K odporu asi takhle:
Snipeři budou způsobovat stejné poškození jako dříve, ale v updatu jde o to, aby tanci způsobovali větší poškození (v podstatě zmizí ty rány za nízké (třeba rána za 1 hp) poškození) -> vylepšení pro tanky, protože odpor dává smysl právě u nich. Navíc teď bude nepoužitelné sektorové poškození pro tanky, pokud střílí na jiného tanka s velkým odporem. Ať už budete mít sektorové poškození 0 nebo 300, poškození bude stejné, protože sekundární odpor sníží sektorové poškození na 0. Způsob upravení vzorce ani raději nebudu komentovat... Jediné, co se vlastně reálně ve hře změní, že se sníží odpor a nepřímo (ne)použitelnost sady Letních duchů. Duelanti na vysokých úrovních stejně dávají takové rány, že odpor je vlastně k ničemu. Proto hrát se sadou duchů proti duelantům je taková vlastní sabotáž, protože ztrácíte hodně HP a bonusu obrany. Doteď se vyplatilo blokovat zásahy od tanků pomocí Letních duchů, ale teď už to vůbec nemá cenu. Letní duchové stejně zeslábli od doby, co se zvýšila maximální úroveň na 250, protože tanci už ani nedělají nulové poškození, ale třeba 100-200. Teď navíc budou dávat mnohem větší poškození, takže už nemá smysl používat sadu Letních duchů.
(A vsadím se o obálku 1000$ dolarů z Awesomie, že teď budou ve výprodeji).