DeletedUser
Guest
Ze začátku to byla parádní onlinovka, kde ani nuggeťáci neměli takové výhody jako jiní platící hráči v jiných onlinovkách. Že se výhody nuggeťáků budou zlepšovat a rozdíl nuggeťáků a ostatních hráčů bude zvyšovat - s tím asi počítali všichni, protože to je osud 99% onlinovek. Což mi vadí, přestože nuggety v omezené míře sám používám, ale smířil jsem se s tím - nakupování nuggetů jsem si mohl vždy zdůvodňovat jako podporu hry, podporu rozvoje. Jak ale koukám na updaty od konkrétního čísla - 1.27, tak mi podporování hry bere chuť stále více a více. Pokud bych se měl držet na slušných a vysokých příčkách žebříčků, musel bych tu být více, než jsem musel dříve, investovat více nuggetů... A proč mám být stále rozvojovým pomocníkem, když vidím výsledky? Od povedené grafiky, která se do hry přesně hodila se upouští, kombinuje se s grafikou nějakého maniaka, který má absolutně jiný vkus a cpe ho do hry.. Těch 60 nových charakterů mluví za vše, ani obchodník - v jádru dobrý nápad, se grafikou zcela vymknul.. O herních propadech se snad není potřeba zmiňovat - stále se jen vymýšlí další kraviny, poslední užitečná novinka byly pevnosti. A když jsem po pár hodinách práce vymyslel jedinečný build, tak má přijít další update, který nejenže hraje přímo proti němu, ještě dává esa do rukou mulťákům a přidává k tomu dalších pár kravin a již zmiňovanou a silně nepovedenou grafiku?
Loučí se jeden z (v minulosti) největších nadšenců TW. Hodně štěstí ve hře.
Hmm.. bohužel je to v každé hře od browserových her až po RPG online . Vývojáře zahltí zlata horečka hraju rpg hru kde dobývání trvalo 20min a teď je to tam na 30sekund .. a bez rvaní peněz tam si nezahraješ ...