http://devblog.the-west.net/?p=829&lang=de
Hrubý překlad:
Ahoj,
s radostí vám oznamuji,že jsme začali vyvýjet verzi 2,0 a děláme pokroky.V tomto postu bych vás rád informoval o tom,co jsme zatím vymysleli.Takže se pokusím přidávat novinky ohledně vývoje každý týden.
Než se podíváme,jak jsme pokročili,zde je seznam všeho,co se plánuje pro v.2,0:
- Nová mapa
Největší změnou ve v.2.0 bude změna celé mapy.Představíme novou grafiku a hra bude nově podporovat fullscreen režim
- Předělání interface
Změna interface a herních oken pro větší přehlednost.
- Změna začátku hry
Změna tutoriálu
První práce zaberou méně času
Zrychlený pohyb po mapě než hráč dosáhne vyššího levelu
Nemožnost používání vyšších herních funkcí (tržiště ...) před dosažením specifické úrovně
- Systém prací
Dojde k ujasnění toho,jaké peníze,zkušenosti a předměty získáte.Každá práce bude mít nyní pevně stanovený čas,po který jí bude hráč vykonávat (tzn. zmizí možnost výběru 10,30 minut a 1 a 2 hodiny).Také měníme vzorce pro zranění v pracích což znamená,že u prací typu přepadení vlaku můžete být snáze smrtelně zraněni.
Pár slov of Game-Designera "Ashock"
Práce
Ve verzi 2.0 jsme zásadně změnili systém prací jak vizuálně,tak funkčně.Bude zde méně ikon prací a až 5 prací bude dáno do jedné ikony.Tato ikona bude umístěna na mapu a po jejím rozkliknutí bude možno vybrat konkrétní práci (nejspíš něco jako ikona DŮL -> těžit uhlí,stříbro,síru,olovo atd.).Všechny současné práce budou reprezentovány skupinami 28mi ikonami.V každém kraji budou 4 běžné a 2 vzácné ikony což znamená celkem 90 ikon na herní mapě.Ne každá ikona bude obsahovat 5 prací což nám nechává volnost při budoucím přidávání prací.
Tyto změny přichází,abychom zlepšili vzhled hry a lépe promíchaly práce s prostředím.Dalším důvodem pro změnu bylo zvýšení využití pro hráče a hráči budou nyní moci vidět i složitější práce (což bylo do teď možno pouze s prémiem).
Pracovní doba :
Každá práce bude mít svůj vlastní čas a hráči nebudou schopni vybírat čas pro vykonávání prací.Nejkratší práce bude trvat 15 sekund.Jiné zase 2 hodiny.Obecně platí,že čím těžší práce,tím déle trvá.Abychom odměnili aktivní hráče zavedeme bonus pro práce,které trvají méně času (pokud přijdete ráno a kliknete na práci 3x2 hodiny jste méně aktivní,než když klikáte každých 15 s na novou práci
)
Důvod změny je ten,že chceme nabídnout více stylů hraní,které nenutí hráče k neaktivitě - obvzláště ze začátku.Hráči ze začátku nebudou muset čekat atd. Nicméně tím,že jsme nechali dlouhé práce,stále podporujeme hráče,kteří nesedí u westu 24/7 ...
Doufám že překlad je srozumitelný.Pokud ne,sorry,mám po maturitě a moje vyjadřovací schopnosti jsou tak nějak fuč.Zbytek tvoří obrázky a popisky k nim netřeba překládat...