Ano, to že nevidíme počet nasbíraných klásků žita a pšenice je problém, kor když se to bude nadále recyklovat (jako to mají ve zvyku). Protože jak jste tady již zmiňovali jsou tady 2 způsoby jak to hráč může vyřešit. A ještě počítat oznámení, ale to je nereálný a dělal by to jenom šílenec.
Buď neotvírat (ty úkolový itemy můžeš mít z minulých let, koupit je, nebo úkoly holt udělat až po dosbírání klasů) anebo používat zakázaný skripty, kde ti analyzátor truhel počítá, kolik jsi jich už otevřel (popř. analyzátor práce).
Ano počítadlo tam je, ale když už je úspěch splněn, tak je počítadlo nepoužitelné, protože počítá pouze klasy do úspěchu.
@Albireo G Moc ti děkuju za tak konstruktivní popis. Krásné a výstižné řešení popisu problému.
Je-li do hry zařazena aktivita spočívající v nasbírání určitého množství předmětů, musí být zároveň zajištěn efektivní přehled o počtu předmětů, které hráč aktuálně nasbíral, a to bez ohledu na to, zda je nasbírání kompletního předepsaného počtu předmětů podmínkou získání úspěchu.
Já bych to osobně vyřešil tak, aby to mohlo INNOGAMES implementovat bez nějakých větších obtíží.
Proto navrhuji:
Klasy pšenice:
Klasy žita:
(nepočítám 5 klasů žita/pšenice z facebook kodu)
Každopádně se tento design dá použít i pro ostatní klikací eventy, které budou chtít použít z minulých let.
Řešení problému popíšu v dalším reportu a doufám, že můžeme brát téma za uzavřené.
Kdyby někdo měl připomínky klidně se vyjádřete... Budu jedině rád.