• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Souboje velitelů - diskuze

DeletedUser18219

Guest

Diskuze k tématu "Souboje velitelů" - viz článek ZDE
Prostor pro vaše vyjádření, nápady a názory
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser17263

Guest
názor

Súhlasím zo všetkým až na jednú vec a to veľa hráčov aj súhlasí..2 týždne je veľa! skúste to njak skrátiť..Bude to novinka ,ktorá tu ešte nebola a vela hráčom sa to páči až na ten čas..Odhlasovaný velitel bude už do 12h aj skorej a dalej ani nepokracujem...Jednoducho ten čas je moc dlhy 2tyzdne je vela
 

DeletedUser18219

Guest
Původní verze byla vyhlašovat bitvy co týden, bohužel se to však nelíbilo Innogames kvůli výši odměn. Proto jsme to natáhli na 14 dní, aby se nám podařilo zachovat odměny. Zatím se čeká na vyjádření.
 
Nebyla by špatná i varianta, kdy by byl cyklus trvající jeden týden, ale cykly by byly prokládány týdnem volna. Čili celé hlasování atd. by netrvalo tak dlouho, ale zároveň by nebyla tak vysoká četnost přidělování odměn, aby bylo INNO spokojeno.
 

DeletedUser18219

Guest
Tak podle mě je jedno víceméně jestli bude volba trvat 5 dní (chtěli bychom zachovat aby pevnost byla vyhlášena 2 dny předem) nebo se to natáhne o ten týden. V podstatě tak jak tak bude klid :D
 

DeletedUser17592

Guest
Tak tomu rozumim, ze se Innu nelibi vyse odmen. Me to taky prijde zbytecny rozhazovani. K cemu truhlice, k cemu velitrlum dalsich 50UPD. Bitva jako kada a muze byt casteji.

A jeste nerozumim tomu schvalovani velitelu. Na kazdym svete jsou jiz vyprofilovani, nevim o cem se bude tyden hlasovat:-)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
1. Odměny jsou nastavené takto, alespoň se domnívám, aby se ukázala kvalita velitelů ve velení a nikoliv ve shánění hráčů do bitvy. Asi na všech světech, krom s1, se velká pevnost nenaplní a i tam obě strany investují nemalé úsilí, aby vůbec pevnost byla plná. Takto by mělo být na obou stranách celkem dost plno a velitel by měl mít možnost si alespoň trochu vybrat, protože když se vleze do bitvy i největší odpad, nezávisí výsledek bitvy jen na veliteli.

2. Odměny musí být vyšší než na standartních bitvách, aby vůbec tato bitva hráče od standartních bitev odlákala, alespoň 1x za 14 dní. Nikomu se moc nechce bojovat jen tak za pevnost, kterou nemůže nikdo dobýt.
 

DeletedUser17592

Guest
V tom případě by to měla být bitva dva na dva nebo čtyři na čtyři. Nějak mě přechází chuť, někomu přispívat na horentní odměny, i když může být první KO. Jen vyanketován. Pro ne to ma byt predevsim cest a ne honba za mamonem
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Bitva 2 na 2 nebo 4 na 4 být nemůže, protože potom by to byl jen souboj toho, jak má kdo dobrou postavu. A asi je i zbytečný se ptát, kolik máš odehráno bitev nebo kolik jsi jich dokonce odvelel.
 
jsem taky pro to aby to nebyla velká a když už to má být za odměny a ukázky správné bitvy tak aby to bylo třeba 30 na 40 nebo ještě méně ale 120 a 140 nikdy nebude a buhvi kam se lidi přidaj :/

s těma odměnama to je dobrý nápad a nevidím problem v tom, že bude bitva jednou za 14 dní :)
 
Možná jsem věčný rýpal a 'nepřítel' týmu, nicméně se fakt přiznám, že se mi takle navržený systém fakt líbí, sice pár věcí k diskuzi by se tam asi našlo, nicméně to si myslím sedne časem. Zejména si prosím stůjte za svým 14-ti denním cyklem, kdy Vás/Nás to jednak tak rychle neotráví a ony bitvy budou vzácné = tj. snad i plné.

A teď k té diskuzi: myslím, že odměny za trefy, poškození a KO cílí více méně jednu a tu samou skupinu (zjednodušeně: čím víkrát se trefím, tím víc nastřílim dmg, čím více dmg nastřím, tím větší šanci na KO mám) a navíc výhru pravděpodobně nepude získat bez vybavení jehož teoretická (není na trhu) nákupní cena jde do několika (hodně) mega. Myslím, že by nebylo od věci jednu z těhlech cen (např. KO, kde často bude plichta) nahradit jinou pro bitevní plebs, která by měla být nějak trochu random a dosažitelná pro každého (např. co za dmg co nejvíce blízkému celkovému průměrnému dmg dané strany).

btw. jaká bude mapka té pevnosti ? (bude plně dostavěná?)
 

DeletedUser17592

Guest
Mas recht. Odehral jsem jich -5 a dokonce odvelel -8. Jen rikam, ze na odmeny si budou pravidelne sahat ty sami a ostatni jim k tomu budou jen pomahat svoji ucasti. A to je to, co se mi nezda spravedlive.
 

DeletedUser6833

Guest
Jestli tomu dobre rozumim - hraci si bez ohledu na aliance a jine zavazky vyberou jestli maji chut na utok nebo obranu. Coz je fajn, pokud to bude v praxi fungovat, vyzkouset si velitele z jinych stran a podobne.

Velitel se nominuje sam? (nemohl by byt i navrzen jinymi? za predpokladu ze by to pak potvrdil, aby se nestalo, ze bude nekdo, kdo nebude mit cas) A pak pocka, dostane-li v hlasovani ucastniku duveru?

co se tyka odmen, myslim ze jsou nastavene docela v pohode. Nejaka odmena je fajn, aby natahla lidi, jina nez velka pevnost neni k dispozici (preci jen sahat nejake alianci na jeji pevnost lze po domluve taky, ale proc, ze) a jaji vyse neni nijak zavratna, par papiru navic, nejaky dolar a zkusenost... nic zasadniho, ale prijmeny bonus. To ze se budou davat bednicky, zrovna tyhle jsou docla bez problemu, jednou za 14 dni sance na jeji zisk je v klidu, aby to cokoliv narusovalo. Sice muze byt trosku problem pro velitele s par lidma, kteri si pro ni budou chtit dojit (uhyby, dmg...), ale to je tak nejak obecne kazdej boj, cilize tady problem asi neni

Vire - eldo ted taky dava velke pevnosti s dobrym poctem hracu na obou stranach.
 

DeletedUser6833

Guest
A teď k té diskuzi: myslím, že odměny za trefy, poškození a KO cílí více méně jednu a tu samou skupinu (zjednodušeně: čím víkrát se trefím, tím víc nastřílim dmg, čím více dmg nastřím, tím větší šanci na KO mám) a navíc výhru pravděpodobně nepude získat bez vybavení jehož teoretická (není na trhu) nákupní cena jde do několika (hodně) mega. Myslím, že by nebylo od věci jednu z těhlech cen (např. KO, kde často bude plichta) nahradit jinou pro bitevní plebs, která by měla být nějak trochu random a dosažitelná pro každého (např. co za dmg co nejvíce blízkému celkovému průměrnému dmg dané strany).

jo, neco takoveho by bylo urcite fajn
 
IGHASův návrh zní hodně zajímavě a když nad ním přemýšlím, tak mi z toho vychází zhruba následující:
1. nejvíc tref
2. průměrné dmg nejblíže celkovému průměru strany
3. nejvíce úhybů
4. úplný random

Takto by pak nikdo neměl přijít zkrátka a každý by měl šanci odměnu získat.
 

DeletedUser18219

Guest
A teď k té diskuzi: myslím, že odměny za trefy, poškození a KO cílí více méně jednu a tu samou skupinu (zjednodušeně: čím víkrát se trefím, tím víc nastřílim dmg, čím více dmg nastřím, tím větší šanci na KO mám) a navíc výhru pravděpodobně nepude získat bez vybavení jehož teoretická (není na trhu) nákupní cena jde do několika (hodně) mega. Myslím, že by nebylo od věci jednu z těhlech cen (např. KO, kde často bude plichta) nahradit jinou pro bitevní plebs, která by měla být nějak trochu random a dosažitelná pro každého (např. co za dmg co nejvíce blízkému celkovému průměrnému dmg dané strany).

btw. jaká bude mapka té pevnosti ? (bude plně dostavěná?)

Trošku nesouhlasím s tím, že odměny jsou cílené pro jednu skupinu. To by bylo kdyby se vyhlašovali třeba TOP3 poškození, úhyby a tak. Tam by to bylo jasné - úhyby poberou vojáci, poškození duelanti. Přesně z toho důvodu jsme přistoupili k oceňování podle charakterů.
Takže dostane truhlu za poškození pouze jeden duelant a pak také dobrodruh, voják a dělník. Tak samo úhyby atd.

Jinak co se týče toho vyřazení KO a náhradou za nějaký ten průměr, to je zajímavý nápad.

Pevnosti budou velké a vystavěné na max. Ale můžou se změnit počty, velikost pevnosti bohužel ne. Proto jsou nastaveny odměny, abychom tím nalákali k zaplnění pevnosti.



Co se týče odměn, tak se navrhl takovýto systém. Nechceme aby bitvy byla každodenní rutina, která pozvolna všude upadá. Chceme nalákat hráče a pokusit se jim třeba vrátit chuť do bitev. Proto jsou nastaveny odměny pro všechny a jako motivace i ceny pro jednotlivce. Těch pár dluhopisů pro velitele je zase alespoň symbolická motivace, abychom měli teoreticky zajištěno, že se někdo k velení přihlásí.
 
Mi se to líbí, není to často, je za to vývar, prostě bonbonek jednou za čas a s nějakou odměnou. Nevím komu svojí účastí přispěju k nějaké bedně, ale s tím se musí počítat. Komu jdou bitvy a má rozhozené schopnosti. Pokud na tom vydělám sám, tak se zúčastním

Tady na tom jde vidět dobře jedna věc, a to že oproti bitvám se hráči straní duelu. Ale i tak co nemají schopnosti můžou zasáhnout a relativně se i ubránit. V bitvě jdete i s 1500 životy, nikdo se nad tím nepozastaví a hrajete proti hráčům s desetitisíci. Všechno ve zdraví, schopnosti žádné ale trefuje vás jako nic. Takže zrobte i nějakou duelantskou špeluňku a tam se budeme řezat stejně jako v bitvě. Chci vidět ty co dnes vyhrávají, jak uspějí tam, to už by se jim vůbec nelíbilo.
 

DeletedUser18219

Guest
Velitel se nominuje sam? (nemohl by byt i navrzen jinymi? za predpokladu ze by to pak potvrdil, aby se nestalo, ze bude nekdo, kdo nebude mit cas) A pak pocka, dostane-li v hlasovani ucastniku duveru?

Původně byla verze, že půjde nominovat kohokoli, ale upustilo se od ní. A to právě z důvodů jak píšeš, hráč nebude mít čas, nebude o tom vědět a v případě, že bude zvolen a "nedostaví se" tak bude zle. Proto se nechala pouze nominace sama sebe (popřípadě dvojice) - přeci jen za těch 5 dní, které budou na nominace nejspíš, si snad hráč najde minutku aby se zaregistroval, pokud o to bude mít opravdu zájem.
 

DeletedUser6833

Guest
Jinak ciste prakticka vec a sice to hlasovani? to bude probihat zde na foru nebo bude nejaka in-game anketa (formou celosvetove oteverneho vlakna na foru?) - pokud by se hlasovalo zde, tak bych mel trosku obavu o pocet hlasu, kdy je pooreba registrace, preklik do jineho okna ....
 

DeletedUser

Guest
A co výstavba pevnosti? Budou věže a hradby u každé bitvy "random" ?
 
Nahoru