DeletedUser
Guest
ano, píše, že jsou v pevnostech prohozené hodnoty, ale nikoli hodnoty útočníka a obránce, ale hodnoty obrany a útoku sektorůA opět je nový článek na Dev blogu. Tentokrát o zobrazování chyby v bitvě o pevnost. Hodnota útočníka a obránce se vrátí. Výpočet v kódu nebyl špatně a nezměnil se, jen bonus byl špatně zobrazen.
to mi přišlo zajímavý...píše, že se obecně neví, že existuje minimální bonus, který dostávají lidi k výstřelu i úhybu....tento bonus je 25 pro výstřel a 10 pro úhyb, kdybyste to někdo chtěl počítat, a přičítá se k ostatním bonusůmNavíc byla malá chyba v nápovědě, kterou nyní musíme opravit.
...z jeho výpočtů také vyplývá, že charakterový bonus na věžích je hodnota, která se přičítá k výstřelu i úhybu (takže ne bonus k atributu)
voják by měl dostat 25% bonus (s prémiem 50%) na hodnotu schopnosti vést...kromě toho by měl stejně zvedat vedení i dalším 4 lidem ze stejného sektoruKromě toho také bude přepracován bonus u vojáka a dělníka v bitvě o pevnost. Voják obdrží malý bonus do pevností, bonusy dělníka budou mírně oslabeny.
dělníkovi se sníží bonus sektoru ze současných 40% na 30% (příp. 60% s prémiem)...do tohoto bonusu se bude započítávat pouze základní hodnota sektoru, takže bez charakterového bonusu věží