kdo nastrká nejvíc do přesnosti/úhyb=ten vyhrál.

Ale notak,byli jste na správné cestě k pochopení a zase to končí u primitivního neověřeného tvrzení.
 

DeletedUser10597

Guest
Ano, ale je fakt, že po tomto update je vystupko a taktika hodně ochuzená, stačí narvat 400 do uhýbání a takřka nikdo Tě netrefí.
 

DeletedUser

Guest
Podľa všetkého by mi vychádzalo, že plusový rozdieľ vystupovania zvyšuje útočníkovu šancu na zásah, zatiaľ čo taktika znižuje útočníkovu šancu na zásah ... lenže tie 2 vety, čo som citoval mi to trochu zamiešali :D
EDIT:Aha! Tak som si prečítal anglickú verziu a už tomu rozumiem, iba útočná hodnota sa znižuje
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11313

Guest
cože? takto to ale bylo. to ví i malé dítě.

No,malé dítě zřejmě nechce za žádnou cenu pochopit,že je velmi výhodné ovlivňovat soupeřovu přesnost (snižovat ji) a velmi nevýhodné,nechat si ovlivňovat tu svoji (nechat si ji snižovat). Pak se ale nesmí divit,že netrefí ani vrata a samo je děravé jak řešeto.
 

DeletedUser753

Guest
Tak mi řekni jak to teda bylo podle tebe.
A jak vysvětlíš, že když jsem měl nejvyší taktiku na serveru, tak bylo jen pár jedinců, kteří mě porazili náhodně a dostali celkem dost zásahů. Zatímco když měl někdo opravdu o dost víc vystupování, tak jsem prohrál? To jsem čerpal z tabulky TOP 15 na serveru ve schopnostech. Samozřejmě za předpokladu, že jsem měla taky nějakou přesnost a úhyb a ne malou.
 

DeletedUser

Guest
Takze dotestoval som jednu vec. Duelova uroven hra urcitu rolu pri vysledku duelu. Dueloval som extremne nizke duelovky, aj mna a vysledky su zarazajuce. Mam ich problem trafit a naopak mna triafaju. Pritom top duelanti mi nerobia ziadne problemy. Je to krok od INNA ako spriemerizovat hru a hlavne aby nizke duelovky neboli stale v komach ale zahrali si, minali nugety atd. Podla mna je to dost nefer a nespravodlive.
 

DeletedUser

Guest
celkom zaujímavé zistenie, aj keď ako vravíš, strašne nespravodlive, akože mám teraz doplácať na to, že mám vyššiu duelovku ako súper ? to vôbec nie je ale fer, ked to nevie hrat, tak prečo mu to este ulahcuju ? :lovec:
 

DeletedUser

Guest
Tak to je uplna blbost s tou duelovou úrovní nevím kde jsi to testoval ale mě jde všechno uplně v pořádku a určitě to žádny vliv nemá.
 

DeletedUser

Guest
Tak to je uplna blbost s tou duelovou úrovní nevím kde jsi to testoval ale mě jde všechno uplně v pořádku a určitě to žádny vliv nemá.

Určite to vplyv má. Nebudem to celý vypisovať, tak prekopírujem sem článok od kamaráta Rickhardes, s ktorým sme to testovali. Ja som mal lepsie schopnosti ako on, mali sme rovnake mierenia a super nemenil uhybania. Jediny rozdiel bol v nasej duelovke. On vyhral desiatku duelov, ja skoro ani jeden.

1.) Hráči s nízkou duelovou úrovňou sa v dueloch s vysokými duelovými úrovňami nenormálne triafajú a uhýbajú sa.

Túto teóriu som testoval na troch svetoch, kde mam duelovú úroveň nad 240 a poviem Vám, je mi ľahšie poraziť duelovú úroveň, ktorá mi dá 500-800 skúseností ako tie, ktoré mi dávajú po 10 bodov skúseností. Jeden príklad, ktorý mi nedal spať bolo, že ma 3 krát vyzval hráč, dobrodruh - úroveň 100, útočil s hnedým plášťom, modrou *****tou....Ja som bol úroveň 120, presnosti a uhýbania som mal po 300, taktiky 210 (s oblečením a bonusom +100%). Ako dopadli duely? Dva z nich som tesne vyhral a tretí som prehral. A to som menil mierenie a uhýbania! Potom som zaútočil ja na neho a prehral som. Akurát som zabudol napísať, že ja som mal duelovku 230 a on 170...

Ďalší príklad bude trocha presvedčivejší. Na Arizone hrá jeden borec, ktorý istý čas hodil všetko do uhýbania (+700 uhýbanie). Išiel som na neho so svojím kolegom. Obaja sme rovnako mierili rovnako uhýbali. Akurát on mal o 50 vyššiu presnosť a vystupovanie. Hráč, ktorého sme duelovali bol offline a navyše naše duely boli tesne za sebou. A ako dopadli naše duely? Ja som raz trafil a kolega ani raz. Potom sme si to zopakovali druhý krát. Dopadlo to rovnako, ja som vyhral, kolega netrafil. Tretí duel som znova vyhral a kolega, ktorý prehral, bol z toho zúfalý... A tipnite naše duelovky! Moja 240 a jeho 300....

Mám takýchto príkladov desiatky, každý deň vidím, ako sa sťažuje nejaký skúsený duelant, že už nie je možné, prečo sa na ňom "expí" malá duelová úroveň. Inak minule som mal duel, kde som skoro prehral s hráčom, čo mal o 150 schopností a 50 vlastností menej ako ja. Mal som schopnosti, už ako som spomínal, presnosti a uhýbania cez 300 a taktiky 210 + k tomu leštiaci kameň a lekvár. Túto teóriu som ucítil na všetkých troch svetoch, kde som duelová úroveň nad 240. Na tých svetoch mi robí väčší problém duelový level 190 ako duelový level 280...
 

DeletedUser

Guest
konečně jste si toho někdo všiml

Čus lidi
Tak tadyta debata mě zaujala protože vvážění úroveň rozhoduje o úspěšnosti duelu víc než si myslíte a to už od doby co jsem začal hrát pár dní po spuštění Arizony! Čím je totiž hráč odvážnější a čím větší a těžší protivníky si vybírá za své cíle tím mu to "přeje" a je o to úspěšnějším...

no musim říct že dnes jsem teda začal testovat a poprvé jedu "rádoby chlaďáka" nevim nevím přecijen jsem střelec ale uvidíme (alespoň tak 2/3 duelů vyhrát bych akceptoval jako úspěch)

zatím je tomu asi takto:
útok na vyšší duelovku-prohra
útok na nižší lvl postavy-výhra

kdepak vážení já už jsem mimo mísu koukám že bych měl jít na odpočinek a nepokoušet se o ohýbání starého proutku


zase menší slohovka ale jinak to nešlo :D :hoj:
PS sorry gramatikům a češtinářům za případné chyby
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Koukám že se tu debata celkem rozvinula, za tu dobu jsem testoval snad všechny možné varinaty jak by úspěšný duelant mohl vypadat a výsledek:

Odpor: jak už někdo psal, tak bud jen reflexy nebo jen houžka čili jsme na 50% vyhraných duelech, pro hráče který se duely baví je 50% úspěšnost v duelu strašně mizerná a duelovat s tím nebude, však se stačí podívat do tabulky a chodit na hráče co má vše v houžce když jsem střelec a vždy vyhraji, takže build o ničem, jiný funkční systém z testovaných za odpor a nebo kombinace odporu a uhýbání nefungovala proti střelcům uhýbačům. Jinak tvrzení, že odpor za chladné je super kůli HP je celkem trochu mimo mísu, když z deseti duelů uhýbače trefím 5x uberu mu 1500, on mě trefí 70x za 50 a více podle toho jakou má střelbu, ale beru obvyklou hodnotu těch 50 a ubere mi za 10 duelů 3500HP, odpor vyhraje čistou náhodou možná jeden duel z deseti a přitom oba jsou s HP na nule, osobně v tom výhodu nevidím :D

Uhýbání: je tam celkem velký randoom prvek, ale při správném rozložení bodů a vyhýbání se vojáků s taktikou je více než 75% úspěšnost na výhru a každej všímavější hráč vidí že drtivá většina hráčů co rádi duelují a pohybují se vyšších příčkách v duelech tak jedou z 90% střelce uhýbače a na chatu jsem nespočítaně krát viděl hlášky typu, za odpor se nedá hrát, jdu na střelce, takže verdikt je asi jasný.

No nejvíce se mi dařilo jako střelec uhýbač orientovaný na obranu, 95% úspěšnost výhry s tím, že na mě chodilo hodně hráčů za den, zjištovaly si nastavení a po dvou týdnech testování duelů se mnou už na mě chodit přestaly, jelikož šance na výhru byla velice nízká a to nemluvím o vojácích, tam je úspěšnost někde kolem 99% takže asi takhle to vidím.

Kdo má efektivní build za odpor, vyzývám k tomu asi se s námi podělil!

Místo aby INNO zvýšilo počet buildů na duely, tak je radikálně zredukovalo na jeden použitelný ve všech situacích a osvědčený a maj ho už skoro všichni.

Duelování jsem pověsil na hřebíček, je to nuda, není o co hrát není to zábava, takže děkuji všem za příspěvky a reakce a budu tajně doufat, že ty duely aspoň vrátí jak dříve byli, aby si zaduelovaly i jiné charaktery než vojáci, kteří maj s premiem nehoráznou výhodu nad všemi ostatními.
 

DeletedUser9990

Guest
Merkel-e,to omezení sekundárního odporu není to nejvíce na hlavu postavené co se týká duelů,ale je to jak už psal Senor Zorro, neuvěřitelně nesmyslně nastavený vliv úrovně na výsledek duelu.
Čím vyšší lvl,tím menší šance na výhru s nižším lvl.Je to absurdní,je to nelogické,ale je to tak.
Je to demotivační duelový systém
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Novy duelovy system je velmi zle nastaveny. Pride mi to cele ako ruleta. Pytam sa preco to takto INNO nastavilo? Jediny logicky argument mi pride ze chceli spriemerizovat hru.

Hrat na uhybaca ma fakt nebavi. Mam extremnu duelovku oproti zvysku westu a bezproblemu ma porazi lahsi super, hoci ma ovela slabsie parametre.

Co sa tyka odolnosti, ficim si na pohyblivosti, reflexoch, huzevnatosti a presnosti. To jedine je pre mna hratelne. Znizit random. Ale pokial sa najde top silak alebo strelec pojdem spinkat:)
 

DeletedUser

Guest
Ono nejde jen řešit ty svý stodvacítkový účty. Co opačnej pohled ? Jsi lvl 40, zdaleka nemůžeš obléct všechno oblečení, zbraň maximálně Drakeovu předovku, života máš jen tak tak, aby jsi obstál proti sobě rovným (na které už nemůžeš), ale už jsi duelovatelnej i zlatym koltem, pokud ti trochu poskočí duelovka.
Dost by asi pomohlo nevázat možnost použití věcí jen na lvl, ale i na duelovku.
I tak je menší hráč stále v nevýhodě, má méně bodů, života (pokud necpe zrovna tam), tak na dvě rány zlatym.
 
Pokud jsi šikovnej daj se vojákem uhýbačem i na mnohem menším levlu kosit mnohem výše levlově i duelově postavené hráče.

Problém je jedinej, jak porazit něco co se porazit skoro nedá, jak chceš porazit vojáka uhýbače s prémiem na postavu? Já na to nepřišel, pokud někdo ví, jsem jedno ucho :)
 

DeletedUser11313

Guest
No,třeba nám INNo zavede Tatru,za nugety forsáš a za hoodně nugetů i radlici. Pak by to šlo.
Ale teď vážně - jde to i jinak. Každá strategie má nějakou slabinu a přez tu se musí jít. Není to tak dávno, co se tu preferovala modrá + úhyb, teď zas nářek nad charismatikem. Podle mne jsou v současný době velmi účinný kombinovaný strategie a tím je to petřejší - doby kdy bejt hamoun a mít HOOODNĚ odporu,nebo HOOODNĚ velkou pecku,stačilo ke štěstí,sou holt pryč.Naštěstí.
 
Ovšem že vedou dvě cesty, charisma a potom jen uhýbaní ale obě kategorie spadají pod styl uhýbače a obě jsou více či méně závislé v obraně na taktice a v obou případech hraje taktika svou důležitou roli, takže výsledek je jasný, chci být dobrý, musím míti charakter vojáka, pokud ho nemám je lepší ani neduelovat
 
Nahoru