• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Správy z DevBlogu diskusia

DeletedUser

Guest
A opět je nový článek na Dev blogu. Tentokrát o zobrazování chyby v bitvě o pevnost. Hodnota útočníka a obránce se vrátí. Výpočet v kódu nebyl špatně a nezměnil se, jen bonus byl špatně zobrazen.
ano, píše, že jsou v pevnostech prohozené hodnoty, ale nikoli hodnoty útočníka a obránce, ale hodnoty obrany a útoku sektorů

Navíc byla malá chyba v nápovědě, kterou nyní musíme opravit.
to mi přišlo zajímavý...píše, že se obecně neví, že existuje minimální bonus, který dostávají lidi k výstřelu i úhybu....tento bonus je 25 pro výstřel a 10 pro úhyb, kdybyste to někdo chtěl počítat, a přičítá se k ostatním bonusům
...z jeho výpočtů také vyplývá, že charakterový bonus na věžích je hodnota, která se přičítá k výstřelu i úhybu (takže ne bonus k atributu)

Kromě toho také bude přepracován bonus u vojáka a dělníka v bitvě o pevnost. Voják obdrží malý bonus do pevností, bonusy dělníka budou mírně oslabeny.
voják by měl dostat 25% bonus (s prémiem 50%) na hodnotu schopnosti vést...kromě toho by měl stejně zvedat vedení i dalším 4 lidem ze stejného sektoru
dělníkovi se sníží bonus sektoru ze současných 40% na 30% (příp. 60% s prémiem)...do tohoto bonusu se bude započítávat pouze základní hodnota sektoru, takže bez charakterového bonusu věží
 

DeletedUser1451

Guest
Toto sice není zpráva z Devblogu, ale je to docela zajímavý obrázek z něho:

devshot-96-market.png


Překlad:
Markt - Tržnice
Angebote- Nabídka
Gebote- Poptávka
Suche nach - Hledat
Kopfbedeckung - Pokrývka hlavy
Blaues Stirnband - Modrá čelenka
Sortieren nach - Třídit podle
Preis - Cena
Entfernung - Vzdálenost
Überall - Všude
Preisklasse- Cenová kategorie
Jeder preis - Jakákoliv cena
Suchen- Hledat

Pravděpodobně toto značí, že bude zavedeno do hry někdy v dalším updatu Obchodování mezi hráči.
 

DeletedUser

Guest
no už aby to bylo konečně možná koupím medvídka který je pro mně tak začarovaný jako kdysi ta blbá hůlka jen aby to nedopadlo jak třeba s obchody v pevnostech
 

DeletedUser6989

Guest
snad nastavi cenu jen mezi prodejni a nakupni...

Taky doufám,nechtěl bych vidět zeznam hadrů za 10 000.Na druhou stranu já bych si třeba Sněhulákův klobouk za desetinásobek kupní ceny rád koupil.Nemluvě o kalhotech pro ty,kdo nemají přístup do pevnosti.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Měla by být určitě určena minimální prodejní cena.
Aby někdo neprodal winchestrovku za 200$ svému kamarádovi,který by ji následně prodal za pár tisíc...
 

DeletedUser4517

Guest
tak spise Minimalni bych nechal jakoukoliv ale maximalni bych dal tak ze by se to mohlo prodat maximalne za trojnasobek minimalni hodnoty jak je tomu v DK treba dam do prodeje winchestrovku za 200 a ten co by ji odkupil by ji mohl prodat maximalne za 600 kdyby ji chtel dat za 700 tak by mu to napsalo predmet nelze prodat draz nez za trojnasobek puvodni ceny
 

DeletedUser

Guest
Proč tu sakra rozebíráte jak by se to libilo vám? Tyhle vaše názory stejně nijak neovlivní to, jak si to INNO nastaví samo.
 

DeletedUser

Guest
Máte pravdu, třeba za lístek č. 1 bych dal i 10 000, případně víc.
To samý věci do prázdninový sady, vzácné zbraně(ale kdo by je prodával, že:::))::) a předměty k úkolům.

P.S.: Multiúčty byly, jsou a budou, s tím nic nenaděláme, ale proč kvůli těm podvodníkům omezovat normální hráče?
 

DeletedUser

Guest
s timhle pristupem proc plnit ukoly kvuly specialnim vecem kdyz si je muzete koupit...a stejne k cemu vam budou ty prachy...ja bych omezil prodavani jen na veci z obchodu ktere si muzete normalne koupit(cena mezi prodejni a nakupni)...tohle HODNE podpori multaky na novych svetech ale uvidime jak to bude...
 

DeletedUser99

Guest
Ty ceny by to chtělo nastavit každé věci zvlášť. Je hloupé prodávat nočník za 350-750, když má cenu 5.000. Cenu mezi prodejní a nakupní bych odsuzoval :tom:
 

DeletedUser4517

Guest
V obchode budou jenom Veci a ne produkty jinak by hra ztratila smysl
 

DeletedUser8071

Guest
P3t4 napsal/a:
Dnes sa na devblogu objavila ďalšia správa. Pridám tu svoj amatérsky preklad.

Pri poslednej oprave chýb som napísal, že strelecká hodnota v boji o pevnosť používa len schopnosti presnosť a vést. Toto je zle - tiež sa používa vytrvalosť alebo skrývanie, v závislosti na tom, na akej strane hráte. Toto je bug ktorý bol uvedený v priebehu prepracovania bojového systému v 1.29 a skoro opraví. Prepáčte za zmätok.

http://devblog.the-west.net/

Zdravím, to je chyba na Betě nebo na Live serverech?
 

DeletedUser

Guest
Pravděpodobně na všech světech.
Vždyt beta a naše světy jsou až na nejnovější obsah totožné.

Dev-Blog napsal/a:
August 27th, 2010 zet 3 comments

On the last bugfix I wrote that the shooting attempt in the battle uses only aiming and leadership. This is wrong – it also uses endurance or hiding, depending on what side you play on. This is a bug that got introduced during reworks on the battlesystem in 1.29 and that is going to be fixed soon. Sorry for the confusion.

Myslim, ze neni na vsech svetech, presneji neni nikde vyjma bety ;)
 
Nahoru