• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze - protest proti trestům za zneužití bugu

  • Zakladatel vlákna DeletedUser1318
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
ľudia, vyberajte lepšie tých supportérov, takúto kravinu len tak niekto z klávesnice nevypustí....*10*

jaj :D tak to nevim ale od zacatku tehle hry co to jakoze hraju a bude to neco pres 3 roky.Plati to ze kdyz jsi zablokovany muzou te duelovat :) takze te uplne v pohode uspi :D
 

DeletedUser972

Guest
Ano všichni máte pravdu, nikdo neni neomylný.
Hráčce jsem se již omluvil, ale v tom frmolu při spuštění nového světa a puštění opravného scriptu jsem jaksi napsal toto.
Protože jako poctivý hráč jsem se s banem nesetkal, tedy v domnění z jiných her jsem předpokládal, že i zde platí ochrana pro zablokované.
 

DeletedUser972

Guest
Ne nespouštěl, ale odpovídal jsem na mraky protestů, které neměli směřovat k nám jak si každý kdo neignoroval oznámení mohl přečíst. Nemyslím přímo hry od Inno games, DK nehraji nevím jak to tam funguje.
Po příklad na webgame.cz BAN = zničená zem tzn. nedá se na ní útočit. a další a další.
 

DeletedUser

Guest
Cheesy: proboha mýlit se je lidské. Já si myslel, že vím o Westu skoro všechno ale pokaždé se najde něco, co mě překvapí.
Support jsou taky lidé, ne bozi.
 

DeletedUser285

Guest
Po pročtení všech příspěvků musím říct, že bych se nepostavil za názor ani jedné strany (hráči vs admini). Je jasné, že každý si hájí svoje teritorium, ale je třeba si uvědomit několik věcí. Obě strany mají pravdu.
Hráči byli ze strany INNA za zneužití nestandardního chování hry postiženi do dvou dnů pokud dobře počítám, ale to, že INNO není týden schopno opravit jiné nestandardní chování hry (tím mám na mysli přičítání úspěchů, přidělení odměn, apod.), to už naši přátelé z Německa svoji chybu neuznají.. I v tomto případě měli jednat tak rychle jako s rozdáváním banů a za tyto komplikace přidělit postiženým hráčům řekněme nějakou cenu útěchy:) Nepochopím taky jak si firma takto může sama "podrážet" nohy, když se snaží na hráčích vydělat. My jsme pro ně bohužel malý trh, ale pokud toto provedli na všech světech i v zahraničí, pak bych se vsadil, že přišli o nemalý počet aktivních hráčů = o peníze. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam :)
Pak tu ale musím hájit i adminy. Myslím, že ty útoky ze strany některých jsou nemístné a nikdo z nich si je nezaslouží. Snaží se nám z vlastní vůle shánět co nejvíce informací a podávat až pod "hubu", ale řada hráčů toto ani neocení. A jak už bylo psáno i mezi nimi jsou zabanovaní, kvůli snaze vyzjistit chování hry.
Sám za sebe bych řekl, že jakmile se úkol objevil, asi po třech opakováních jsem "klikání" raději ukončil a poradil se s hráči z aliance v domění, že se opravdu jedná o nestandardní chování hry. Pak jsem už jsem čekal jestli se tady na foru objeví objasnění této situace. Kdo toto neudělal a klikal ať už v domění tajného úkolu, nebo obohacení svojí postavy o zkušenosti (úmyslně nebo i neúmyslně ve snaze nenechat si ujít příležitost získat zmiňovaného pštrosa), dostal za to ban. Každý má jiné myšlení a zkušenosti s hrou a bohužel za to někteří musí pykat. Stále v tom ale nevidím důvod dohadovat se tady. Sepište svůj nesouhlas s chováním INNA, poproste nějakého supportera, aby vám ji přeložil a pošlete to na INNO. Nic jiného se dělat nedá..

já to mám do 12. 11. a to nejsou dva dny a trvám na tom, že mně to pustilo na další úkol až po stém odklikání a tak pořád dál, vždy po stovce - nehledal jsem v tom chybu je to přece úkol na dušičky, tedy jaksi ne reálný... no a pak :) tu máš čerte kropáč a ta špatná karta je nakonec na mý straně, eeh
 
Ano všichni máte pravdu, nikdo neni neomylný.
Hráčce jsem se již omluvil, ale v tom frmolu při spuštění nového světa a puštění opravného scriptu jsem jaksi napsal toto.
Protože jako poctivý hráč jsem se s banem nesetkal, tedy v domnění z jiných her jsem předpokládal, že i zde platí ochrana pro zablokované.

Co jsem zatím "viděl", převážně v DK, tak se to podle prohřešku nastaví automaticky/ručně na zamrznutí hráče vůči ostatním anebo na volný přístup druhých hráčů...
 

DeletedUser

Guest
Původně založeno Fugas Zobrazit příspěvky
Ano všichni máte pravdu, nikdo neni neomylný.
Hráčce jsem se již omluvil, ale v tom frmolu při spuštění nového světa a puštění opravného scriptu jsem jaksi napsal toto.
Protože jako poctivý hráč jsem se s banem nesetkal, tedy v domnění z jiných her jsem předpokládal, že i zde platí ochrana pro zablokované.


fugasy fugasy nemas tech svejch bugu posledni dobou jako supporter az moc ?

treba pri nahlasovani hrace ktery spamuje sektorovy chat a postu hracu ne jen nadavkami ale i osobnimi urazkami -hromadnimi - furt odepisujes - bud hrac uz za to dostal ban (5 bodu - protoze nedostal ani kratkodoby ban za nadavky na sektorovem chatu), nebo ze sem ti nahlaseni poslal spatne - jsou jen dve formy nahlasovani a obe sem poslal (ale asi sem blbej ja , protoze sem to delal poprve) a v kazdem spusobu si mi odepsal ze mam nahlasit tim druhym spusobem.

HOLT SUPPORTERY BY SE MELI NAUCIT PRAVIDLA - A POKAZDEM UPDATE PRESKOLIT.

jak muze supporter verejne napsat ze nevi pravidla a principy ve hre *8**8**8*

tak dobre sem se uz davno nezasmal ... a pak se hraci vykaslou na vsechny pravidla a je bordel na vsech svetech - pomali se nebude vyplacet hrat poctive*10* coz je smutny
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Cheesy: proboha mýlit se je lidské. Já si myslel, že vím o Westu skoro všechno ale pokaždé se najde něco, co mě překvapí.
Support jsou taky lidé, ne bozi.

ono jde spíš o to, že podá potom hráčům zlou informaci kterou se řídí a to rozhodně není nic dobrýho, člověk který dělá tuto činnost by měl vědět všechno, jistě se zmýlit se může každý, ovšem on ještě uznal, že to ani nevěděl, to už nesvědčí o mýlce, ale o nevědomosti a to je už docela hrubý prohřešek a celkově jednání supportu mi mnohdy připadá, že akotát odepíší jak nejrychleji umějí a dotazy se snaží co nejmíň řešit, teda aspoň moje zkušenost *13*
 

DeletedUser

Guest
Pokud má někdo výhradyvůči některému supportérovi, řešte to výhradně přes ticket systém, kde to v rámci nadřízenosti bude řešeno. Zde nechci vidět jakékoliv spekulace a osočování jednotlivých supportérů. Pokud došlo k pochybení je v kompetenci jeho nadřízeného to řešit, nikoliv ve vaší.

Nehledě na to, že každý to děláme v rámci svého volného času a bezplatně. Každý se tuto práci snaží odvádět co nejlépe, za to si opravdu nikdo nezaslouží veřejný pranýř.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru