• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

West 2.0 - diskuze

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser11063

Guest
A tobě se současná grafika nelíbí nebo co? Kdyby byla ta současná nějaká ošklivá tak proti tomu nic neřeknu. Jenže se současnou grafikou hra začínala a hra neztrácí hráče kvuli tomu, že se jim okoukala grafika ale že je začala nudit hra samotná. Kvůli tomu odcházejí lidé a nový moc nepřícházejí, popř nevydrží hrát dlouho. Ano půvabnější grafika může přilákat nové hráče, ale na co to bude když nejspíše nevydrží dlouho. Přiznejte si že současný west novým hráčům moc nepřeje. Můžou dělat ukoly a práce, popř duelovat. Ale součástí hry jsou i bitvy a na ty nemají moc šancí se dostat.
No a ti stávající? jinak vypadající mapa je na westu neudrží. Když nebudou mít žádný cíl, tak nemají důvod zůstat. A změna grafiky jim důvod zůstat neposkytuje.
Hra by se přeci měla hráčům líbit hlavně jejím obsahem. Musí je bavit. A počet lidi co jsou na jednotlivých světech tomu nějak neodpovídá. Vzhled hry se pak může vyvíjet (vylepšovat) dál a dál.
 

DeletedUser15190

Guest
Bohužel jazzrabit má pravdu,nebo vás snad ve hře udrží pěkná grafika,když v ní nemáte co dělat??V horším případě,máte charakter který se hodil v počátku hry(dělník jako já)a teď už není zapotřebí a na bitvy je dosti znevýhodněn.Neměli by jse spíše nad tímto zamyslet. Mě osobně spíš zajímá obsah hry a ne to jak vypadá.
 
Čtu to tak lehce z rojetého vlaku jak se říká, ale kde se můžu podívat na nový vzhled, než na to začnu nadávat jak na nové okno schopností, které radši neotvírám, protože v tom se už fakt nikdo nevyzná.

Jinak z mé strany mám silné obavy z toho co vyleze, protože to co dávaly a rádoby vylepšovaly na westu bylo hlavně k vzteku než k radosti, rád bych věřil že to bude zase ten starý dobrý west, kde nebudu vědět co dřív, jestli duely nebo pevnosti, ale to je fakt naivní představa.

Taky doufám, že se nebudu muset vzdát svého starého obrázku postavy, který mám už kolem tří let a nebudu nucen si vybrat nebo sám upravit tu odpornost co zavedly.

Že se budou zabývat tím co hráči chtějí, skeptický pohled, doted jim bylo naprosto šumák jestli chcem tohle nebo tamto a najednou se to změní jen tak z legrace?? Buď hráči fakt přestaly kupovat nugety a konečně jim došlo, že jestli chtěj vydělat, musí opustit kočky a musej začít dělat něco s tím co do teď likvidovaly a musím upřímně říct, že ta likvidace jim šla nadmíru a nebo na nás hrajou zase habaďůru a tvrdí, že se budou zabývat tím co hráči chtějí a přitom tam fouknou úplně novou ještě víc dětskou grafiku tak z období mateřské školky, pak přidají tamagochi v podobě koček a podobných blbostí a ještě přidaj spoustu ptákovin a budou to považovat za splnění požadavků pro hráče, samozdřejmě všechno nově zavedené bude zvýhodněno nugety aby maximalizovaly výdělek na tu nejvyšší možnou příčku.

Přál bych si první možnost, smiřuji se s druhou možností, která mě asi konečně donutí kliknout naposled ve westu na delete postavy.

Nejvíc ze všeho se modlím za možnost změny charakteru, ovšem též moc nereálné :cry:
 

DeletedUser

Guest
Nejvíc ze všeho se modlím za možnost změny charakteru, ovšem též moc nereálné :cry:

A k čemu ti bude změna postavy, když tě už nic nebaví, moc se ani ve hře nevyznáš (ty se fakt nevyznáš v novém okně schopností? děláš si srandu? nového hráče to zmást může, ale veterán snad ví, kde je která schopnost, i poslepu), všechno je hloupě a jednoduše nastavené...
 

DeletedUser

Guest
Nevím jak vy, ale já spuštění očekáván v napětí a naději. Dost hráčů na tento updat čeká a zřejmě podle jeho provedení se rozhodne skončit nebo pokračovat s westem. Podle toho co jsem viděl to vidím kladně, uvidíme co dalšího přinese ke změně mapy, zatím je kolem dost tajností, takže se je určitě na co těšit...

Já osobně tu jsem již přes 3 roky a co to tak pozoruji, tak se west stává čím dál víc hrou, která chce vydělávat, je mi jasné, že to tak musí být, jinak by tato hra ani nevznikla, ale bohužel dosavadní kroky k většímu výdělku nebyli úplně šťastné.
 

DeletedUser

Guest
Taky to s napětím sleduji, jen by před tím mohl pustit migrace.
 

DeletedUser9990

Guest
Nová grafika mapy jistě přiláká zpět tisíce již nehrajících desperátů a k tomu další tisíce nových hráčů. :bey:
 

DeletedUser14268

Guest
No, že by nová grafika přilákala nové lidi co uživí INNO si nemyslím. Hráč se udrží dlouho jen v městě a ještě lépe v alinaci. Pokud v ní budou hráči hrající rok a déle jistě budou jen z grafiky dosti nevrlí a to nové hráče otráví. Takže, pokud dojde jen ke změně grafiky rozhodně si INNO nevydělá velký prachy. Nové úkoly, posunutí lvl. na 150 a lepší uplatnění dělníků(ty výhody jsou k smíchu) jistě zajistí nugetění více jak grafika.

By mě zajímalo kolik lidí co jsou u vytržení z grafiky kupuje nugety. Dle mého to moc nebude.
 
Docela bych souhlasil se sumem. Kůli nové grafice určitě nezačnu zběsile nakupovat nugety, respektive nevidím důvod to ani dělat, když není za ty nugety co získat oproti ostatním.

Pokud chtěj někdy zvýšit levl a totálně nenaštvat všechny co hrajou, tak by ten levl měli dát tak na 1000, protože s těma expama co mám ted skočím na 150 během dne jako :D

Co by mě jako starého dobréhoo hráče nejvíce potěšilo, jak jsem už psal změna charakteru, jednak se mi nechce začínat znova, druhak to nejde na tom samém servru a po třetí po třech letech mě za stejnej charakter který se za ty 3 roky tak brutálně změnil mě už vážně moc hrát nebaví, nevím jakej by byl tak strašnej problém udělat třeba po 120 levlu a 500 hotových úkolech možnou změnu charakteru, jako jestli bude místo 500 úkolů jiná podmínka je mi fakt jedno, i kdyby to bylo třeba 2000 nuget, furt bych do toho šel, stálo by mě to za to, ale nová grafika, kočky a další ptákoviny mě fakt nenutí nějakým stylem podporovat west a vývojáře, proč taky, ať mi kočka zdechne stejně je nemám rád :D

Přepracovat duelový systém, vylepšit a připravit pevnosti na zvýšení HP po zavedení dalších úrovní atd, na tom by měli pracovat logicky, to západ dělá západem a né dětskou hrou na kočku a myš :D

Old Cadger nevím jak ty, ale mě přijde to nový okno pro schopnosti nepřehledné i když jsem zřejmě přehazoval víc bodů v tom starém, než sis kdy mohl dovolit, ale očividně jsi nakloněn zmenšování a nepřehlednosti :)

PS: s nikým spát nebudu, to by mělo být v jejich zájmu nám to tady zpříjemnovat, né naopak :D
 

DeletedUser6989

Guest
http://devblog.the-west.net/?p=829&lang=de

Hrubý překlad:

Ahoj,

s radostí vám oznamuji,že jsme začali vyvýjet verzi 2,0 a děláme pokroky.V tomto postu bych vás rád informoval o tom,co jsme zatím vymysleli.Takže se pokusím přidávat novinky ohledně vývoje každý týden.

Než se podíváme,jak jsme pokročili,zde je seznam všeho,co se plánuje pro v.2,0:

- Nová mapa

Největší změnou ve v.2.0 bude změna celé mapy.Představíme novou grafiku a hra bude nově podporovat fullscreen režim

- Předělání interface

Změna interface a herních oken pro větší přehlednost.

- Změna začátku hry

Změna tutoriálu
První práce zaberou méně času
Zrychlený pohyb po mapě než hráč dosáhne vyššího levelu
Nemožnost používání vyšších herních funkcí (tržiště ...) před dosažením specifické úrovně


- Systém prací

Dojde k ujasnění toho,jaké peníze,zkušenosti a předměty získáte.Každá práce bude mít nyní pevně stanovený čas,po který jí bude hráč vykonávat (tzn. zmizí možnost výběru 10,30 minut a 1 a 2 hodiny).Také měníme vzorce pro zranění v pracích což znamená,že u prací typu přepadení vlaku můžete být snáze smrtelně zraněni.

Pár slov of Game-Designera "Ashock"

Práce
Ve verzi 2.0 jsme zásadně změnili systém prací jak vizuálně,tak funkčně.Bude zde méně ikon prací a až 5 prací bude dáno do jedné ikony.Tato ikona bude umístěna na mapu a po jejím rozkliknutí bude možno vybrat konkrétní práci (nejspíš něco jako ikona DŮL -> těžit uhlí,stříbro,síru,olovo atd.).Všechny současné práce budou reprezentovány skupinami 28mi ikonami.V každém kraji budou 4 běžné a 2 vzácné ikony což znamená celkem 90 ikon na herní mapě.Ne každá ikona bude obsahovat 5 prací což nám nechává volnost při budoucím přidávání prací.

Tyto změny přichází,abychom zlepšili vzhled hry a lépe promíchaly práce s prostředím.Dalším důvodem pro změnu bylo zvýšení využití pro hráče a hráči budou nyní moci vidět i složitější práce (což bylo do teď možno pouze s prémiem).

Pracovní doba :
Každá práce bude mít svůj vlastní čas a hráči nebudou schopni vybírat čas pro vykonávání prací.Nejkratší práce bude trvat 15 sekund.Jiné zase 2 hodiny.Obecně platí,že čím těžší práce,tím déle trvá.Abychom odměnili aktivní hráče zavedeme bonus pro práce,které trvají méně času (pokud přijdete ráno a kliknete na práci 3x2 hodiny jste méně aktivní,než když klikáte každých 15 s na novou práci ;) )


Důvod změny je ten,že chceme nabídnout více stylů hraní,které nenutí hráče k neaktivitě - obvzláště ze začátku.Hráči ze začátku nebudou muset čekat atd. Nicméně tím,že jsme nechali dlouhé práce,stále podporujeme hráče,kteří nesedí u westu 24/7 ...


Doufám že překlad je srozumitelný.Pokud ne,sorry,mám po maturitě a moje vyjadřovací schopnosti jsou tak nějak fuč.Zbytek tvoří obrázky a popisky k nim netřeba překládat...
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11063

Guest
hmm můžete mi to trochu osvětlil kdo to více chápe

Práce spojí do společných ikon - ok ale nechápu ty počty s těmi ikonami?
4 běžné a 2 vzácné ikony je 6 ikon v jednom kraji - pokud vezmu kraje jak jsou teď rozdělený A1, A2, ... tak budou dost pusté ne?
Pokud je herní mapa brána jako celek ze všech krajů - těch je teď 40? Tak těch 90 ikon na celé herní mapě je nějak málo.

veny:
můžeš ještě do přeložit ten zbytek? :-)


mě osobně zajímá hlavně tahle část:
Several other Windows were changed to new design but with no or less modifications:

Fingerboard, Buildingpages of fort, ranking, town overview, sheriff other town, ghosttowns, town invitations, found fort, you have no town window

amatérským překladem tomu rozumím tak, že sice změní design ale funkce zůstane stejná beze změn jako je teď, nebo udělají jenom malé úpravy?
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser6989

Guest
hmm můžete mi to trochu osvětlil kdo to více chápe

Práce spojí do společných ikon - ok ale nechápu ty počty s těmi ikonami?
4 běžné a 2 vzácné ikony je 6 ikon v jednom kraji - pokud vezmu kraje jak jsou teď rozdělený A1, A2, ... tak budou dost pusté ne?
Pokud je herní mapa brána jako celek ze všech krajů - těch je teď 40? Tak těch 90 ikon na celé herní mapě je nějak málo.

veny:
můžeš ještě do přeložit ten zbytek? :-)


mě osobně zajímá hlavně tahle část:
Several other Windows were changed to new design but with no or less modifications:

Fingerboard, Buildingpages of fort, ranking, town overview, sheriff other town, ghosttowns, town invitations, found fort, you have no town window

amatérským překladem tomu rozumím tak, že sice změní design ale funkce zůstane stejná beze změn jako je teď, nebo udělají jenom malé úpravy?
Jsou tam nějaké manévry ohledně náhodného generování nových pracovních ikon.Dovedu přeložit slova,ale bohužel nejsem schopen domyslet,jak to autoři mysleli.

Ano,dále je popsána pouze změna vzhledu.Popisy obrázků de facto popisují,co na obrázku je + nějaké technické žvásty okolo.

Každopádně přibyly nové informace ohledně prací : http://devblog.the-west.net/?p=848&lang=de

Nebezpečí

Systém zranění během prací bude změněn.Pracovní body budou nyní ovlivňovat POUZE šanci na zranění,nikoliv požkození jím způsobené (současný systém).Zranění se bude odvíjet od maximálního zdraví hráče (půjde o procenta z max. HP) -> "tank" může umřít při práci se stejnou pravděpodobností jako někdo,kdo má minimum bodů ve zdraví.

Tato změna způsobí,že budete víc ohroženi během práce a nebude to taková nuda :) . Navíc zmizí zprávy typu : "střelili tě a ztrácíš 1 HP"

Šance nálezu

Systém nálezů předmětů neprošel příliž zásadními změnami.Šance budou na stejném principu jako teď,ale budou zvýhodněny práce s kratším časem (viz. výše - zvýhodnění aktivních hráčů)

Na druhou stranu se změnil systém nálezů produktů..Bude možno nalézt pouze jeden produkt za práci.Toto bude mít samozřejmě dopad na řemesla,která budou také přepracována.

Nový systém odstraní zmatky ohledně nálezů a pomůže lépe pochopit systém nálezů.


Expy a peníze

V novém systému bude mít každá práce předem daný počet expů bez ohledu na pracovní dobu.Opět bude bonus pro časově kratší práce.

Počet expů nutných pro další level byl zvýšen na trojnásobek ( :D ).Odměny z úkolů,achievementů apod. byly zvýšeny stejným násobkem.
Tento systém přišel kvůli tomu,že práce trvající 15 sekund by dávali méně než 1 zkušenostní bod.

Questy

Zmizí požadavek na odpracování určité doby a místo něj přijde tzv. Task done - vykonat práci X krát místo současných např. 10 hodin.

Motivce and Energie

Každá práce sníží motivaci o 5% bez ohledu na pracovní čas.O půlnoci dostanete 25% motivace.Pokud dosáhnete 0% nedostanete expy,peníze ani přemět (produkt však ano) .

Práce,které trvají kratší dobu budou náročnější na energii.

Tyto změny zvýhodní aktivní hráče (nemyslí denní aktivitu,myslí hráče,kteří jsou u PC nepřetržitě).
 

DeletedUser

Guest
to je jak v te nove hre od INNA prace na 5 minut je vyhodnejsi nez na 15 minut ci hodinu ci den chteji aby u toho clovek jen sedel a klikal :tom:
 

DeletedUser11063

Guest
začínají z westu pomalu ale jistě dělat herní blbosti ala facebook - jako je farmvill a další.
čím ktratší práce tím lépe pro vás, mazlíčci, za chvíli přidají mikrotransakce ve stylu máte ukol - za pouhych 100 nugetů ho splníte okamžitě - s tímhle ať jdou ti *****i někam.

Když chtějí west zrušit tak to mají udělat rovnou, ale takovouhle pomalou popravu si to nezasluhuje.
 

DeletedUser11313

Guest
Vypadá to,že nová verze bude znamenat hodně velkou změnu a né každýmu to příjde vhod.Podle mne by neškodilo,kdyby bala nasazena na navě založený svět a staré světy by zůstaly tak ja jsou.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru